Olyan kérdésem lenne, hogy pár hete elkezdtem játszani a játékkal, és el is jutottam a 3. küldetésig a kampányban. De egy ideig nem játszottam vele, tegnap tölteném be a mentéseket de nem lát egyet sem, pedig a gépen lát heroes 7 mentéseket de a játék nem érzékeli, mi lehet a baj, illetve hova menti le a játék a mentéseket, hol találom meg, mert sztem ha bemásolom oda a mentéseimet jónak kellene lennie?
Nem eredeti valaki valami ötlet?
Tudtok linket adni egy leíráshoz a varázslatokról? A játékbeli Heropediában nincsenek benne, így nem igazán látom át a rendszert.... A google meg csak dev diary-ket köp ki 2015-ből (a játékra a hétvégén találtam rá, ismerkedési fázisban vagyok...) Utoljára szerkesztette: dr Kotász, 2016.05.17. 09:47:17
Heroes 7 Tűzpróba kieg törp egységei Az összes törp Heroes 7 kiegészítős egység itt látható! Nagyon jók lettek! S lesznek még új semleges egységek is!
Na még az b***na be ha fizetős kieggel kapnánk meg az amúgy tök alap RMG-t és a normálisan, nem csak Pakson működő generátort. A normális AI-ért esetleg ne fizessünk külön? Az meg már csak a pofátlanság teteje hogy még mindig 50 euró a steamen a játék... Kíváncsi vagyok a kiegért mennyit kérnek majd el, pláne hogy nem kell majd hozzá az alapjáték...
Remélem nem olyan lesz, mint ami az 5-ben volt. És nem lesz olyan kiegyensúlyozott minden pálya.
Ne aggódj, az Inferno is benne lesz. Két lényt már átemeltek a 6-ból, későbbi kiegészítőben biztos benne lesznek.
Én mondjuk szívesen viszontlátnám itt is a hatban megismert vizes mocsaras japán Sanctuary várat. A régi Fortress helyett jól kitöltött egy űrt. Talán nem is lehetetlen, kevés munkával átemelhetik a lényeket, meg az egész várat.
Ha jól értelmezem ezt a képet, a Törp hős látszik ott azon a jóságos mosolygós jegesmackón. :D Hát nem pont ilyennek képzelek egy félelmetes harcimedvét!
És az íjászhód? :DD Hát lol! De legallább szebben néz ki, mint a H5-ös kopasz lándzsadobáló. A aharcitörp pajzsa bitang jó lett. Görög harci sisak formája van. Viszont az óriási kétélű fejsze inkább a Minotauruszhoz tartozik, mint a Törphöz.
Nálam a múltkor (múlt héten) előjött. De ha úgy lenyomtam a harcot, és utána a hősnél átraktam az egységet akkor a következő csatában jó volt. A skill eltünedezés egyszer jött elő kampány során (Ivan van vissza, illetve a Dungeonból 3 térkép). De ott is úgy jött elő, hogy mikor a folytatásra nyomtam, akkor nem volt semmi gond, csak egy korábbi állást töltött be. Én kierőszakoltam azt ahol tartottam, és akkor volt ez a gond. Miután visszatöltötte ma régebbit (az egyébként pár nappal korábbi mentés volt) jó volt minden.
Sziasztok srácok! Mostanában hanyagoltam a játékot, és ma látom hogy jött patch hozzá. Az lenne a kérdésem, hogy javítva lett már hogy eltünedeznek az egységek illetve hogy elfelejti a hős a skilljeit?
Vajon ezt direkt csinálják? Mi alapján dőlt el, hogy törpék és nem démonok? Csak mert mikor a szavazás idején nézegettem a hivatalos fórumokat, mindenki a démonokért volt oda... (Persze örülök a törpéknek is, meg úgy általában véve a kiegnek. Csak nem értem :) )
Na, ez jó hír! Őszintén szólva, már kezdtem azt hinni, hogy nem lesz hozzá kiegészítő. Bár, én jobban örültem volna egy inferno-nak, de azért szeressük a törpöket is
Azt a 6 új térképet egy kicsit keveslem, de nem szaladok ennyire előre, és nem is akarok telhetetlen lenni. Nyilván rengeteg újítás lesz, és ha netán helyrepofozzák az RMG-t, akkor egy rossz szavam se lesz.
