régen használtam a OverLayer v2 modot, amivel képet lehet berakni a játékba, de most valamiért nem működik,nem jelenít meg semmit sem, próbáltam egy másik modot, és az sem jó. mi történt? vagy nem frissítették a modokat? ez igy elég szomorú :(
Olyat is lehet csinálni, hogy feliratkozol steam műhelyben épületekre (millió gyűjtemény van), majd a játékban a beállításokban ki tudod választani minden egyes épületnél, hogy milyen style-ban jelenjen meg, illetve új style-t is létre tudsz hozni (mint amilyen pl. az european).
igen, eredeti, de csak az after dark illetve a snowfall van meg, bár ez utobbival még nem játszottam, csak meg van véve (xD), de ez eléggé elszomorít, tehát vagy csak hó van, vagy egyáltalán nincs hó :S
Van olyan opció (policy) a kerületek létrehozásánál valahol hogy megadott témájú épületek épüljenek abban a kerületben, csak nem tudom pontosan hol. A Snowfall is együtt indul a játékkal teljesen a része mint dlc... szimplán annyi hogy milyen mapot választassz... vannak külön havas mapok ha azokat elindítod azon csak hó lesz és nem múlik el a tél. Viszont ha normál mapot indítassz azon ott lesznek a havas maphoz szükséges épületek, de soha nem fog esni a hó. Természetesen az összes dlc része is benne lesz mindíg. (Gondolom amennyiben eredeti a játékod.)
láttam egy vonatos videót, és kiderült, hogy az a mass transitból van. igy lehet újra előkapom a játékot, és az a kérdésem:
be lehet állítani egy kerületre, hogy ott milyen témájú épületek épüljenek? kéne valami jó kis szovjet téma, és akkor jó kis panelrentegek épülne mindenfelé ahova szeretném
anno csak olyat találtam, ami "kereskedelmi" épületként működik, és nem magától épülendő lakóépület. illetve a Snowfallban hogy van, azt csak külön lehet elindítani és semmi más dlc nem lesz benne, és csak akkor van havazás, meg távhő?
OK, az nekem jó, az a lényeg, hogy a külseje ne változzon.
A historical buildingtől fejlődik ugyan, csak nem látszik külsőleg, ideális tehát kisvárosok sűrűn lakott negyedeihez, hogy ne legyen felhőkarcoló a kertváros közepén.
Köszönöm a tippet, bár én úgy emlékszek, hogy azt már próbáltam és akkor is fejlődött tovább, de lehet, hogy tévedek. Most mindenesetre letöltöttem valami modot, amivel elméletileg lehet szabályozni a szintet. Használom ezt is, meg bejelölöm a historical-t is, valamelyik csak müködni fog.
Ha rányomsz az épületre van valami gomb... "historical building" talán. Akkor úgy fog maradni ha jól tudom.
Megnézem a beállításokat, hátha tudok valamit javítani a dolgon. Azt meg tudná valaki mondani, hogyan tudom elérni, hogy egy épület ne fejlődjön tovább, hanem megmaradjon azon a szinten, amilyet én szeretnék ?
Én még nem. Nem változtattál véletlenül a Level of Distance beállításokon? -- ez állítja be, milyen messziről látszódjanak a tereptárgyak. Vagynem tettél fel mostanában ilyen jellegű modot, pl. Tree LOD?
Kösz DevEagle, üzemel a dolog. Olyan problémával találkozott már valaki, hogy a játék fut hibátlanul egy ideig, majd egyszer csak, főleg a távolabbi kameraállásoknál eltűnnek a fák, de az árnyékuk megmarad. Ha ráközelítek akkor is csak a közeliek tünnek elő, a távolabb lévőknek továbbra is csak az árnyéka látható.
