Hotseat tuti lesz benne, de régebben úgy volt, hogy LAN is és nem tudok róla, hogy ezt kivették volna. Annyi, hogy első elindításkor kell net neki (már csak azért is, mert 11 giga patchet fog letölteni... :) ).
Skacok, egy gyors kérdés: a global uPlay kulcsot ha megveszem, úgy is el fogom tudni érni a magyar nyelvet? A gyerekeim miatt érdekes, nekem nagyjából megy az angol.
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/lost-tales-q-a-with-terry-ray https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/the-lost-tales-of-axeoth Íme az év évégén és év elején érkező INGYENES Heroes 4 2 elfeledett kampányról némi infó és kérdez felelek az eredeti alkotóktól H7-el megcsinálják a kampányokat bónuszként. Válasz ·
https://www.youtube.com/watch?v=QBdFgO4MrWQ Az Otherworld Krakkói élménybeszámolója a Heroes 7 túráról.
https://www.youtube.com/watch?t=1&v=-Rvvch7dPN4 A Gamestar élménybeszámolója a Krakkói Heroes 7 túráról Vologya mesterék főbb mellékszereplésével! .)
https://www.youtube.com/watch?v=WMGnqHQodQI A Heroes kitalálójával interjú a 20. évfordulóra a hosszabb változat a videó végén érhető el.
LOL Vologya mesterék is a videóban vannak a háttérben! :D
http://www.gamestar.hu/mightmagic-heroes-vii-hands-on-elozetes.html Might & Magic Heroes VII Krakkói hands-on előzetes - a Heroes név megint szép lesz HUN cikk
Köszi, majd még megnézem párszor a videót, hátha többet ki tudok belőle hámozni. Vagy rákeresek, hátha fenn van valahol felirattal.
Hú hát nehéz lenne idő hiányában, összefoglalva a Heroes 3 a kedvenc része de a második részbe is sok munkát tettek bele és örömmel emlékszik vissza arra a korszakra. S azóta is játszik az újabb Heroes játékokkal pl a Dark Messiah of might and magic bejött neki mint új ötlet. Az ősök/Készítők ők maguk a fejlesztők voltak a játékban. Sok Might and Magic és Heroes 2-3 arc portrét rokonaikról barátaikról vagy önmagukról kreáltak. A H7-et is alig várja hogy kipróbálja. Akartak volna egy fps nézetű játékot is csinálni vagy egy MMORPGt de nem tudtak végül. Kb ennyire emlékszek.
Köszi a videót! Nagy kérés lenne, ha csinálnál ide egy magyar leírást a Jon Van Caneghem interjúról? Sajna nem értettem mindent belőle, pedig sok érdekes téma szóba került, mint pl. a forge, a heroes játékok sci-fi vonala, vagy a ancientek/kreeganok kapcsolata.
https://www.youtube.com/watch?v=EMbRJyrI-sM&feature=youtu.be Might and Magic - Heroes VII élő stream a Térképszerkesztőről és 20. évfordulós meglepetésekről
Heroes 4 kampányok lesznek év végén és jövő év elején ingyen! Amik már nem készülhettek el annó 2002-ben de eredeti szkript alapján lesz! Nagyon jó lett a random map generator és a térképszerkesztő is részletes és könnyen szerkeszthető. Interjú a videó végén Jon Van Canegham-mel a Heroes sorozat atyjával! (Heroes 1-2-3) Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.09.09. 07:58:24
Ma azaz Szept 8.-án, egyébként 18 órai kezdettel kb. , élő tudósítás a map editorról! + Meglepetés a 20. évfordulóra. Ubi-twitch oldalán .Random map generator is lesz. http://www.twitch.tv/ubisoft Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.09.08. 17:52:54
https://www.youtube.com/watch?v=fay6Gf7xwHc Might and Magic Heroes 7 - Gyorsra állított Online Multiplayer - First Look Egy hölgy bemutatásában a bétáról Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.09.08. 17:41:03
Tegnap játszottunk gyerekeimmel egy 3 fős "mérkőzést". Nem tudom miért, de múltkor, amikor először néztük meg a játékot, még a VI-nál is gyengébbnek tűnt, elsősorban design/grafika szempontból. De nagyon örülök, hogy adtunk még neki esélyt, ez a játék egyszerűen fantasztikus. Maga a játékmenet, a játék felépítése szenzációs, sokkal jobb mint a 6. rész. Ez a játék első napos vétel lesz, abban bízom, hogy a kampányok is kellően izgalmasak lesznek.