Relive the beautiful world of Might & Magic Lead new heroes and unforgettable creatures like Fire Giants, Rune Priests and Red Dragons. There will be dozens of new artefacts, skills and challenges. Explore a unique mountain landscape with a new town screen and new buildings.
Trial by Fire will be available seperately. An ideal way for newcomers and fans of the previous games to enjoy Might & Magic Heroes as it is meant to be
3. Lizard Sharpshooter as neutral
4. Hamster Archer or Mole Archer or Beaver Archer or whatever...
5. Some form of Lava rhino, some elemental form, something
6. Rune priest following the footsetps of the Haven priest from heroes V
7. Valkyrie looking ugly... but i'll wait and see more before i judge...
8. The bear or probably this is the battle bear
9. Some sort of new have unit.
Heroes 7 első nagy kiegészítő Trial by fire törpök! Oh bejelentették az 1. Heroes 7 kiegészítőt és már jön is június 2.-án! grin emoticon Trial by fire címmel. Tűzpróba? Törpék visszatérnek ahogy a rúna képességük is! smile emoticon Heroes 5 féle törpök kicsit megújítva 2 új kampánnyal új skirmish térképekkel és sok javítással!
Neked is köszi.
Nincs bajom ezzel, hogy ilyen logikai feladványokkal is színesítenek. Azért nem gondoltam erre, mert eddig a Heroes nem variált ilyenekkel. Szerintem nem rossz, ha ez irányba is nyitnak.
Én is így szoktam , elégé elbaszták ezt a részt a játéknak , látszik hogy össze van csak csapva az egész játék . Ha kijátszom a küldit el is teszem a játékot , talán 2 év múlva újra elő veszem ha minden hibáját kivitatottak .
Ez az a pályarész, ahol 2 hősöd van? Ott a körökbe kell beállni a hősökkel, és akkor válik elérhetővé az út. Mindegyik ilyen körnek, vagy talán hívjuk inkább platformnak, van egy párja. Egy - egy ilyen platform-párba kell beállítani a hősöket és jó lesz.
Pálya szerkesztőben az elit lényeket, hogy lehet változtatni? Pl: ha az embereknél a kardforgatót szeretném.
Sziasztok, nem tudom mennyire általános a probléma, így azt se, hogy szóba jött-e már.
Az Akadémia kampány második térképén elakadok, mihelyt átugrom a másik szintre, és Lyla (valamint Khalida) lesz a hősöm. Itt egyszerűen nem tudok/nem lehet tovább menni. Másnál is előjött ez a hiba? És ha igen (de akkor is, ha nem :) ), hogyan lehet itt tovább lépni?
Hogy egyértelműbb legyen, vannak kis felhőcskék, ahol egyikről a másikra lehet ugrani, aztán egyszer csak nem lehet már ugrani, azaz előrehaladni.
Előre is köszi a választ.
Igen, ez a 120/100-as probléma nálam is fent állt, de én úgy szoktam csinálni, hogy a gyógyítással megnézem miből mennyit támasztana fel és amelyik "többet ér" nekem azt választom. Aztán a következő körben meg már esetleg látom, hogy amiből az előbb támasztottam abból nem tudok, tehát az maxon van. Kicsit körülményes és nem is teljesen hasznos, de hátha van valakinek jobb ötlete
Én arra gondolok hogy harcközbe egyik lényemből van 120 db meg ölnek belőle 10 majd 5 majd megint 5 db és ilyenkor ha rá kattintok a lényre nem mutatja hogy 120/100 db van így ha nem számolom nem tudom menyit kell vissza regnálnom vagy gyógyítanom élesztenem . 2-7 minden Heroes játszottam persze a rosszabb változatokkal kevesebbet de ezt az alap infót mindegyik ki írta . A mikor az erősítés képességet válasza ki valaki az is szarul van meg csinálva hogy mutatja harc végén mint ha meghalnának így az igazi veszteséget nem mutatja . Pedig a lényeg az lenne hogy 0 veszteség legyen vagy minimális egy harc után .