Steam link a mod használathoz és assetekhez. Google fordító ajánlott ha nem érted rendesen angolul. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1411897315
Pont a modok miatt crashel. Próbáld ki alap vanillában minden dlc-vel. Minden modot olvass el hogy mivel kompatibilis. Sok mod van ami nem megy industries-al
Üdv, tudna valaki segíteni? Pár napja megvettem az industries kiegészítőt, azóta van hogy már a mentés betöltésénél kilép a játék, van hogy játék közben lép ki. Minden kiegészítő megvan, de csak az industriestől csinálja ezt :( Természetesen új pályát kezdtem, modok is a régik vannak, plusz van amikor egy óra után dob ki, szóval nem hinném hogy valamelyik mod lenne a hibás. Találkozott ezzel valaki? Utoljára szerkesztette: Muand, 2019.04.05. 21:37:19
OK, köszönöm, megpróbálom így csinálni, mert még mindig vannak problémák.
Soha ne a plussz jellel iratkozz fel, nyisd meg és onnan. Amikor megnyitsz egy asset-et, jobb oldalt láthatod ha vannak függőségei, olyan más asset amit használt a park elkészítője. Ha nincs meg az összetevő akkor hiába iratkozol fel, nem fog megjelenni a játékban a kiszemelt asset. Ha mindent ami tetszik, egy listába raksz, függőségekkel együtt, akkor ha később is kellene, lehet már használt a feliratkozas mindre parancsot. Sokan írják a fórumokon aut is, hogy böngészőböl iratkozz fel, a steam mehet a háttérben, letölt3s fülön látni fogos mikor feliratkozol hogy letölt a steam. Játékból SOHA ne nyisd meg a steam-et ésbiratkozz fel, mert összevissza csinál mindent. Nagyon azt ajánlják felejtsd el a steam layer-es feliratkozást (shift+tab-al lehet előhoz i)
Közben megoldódott a probléma, ami az volt, hogy nem tettem gyűjteménybe a cuccokat és nem onnan használtam őket, emiatt vagy valami összeférhetetlenség, vagy valamilyen túlterhelés lépett fel a rendszerben.
Sziasztok, bocs,hogy megint én bizonyulok tehetetlennek, de egy új problémával kellett szembesülnöm. Nem enged a játék egyetlen új modot, vagy assets-et sem betenni. Ez azért érthetetlen, mert most bővítettem a ramot. Laptopon játszok, gondolhatjátok, hogy az eddigi 4 gigába csak egy kevés mod és assets fért bele. Gondoltam beemelek néhány épületet, hogy kicsit csökkentsem az egyhangúságot, de bármit is teszek be plusszba, a következőket csinálja. Amikor már konkrétan a játék kezd el futni, a képernyő vagy villogni kezd, vagy tejesen elsötétedik, de a játék közben fut. Viszont néha a fél gépet is lefagyaszja egyetlen új assets, vagy mod. Tehát pontosan annyival tudok játszani, mint 4 gigával játszottam. Gondoltam arra, hogy valamelyik assets, vagy mod nem kompetens a meglévőkkel, de már sokkal próbálkoztam és egyiket sem engedi. Gondoltam arra, hogy a videokártyához lehet valami köze a problémának, mivel ez egy quadro 880m, ami nemcsak, hogy régi, de tudjuk, hogy a quadro-kat nem éppen játékra fejlesztették. Aztán még az is eszembe jutott, hogy az lehet a probléma, hogy én a műhelyben csak bejelölöm a plussz jelnél, hogy kell a cucc, de nem teszem gyűjteménybe, valójában nem is tudom, hogy mi a különbség a kettő között és, hogy lehet-e ez a probléma forrása. Ti mit gondoltok a leírtak alapján azon kívül, hogy " ezt a béna f.szt" ¨.