Üdv Bátor Harcosok!
A hétvégén volt szerencsém a magyar kiadónak köszönhetően Krakkóban járni pár magyar újságíróval együtt, akikkel a lengyel UBI szekció által szervezett programokon vehettünk részt a Heroes7 kapcsán. Fantasztikus élmény volt.
Egy kis zenei csemege a hétvégi lengyelországi (krakkói) szinfónikus koncertről:
És ne felejtsétek, hogy előrendelhető a Heroes7 játék sima és gyűjtői kiadása az oldalunkon keresztül ingyenes szállítással és extra ajándékkal (powerbank vagy póló), itt megtaláljátok:
Amikor felinstallálod magyar nyelvet kell beállítani. Uplayen és Steam magában a Steam/Uplay beállításoknál is be lehet állítani hogy magyar legyen a letöltő program azzal már ha van magyar felirat az adott játék is magyarul installálódik fel.
látom videon hogy magyar.... én steamen vettem és angol ...hogy lesz magyar?
Én ma hard ellenfél ellen nyertem a 2 fős pályán nem volt könnyű mondjuk.
AI ellen végigtolva normal szinten egy játszma, hát mit mondjak beszippantott :) Hibát se sokat találtam...egy két megbolondult hősmozgás, hosszú töltési idők menüből...amit azért remélem javítanak. Utoljára szerkesztette: DaemoonHunter, 2015.09.04. 23:14:15
Ma kipróbáltam a bétát és egy nagy hibám van a játékkal ( lehet több is lenne, de ez nagyon kirívó ) A harc animációk botrányosan rosszul néznek ki és emiatt elviselhetetlen a harcok számomra. Tudom, hogy béta, de van valami hír arról, hogy ezen javítanak még? Akármelyik heroes harc animációi sokkalta jobban néztek ki és nem a levegőt támadták az egységek...
Egy új videó amelyben a kampány is látható. De németül van a videó érti valaki az egészet? :D Én csak pár szót :D ingesamt stb :D Látványos lesz a kampány. Kampányos videó németül
A town portalhoz az épület kell, meg a hősnek meg kell látogatnia a várat, miután felépítetted a portált, hogy megtanulja a varázslatot.
Szerk.: Ja, és a másik szintről nem működik. Tehát felszíni várba nem tudsz a föld alól teleportálni. Utoljára szerkesztette: gandrus, 2015.09.02. 22:06:56
Szeptember 7.-éig meghosszabították a bétát! Hogy még több bugjavítást küldjünk! :) Meg sikeres is volt a béta. Kár hogy a multi nem működik még mindig. :D
A Town portalhoz csak az épület kell? Vagy a spell is kell egy külső épületből vagy mage guildből?
A Heropedia pedig a hősök és egységek teljes leírására szolgál majd szept 29.ei megjelenésre a játékban lesz bárhol elérhető.
Elég őszinték ezt jó hallani! A modell újrahasznosításról is sokat meséltek. 6 népet akartak ezért kellett egyrészt időgyorsításra másrészt, így tudtak fókuszálni más dolgokra új dolgokra. Akartak volna újakat de nem volt már ár idő és pénz. A megjelenés pedig ha lehet mindenképp szept 29.e mert jön a Fallout 4 és Star Wars filmek és játékok akkor nem adhatják ki a Heroest nem vennék meg nem játszanánk vele ilyen nagy nevek mellett.... hm. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.09.01. 21:10:09
No 90%-al már most csökkentették az AI lépésének idejét! Sok minden kiderült a Limbic streamből!
http://www.twitch.tv/limbic_entertainment/profile Itt lesz 15-16 óra fele élő stream H7 bétáról a fejlesztőkkel! Én majd csak 16 óra után érek haza, de gondoltam valakit érdekelhet.
Kíváncsi leszek mit mondanak a véleményeinkről ha olvassák a fórumokat! :) Vologya mester is mondta rakjam be ide is, hát gondoltam így teszek.
