A twitch.tv kitette a gamescom programját és ezzel hivatalosan is kiderült, hogy bejelentésre kerül a Might & Magic: Heroes VII. Egyelőre ennyit tudunk.
ERRE található a twitch.tv programja, azon belül augusztus 16-án 2:40 AM PDT-kor a címben szereplő játék.
Remélem, h ez jobban sikerül, mint a 6. Ha egy kicsit is hallgatnak a rajongókra, akkor nem lesz gond.
A VI. az melyik korábbi részre hajazott? Nekem a IV. rendszere tetszett a legjobban, csak sajnos a hadjáratok blőd szarok voltak.
hát, a 4. részre olyan tekintetben hasonlít, hogy elég sok játékbéli újítás volt benne, ami eltér a megszokottól
Egyszerű a képlet : a harmadik részt kell "remake"-elni. ha erre képtelenek akkor bukta lesz. 6.részben nagyon elcseszték a bázisfejlesztést, vártam, hogy olyan legyen mint a többi részben volt. Ehelyett egy parányi ablak volt csak.
Miután a IV. rész kijött a III. részre rá sem tudtam nézni, annyira retardált volt a rendszere. A IV. volt az első Heroes, ahol a "trükkös" varázslatoknak volt értelme, a korábbi Heores részekben gyakorlatialg semmit nem értek.
Van egy sejtésem, hogy olyan rossz lesz, mint a 6... De manapság ez a normális... Személy szerint én is örülnék egy 3 remakenek. De félreértés ne essék, nem az a bajom a 6-tal, hogy túl sokat "újított". A 4-et is nagyon szerettem, az 5-tel is viszonylag sokat játszottam. Nem a változással van bajom, hanem azzal, ha szart csinálnak egy jó sorozatból. (Lásd még, Hitman 5, Disciples 3, etc.)
Érdemes megnézni az új honlapot, mert láthatunk pár lényt az academyből meg a havenből. A Havennél egyből látszik, hogy nem ilyen csillogó-villogó lények vannak, mint a 6-ban, az Academyben pedig nagyrészt azok lesznek amiket az ashan compendiumban láthattunk, de már most első ránézésre is több fantáziát látok benne mint a hatban volt. pl: lény
Szerintem a 3 remakenek bőven megfelelt az 5 is. Nekem mind a kettő nagyon tetszett (az 5 a randompálya generátor után természetesen).
Viszont a 4 is bejött, más volt, de tetszett. Akár csak az Age of Wonders.
Hiába volt egy istencsászár mágus a hős, ha az első elf sortűz kinyírta és a feltámasztó lötyi miatt talpraálló hőst az elf csapat második lövése is kifektette. Ez szimpi volt.
Pont ettől ment el a kedvem a 3ban, amikor a haver úgy vertem el, hogy a mindenható 20+ spellpoweres és knowledges hősöm, aki manawortexben járt előtte a cirka 400+ manájával fosta magából a mirror imageket, resurrectiont a saját 60 titánomra.
Azt azért nehéz volt überelni nem varázsló hőssel egy közel ugyanakkora méretű sereggel.
A 4-ben ráadásul a harcos hős is jó lehetett, csak kellett neki olyan fegyver, amivel távolabbról is tudott bökni (longarm, vagy polearm), meg fagyasztó lötyi, ami a fekete sárkányra is hatott. És rengeteg passzív sereg buffoló képesség.
Videó is van:
Én annak örülnék a leginkább, ha visszatérnének a h3as art stylehoz. A 4 übergagyi volt ilyen téren, az 5 túl mesefigurás lett, a 6 elment, de nekem a 3 az etalon itt (is). Ahogy nézem, a fajokból/népekből itt is kimarad egy pár, kell vmi tartalom a kiegre is^^
Azért 4-ben kicsit túlzásba estek, hogy egy max szintű barbár jó felszereléssel egyedül ki tudott irtani egy teljes hadsereget. A rekordom valahol 30 fekete sárkány körül volt, amit gyógyital nélkül le tudtam verni egyetlen harcossal. Cserébe a 6-ban meg szinte alig számít valamit a hős.
Asszem 16 v 24 EZER volt a max dmg, amit tudtam ütni egy hőssel. Ütésenként, úgy, h 3x ütött körönként a hős. Van 1-2 pálya, ami a hősökre koncentrál (draconic, truth and justice), ezeken extrém magas hősöket lehet csinálni.
Eddig ismert frakciók: Haven, Academy, Stronghold, Necropolis.