Valószínűleg kevertem a játékot a Heroes 6-tal. Ott mindent kiírt a játék. Egy ideig párhuzamosan játszottam velük.
Azt, hogy mennyi volt eredetileg (harc közben) a korábbi patch-ekben sem mutatta. A csata végén viszont mutatja mennyit vesztettél, az segíthet talán. (Azzal annyi a gond, hogy azokat az egységeket is veszteségként mutatja, amit "ajándékba" kaptál. Most hirtelen nem tudom a nevét a skillnek, de szerintem a hadvezetés ultimate szintje adja, hogy minden egységed megnövekszik 5%-kal a harc elején, de ezeket nem tarhatod meg)
Érdekes, én is úgy emlékeztem, hogy kiírja, pedig tényleg nem.Csak azt mutatja, hogy mennyit fog feltámasztani a varázslattal. Lehet, hogy az új patch kavart be a dolgokba. Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.04.18. 15:44:05
Fel raknál esetleg egy képet ide ahol ezek látszanak , köszi előre is .
Régebbi fríssitéseknél volt ilyen gond, hogy csak akkor látta, ha újra csináltál valamit a főoldalon. Hitelesítetted a játékot, vagy valami ilyesmi. Esetleg póbáld ki, olvass vissza, mikor én megvettem már nem volt ilyen gond. Velem olyan fordult elő, hogy mikor a folytatásra mentem, akkor egy korábbi állást töltött be. Mikor kézzel betöltöttem a legrégebbit, akkor meg a hősnek nem voltak képességei, egy csomó elveszett belőle.
üdv Nem rég kezdtem el játszani a játékkal és elkezdtem csinálni a küldetést és haladok vele . De harcközbe sehol nem látom hogy menyi egységet buktam menyi egység volt a kezdésnél és menyi halt meg belőle . Így elég meg nehezíti a regenerálódást, hogy nem tudom menyit kéne vissza gyógyítanom . Tehát kérdés az lenne hogy nem mutatja valahol az egységek harc előtti számát ? Ha nem akkor ez a legrosszabb újítás az eddigi Heroes történetében.
puskas84 nekem is csinálja ezt általában amikor a játékot elindítom , én úgy szoktam ilyenkor hogy kilépek a főmenübe és utána a betöltésekre vissza és bejönnek a mentések . Kicsit régi már a rendszerem lehet azért csinálja nálam ezt .
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy pár hete elkezdtem játszani a játékkal, és el is jutottam a 3. küldetésig a kampányban. De egy ideig nem játszottam vele, tegnap tölteném be a mentéseket de nem lát egyet sem, pedig a gépen lát heroes 7 mentéseket de a játék nem érzékeli, mi lehet a baj, illetve hova menti le a játék a mentéseket, hol találom meg, mert sztem ha bemásolom oda a mentéseimet jónak kellene lennie?
Sikerült végre generálni egy mapot, de erre fel nincs a játékban, hogy a manóba lehet játszani a az általunk generált mapon?
Üdv mindenkinek! Több hét mutizás után kijelenthetem, hogy csapnivaló az egész multis rész. Rengeteg bug. Haverral játszanánk, gyakorlatilag egymás ellen csatázni nem tudunk, mert állandóan megfagy a játék. Olyan gyakran van, ha talál egy varázstárgyat, amint használja, kifagy a játék, ha nem használja, működik. Ez komolyan szégyen, pedig annyira jó lenne multizni, de 3 hét alatt egy játékot sem tudtunk befejezni.