Hát elég távol van tőlük az üzletek túlnyomó része, ez a város struktúrája miatt lett így. Én is gondoltam már erre, hogy ez lehet a probléma egyik lehetséges forrása, de még nem léptem az ügyben. Az a vicc az egészben, hogy annyira élethűen igyekeztem kialakítani az ipari területet is, hogy kaptak külön parkolókat gyorskajáldával, kifőzdével, bambival, virágágyásokkal, szemetesekkel, étkezőasztalokkal, padokkal, világítással, mivelhogy gondoltam, az itt dolgozók is szoktak enni, meg inni. Méghogy nincs szolgáltatás. Persze tudom, hogy ezt a játék nem veszi figyelembe, csak a parkolót mint parkot, de akkor is tök frusztráló, hogy szépen kidolgozom a részleteket, ezek meg lelépnek.
Meg persze nem árt az üzleti negyed sem.Azt nézd meg hogy elég-e
Pedig lehet, hogy az enyémeknek az kellene, az extrém luxus. Majd nézek nekik valami luxus bordélyházat az assets-ek között, hátha ott ellesznek panaszkodás nélkül. Egyébként a második szint legvégén, mielőtt a harmadik szintre lépnének, akkor kezdenek el panaszkodni és ott is hagyják az épületet.
Rendőr, tűzoltó, mentő, közlekedés, elérhető munkaerő kb. a legfontosabbak nekik. Az ipari zónáknak csak három szintje van, az extrém luxus, vagy szórakoztatás nem kell.
Ok, megpróbálok szolgáltatásokat oda, vagy legalábbis a közelükbe vinni, mert ugye olyan dolgokat, amik nem kultiválják a föld, vagy a hangterhelést, közvetlenül oda nem tehetek. Köszönöm a tanácsot.
Értettem elsőre is, nem a lakóházakról beszéltem. Az ipari telepeknek (majdnem) pont ugyanazok kellenek, mint a házaknak.
Na most ez eddig világos, csak akkor lehet, hogy nem egyértelműen fogalmaztam. Maguk az ipari épületek léptek szintet és maguk az ipari épületek panaszkodtak a kevés szolgáltatásra, nem a lakóházak.
Közlekedés, egészségügy, iskola, stb., ezek mind kellenek nekik is, minél magasabb szintűek, annál inkább.
Sziasztok, a következő problémában kérném a segítségeteket. Amikor az iparterületen elkezdtek szintet lépni az épületek, hamarosan el is hagyták őket, arra panaszkodva, hogy kevés az elérhető szolgáltatás a területen. De mivel ez iparterület, nem értem, hogy miféle szolgáltatás lehet nem elérhető a számukra. Szépen kiépítettem, kidíszítettem a környezetet is, parkolók, virágágyások, elválasztó bokrok, reklámtáblák, stb, erre elkezdenek üresen maradni az épületek, tök fölöslegesen dolgoztam a részletek kidolgozásával. A segítséget előre is köszönöm.
Tud valaki esetleg valami modot, vagy bármi megoldást arra, hogy az egész térképről (81 Tiles) "fotót" készíthessek? Valahogy feljebb vinni a kamerát, vagy hasonlók... Köszönöm.
Köszönöm, én is ezen az állásponton vagyok. Most egyenlőre magától visszaállt az eredeti gyorsaságra, de ha legközelebb is előfordul ilyesmi, elöbb-utóbb kénytelen leszek bőviteni a ramot. Azért is problémásabb az én helyzetem, mert nem asztali géppel, hanem laptoppal játszok és az azért nem ugyanaz. Másoktól is hallottam már, hogy a város nagyságától függően egyszer elkövetkezik a belassulás, de ez nálam még korai lenne. Mindenesetre mégegyszer köszönöm.
Teljesen biztos, hogy a 4 giga ram nem elég. De amúgy bizonyos városméret felett menthetetlenül csökken az fps.