A Limbic fejleszti, akik a M&M X-et is és ahogy ott is, itt is bevonják a játékosokat a fejlesztésbe, most például arról lehet szavazni, hogy a következő vár a SYLVAN vagy a FORTRESS legyen-e, aki szavazna csak be kell jelentkeznie uplay accounttal. Nem spoilerezem le az állást, bár szerintem kitalálható.
Frakciónként 3+3+2 (core/elite/champion) unit lesz, illetve egy új kategória, a WARFARE unit, ebből 3 lesz per frakció. 4 hero class lesz frakciónként.
Amit eddig tudunk:
HAVEN Core: Crossbowman, Dire wold Elite: Hurseman Champion: Swordbearer (azért egy picit vicces, hogy ez CHAMPION :) )
ACADEMY Core: Cabir Elite: Djinn Champion: Magic Bird, Colossus
Academy ingame városnézet:
Térkép:
Csata:
- 6 frakció lesz a játékban - 7 nyersanyag lesz - nem lehet majd átalakítani a városokat a saját frakciónkra - nem lehet egy helyen bevásárolni minden lényt - lesznek karavánok - 7 kampány lesz 4-6 pályával - H5ös skillwheen lesz - választani kell a 2 champion lény közül - az interfész prototípus, szóval elvileg a végleges nem egy felturbózott H6 interfész lesz - unreal engine 3-mal készül a játék - editor érkezik a játékkal - a csatatéren az eddig megszokottnál több object/obstacle lesz - a következő szavazás dungeon VS inferno lesz - lesz first aid sátor, catapult, ballista - 6 magic iskola lesz - lesz hotseat
kövezzetek meg, de szerintem ez a Tower - várostrom kinézet ritka ronda lett
- Lesznek megsemmisíthető és újraépíthető tereptárgyak (például hidak) - a két megválasztott frakció lényeinek némelyikét is mi szavazhatjuk majd meg
hmm.. télleg.. azért itt valamivel jobban mutat a harc...
a várnézet kép meg kábé olyan, mint ami utólag készült a 6. részhez.. a bronzérmet tán átveszi tőle nálam, de a H5 első helye nincs veszélyben és a H3 ezüst érme sem...
a szavazás meg jó dolog, de biztos voltam benne, hogy amire szavaztam, az torony magasan vezet és a következő párosításból is van egy tippem, hogy mi megy tovább...
infernó menjen, nálam alap vár, de amilyen brutál volt a dungeon a kiegben valószínűleg az megy tovább.
mondjuk azon röhögtem, hogy a scorpicorn gyorsabb volt a feketesárkánynál Utoljára szerkesztette: Lokker, 2014.08.13. 23:06:05
az lehet csak mellette 1000 sebből vérzett, a 3 volt a legkiegyensúlyozottabb rész Mártmint, hogy a 4 kiegyensúlyozatlan volt a 3 meg nem? Háááááááááááááát....
Sziasztok,
amikor meglattam a hirt tegnap felorditottam oromomben, tudom eleg gyerekesen hangzik, es eleg furcsan neztek ram a munkatarsaim, de imadom a sorozatot. A kepek alapjan latszik, hogy eleg sok grafikus elemet megorokol a 6 bol, de a jatek inkabb az 5-os re fog hajazni. Amit en elvarnek az uj resztol:
-alapjatek nem csak 6 frakcio, hanem 9, inkabb varnek ra felevet tobbet - csomo, eros semleges leny, ne legyen olyan keves mint a hatban -nekem tetszett a terulet-kontroll, kar hogy nem lesz, eleg lett volna ki venni a telportot es az erodoknek syanhattak volna tobb szerepet, pl lehettek volna fejleszhetok specialis funkciokkal vedelmi varazslatokkal kiegeszitve, kicsit mas tipusu varakkent -DlC-kuj frakciokkal egysegekkel -remelem az egysegeknek keszitenek kesobb alternativ valtozatot is, mint az 5-ben -legyen random map generator, szimultan lepeses multi, hot-seat nek orulok -legyen sokkal tobb varazslat mint a hatban, a skill wheelnek megint orulok, na meg a tobb nyersinek is -grafikus stilus orokolje a 6-bol, imadtuk az asszonnyal, PUPPETWORKS respect -nekem special a karavanok nem hianyoznak, az 5-ben is utaltam mindig kulon kattingatni extra egysegekert, de hat ez van
Nagyjabol, ennyit varnek el tole. Lehet kovezni :).