Akkor megnyugodtam, hogy nem egyéni problem. Nincs ezzel gond, csak annyira kitolja a játékidőt, hogy hihetetlen. Az ember már csak azért is pörget egyet, aztán meg megint meg megint, és telnek az órák :) Akkor ezek szerint a beta tesztek után ülnek neki optimizálni.
Egy gép ellen még nem vészes a kis pályán, de nyolc ellen a közepesen horror sokáig tart minden kör. Így én mobilon játszottam, amíg a gépek léptek. :)
Az a baj, hogy ez a 7. rész még az előzőnél is lassabb játékmenettel rendelkezik. Végképp nincs már semmi a Heroes 3 dinamikájából. Mintha mesterségesen lassítanák az egész játékot, így kényszerítve téged, hogy minél több időt ölj bele.
Kár érte.
https://www.youtube.com/watch?v=8h64Rf2i698 Egy end game harc! H7 Dungeon vs Sylvan
Ez a béta miatt van a teljesben azt ígérik gyorsabb lesz a gép! Már most jobb az új verzióban állítólag.
Na igen jó kis heroes 2 feeling 486-on, bealszok mire átadja a kört, de legalább kis méretben mrgy tovább
Semmi köze a hardvergyártóknak ehhez, egyszerűen nincs optimalizálva a futtatás (remélhetőleg azért dolgoznak még a kiadásig rajta).
AI lépésére másnak is 2-3 perceket kell várni? Elég idegőrlő... A grafika pedig hát elég ókori ahhoz képest, hogy mekkora a gépigény. Gondolom jó szerződése van azért az UBI-nak is a hardvergyártókkal, szerkesztés könnyítés ide vagy oda.
Kiderült egyébként, hogy miért ilyen a grafika azért hogy könnyebb legyen dolgozni majd mindenkinek a Térképszerkesztőben. A H6-é részletesebb volt, de alacsonyabban volt a kamera a térképen, általában plusz nehéz volt, szar volta térképszerkesztő így a fanok nem tudtak sok jó térképet csinálni. Valamit valamiért. Az egyik fejlesztő írta nekem. Ezért kisebbek az objektumok is.
Oh úgy néz ki azok a lények melyek immunisak 1-1 mágiaágra kivédik még a faji skillek jellemzőit is :D Pl földhöz tartozik a természet ereje is kivédik azt a hatást is . :D
S figyelni kell a hős sebzés típusát is sima csapás vagy valamely mágia ág.
A terület kontroll rendszer úgy lett módosítva, hogy a lényvevő helyek melyek azon belül vannak pl a fővárosi területen azokat megvehetjük a fővárosban is, de azoknak amelyek egy másik területben vannak vagy akár vár vagy lényvevő hely, erőd azokhoz már karaván visz embert.
Viszont a hídak lebontását még nem láttam lehet még nem rakták bele mint lehetőség.
Rákérdeztem én is, hogy miért csak kártyák vannak a lényeknél, erre látom a főmenüben az extráknál azt hiszem, hogy Heropedia. Julien Pirou a játék lead designere azt mondta, hogy ott lesznek majd az adatok hmm. Civilization felé megyünk? :D
Kevés volt a költségvetési pénz sajnos, ami elég szomorú ezrét vannak újrahasznosítások. Meg jól jött nekik, hogy a sztori a H6 és H5 között van. Ugye a h5 a legkésőbbi időben. A kampány elvileg leginkább a Heroes 4-re fog hajazni már metódusban (6 külön nép, külön története ami a végén Ivanra is hatással lesz), de H5-re is hasonlít majd.
Nálam is lehet jelentkezni egy kulcsra, az első privátra megy majd.
Esetemben Kelet Európai servereken Litván és orosz kb 40 percig tartott a multi a többi serverre lehetetlen volt belépni.. :D
Egyébként valaki próbálta már a random skill osztást?
Ja szimultán körök is vannak a videóban!
A multiban a csatákat, hogy mindenki mindenkiét látja kiszedik majd a véglegesből, egy rossz ötlet volt a készítőktől. Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.08.28. 17:21:19
Előkészületben 13. adás - Might and Magic - Heroes VII - A többjátékos mód első kipróbálása
Próbáld újra nálam mis volt egyszer másodjára mindig jó volt vagy elsőre jó volt.
nekem ezt írja ki folyton pedig elvileg minden stimmel a gépem is megfelelő:( valakinek valami ötlet?