Sziasztok, véleményt szeretnék kérni tőletek. Az a problémám, hogy elkezdett belassulni a játék. A jelek arra mutatnak, hogy a gép valamely fő alkotóeleme nem birja teljesitménnyel a dolgokat. Én a 4 giga ramra gyanakszok, mert a többinek elméletileg elégnek kell lennie. A win 64-es, a proci i7-es, a videókártya nvidia. A grafikát már teljesen visszabutítottam, valamelyest javult is a helyzet, de még mindig nagyon lassú. Szerintetek is lehetséges, hogy a 4 giga ram bizonyul kevésnek ?
Sziasztok! Pár napja ilyen lett a játékom, elég csúnya lett a grafika. Valamelyik mod zavarhat be? Vagy netalán elállítgattam valami grafikai beállítást (mondjuk minden maxon van elvileg)? Tudtok rá valamit mondani, hogy mi lehet a probléma?
Van olyan mod amivel bállítható milyen propokat és milyen gyakran tegyen az út szélére. Ott ki tudod őket kapcsolni. De most meg nem mondom mi a mod neve. Talán valaki tudja mire gondolok.
hááát szerintem zene és rádiót pont nem éri meg, annyira nem jók.
Ami sztem alap dlc: snowfall, mass transit, industries játékos típus válogatja a natural disaster (én ritkán örültem mikor egy nagy várost telibe ver egy földrengés vagy tornádó), parklife
Szerintem nem a téli pálya jellegzetessége ez, a normálon is kiírja néha. Legyen mindig elegendő raw materialt termelő egységed (és bele kell kalkulálni, hogy a frissen telepített egységeknek eltart egy darabig, mire kiszállítani kezdenek, tehát idő kell, hogy beinduljanak), és az ellátás folyamatossága érdekében legyenek raktárak, lerakatok, ugyanis a termelő egységek csak kis mennyiségű raw materialt képesek elraktározni.
Téli pályán miért írja, a mezőgazdaságnál és a faiparnál, hogy not enough raw materiál? van üvegház ott is lehet termelni ha hideg van. Vagy termel csak csökkentett módban?
Köszi, utánajárok. De nehéz közvetlen utat csinálni a térkép egyik feléről a másikra.. Miközben már kivannak építve az utak.
Egy ötlet, bár nem feltétlen hasznos, ha mindhol bedugult a város, ne azt nézd hol van dugó, hanem hogy hova akarnak menni, oda nem jutnak el, ott nincs elég nagy áteresztőképesség.
Hogyan lehet rávenni az autósokat hogy ne 1 sávot használjanak a 3-5ből? Ahogyan nő a város úgy nő a dugók száma, sajnos más nincs zöld út az autópályán... Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2018.11.25. 21:48:27
A vízerőmű elég komplikált és valóban nem éri meg annyira. Olyan folyószakasz kell, ahol megfelelő, de nem túl erős a sodrás és a partszakasz két oldala lehetőleg egy szintben van. Figyelni kell arra is, hogy milyen magas, mert a mögötte felduzzadó víz átcsaphat, elönthet alacsony területeket, vagy lefolyik oldalt (ha meg befolyik a városodba, lerombol mindent). Az áramtermelés az átfolyó vízmennyiségtől függ és elég ingadozó tud lenni. Egy távolabbra telepített szélfarmmal talán jobban jársz, nincs karbantartási és emberigénye, míg össze nem gyűlik egy naperőműre. (Vagy a menüben kapcsold be az unlimited money-t és játssz kedvedre. :) )
Az nehéz ügy, szerintem nem is érdemes szívni vele, mert nem termel annyi áramot, mint amennyibe a tereprendezése, meg az építése kerül. De ha mindenáron azt akarsz, akkor youtube-n vannak videók, hogy hogyan érdemes építeni.
Nem, kis út mellett is épülhet nagy sűrűségű lakóház. Csak épp ha folyton bedugul a forgalom, meg a tömegközlekedés se jó, akkor amúgy sem fog felfejlődni, sőt, akár vissza is fejlődik később a ház.