én meg azt várnám tőle, hogy ezt a körökre osztott szánalmat ezt végre úgy oldják meg (ha már ez a védjegye a sorozatnak, mint ahogy a trabantak a 90-es végsebesség), hogy valami pluszt is adjon a játékhoz, és ne csak úgy tűnjön, mint egy dos-korszakból itt maradt elavult ostobaság. Ugynez van a pályával, ami meg úgy épl fel, hogy a hegset úgy kell lerakni, mint a varázskutat. De ha legalább úgy lenne megcsinálva, mint egy 16. századi térkép, ahogy a helyeket ugyanígy rajzolták be, akkor legalább lenne valami értelme annak, hogy ez miért ilyen. De így csak egy baromság. És a Heroes játékoknak történetük sincs. Szóval szerintem a Heroes 2000-ben még cuki volt, de most már egyszerűen gagyi és szánalmas.
- regelni kell uplayen a játékot, de utána offline játszható - Petiknight, jóhír, marad a terület-kontroll, csak változásokon megy át - kalandtérképen permanens változások lesznek (egy lavina hatására megváltozik a terep, valamit mókolunk a föld alatt aminek hatására eltűnik felül a víz és új utak nyílnak meg, satöbbi...) - számítani fog az, hogy szemből, oldalról vagy hátulról támadunk (utóbbiak bónuszt kapnak) - a spellek nem skillek lesznek, mint az előző részben, elvileg olyan lesz, mint régen, tanulod majd mage guildból, terepen, satöbbi...
Úgy mint a 4-ben a hősöknél?
Ez is tuti előrendelés lesz nálam. A történet jó, bár sajnáltam, hogy az Inferno a 6-ban olyan gyenge lett. A 9 játszható várat pedig soknak érzem, 6 kezdésnek bőven elég volt. Maradjon valami későbbre is.
H6 történetére gondoltam hogy jó és remélem a kieg történéseit veszi fel. Tippre Kiril ellen kell majd menni. Elég epik befejezése volt a dungeon kampánynak.
az infok alapjan jo resznek igerkezik, ha ki tudjak adni bugmentesen akkor nagyot fog utni. Legalabbis remelem :)
A fejlesztheto fegyverek jo otlet volt, remelem tesznek bele tobb fejlesztheto targyat is, pancel, kesztyu stb, kulonleges varazslatokkal stb... Habar nem hiszem hogy ennyi idejuk lesz a fejlesztesre es UBI beletettet uj funkciokat is a jatekba... Inkabb kivenni szoktak, ujrafelhasznalni es egyszerusiteni...
a Haven vár az valahogy mindig a középkori civilizált embernépet juttatja eszembe, most egy farkas inkább passzolna az elfekhez vagy az orkokhoz, akik a természethez közeliek.. ha mindenáron négylábú, akkor legyen idomított harci kutya, de szerintem még a paraszt is jobban passzolna.. ráadásul a "dire" jelzővel ellátott állatok a normális verzió vadabb, veszélyesebb, szörnyesebb kiadása, amelyről süt az ősi vadon nyers brutalitása
A Ballista-nak örülök, nekem a 6. rész teljesen jó volt eltekintve a keleties beütéstől. A változtatásoknak sem vagyok ellene...majd meglátjuk. Fantasztikus sorozat, bár kaphatnánk egy DLC-t vagy nagyobb kieget, ahol időkapuval visszatérhetnénk mondjuk Enroth-ra, a régi helyekre..
A HoMM6 gyönyörű sztem, nagyon játszható, de ha változások jó irányban történnek akkor lehet még jobb is a sorozat. ...ahogy lehet megveszem. topik meg megy kedvencbe.
noh, mégis csak ostrom volt az ízlésficammal megáldott varázslók mozaikköves padlóján dúló harci kép
mondjuk a hősök méretén visszavehetnének, mert így qrva nagy a környezetéhez képest.. vagy legalább opcionálisan le lehessen kicsinyíteni.. nah, majd ha lesz valami fórum ahova mehetnek ötletek, akkor fel is vetem a dolgot...
