Uplayben: 1. jobbklikk a játékre 2. View game details 3. Properties
Itt felül ki tudod választani a nyelvet. Nekem is Uplay-es és minden nyelv elérhető, szóval Nálad is így kéne, hogy legyen. Ha nem így van, akkor írj nekik egy ticketet.
Már ha egyáltalán lesz H8. A hatodik rész nem fogyott valami jól és tekintve a közösség lehúzó véleményét a hetedik részről, szerintem örülhet az ubi, ha a gyártási költséget visszahozzák az eladások. Továbbá, a M&M X sem vette gyakorlatilag senki és a Dark Meshia is akkora bukta volt, hogy azóta is visszhangzik. Egyedül a H5 volt mérsékelt siker, de annak is van már vagy 10 éve. Egyszó, mint száz, az ubi nem sokat profitált a Might& Magic univerzumból. Előbb utóbb rá fognak unni, hogy csak a pénzt viszi és szépen elkaszálják az egész frencsájzt.
Ráadásul az újító szándékaik túlnyomó részét a közösség erős kritikája/ellenállása követte végig a szériában. A H7 bugossága, grafikája miatt lehet az ubit hibáztatni, de az, hogy ne legyen túl sok újítás a következő Heroesban csak a korábbi tömegigények kiszolgálása. Valójában meg kellett szerintem születni ennek a visszaforduló H7-nek ahhoz, hogy később születhessen egy innovatívabb H8.
"Talán ez is megerősíti azt, amit lentebb írtam, hogy lehet, be kéne próbálniuk egy innovatív 8. részt, amivel nem az az elsődleges cél, hogy a régi rajongóknak remake-eljék a korábbi részeket..."
Ezzel csak az a gond, hogy az ubi abszolút nem akar új közönséget megszólítani.: " ...a körökre osztott-stratégia műfaja az elmúlt tizensok évben nem tudott megújulni, de nem is akadt rá igazán kereslet. A készítők és a Ubisoft is tisztában van ezzel. Amikor rákérdeztünk, hogyan próbálnak új embereket bevonni ebbe a frencsájzba, beigazolódott, ami az utóbbi időben sejteni lehetett: a Heroes-játékok esetében ez egyszerűen nem cél. Ezek a játékok tényleg annak a rétegnek készülnek, akik alapból is ismerik a szériát. " (forrás: Gamekapocs.hu)
Elkezdtem egy skirmisht, eddig 29-es szintű vagyok, de az én tempómban hetekig fog tartani, mire kimaxolom, h normálisan van megírva a játék. Nekem nem tűnik annyira gyorsnak, 15.ik szint után erősen belassul a folyamat.
Max szintet ért már el valaki? Ez is buta játék, mint 6, ahol a 30as szintlimitet eléri az ember a map közepére?
Academivel 2 kampány mappon küldetés öljem meg az összes UD-t mindent. Megöltem mindenkit de az egyik hős bement egy templomba !!!!!!! És kurvára nem akar kijönni, úgy hogy 4 orás gamem ment a semmibe.... Ez kicsit idegesítő...
Azért ez tulzás ..már csak az ostrom miatt is, persze hasonlít, legalábbis a MoM-ra. de inkább a hangulata, illetve annak a hiánya ott a gond. Van még egy f@sza ötletes, ..csak most nincs előttem a címe..ilyen bolygók közt vándorlós fantasy...majd mindjárt rákeresek mert melóban vagyok :( meg is van: Eador: Masters of the Broken World, de az is belaposodik sajna
Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.10.05. 11:28:44
Talán ez is megerősíti azt, amit lentebb írtam, hogy lehet, be kéne próbálniuk egy innovatív 8. részt, amivel nem az az elsődleges cél, hogy a régi rajongóknak remake-eljék a korábbi részeket (arra ott van már 7 rész), hanem az, hogy kiadjanak egy modern körökre osztott stratégiát városépítéssel, taktikai térképpel és mitológiai+fantasy elemekkel. Ezen túl viszont mindenben szabad kezet adnék a fejlesztőknek és külön megkérném őket, hogy véletlenül se egy HoMM 3 klónt akarjanak csinálni.