Heroes VII 2. béta első látásra videó magyar Fent van első videóm a bétáról azóta készült egy még jobb és végre multis még ha csak 40 percig tartott is mert kidobott a szerver. :D Ha fent lesz belinkelem.
kaptam egy extra béta kulcsot az ubitól, ha kell valakinek, dobjatok privit, a leggyorsabb kapja
Az Outsourcerek pedig dupla fizetést kértek a modellekért valamiért min előre számolták.
Szimultán körök felgyorsítják a játékot de BUGOS még!!!!
so i will eventually post a reaaaly long detailed beta feedback post but FIRST i need to tell(or yell) something.
WHY AM I WATCHING OTHER PLAYERS BATTLE? creatures, hero levels, tactics everything is OPEN to enemy player.
at first i thought it was because we went for sim turns.. then in second attempt we saw IT ALSO EXISTS WITH NORMAL TURNS.
this is really ridicilous. sim turns is already great at: incredible fast turn phases and it is really fun.. but this feature ruins the whole experience! im not joking!
Itt meg egy Heroes 3 rajongó írása érdekes.
Hello I am still new here, but tried to play one map in Beta yesterday and here is what I can comment so far.
Being a firm believer that HOMM3 is the best in series by far, I think this VII Beta is on the right track.
I have played 1 Large map 1v1 on easy mode. Academy, might Hero (the one that specialises in Rakshasa) Most of my observations will be done from active player's of Heroes 3 standpoint.
- Movement of Heroes, especially when they have exploration movement bonuses should be more, quite a bit. H3 was good cos you could be very mobile later in the game. - Large map took me roughly 5 hours to finish with 1 opponent, which is way too long. Opponent moves have to be much faster, Heroes need to cover more terrain. Quick combat should be done in a way that it is perfectly viable in Easy and Normal mode against Neutrals and weak enemy Heroes. I really do not want to lose time on clearing mobs. - Quick combat cannot be used against enemy Heroes no matter how weaker they are, this is nonsense and a clear waste of time. This option should be available, it is the players choice. - while building creature dwellings in town, it is not possible to see creatures' stats and abilities - abilities and stats of creatures in Hero's army cannot be seen while in town screen - Getting more magic power stat, is not increasing the damage of my Hero's spells (played Academy might Hero but this should not make a difference)- more magic power= more magic damage no? - does this game have Dimension door spell implemented in the highest magic tier? - opponent AI- a bit too stupid even for easy mode. He didn't pick up all the resources lying around, no resource mines taken after 2 months. - For easy mode I think resources were adequate, Academy buildings and creatures require quite a bit of gold, I have to see how it is on higher difficulties. - I am glad the game is not ridiculously difficult on easy, like H6 was. - Nagas from H3 are much more appealing creatures than Rakshasa. - Maps in H3 feel a bit more open, in H7 maps feel cramped and claustrophobic.
TL;DR Game tempo is slow, has to be faster, XL map in Heroes 3 needs around 3 hrs to finish, it should be similar here. But compared to H4-H6 this is done pretty well so far.
Will play more and will write further observations
Itt kiderül pár dolog pl a modellek újrahasznosítása kapcsán, az art design a költségvetési bajok, a döntési nehézségek kapcsán, a Heroes eladási számainak csökkenése kapcsán. A hős kezdő bónuszokról is szó esik. S kiderült pl hogy a H6-jól fogyott csak nem lett sokkal nyereségesebb a nullszaldónál. Hisz a játékok költségei 20 év óta megnőttek. H3 sokkal olcsóbb volt és kevesebben vették meg mint H6 ot pl furamód. Assassins Creed sorozat egyes részei 10-szer jobban fogynak mint a Heroes részek. Így több pénzt adnak is a fejlesztésre (bár ez ne mindig látszik a Unityt még nem játszottam de a többinél is volt pár gyenge rész pl az AC 3.). Pl a Might and Magic X-et is 10-ből 2 ember vette meg.... Állítólag. Ezért folytatása kérdéses.