Igen, engem is meglepett, hogy az tényleg várostrom. Viszont a lebegő vár + a madár a végén szerintem eléggé epic, elveszik mellette az, hogy a hidegburkolat fura. :)
az emberes várnak mindig is volt egy "farkasos" része ami a Duel of Cahmpions-ban már komolyabban megjelenik én a farkason nem lepődtem meg :D de ez a vár meg lények, mintha a Heroes 6 visszafejlődése lenne néhol, az academy mondjuk tetszik, de az emberes vár volt a kedvencem és most sztem nem lett telitalálat.
van egy kis hasonlóság:)
Az a "hidegburkolat" szerintem olyasmi special terület, mint ami a 3/4 is volt már. Ha jól rémlik a 4ben volt ilyen csempés talaj ahol a mágiák jobban hatottak. A heaven vár townscreenje elég jó lett, tetszik ez a rajzos megvalósítás, kár hogy az adventure map realisztikusabb lesz. Jobban bírtam a régi részek (2-3-4) rajzos, mesés stílusát.
az mondjuk úgy jó lenne, ha a hercegségtől függően lenne lény.. a Wolf Duchy-ban farkas, Griffin Duchy-ban Griff, stb..
Nekem meg pont az tetszik, hogy végre hanyagolják kicsit a rajzos, mesés grafot és végre már a realisztikusabb irányba fordulnak. Viszont a várnézet valami poénos lett ennek fényében. Totál elüt a pálya kinézetétől, nem is értem. A videóban tetszenek a környezeti változások, a híd építése, a lavina, ami lezárja az utat, remélhetőleg sima mapokon is lesznek ilyenek. A harc nekem kissé visszalépésnek tűnik elsőre, tiszta H5 fílingje van, mint ahogy szinte az egész videónak is, ami nagyon nem tetszik. Ha megint visszatérnek a H5 mapokhoz, akkor kiakadok. Gondolok itt arra, hogy szinte behatárolt kis utak vannak, tereptárgy alig valahol, ami van, annak sincs értelme. A H5-ben semmi értelme nem volt a pályát felfedezni, ami a 3as és 4-es számomra legkedveltebb része volt. Írták, hogy az UI prototípus, sztem ocsmány és hagyni kéne már ezt a fenébe, a H5ben és 6ban se tetszett, ezt végre már teljesen át kéne szerkeszteni és nem csupán átszkinezni itt ott. PErsze túlzok, de akkor is. A honlapjuk tetszik, a lényekkel nincs gondom, én speciel örülök, hogy visszatér egy két régebbi ötlet, de eddig nekem egy felturbózott H5-nek néz ki, ami elszomorít kissé. Nagyon drukkolok, hogy végre jó Heroes-t kapjunk, én a 4 óta csalódást csalódás hátán élek meg a sorozattal kapcsolatban és ebből kezd elegem lenni, mert imádom ezt a stílust! Jah és f.ck Uplay!
Szerintem a városnézet jobb lett, mint ami a 6-ban volt. (Legalábbis, ez a kép alapján.)
Nekem viszont pont hogy tetszik az új kinézetű vár ostrom. Végre fajonként elkülönül, és nem csak a várfal kinézete más. Szerintem jobban hasonlít egy valódi ostromra, hogy nagyobb távot kell megtenni a falig. A másik csata ami a katapult mellett volt még inkább tetszik, hogy ilyen egyedibb csataterek is lesznek remélhetőleg. A térkép átalakítása meg pláne nagyon jól hangzik :) Lezárhatod esetleg a saját területedet ily módon ha gondolod esetleg. :)
Az UI szódával elmegy, bár valahol írták, hogy ez csak plészholder a demóhoz, de gyanítom a végleges sajna nem olyan lesz, mint a 2-3-4-ben, (gyönyörű szépen megrajzolt) pedig sokat hozzáadott a régi részek hangulatához. Érdekes, a kings bountyhoz is tudtak ilyesmit csinálni.
Egyébként a videóban mondta, hogy a megjelenés simán csúszhat a rajongók visszajelzései, kérései függvényében. Külföldi oldalakon már megy a fight, hogy miért nem kerül be minden frakció :) Jó páran a lények nevein vannak kiakadva pl. magicbird. stb. Gyanítom nem lesz ebből 2015ös megjelenés :D Persze nem a lény nevek miatt...
lények nevén a 6. rész esetében is ment a variálás
Egyébként áthozhatnának pár dolgot a 4-ik részből, amik szerintem elég jó kis újítások voltak, mint pl. - a lények nem csak állnak a mapon hanem ha a közelükbe érsz, akkor rád támadnak - rejtőzködő lények mint pl. a rabló, amiket csak egy képességgel lehetett kiszúrni ha a közelükbe értél, egyébként meglepetésszerűen támadtak meg - csatában az összecsapó egységek egyszerre ütnek teljes létszámmal v. pl. ha íjászokkal rálőttél az ellenség íjászaira, akkor azok visszalőttek (szerintem értelmesebb, mint az, hogy birkán állnak és nem ütnek vissza, csak ha olyan képességük van)
Jaja meg a hős is aktívan részt vett benne.