Amúgy aki már többet játszott a sztori móddal az milyen? Ahogy írtam nekem nagyon tetszett az első ~1 óra, ez a történetmesélős koncepció, de időm azóta nem jutott rá. A hadjárat azért tartja a színvonalat?
Tökéletesen megfogalmaztad. Csak középszerű keveréke az eddigieknek. Semmi kiemelkedő, -véleményem szerint- minden téren gyengébben teljesít mint az előző két rész. Összeraktak mindent, amit úgy gondoltak, hogy "jó lesz"... de semmi kiemelkedő, átlagos eredmény, azt a szintet sem éri el. Ráadásul nagyon bugos, állandóan kifagy és ha agyonvernek sem értem miért ekkora a gépigénye - még csúnyácska is. Fél év múlva előveszem, eddig nem érte meg. (1-2 alfa verziós indie játék jobban leköt és többet nyújt - kevesebb bosszankodással.)
De miért nem tetszett?(a h3 egyik kiegészitőjében is lehetőség volt ha jól emlékszem vagy nagyon népszerű mód volt?) Szóval kb a 6 összes újítását kivették és degenerálták a régi random bullshitre, mert pl a nyersanyagok nagyon fasza hogy van egy tucat csak kurvára nem vicces ha csak egy elérhető van a közelemben vagy a magic guild az up spellt dobja random, hát ez nagyon fun!
Lényegében van vmi amivel kitűnik ez a rész az előzőektől mondjuk 3/4/5/6? Vagy csak középszerű keveréke az öszesnek?
Steamon át telepitettem a játékot de nem tudom indítani mert nincs aktiváló kód, legalábbis sehol nem találom. A korábbi steam játékokban mind látható a mentésen. Valaki tud segiteni?
Én örülök hogy semmilyen formában nem elérhető a town konvertálás. Kicsit szánalmas volt hogy több ezres sereget lehetett összerakni 1-2 hónap alatt... Csatáknál nem kellett gondolkodni mert ami volt veszteség (ha volt egyáltalán) nem volt mérvadó a hét végén toborozható katonák számához képest.
Btw nekem is hatalmas csalódás a játék, sok a bug, sokat crashel a játék, sok memóriát zabál a semmire kb. Én hagytam volna neki még legalább 2 hónapot és karácsonyra kiadni.
Kérdőíveket küldtek körbe vagy hogy? :) Ez mellébeszélés. Akkor berakom optionsba kikapcsolhatóként, nem pedig kiveszem. Nem a konvertálgatással van gond, hanem inkábbb azzal, hogy még mindig négyzet van hexa helyett a csatamezőn. Személy szerint retteneteset csalódtam, aminek hatására elkezdtem újra a VI-al játszani.
A tenger téma tetszik nagyon : ) Az új törp téma se rossz és az Inferno is. Dungeon téma, elf erdő és havas téma is.
Kár hogy a területzenék nagy részét nem Romero csinálta meg (Csak a plains a fű-mező téma) a Dungeon és törp zenét úgy még jobbak lettek volna. Meg a csaták jó része is régi zene.
A H3 hoz is jött ki 4 darab patch utána meg csődbe ment a 3DO azért nem jött több. szóval a H3 se volt megjelenéskor tökély emlékszem voltak benne bugok de egyre jobb lett és klasszissá vált.
A játékon belül én nem találtam, úgy emlékszem nem is tervezték. A térkép szerkesztőből lehet elérni. (engem speciel nem zavar, mert a H5-ben is jobb térképet csinált a szerkesztőben lévő, mint a játékban lévő). :-) 2 nap után azt mondom, vannak gyerekbetegségei, de jobban tetszik, mint a H5 :-)
Nagyon jó volna, ha vki meg tudná mondani hol találom a mentéseket, mert az uplay felhős mentés szinkron nem működik egyik gépemen sem, így a PC-n és a notin külön kampányt tolok, de unom így. ha szinkron nincs, esetleg a gépen hol lelem a mentéseket???????
Bétában volt, szóval szerintem a véglegesben is van.
Imádom a HOMM-ot amióta létezik, még az első résszel kezdtem. Hát srácok, majdnem sírva fakadtam az első 20 percben, 21. már nem volt, mert kiléptem. Ez olyan mintha béta lenne vagy mi.
