a szavazás meg jó dolog, de biztos voltam benne, hogy amire szavaztam, az torony magasan vezet és a következő párosításból is van egy tippem, hogy mi megy tovább...
hmm.. télleg.. azért itt valamivel jobban mutat a harc...
a várnézet kép meg kábé olyan, mint ami utólag készült a 6. részhez.. a bronzérmet tán átveszi tőle nálam, de a H5 első helye nincs veszélyben és a H3 ezüst érme sem...
- 6 frakció lesz a játékban - 7 nyersanyag lesz - nem lehet majd átalakítani a városokat a saját frakciónkra - nem lehet egy helyen bevásárolni minden lényt - lesznek karavánok - 7 kampány lesz 4-6 pályával - H5ös skillwheen lesz - választani kell a 2 champion lény közül - az interfész prototípus, szóval elvileg a végleges nem egy felturbózott H6 interfész lesz - unreal engine 3-mal készül a játék - editor érkezik a játékkal - a csatatéren az eddig megszokottnál több object/obstacle lesz - a következő szavazás dungeon VS inferno lesz - lesz first aid sátor, catapult, ballista - 6 magic iskola lesz - lesz hotseat
Eddig ismert frakciók: Haven, Academy, Stronghold, Necropolis.
A Limbic fejleszti, akik a M&M X-et is és ahogy ott is, itt is bevonják a játékosokat a fejlesztésbe, most például arról lehet szavazni, hogy a következő vár a SYLVAN vagy a FORTRESS legyen-e, aki szavazna csak be kell jelentkeznie uplay accounttal. Nem spoilerezem le az állást, bár szerintem kitalálható.
Frakciónként 3+3+2 (core/elite/champion) unit lesz, illetve egy új kategória, a WARFARE unit, ebből 3 lesz per frakció. 4 hero class lesz frakciónként.
Amit eddig tudunk:
HAVEN Core: Crossbowman, Dire wold Elite: Hurseman Champion: Swordbearer (azért egy picit vicces, hogy ez CHAMPION :) )
ACADEMY Core: Cabir Elite: Djinn Champion: Magic Bird, Colossus
Asszem 16 v 24 EZER volt a max dmg, amit tudtam ütni egy hőssel. Ütésenként, úgy, h 3x ütött körönként a hős. Van 1-2 pálya, ami a hősökre koncentrál (draconic, truth and justice), ezeken extrém magas hősöket lehet csinálni.
Azért 4-ben kicsit túlzásba estek, hogy egy max szintű barbár jó felszereléssel egyedül ki tudott irtani egy teljes hadsereget. A rekordom valahol 30 fekete sárkány körül volt, amit gyógyital nélkül le tudtam verni egyetlen harcossal. Cserébe a 6-ban meg szinte alig számít valamit a hős.
Én annak örülnék a leginkább, ha visszatérnének a h3as art stylehoz. A 4 übergagyi volt ilyen téren, az 5 túl mesefigurás lett, a 6 elment, de nekem a 3 az etalon itt (is). Ahogy nézem, a fajokból/népekből itt is kimarad egy pár, kell vmi tartalom a kiegre is^^
Videó is van:
Szerintem a 3 remakenek bőven megfelelt az 5 is. Nekem mind a kettő nagyon tetszett (az 5 a randompálya generátor után természetesen).
Viszont a 4 is bejött, más volt, de tetszett. Akár csak az Age of Wonders.
Hiába volt egy istencsászár mágus a hős, ha az első elf sortűz kinyírta és a feltámasztó lötyi miatt talpraálló hőst az elf csapat második lövése is kifektette. Ez szimpi volt.
Pont ettől ment el a kedvem a 3ban, amikor a haver úgy vertem el, hogy a mindenható 20+ spellpoweres és knowledges hősöm, aki manawortexben járt előtte a cirka 400+ manájával fosta magából a mirror imageket, resurrectiont a saját 60 titánomra.
Azt azért nehéz volt überelni nem varázsló hőssel egy közel ugyanakkora méretű sereggel.
A 4-ben ráadásul a harcos hős is jó lehetett, csak kellett neki olyan fegyver, amivel távolabbról is tudott bökni (longarm, vagy polearm), meg fagyasztó lötyi, ami a fekete sárkányra is hatott. És rengeteg passzív sereg buffoló képesség.
Érdemes megnézni az új honlapot, mert láthatunk pár lényt az academyből meg a havenből. A Havennél egyből látszik, hogy nem ilyen csillogó-villogó lények vannak, mint a 6-ban, az Academyben pedig nagyrészt azok lesznek amiket az ashan compendiumban láthattunk, de már most első ránézésre is több fantáziát látok benne mint a hatban volt. pl: lény
Van egy sejtésem, hogy olyan rossz lesz, mint a 6... De manapság ez a normális... Személy szerint én is örülnék egy 3 remakenek. De félreértés ne essék, nem az a bajom a 6-tal, hogy túl sokat "újított". A 4-et is nagyon szerettem, az 5-tel is viszonylag sokat játszottam. Nem a változással van bajom, hanem azzal, ha szart csinálnak egy jó sorozatból. (Lásd még, Hitman 5, Disciples 3, etc.)
Miután a IV. rész kijött a III. részre rá sem tudtam nézni, annyira retardált volt a rendszere. A IV. volt az első Heroes, ahol a "trükkös" varázslatoknak volt értelme, a korábbi Heores részekben gyakorlatialg semmit nem értek.
Egyszerű a képlet : a harmadik részt kell "remake"-elni. ha erre képtelenek akkor bukta lesz. 6.részben nagyon elcseszték a bázisfejlesztést, vártam, hogy olyan legyen mint a többi részben volt. Ehelyett egy parányi ablak volt csak.
A VI. az melyik korábbi részre hajazott? Nekem a IV. rendszere tetszett a legjobban, csak sajnos a hadjáratok blőd szarok voltak.
Remélem, h ez jobban sikerül, mint a 6. Ha egy kicsit is hallgatnak a rajongókra, akkor nem lesz gond.
ERRE található a twitch.tv programja, azon belül augusztus 16-án 2:40 AM PDT-kor a címben szereplő játék.
A twitch.tv kitette a gamescom programját és ezzel hivatalosan is kiderült, hogy bejelentésre kerül a Might & Magic: Heroes VII. Egyelőre ennyit tudunk.