Stevie said: Look, you can blame budget to a certain point, after which all there's left to blame is incompetence. And some design decisions just scream of it.
My post was only referring to the art budget. Game design or programming are different topics and a different column in the budget. But in 2015 art is definitely the biggest column, for any game. Which is sad, but we have to deal with it.
The_green_drag said: If your still around, is there any plans on giving necropolis and dungeon's reused units some more touch ups, like you guys wanted, in an expansion or update?
I'd rather try to add more content to the game to be honest rather than just tweak the existing.
Storm-Giant said: Why I can't simply understand is investing so many resources into high quality models when in-game they are represented in the tiniest sizes possible
There's basically three reasons for that: - 3D artists actually work on detailed models in Zbrush or Maya (what we call the hi-poly model) and then downgrade them to use ingame (the low-poly model). So using the detailed versions saves time. That's the simple, practical reason. - 2D graphics, as great as they are (and trust me, I'd love to do a Heroes game with lovely hand-painted 2D graphics), are actually more expensive than 3D graphics in our HD age (finding good 2D animators is not easy, finding cheap ones is almost impossible). If we need to do 3D models and turn them into 2D sprites (like they did on H3/H4) then it's actually simpler to go full 3D. - Marketing. It's easier to make cool looking trailers with detailed 3D models. And trailers help the game sell more.
Now I see some people may have misinterpreted my post, or maybe over-interpreted it. Heroes itself is not in any danger, but it needs to find new paths in a challenging PC market. All series that have existed for 20 years have to. Doing some art recycling seemed the best road to take. But maybe we were wrong? Time will tell.
As for Heroes VII, Limbic and us will be working on Heroes VII until the release date, and even beyond that. The map editor is really cool and allows to do great stuff, and I for one intend to use it to the max (more on that in a couple of weeks, but I think many of you will like it). And hopefully we can do expansion packs that add brand new content without having to recycle anything this time around.
Last but not least, I believe in Heroes VII. The road has not been an easy one, we had to make tough choices, but I am confident by September 29th you will see the work and the love Limbic and us have all put in this game.
In the meantime -- we are reading all of your feedback and will keep on improving, balancing, debugging. So keep them coming. Just make sure they are a bit more developed than "they changed it, now it sucks" Még folyt köv.
Again, I was talking from the point of view of production and budget, not of the gameplay itself.
The truth is, it was much cheaper to make games in the 90s, so you didn't have to sell as many copies as you would have to nowadays to make a benefit. I found an old magazine article from the early 90s where some devs were happy of their game being a best-seller... after selling 3000 copies. Nowadays it's more like 3 million copies
Times have changed, we either have to change Heroes in a fundamental way, which we don't want to do (heck, according to you we already changed it way too much, although I'm pretty sure we'll get criticized in some reviews for not changing enough ), or change our way to produce a game, which is what we tried with H7.
I still consider H7 a "best-of album" of Heroes, but I agree it's "our" best-of album. I believe every fan would make his own best-of album, each of them different from all the others. And they would all claim to speak for the whole fanbase LizardWarrior said: Yet, nowadays, making games is a lot easier. There are a lot of indie games out there, unreal makes it easy as hell, don't deny it, Limbic uses it, I use it and it eases the process a lot. You already got physics build in, drag and drop interface, you can separate level design from actual programming. You don't need to make your engine old style in OpenGL or DirectX, you already got one hell of a tool there.
That's exactly why we use it on H7 rather than a proprietary engine like on H5 and H6. Although it still needs a lot of work to make a Heroes game in Unreal. It's not a magic wand.
LizardWarrior said: also the market is much much bigger, a lot of people got computers and internet now, there is steam, no need to advertise your game God knows where.
These are the good sides, but every coin has a flip side. The Steam market is overcrowded and tough as nails, it's very hard to stand out because so many games are released all the time so marketing and advertising cost more than ever, people pirate PC games with much more ease than before thanks to high-speed connections, and the increase in computer power mean you need to spend much more money on graphics else you get called "outdated", even if your game doesn't rely on eye candy.
@Marzhin or Ubi-Nox
Could you please explain why you make hero-specialization something that doesn't exactly support the hero-class almost in every case?