Majd akkor lesz itt egy igazan jo heroes jatek, ha valami ertelmesebb kiadohoz kerul a cim..persze erre nagy sajnalatomra nem sok esely latszik
Igazából nem is tudom, miért zavar ez, hisz ahogy írtuk is, pár hónap múlva mi tuti tudunk majd egy remeket szórakozni a játékkal.
Talán azért, mert körökre osztott stratégiákon nőttem fel és szerintem most is lenne bőven igény erre a műfajra, csak ahhoz, hogy újra elkezdjenek ilyeneket fejleszteni kéne egy átütő siker és erre mindenképp a HoMM sorozatnak lenne meg a legnagyobb esélye. De persze nem 6-7/10-es megjelenésekkel.
Nekem tetszik a játék, bár a 12 gb os patch hozzá elég meleg volt...:) Most játszható, de játszottam úgy is hogy nem volt felrakva a 12 gb. nah az katasztrófa volt:) Én azt hiányolom, hogy singleplayerbe kiválasztottam a legnagyobb pályát és 8 ellenfél legerősebb fokozaton. Nagy megdöbenésemre tapasztaltam hogy nincs benne RANDOM faj.... ez nagyon nem tetszik... ALL RANDOM a legjobb:) Utoljára szerkesztette: List-en, 2015.10.03. 20:01:30
Ez pontosan igaz ahogy írod, bár én csak az előzőnek válaszoltam előzmény nélkül :)
Félreértettétek ezt a mondandót, arra gondoltam, hogy akkor már nem fog tudni új embereket bevonzani, pedig potenciálisan képes lenne rá ez a széria, de egy játék megítélése, sikere a nemrajongók (értsd: nem biztos vevők) körében szinte kizárólag a megjelenéskori állapot függvénye.
Akkor már hárman vagyunk. Bár én nem játszok a 6-al. Utoljára szerkesztette: DaemoonHunter, 2015.10.03. 19:28:58
Kicsit szomorú olvasni, hogy mindenfelé azt írják, hogy potenciálisan tök jó lehetett volna, de hiányzott még pár hónap polírozás neki. Ezt eddig minden résznél eljátszotta a Ubisoft. Én ezt nem tudom mire vélni, főleg azért, mert utólag mindig kipolírozzák a dolgot. De a kár ilyenkor megtörténik, sorra kapja a játék a ~6/10-es értékeléseket és tuti, hogy a közelébe se megy senki olyan, aki nem rajongója a sorozatnak. Egész biztos vagyok abban, hogy pár hónap múlva ez is egy 8-9/10-es játék lesz legalább, de akkor ez már a kutyát se fogja érdekelni.
Ha ennyire szükséges már most beszedni a pénzt nem értem, miért nem dobják ki early access-re a játékot pár hónapra. Aki most megvette az a rajongói bázis és ők megvennék early accessben is, szóval be tudnának szedni közel annyi pénzt, mint így, amiből befejezhetnék és megjelenéskor kapná a 8-9/10-eket és megvenné egy csomó olyan ember is, aki csak épp szeretne venni egy jónak tűnő játékot.
Nagyon remélem, hogy a negyedik nekifutásra végre eljut eddig a felismerésig a Ubi és végre megadják még azt a hiányzó 3-4 hónapot a fejlesztésnek, amin már a 3. HoMM cím úszik el náluk, mert nagyon úgy érzem, hogy ha negyedszer is ez történik akkor már a fanbázis nagyja is el fog pártolni a sorozattól.
A magam részéről biztos, hogy végigjátszom ezt is, ahogy lentebb írtam nagyon tetszik a hadjárat koncepciója, de lehet, hogy kivárok pár patchet előtte, mert szerintem itt is drasztikusan javítani fognak a játékélményen.
Egyébként kövezzetek meg, de megnéznék egy merészebb rebootot is a szériából, ahol bátran hozzányúlnak akár az alapmechanikákhoz is. Eddig szerintem 2 jónak mondható Ubisoftos M&M játék volt, a Dark Messiah és a Clash of Heroes. Lehet, hogy a régi atmoszférát, hangulatot egyszerűen nem lehet visszahozni és Heroes 8 címen egy merészen újító (de persze azért körökre osztott stratégia) játékot kéne bepróbálniuk.