Csináltam is egy DUEL videót majd a héten felrakom. Azt nem értem miért 22 es volt a hősöm (Vogy barbárja csak 5 ös) morálja igaz a H3-as Edric az a barna hős volt nálam. Az morálos nem? Ezért elég könnyedén nyertem. 1v1 is működött, de azt csak 1-2 körig próbáltuk most Vologya mesterrel.
Na nálunk örömmel jelenthetem be mind az 1v1 mind a DUEL működik végre az új NAT multi rendszerrel. Ami az 1.7 es patchhel jött.
Start menü, jobb gomb a Comupter/Számítógépen és properties/tulajdonságok (vagy egyszerűen lenyomod a Windows + pause gombot) ott Advanced system setting / haladó beállítások (bár ebbe nem vagyok teljesen biztos, nincs most előttem, csak az angol). A megjelenő kis ablakban performance/Teljesítmény részben a settings.../Beállítások... gombra katt. Advanced fül és ott a change gomb (ez az egyetlen gomb) és ott vagy raksz egy pipát, hogy a gép automatán kezelje, vagy beállítás egyet magadnak. Ha hazaértem, meg tudom nézni nekem mi van megadva.
Hol lehet neki megadni a virtuális memoríát? Illetve mennyi az annyi? :) Annyira nem is vészes ha generál egy nagyot 15-20 percig. Ennyi idő alatt a leggyorsabbak se dobnak össze egy jó pályát :) Nagyon kevés van alappból.
nálam akkor fagyott ki, mikor nem volt beállítva virtuális memória, amit beállítottam, hogy akkora legyen, amekkorát windows szeretne, egyből ment. (Az egyből úgy értem, hogy nem fagyott ki, de valóban a legnagyobb térkép generálása 15 perc, alsó hangon. Ha benyomod a multiple themes-t, akkor simán 25-30 emlékeim szerint)
Ja, igen! :) Miközben megy a generálás, erősen javallott nem hozzányúlni még az egérhez sem (de még levegőt venni is csak óvatosan tessék), mert elég gyatra a szerkesztő memória kezelése és hajlamos kifagyni. Először próbálkozz kis-közepes pályák legenerálásával Legnagyobb méretben simán eltarthat a generálás akár 10-15 percig is Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.03.04. 18:44:21
Hali! Elindítod az editort, majd felül: file---> new map---> new random adventure, és beállítod a paramétereket, aztán creat and open. Ez után elkezdni generálni ( eltart egy ideig). Ha meg vagy elégedve az eredménnyel, akkor save. Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.03.04. 15:04:28
Úgy hallottam hogy, a map editorral, lehet random mapot generálni. Ezt elárulná valaki hogyan? Elindítottam, de erre utaló jeleket nem láttam, csak magam által tudtam szerkezteni, mint a korábbi heroesokban.
Gondolom idehaza mindegy milyen kiadás, a dobozos tartalmazza. Csak a digitális verziók nem feltétlen. Java33 G2 az pontosan a G2A akar lenni? Standard verzió?
Biztos van olyan akinek Uplay-es verziója van (nem itthon vett dobozos) digitális. Azoktól kérdezném hogy, tartalmazza a magyar feliratot? Vagy csak a bolti dobozos, illetve a steamen vett? A másik hogy a patchekkel nyúltak a nyelvhez? Ha igen igazítva lett a magyarhoz is. Most hogy már 1.7 is van.
https://www.kickstarter.com/projects/indiedesigners/paul-anthony-romero-the-piano-sonatas-album Érdemes támogatni minden Heroes rajongónak! Heroes zenék koncertfelvételről stúdió minőségben! Könyvvel együtt.
Sziasztok.