Mindig elfelejtem megkérdezni. Itt is számít hogy milyenek az utak és hogy a ház mennyire lakott? (nem jut eszembe, hogy mennyien laknak az adott telken, a lakóház épüljön)? Mint a SimCity-ben. Ha főút, akkor nagyobb házak is épülnek. Ha viszont csak egy kisebb 2x1sávocska az út akkor nem épülhet lakóépület. Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2018.11.13. 22:10:29
Érdemes volt megtoldani a gépem egy ssd-vel, meg némi memóriával. 45 mod és 2000 asset jóízűen megzabál 10-12 giga ramot, nem csoda, hogy a régi 8-al majd megszakadt, egy térkép betöltési ideje meg lement 18 percről 3-ra. Csak tudnám, miért nem csináltam meg korábban...
Az autópályák zajvédő fala magasabb lett, vagy csak a szemem káprázik?
Sziasztok ! olyan gondom van, hogy a FIND IT modot használva, kiválasztok egy épületet, és leteszem , felépíti, majd miután elkészül, pár másodperc múlva "elporlad", eltűnik. Találkozott már valaki ilyennel?
...még egy kérdés, használaton kívüli vasúti sínre, hogy tudok vasúti kocsit tenni (dísznek)? Shift-P-vel nem működik. Köszönöm. T.
Köszönöm, mindenkinek Odafigyelek. Tegnap vagy 3x kezdtem újra egy várost mire tartósan sikerült +ban maradnom. Ott léptem ki, mikor feloldódott a nagyobb zónák építése is.
Vagy bedugul a forgalom, akár közúton, vagy vasúton, és nincs áruszállítás.
Esetleg ilyen bevétel-dropokat okozhat, amikor nincs elég villamosság vagy víz a városban, ezeket mindig figyelni kell, hogy megfelelő legyen, mert pár nap áram nélkül, és máris mínuszban van a bevétel.
És nyugodtan vegyél fel hitelt, amivel javítod a környék szolgáltatásait és új lakóövezeteket alakítasz ki.
Ha csak az ember valamit el nem ront, a játék gazdasági menedzser része elég könnyű. Amíg kevés lakosod van, kihasználtság arányában költs áramra és vízre, felesleges 100 százalékon tartani. Egy-két százalékkal emelhetsz adót, csak túlzásba ne vidd, mert akkor megáll a növekedés. A költségvetés panel egyébként részletesen leírja, miből ennyi a bevételed, mire mennyi a kiadásod, azt átnézve lehet látni, mire megy el, vagy honnan nem jön a pénz. Esetleg betehetsz egy képet róla. Utoljára szerkesztette: EM64T, 2018.11.05. 06:59:34
Nem akar sikerülni a város vezetés.. Egy idő után csak mínusz a bevétel. És nem tudom miért. (pl. 2.000 a bevétel, nem csinálok semmit és leugrik 900alá..)
A régiókkal specializált kerületeket hozhatsz létre, ahol policy-kkel testreszabhatod részletesen, mit szeretnél (pl. kitiltod a nehéz járműveket, vagy a magas épületeket, adókkal szabályozva hozod helyzetbe az egyik, vagy másik kört, stb.). Alapesetben egy régió ugyanolyan, mint a város globális beállítása, szerintem nincs kihatással az építkezésekre, vagy a bevételre. Specializált kerületeket csak régiókkal lehet kialakítani (pl. olajipar, faipar, vagy szórakozás) és jobb eredményeket lehet elérni velük, de ezek érzékenyebbek is a városod állapotára.
Miért ekkora a különbség? Ha kijelölöm lakó/kereskedelmi/ipari övezeteket és ha nem. Nem jelölöm ki akkor a bevétel több, és gyorsabban is épülnek az épületek.
Egyébként a mostani Humble Bundle monthly-ban a C:SKY alapjáték + After Dark van.
Régióként be kell "festeni", utána a megfelelő régió típussal rábökni a területre (megjelenik rajta egy kis ikon a megfelelő ábrával). Az ikonok lent vannak, az alsó menüsorban, valahol az útépítés mellett. Utána, ha ipari területet zónázol rá, maguktól a megfelelő típus szerint épülnek ki.