A semleges 'vad' lények csatangolása jöhet, ha kapcsolható lesz, bizonyos térképeknél jól jöhet. A támadó banditák, nekem annyira nem jöttek be, eleinte brutál, később gyíkok voltak...esetleg ha kapunk egy táblát, vagy egy felugró figyelmeztetést akkor ok, különben előző esetben mentés-töltés, később meg felesleges csata. Lehet rajta dologozni, mert jöhet ha jól meg van oldva, de a régi formában nem kell szvsz. Inkább a WoG-ból kellene meríteniük, nem véletlenül jött létre, fejlődő, tárgyakkal felruházható commander pl. ... A csatában teljes létszámmal visszaütő egységek nem annyira jönnek be, elvégre akinél a kezdeményezés annál a sebzés, az ellenfél csak reagálni tud, márpedig sikeres sebzés esetén logikus hogy nem teljes létszámmal. Endless Legend-nél is nehezen tudom elfogadni, ha odacsapok, akkor annak vagy a létszámra, vagy a sereg erejére hatással kell legyen.
- Balliszta, gyógyító sátor, és az erre vonatkozó hős képességek kellenek....igen néha csak ezért vettél fel egy hőst, de végül is egyébként is azért válogat az ember a hősök között.. - A HoMM6-ban nagyon sok jó ötlet van, a dinasztia állat-fegyver, a dinasztia jellemzők gyűjtése...és összeválogatása pályáról pályára. - Kellenek a régi zenék is, a sorozat védjegyei, okkal lehet rá büszke a HoMM/MM világ, megunni nem is lehet. - a karaván néha felesleges szöszölés, csak akkor van értelme ha lehet blokkolni az ellenfél karavánútvonalát, ahogy a 4. részben lehetett, persze ne lénnyel, valami más módon...csapda, torlasz lerakása..mittomén. - a HoMM6 szinte tökéletes, nem kell egy teljesen megváltoztatott keret, inkább kis lépésekben, akár DLC-ben hozzanak változást, és figyeljék a visszajelzéseket, nem kell a rizikó, ebbe roppant bele a sorozat. Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.08.16. 20:40:44
Ami hirtelen eszembe jut: Pocsék várnézet, még a patch után is. Személy szerint a kevés nyersanyagot elég nagy butításnak találom. A varázslatokat nem tanulás útján lehet megszerezni. Keveslem a várakat (és hiányolok pár egységet).
Ezek jöhetnek valóban. Engem spec a várnézet a HoMM2 óta nem érdekel, ott jó volt, kíváncsi leszek a HoMM3 Succession Wars modjának végleges változatára, hangulatban az jött be igazán, a HoMM3-nak talán 2 városképe tetszett, a többi ikonok halmaza szvsz. Varázslatok tanulása igen, ...ez hangulatosabb, mint a szintlépéses kijelölés. Várak-lények, ez végig kíséri a sorozatot, azért is készültek moddok :)
Illetve, erről csak sejtésem van, de gondolom a Might és a Magic itt nincs túlzottan egyenlő arányban. (A 3-ban a mágia a megfelelő ember kezében hatalmas különbséget tudott tenni, de ugyanígy, megfelelő erővel is hatalmas fölényre lehetett szert tenni; szóval ott egészen ki volt egyenlítve, úgy hiszem.)
A 3ban pár spellnek köze nem volt a balancehoz (berserk, clone, AI ellen a blind, illetve kis hősöknél a támadó spellek), de sztem az 5ben már sikerült eltalálni az egyensúlyt. A 6 fejlődési rendszere botrányosan szar, örülnék, ha visszatérne a skillwheel, vagy vmi ahhoz hasonló.
hát, azért a skillwheel-nek is megvoltak a hátrányai.. némely "szuperképesség" eléréséhez olyan sz@r skilleket kellett felvenni, hogy az katasztrófa volt..
Gondolom még nem láttál jól kigyúrt Might hőst. Másfelől, kell egy kis szerencse, hogy a megfelelő varázslatot megkapd. Én játszottam pár emberi játékos ellen, és ott azért kicsit másabb a csata, mint a gép ellen.