Az új H4es kampányt csinálom, annak is a 2. pályáját. Ott az lenne már csak a feladat, hogy Arillt a levegő mágust győzzem le, de sehol semmi. az egész map fel van derítve, és egy ellenséges hős sincs a térképen. van bárki aki tudja a megoldást erre a problémára? :)
A térképszerkesztőt csak generálásra használtam eddig, nem tudom mennyire készít egy kaptafára térképeket (most az 1.7-ben) de olyannak tűnt, mint aki igen. (A H6 és 5 jut eszembe, ott volt mindenkinek saját területe és egy (max 2) kijárat róla) A régi H2 ill. H3-as generátorok sokkal jobbak voltak ilyen szempontból.
Hali! Igen, próbálgattam én is a szerkesztőt. Túl sok javulást nem vettem észre. Továbbra is hajlamos kifagyni, meg a random térképek is eléggé egy kaptafára készülnek. Bízom abban, hogy a játék meg fog élni legalább egy kiegészítőt, amiben végre helyrerakják a szerkesztőt.
(Amúgy, megtalálta valaki az új hősöket? Elvileg 80 bekerült a játékba, de sem a szerkesztőben, sem pedig a hőspédiában nem látom őket.)
próbáltad a Random Map generatort? Leteszteltem, hát másodikra sikerült a 'Multi Themes'-szel legenerálni a legnagyobb térképet :) Elsőre kifagyott... (utána megnöveltem neki a swap méretet és úgy már jó volt) Igaz, kb. 50 percbe telt mire megcsinálta :) Viszont továbbra se rakott rá vizet :(
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/the-lost-tales-of-axeoth-unity-now-available?ncid=1172-None-None--2-eml-31-29-LostTales1news-currentplayers-1-1-8-0216 Megjelent az elfeledett Heroes 4 kampány 1. része 8 órás játékidő , 5 pálya.Teljesen ingyen Heroes 7 köntösben és régi zenékkel egységekkel! THE LOST TALES OF AXEOTH: UNITY NOW AVAILABLE!
A héten még ne számítsunk patch-re. Február 10-én írt bejegyzés:
No patch today, or this week in fact. Pretty much we were in the final stages of testing when we found a couple of really annoying bugs. So instead of pushing something that would end up causing problems we postponed it, fixed the issues, and re shipped the build to be tested again, which is where we are at right now. It wont delay things by too much (couple of days in reality) but at least the patch will move us forward.
Talán jövőhéten...
Egyelőre semmi. :
At the time of the announcement, the patch was due early-February and was in the final stages of testing this week.
Unfortunately, we have found a couple of issues and have delayed it slightly. We feel it is better to wait a few days to ensure that the patch is good, than to release a patch which may introduce new issues.
Ubisuck :D megérdemlik. Egyik haverom nagy h3 fan, rábeszéltem hogy próbálja ki első reakció: "nálam van a baj vagy tényleg nem mozog a szájuk az intróban?" - hát igen, hihetetlen hogy 2016-ban ennyire futja. Persze a rengeteg bug miatt a haver berágott rám hogy raboltam az idejét egy ilyen szarral.. Amúgy kedvenc bug-om, Marskmannel háttal lőni, szal ha nem tudsz 1 vonalban több lényt lőni, húzd jobbra kurzort ahol már nincs is pálya, és lőjj úgy, erre megfordul (hihetetlen) és sebzi őket. A lény eltűnésre meg rájöttem, az okozza hogy bizonyos szélességü csata pályáknál a szélső egységek csata után eltünnek, kb így. Megoldás: ne tegyél a pálya szélére egységet, ha meg kénytelen vagy akkor csata után ellenőrízd meg van e, ha nincs meg akkor :) így jártál :)
Nyilván érthető a játékosok kiborulása egy bizonyos határon belül, de amikor már a 3000 hozzászólás háromnegyedét a "FUCK YOU UBI" meg "UBISUCK" és ehhez hasonlók teszik ki, ott már nem csak a játékkal van baj, hanem az úgynevezett "rajongók" kulturáltságával és alapvető intelligenciájával is.
A készítők is tudnak a dologról, a hiba nem nálad van. Elvileg a jövőhéten érkező patch már megoldja az online gondokat. Szorítsunk, hogy így is legyen... Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.01.31. 14:17:35