A városépítés ugyanolyan lesz mint a CiM2-ben, szerintem inkább ez az igazi városépítő, és nem a Simcitiy, lekorlátozott határokkal. Mellesleg a térképet ugye lehet változtatni, ezért többféle arculatú várost lehet létrehozni. Inkább az egyforma épületekkel lesz a baj, remélhetőleg lesznek hozzá modok és akkor ez is orvosolható
"és semmi újítás nincs benne a műfaj többi tagjához képest." Milyen újításra gondolsz? "az épületek sem fognak senkit lenyűgözni, mert már kétszer elsütötték a CiM-ekben." Ez miatt nem aggódnék. Pl. SC4 esetében alig volt valaki, aki használta volna az eredeti épületeket, vagy ne egészítette volna ki más épületekkel.
az a baj, hogy ez a játék nem elég jó. Nem úgy néznek ki benne a városok, ahogy város kinéz, és semmi újítás nincs benne a műfaj többi tagjához képest. Ráadásul még az épületek sem fognak senkit lenyűgözni, mert már kétszer elsütötték a CiM-ekben. A Sim City 4 kapcsán kiderült már, hogy olyan városépítőre lenne igény, amivel különböző városképeket lehet létrehozni. Utoljára szerkesztette: Austin Bailey, 2014.11.28. 03:25:16
Csütörtök délután 3-kor (CET) is érdemes lesz ránézni a twitch-re: Thursday 15:00 ParadoxLive with EUIV / Cities Skylines
Valóban jól néz ki! A Cities in Motion és az új SimCity keveréke. Ami egyelőre nem tetszik, az a zónázásnál a max 4 kocka mélységű telek. Meg kell majd szokni. A másik dolog ami furcsa lehet, de nem rossz dolog, azok a buszvonalak, főleg olyannak, aki még nem próbálta a CiM-t. Ami viszont nagyon tetszik az a kerületek kijelölése és használata, valamint sok potenciált látok a brush tool más területen való használatában: pl. egy erdős táj (fák, bokrok, kövek stb.) "felfestése" egy ecsetvonással. Persze ez csak az én álmom, de hátha...
Sajnos csak a megjelenés után kerülnek be a játékba. Nem nagyon értek a programozáshoz, de ha ezt is ugyan az a motor hajtja mint a CiM-et, ráaadásul sok gyárépület van "áthozva" a CiM-ból, nem lehet olyan nehéz dolog megcsinálni. De az is lehet, hogy csak taktikáznak a fejlesztők
2 perc körül mekkorát fékez a kukásautó a lámpánál, és utána kemény indiai módszer szerint mindenki egyszerre bemegy a kereszteződésbe és átmegy egymáson. :D
Nagyon tetszik, pedig még csak alfa, legalábbis azt mondták a streamen a kezelőfelület és a játék...felépítése, úgymond, nagyon simcity-s, de ez nem zavaró szerintem kinézetre viszont egy felturbózott cities in motion 2 nagyon jónak ígérkezik
Ez csak egy kis kedvcsináló volt az esti adás előtt! Kb. 15 perces volt. Ami tetszett benne, az az volt, hogy figyelnek a részletekre, pl. az autók fékezéskor bólintanak egyet vagy mondjuk az autóba, indulás előtt beszállnak az utasok. Nagyon tetszik! Elnéztem volna még egy ideig! Utoljára szerkesztette: capa07, 2014.10.23. 15:57:51
Én is jobban örülnék, ha egészben megkaphatnánk az egész területet, de inkább legyen így, mint hogy egy mini térképen kelljen építkezni. Ha más nem, ott a csalás lehetősége Gondolom azért, hogy az egész területet zökkenőmentesen beépíthessük kell majd egy jobb képességű gép is, főleg, hogy állítólag itt is minden ember szimulálva lesz. A többi fórumon sokat hiányolják a közepes sűrűségű zónákat és szerintem is belerakhatták volna. Persze lehet, hogy ez még megváltozhat. A mai nap viszont a FB-s oldalukra válaszoltak az egyik kérdezőnek, hogy lesz egy beépített dekorációs eszköz, amivel az üres épületek közti területeket lehet majd lefedni. Gondolom ez valami hasonló lesz a CXL ilyen eszközéhez. Ennek örülök!
én nem sok értelmét látom ennek a területfeolodozgatásnak. Miért nem adják oda az egész terepet? A másik, hogy azt mondta lesz benne vasút, de én nem látom a vasutat bejönni a térképre sehol.
Néha érdemes a Paradox fórumát is nézni. Itt-ott válaszolgatnak a kérdésekre a fejlesztők, vagy más kompetens személyek.
Pár mondat a térkép méreteiről: a térkép 2x2 km-es szelvényekre van felosztva. Kezdéskor egy 2x2 km-es szelvénnyel indulunk, amelyhez feloldhatunk újabbakat. A térképen összesen 25 szelvény közül választhatunk, egy városhoz összesen 9 ilyen rész csatolható! A játékban nincs régió!
Az a baj, hogy mos már azt várnánk egy városépítőtől, hogy olyan legyen a telekrendszer, mint az új sim cityben, és faltól falig házakkal zárt utcafronttal épüljön be amik tehát lekövetik az utca formáját akkor is ha íves meg így-úgy törik. Illetve sávokból felépíthető utat. Amíg ezt a szintet nem érjük el, addig az összes városépítő csak ismételgeti azt ami már volt.
én sem várok semmit, csak egy CiM klón lesz, városépítéssel. remélem nem lesz igazam
Ne felejtsük el, hogy még mindig ALPHA verzióban van! Ha olyan modtámogatása lesz mint a SC4-nek, akkor ez nem lesz gond szerintem. Egyébként 2015 Q1-re tervezik a megjelenést!
Ez eddig egyhangú és kidolgozatlan. Megint olyanok csinálják, akiknek semmilyen urbanisztikai ismeretük nincs. Az látszik a képeken, hogy szabadon álló házakból keretes beépítésű tömbök alakulnak ki. Meg szabadon szabadon álló toronyházak utcafrontra rendezve. Valamiért a játékfejlesztők azt hiszik, hogy egy játék lerogtamozásához csak programozói ismeretekre van szükség, és kb az összes játék itt van elcseszve.