A varázslatok nem skillek, hanem varázslatok, amiket a mágus céhekben tanulhatsz. Ez is egyértelműen jobb. A háromnál több nyersanyag is. Nekem az is tetszik, hogy oldalba- és hátba támadhatod az ellenfelet.
Amúgy a régi videókban nem egy 3D-s extraszupercsillivilli városokat mutogattak amiket teljesen körbe lehet forgatni? Videóban látottak kicsit megleptek. Amint látom a 3. rész "varázsát" akarták visszahozni minden tekintetben.
hmm . . . az egyetlen dolog, amiben egyértelműen jobb mint az előző, hogy kivették a városok konvertálhatóságát egyébként többet vártam Pár patch múlva fogja elérni a "jó iparosmunka" kategóriát. A grafika tényleg elég gyenge. Az option résznél kimerevített asztaljelenet kritikán aluli. Igaz, hogy ennek nincs igazán sok köze a játék élvezetéhez, de jól mutatja az igénytelenséget, vagy időhiányt.
Heroes 7 HUN bemutató JátékTár 172. adás - Might & Magic - Heroes VII bemutató Utoljára szerkesztette: Andrews2007, 2015.10.03. 15:18:08
És azt hol találom a játékon belül? Tuti az orrom előtt van, de én eddig nem találtam meg :/
Ha valakinek kell a játék, szóljon, kettő lett belőle, így az egyik eladóvá vált, olcsóbban, mint vettem. Érd: emailben: [email protected]
Nekem még tetszene is a játék (az igénytelen átvezetőktől eltekintve), ha tudnám folytatni az akadémia második pályáján elmentett állásom. Vagy fél óra kell neki, hogy betöltse, és akkor is használhatatlan, mert már 12 gb ramot emészt fel a játék egy bugnak köszönhetően. Állítólag a következő frissítésben ezt is javítják, csak kérdés, hogy mikor.
Nekem a H3 volt az etalon, úgyhogy tetszik, csak hiányolom a démonokat. Az Inferno vár hiányzik, erdei elfek ráértek volna egy kieggel később.
Nálam a beta után instant klasszikus címre esélyesek közt volt, szóval most várok amíg játszható lesz (pár hónap) aztán élvezem a játékot :) Mert egyébként jó.
Az elsődleges sokkon túlvagyok ,próbálok higgadtabban tekinteni a játékra. De hogy körvégeztével majd egypercig szöszmötölnek a gépi játékosok az idegölő.
na jó ez válaszolt minden kérdésemre
Röviden nem éri meg. Borzalmas grafika(gyengébb mint h6!!!), a dizájn a hangok mind kritikán aluliak, főleg az interface(thief guild lololol) életemben nem láttam még ilyen rosszat. Lol a campaing átvezetői komédia kategória Town konvertálás kivéve, semmi magyarázat hogy egy képesség vagy varázslat mire is jó sokszor ha van is több ablakos kattingatás árán a legegyszerűbb információ megkeresése is Hosszú körök, semmi inováció
Még nem próbáltam a játékot, kicsit távolságtartó vagyok vele. Ez ismét a "jól megszokott" heroes, a lovagvárral, championokkal, angyalokkal, feketesárkányokkal, titánokkal, dzsinikkel varázslókkal, és az összes többi heroes-os szörnnyel, amiket már unalomig ismerhetünk az előző részekből? Sajnos munkahelyen le van tiltva minden oldal, ami ezt részletezi, így nem tudom megnézni.
Vittek bele valami újítást? Vagy lemásolták az előző részeket, és ismét eladják teljes áron? Megéri ezt így beszerezni? Ad bármiben többet, mint mondjuk az előző rész?
uhh komoly hogy megint tucat nyersanyag van? visszafejlődés a régi fanok kedvéért?
A város konvertálás bentmaradt a 6-ból, illetve a terület alapú kontrol?
Vki játszott már az erdő mélye várral ? A természet képesség jelölős része pontosan hogy működik ? Az utolsó képesség pl. a természet ajándékánál 3x kell megjelölni egy lényt és azon krit sebzést lehet elérni.De 3x hogy lehet megjelölni, ha eleve csak hős jelölhet 1x egy körben, a kör végén pedig a jelölés meg is szűnik.De pl. a mester szinten is, 50 földi sebzést kap az ellen jelenként, tehát vhogy csak rá lehet tenni többet. Tudja ezt valaki, hogy lehet ? Köszönöm.