Sziasztok Most a leárazásban megvettem a játékot. Szeretném megtudni, hogy hogyan lehet a természetes erőforrásokat (érc, olaj.. stb.) kitermelni. Egy képen láttam az erőforrás ikonját, de nálam nincs.
Valami kiegészítő kell hozzá?
Hello!
Vártam nagyon az új dlc-t így ma meg is vettem. :) Ahogyan nézem nincs értelme már meglévő városba integrálni, vagy csak több óra pepecselés után. :/ de mind1 is új pálya új élet :D Kérdésem az lenne, hogy van-e értelme a régi ipari zónákat használni? Az új és a régi zónák összedolgozhatóak? Pl rámegyek a szék gyártásra de akkor egy idő után a vásárlók nem fognak olyan alapvető cuccok után sóvárogni ami a régi alap ipari zónában készül? ( halrudak, jégkocka stb) Bakery-nél minek az élő állat? :O de komolyan, anélkül nem is indul be a termelés?!
A DLC-k nem egymásra épülnek, így ha megvennéd az Industries-t, a többi DLC tartalmát nem kapod meg. De gyakran vannak leárazások, a régiek alapára is olcsóbb, idővel mindent össze lehet szedegetni.
Segítséget szeretnék kérni. Már 2 éve játszom az alapjátékkal de még nem játszottam DLC kiegészítővel csak a workshopron lévő módokkal és egyébb tárgyakkal. Ha megveszem az industries kiegészítőt akkor ugye nekem ehhez nem kell a többi DLC? A másik kérdésem az az lenne hogy magyarosítva van az alapjátékom és ha felteszem ezt a DLC-t akkor úgye az nem kavar be a játékba? Amúgy a industries videókat látva nagyon jónak igérkezik ez a DLC. Köszi
Szia!
Kicsit le vagyunk maradva a PC-s verzióhoz képest DLC-k tekintetében, jelenleg a Mass Transit a legfrisebb ami kijött PS4-re. A másik különbség, hogy nincs lehetőség modolásra. Egyébként ugyanaz.
Hali A PS4 verzió a módokon kívűl másabb mint a PC-s? Esetleg lebutított, kevesebb lehetőséggel? Köszi
Pont ez járt a fejemben, míg néztem a videót. A parkos DLC-t még megvettem, mert abban a témában viszonylag kevés assetet használtam, ennek viszont nem látom sok értelmét, mert ilyet eddig is tudtam rittyenteni, pedig nem vagyok nagy ász. Sőt, míg ők nagyon patyolat sterilre csinálták, én meg tudok oldani némi koszt, rozsdát, lepusztultságot, ami jobban illik szerintem ipari zónákhoz. Szép és jó, hogy lesz gyártási lánc, áruforgalom,meg minden, lehet ezt is mikromenedzselni, de tartok tőle, hogy ez egy újabb alrendszer, ami be fog dögleni az alacsony agent limitek miatt.
És pont ezért nem kéne mással foglalkozniuk, mint az alapjáték, és az engine fejlesztésével. Ahelyett, hogy teljesen felesleges kozmetikai DLC-ket adnak ki, amit aki akart, már rég megoldott workshop modokkal.
Ha létezne ilyen statisztika, kíváncsi lennék, hogy a teljes workshop tartalom összesen mennyi idejébe került a moddereknek (akár az értékelhetetlen selejt levonásával), ehhez képest a CO/Paradox költségvetése mennyi fizetett munkaórát engedélyezett az alapjátékra és egy-egy DLC-re. Én arra tippelnék, hogy erős mazsolázás mellett sincs esélyük lépést tartani a lelkes amatőrökkel. Viszont akik valamiért ragaszkodnak a vanillához, azoknak kötelező ez a darab, végre tudnak variálni az ipari zónákkal is.