Keep in mind I'm not one of the game designers, my job revolves around levels and story, but as far as I understand two things happened:
- on one hand, it was a choice from the game designers to make specializations less important than they were in H5 for instance. Because of the class system we have in H7 (with 3 Might classes and 3 Magic classes per faction), the class is actually, in many ways, your hero's true specialization. What we currently call specialization is more of a "quirk", something that sets the hero apart from other heroes of the same class in the early game, but is much less important than the class in the long run. I think part of the issue is the fact we still use the name "specialization" where it should really be called "starting bonus" for instance.
- Specializations were chosen very early on, based on the hero's bio or his past specializations (in the case of returning characters), but the classes and the precise set of skills they would grant were not set in stone yet. When I say "chosen early on" I'm not talking about specific design, just a general direction like "Tyris = Cavaliers".
I agree that a new round of iteration on specializations is much needed now that all ingredients are finally in place. I can't promise it can be done for the release), but I will definitely push the topic. Now it won't change the general philosophy behind specializations, but at least we can try to make them more useful and more fun.
dark-whisperer said: @Marzhin When and why did you choose to make unique neutral creatures like Shantiri titan and Gold dragon and leave black dragon untouched?
Work on these units were done before the votes even started. Outsourcers had not yet increased their prices.
dark-whisperer said: Why is every dev, when giving explanation about reused models, saying they would rather polish the game and add more features when art has completely separate budget as you said?
Not a separate budget, a separate column in the budget. But the total budget remains the same. So increasing the art budget would have meant eating away at the other columns. For the Vampire and Lich we were able to negotiate an extra to redo the models, but that's not something we can pull off every time.
Tegnap volt egy órám próbálgatni. Látszik, hogy sokat optimalizáltak rajta a legutóbbi béta óta, szebb is lett, és az egész smoothabb. Jó lesz ez!
Multizni online akkor se lehet super lassúak szerverek. :D
Nah, nekem megjött a mail, már töltöm is! Lassan mindenkinek jó lesz majd. Én az oldalon aktiváltam, nem az Uplay résznél.
Sajnos nekem is ugyanezt irja ki. Próbáltam 5 másik kóddal, különböző accountról és ugyanez a gond.
Üdv.
Kaptam ma a Gamestáron keresztül béta kulcsot, de nem fogadja el, azt írja code is not valid. Ergó nem érvényes a kód. Az hogy lehet?
Ja akkor a külső térképes csatahelyszínek mint a H3-ban a naga bank pl
Ezek az újdonságok de mit takar pl az Arcane Knowledge system? Vagy a Battlesites?
We have iterated on the spell acquisition: we have introduced a new Arcane Knowledge system and added new adventure buildings granting spells We have completely redesigned and rebalanced the Meta Magic skill Battlesites have been added (not all of them, we keep a couple for release just for you) Countless changes to the game interface, both big and small. Signs & feedbacks have been greatly improved. AI overhaul (still a big topic at Limbic) Sim turns! Multiple languages support Adventure Map camera visibility has been improved, with the dreaded atmospheric fog removed. Astmospheric fog has been adjusted in terms of density, whilst the depth of field has been entirely removed.
Én csak munka után tudom 17.00 tól kb. Majd írjátok le milyen jobb e mint az előző béta ami elég bugos volt...
Vologya Mester és a Playon által 200 Heroes 7 béta kulcs vár gazdára. A hommm.hu-n hamarosan a híreknél a főoldalon látható lesz hogy hogyan lehet szerezni és kérni H7 béta kulcsokat. Keressétek Damagepyt érte. ([email protected]) (Vologya mester most épp hosszú úton van ezért nem tudott hírezni). Jó bétázást!
Itt látható, hogy nagyon sok Heroes 3-5 elemet tartalmaz. Csatáknál egyedül a fedezékrendszer védő ereje és a hátba és oldalba támadási támadás bónusz újdonság. PLusz hogy teljesen random csatamezők lesznek előre nem lehet tudni mekkora lesz széles hosszú, kicsi, tele akadályokkal vagy sem stb. A 7. lénynél választani lehet 2 közül váranként. Mondjuk fura, hogy a 2. béta előtt tették ki az 1. tesztjét.