Ezzel mélységesen egyetértek, nagyon hiányzik a játékból egy szép, részletgazdag interfész már 2 rész óta. Pedig az oroszok nagyon tudnak interfészt csinálni, lásd az általad említett játék vagy egy csomó már ruszki RTS/TBS, nem is értettem, hogy a H5ben miért olyan lett, amilyen, azt pedig pláne nem, hogy miért maradtak meg annál a vonalnál.
Human player ellen csak might hero a 3-ban, a varazslat letilto targyak miatt jo esellyel szivacs volt magic hero-val. Ha jol emlekszem volt egy kopeny, ami lvl 3-as, es attol nagyobb spelleket nem engedett csataban, s mivel nem volt magas szintu artifact, eleg gyakran bedobalta a palyara.
Nekem ebből a szempontból is tetszik a varázstárgyak piaca, nagyobb esélyed van hétről hétre. ...meg mondjuk nekem nagyon bejött a HoMM6 harcosa, bár kevés jó online csatám volt jó ellenfelek híjján.
Egy Kirin-s csatára nagyon emlékszem, Dinasztia fegyver képességgel elkábítottam az összes kis termetű lényét, elléptem a Kirin-nel a seregem előtt, és a Kirin bónuszát használva egy kör alatt odaértek a harcosaim, beütött a az a képesség hogy ha megölöm az ellenfél teljes létszámú egységét, akkor +cselekvés. Olyan létszámfölénybe kerültem, hogy feladta, pedig szép varázsló volt, lesebzett volna azért, de a végső csatára sansza nem volt. Nagyon sokféle taktika létezik 350+ órám ellenére van mit tanulni.
Szerintem a 4 és a 6 volt a legjobb. A 2 őt is szerettem a kampány hangulata miatt A 3 nem jött be Az 5 pedig katasztrófálisan rossznak találtam,vicc szintű kampány,a nagyobb pályán több gép ellen ezer évig kell várni még sorra kerülsz,a skillwheel borzalmasan randommá tette a játékot illetve hogyha szar spellt kaptál akkor buktad a gamet,illetve a túl csicsázott 3ds town screen totál fölösleges,egyszer megnézi ember de utána idegesítő a kezelése és nem praktikus!
A 6 ot leginkább a kiváló újításai miatt szerettem: Végre nem random hős fejlesztés,nem random spell! Végre nincs 10 féle nyersanyag amely megint csak a random screwed esélyt növelte,egy nyersanyag ami mindenkinek kell! Végre nincs az hogy a gép egy nyamvadt hőssel lopkodja a nyersanyagomat elmenekül aztán visszalopja,éljen a területes rendszer!!! Végre van normális town konvertálás! Sajnos valószinűsíthető hogy rajongói nyomásra vissza lesz fejlesztve a 7,bár már azt most mondom town konvert nélkül(régebben a nekró brutál op volt hogy csak ők tudták konvertálni más város egységeit) be nem töltöm hasonlóképp ha visszatér a lopkodás be nem töltöm
2015 re remélem hogy nem térünk vissza az ős régi idegesítő mikrora mert akkor abszolút nem tud érdekelni
Haat, izlesek es pofonok, ami neked osregi es idegesito, az bizony sok heroes rajongonak hozzatartozik a jatek esszenciajahoz.
Ez igaz, de én sokszor nem is értem a rajongókat, a HoMM4. részénél is az volt hogy ez milyen sz@r az milyen sz@r és hogy inkább a HoMM3, de hát ott volt a HoMM3, és megbukott a játék. Utólag már a 4. rész is jó...pedig a felbontás most is problémás, jött az 5. rész ami visszatért a 3. rész gyökereihez. De az sem lett siker. Jött a 6. rész, ahol már fel van vezetve a világ és a történet, mondom ezt úgy hogy a legnagyobb személyes problémám a sorozattal, hogy képesek voltak elpusztítani azt a területet, amit úgy megkedveltem, és amit megismertem, amire akár a H3 intróját megnézve elkapott a harctéri láz :D Szal itt van a 6. rész és most megint a régi nóta...mert hogy a 3. rész az igazi. De még mindig ott van a 3. rész, lehet vele játszani, én is játszom vele ERA alatt, és játszom a HoMM2-vel is. A HoMM6 meg a sorozat 6. része, a HoMM7 meg haladjon már valami mentén, mert ez hogy ez se jó, az se jó nem vezet sehova csak hogy megint egy betoji rész jöjjön mint az 5. Személy szerint azzal játszottam a legkevesebbet, és a HoMM2+HoMM6-l a legtöbbet.