Hello,
van random map generator, tegnap kipróbáltam, de sajna játszani már nem tudtam rajta. (Majd talán ma :) ) Nem szeretnék egy generálás alapján elhamarkodott következtetéseket levonni, de elsőre jobbnak tűnik, mint a H5-ös generátor.
- igen, bajnok lényből csak heti 1 - igen, fájóan spóroltak, ahol lehet.. gondolom mivel az 5. és 6. rész nem hozott annyit, mint az Assassin's Creed széria, így Ubi meghúzta a nadrágszíjat.. tehát ez nem egy AAA-s játék, csak egy A-s.. ehhez mérten kell hozzáállni (ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondanám, hogy jön majd az "Animated Cutscenes DLC") - nekem is nagy kedvencem az 5. rész 3D-s várnézete, de hallottam olyan pletykát, hogy a költségvetés nagy részét az vitte el.. ne kérdezzétek, hogy miért.. - egyik videóban azt mutogatták, hogy a játék mennyire moddolható lesz, átszínezhető textúrák, stb.. ha valóban így van, akkor szerintem előbb-utóbb jönni fognak minőségi, nagy felbontású textúrák - maga a játék így első ránézésre az 3, 5 és 6 keveréke, pár újítással - negyedik rész harcoló hősei túl táposak voltak.. egy idő után már sokszor seregre sem volt szükséged, nem volt értelme a városfejlesztésnek, mert a hősök végigvertek mindent és mindenkit
btw lehet kellene egy FAQ a topikba..
Az options belül a videó fülnél lehet a nyelvet választani meg a feliratot bekapcsolni, görgesd le és legalul lesz.
Első rész óta játszom a might and magic szériával (rpg,és a Heroes tbs részeivel) megveszem mindig eredeti verzióban ,én még ilyen vén hülye fejjel is hiszek abban hogy érdemes és kell támogatni ezáltal a fejlesztőket. De ez a rész sajnos harmatgyenge ,elsődlegesen azon kapom magam hogy a kameraállással bajlódok egyfolytában,hol túl távoli a kamera vagy teljesen nézhetetlen mert kitakarja a domborzat az épületet/utat. Másodsorban egyik másik rész hol kedvesebb a szemnek hol kevésbé az ,ez mindenkinek szubjektív . De ez valami irgalmatlanul spórolósan ronda. Gyanítom azért van a távoli kameranézet mert a 3D-s modellre ráhúzott alacsony textúra közelebbről már a fejlesztők szemét is bántotta. Gondoltam majd előbukkanak a játéktechnikai erőtartalékok, de eddig sajnos semmi innovatív nincs benne. Pedig a recept olyan egyszerű lett volna 3 ik rész mágiarendszere ,hozzáadva a negyedik rész harcoló hőseit (egy csapatban 5 feltápolt hős), ehhez hozzáadni a az 5 ik rész bámulatosan szemetgyönyörködtető városfejlesztését . És ha már erőltetik ezt a 3ds dolgot fejlesztették volna tovább a 6 rész grafikai motorját magasabb textúrákkal. De ez a rész minden téren spórol cgi animáció nincs . Van 3ds-motorral összecsapott ingame ,animációnak nevezett valami. Amiben nálam felirat sincs!???! Másnál van ? Utoljára szerkesztette: starfun, 2015.10.02. 03:40:45
hello Röviden anno a h2 kampányát nagyon szerettem A h3 nem jött be A h4 óriási kedvencem volt A h5 a legjobban utált rész számomra borzalmas emlékeim vannak A h6 másik kedvencem volt, üdvözöltem az újításokat amit hozott
Ez a új mihez hasonlít leginkább az előzőkből?
Jól látom, hogy bajnok lényekből csak hetente 1-et lehet felfogadni ?
Egyébként meg lehet nézni minden lény leírását, értékeit, képességeit, beleértve a Bajnok lényeket
Mikor ráviszed az egeret a lény képére a várban vagy a hősnél, megjelenik három kis ikon a sarkokban. A bal felső egy felkiáltójel. Ha arra rákattintasz, bejön egy leírás az adott lényről. Bal oldalt meg lehet választani az összes többi között...
Időrend szerint szeretnék haladni megcsináltam az academy első pályáját (Tanis), utána hogy lehet tovább menni mert a tanácsterem opcióra visszatesz ha meg a következő mapra kattintok akkor az academy 2 pályáját kezdi el vagy haladjak úgy tovább?
köszi szépen , a kincs felfedése varázslattal sikerült végre. / talán a készítők szerint , a kisebbség nem szeret ásni , ezért varázslat kell az ásáshoz :P
Ahá. Akkor kicsit ebben is visszakacsint a 4-re, dilemmázni kell melyik irányba fejlesszük a lényeinket. Ez jó! Csak lehetett volna a többi lénynél is.
elvileg kellene lennie egy varázslatnak ami az ásás helyett van, sztem azzal lehet megtalálni Asha könnyét
Bajnok lényből egy lehet, és határeset, hogy egyforma erősek, másra jók (pl közelharci / távolsági, vagy épp támadó / támogató, stb.) így nehéz az összehasonlítás.. más-más játékstílushoz más-más passzol
random pályagenerátor nem tudom, hogy a játékba van-e, az editorban kellene lennie...
- nalam dobozosan lett meg a jatek, azonnal felajanlotta h. magyarul akarod v. sem, tobbi nyelvet leszedi ha akarod - automatikus update azonnal elindult mikor inditanam a jatekot - nem kaptam meg crash-eket sem , bugot nem lattam meg. de nem is sokat jatszottam
Sziasztok!
Nekem az egyik kérdésem azzal kapcsolatos, én megvettem dobozosan a játékot, és ugye az Uplay is feltelepült. Na mármost, én honnan tudom leszedni a patcheket? vagy az automatikusan történik?
Másik, nem tudjátok, van e a játékban random map generator?
Egyébként nekem bejön a játék, csak meg kell szokni még, még ez a hadi egység dolog is magas nekem, és a többi.. :)
Üdv. Egy olyan kérdésem lenne hogy, bajnok lény csak egy lehet? Pl embereknél vagy a pallosos vagy a szeráf? Ha igen egyforma erősek? Csak mert ahogy láttam a bajnok lényeknek heti 1-es a szaporulata, de nem lehet megnézni melyik mit tud, milyen erős, amíg meg nem veszed. Vannak tök jó dolgok, végre visszatért egy dolog ami a 4-re emlékeztet, hogy biztonyos fejlesztést el kell dönteni, pl hogy melyik a már meglévő lények szaporulatát akarjuk tovább növelni. De egészen a bajnok lényekig az összes létrehozható, egyedül a bajnok nem? (Még nem tudtam annyit játszani vele hogy kiderüljön) Viszont ami nagyon nem tetszik, az pár új lény, amik eszméletlen "vacakok" pl, Dungeonnél kivették a Mantikórt és helyette betettek valami patomim mestert....vicc. Az akadémiánál pedig a Dzsinn mellé bekerült egy repülő szönyeges... az meg mi? :D Kinek mi a tapasztalata, kinek hogy tetszik? :)
Sziasztok! Hogyan kell kiszabadítani a tűzelementált a Haven kampány 2. térképén?
Reaper2014 és titani. Ha aktuális még az obeliszkes kérdés... Elmész az obeliszk térkép által jelzet helyére, majd megnyitottad a hősöd varázskönyvét, majd ellövöd a "kincs felfedése" varázslatot és nálad is van Asha könnye. :)
Sziasztok! Közben rájöttem mitől van nálam appcrash! A faszán megkomponált játék nem támogatja a 3 monitoros futást! Egy monitorral megy de 3 nem hajlandó és kilép a játékból appcrash hiba üzenettel! Valaki járt így aki 3 monitoron játszik vagy egyedi a problémám? Ha valaki tud segítsen! Előre is köszönöm!
Ez egy igazi fos! Tele buggal de ami a legfőbb azt írják magyar és én mégsem tudom elővarázsolni a magyar nyelvet. Kérem vissza a pénzemet!!!!