Hogy patch vagy nem patch, fogalmam nincs, szerintem a DLC része.Egyébként szerintem a legtöbb ötletet a modderektől "elveszik", majd pénzért eladják...ezt úgy hívják, hogy "szellemi tulajdon lopása". De ne bántsuk őket.A komp nem rossz, utasokat szállít, autókat nem.Maguk a megállók nem drágák, 96 credit/darab, a depó viszont 800.Most csak két megállóval próbáltam, 40 bevétel 1000 kiadás...na ennyit a tömegközlekedésről...
"Ami nagyon jó, hogy játszadozhatunk a közutakkal, azaz meghatározhatjuk, irányíthatjuk a forgalmat, hogy lámpa legyen, STOP tábla vagy "jobb kéz" szabály. Ez fontos, amikor dugó alakul ki, egymás alá, illetve fölé rendezhetjük az utakat."
Ez a fícsör ezzel a DLC-vel jött? Bár már régóta létezni sem tudok a Traffic Manager és társai nélkül, melyek végülis hasonló megoldásokat kínálnak, csak többet, de az jó hír, ha már gyárilag is van lehetőség ilyesmire.
No, tesztelgetem napok óta az új DLC-t, sajnos elkeserítő abból a szempontból, hogy a tömegközlekedés jegyárait továbbra sem lehet állítani.Van ugyan új Edict, azaz rendelet, amit kerületekhez lehet rendelni, de még azzal sem tudom nyereségere hozni a tömegközlekedést.Számomra továbbra is csak a busz és a villamos ami legalább nullszaldós. Oké, ne állítsunk jegyárakat, de legalább emelhették volna egy kicsit a tömegközlekedési eszközök bevételét. Jó, persze a valóságban sem feltétlenül nyereséges a tömegközlekedés, de azt kipótolják a kormányzatok, csak hogy itt ilyen nincs. Nem szedhetünk parkolódíjat sem. Kipróbáltam a léghajót, mint legolcsóbb megoldást, 3 megálló, egy depó: elvisz kb 1500-at és hoz kb 80-100 creditet. A kompot, a monorail-t illetve a "libegőt" :) még nem próbáltam ki, mivel olyan térképen játszom, ahol nincs vasúti összeköttetés, sem hegy (ezt dobta fel kezdésnél, mint Mass Transit DLC-speckó térképet). Sajnos elég nagy zajt okoznak a megállói, úgyhogy egy idő után egy sűrűn lakott részen panaszkodni kezdenek a zaj miatt.
S mivel csalás nélkül tolom, mire megjelenik a monorail építési lehetősége, már zsúfolt minden és gyakorlatilag az egész várost át kellene építenem, de mondom, nincs is vasúti összeköttetés. Szerintem autópályával és busszal még mindig olcsóbb, mint léghajóval. Ráadásul ugye lassú és kevés embert tud szállítani, de ez érthető,mivel léghajó, nem kell magyarázni a működését :) Ami nagyon jó, hogy játszadozhatunk a közutakkal, azaz meghatározhatjuk, irányíthatjuk a forgalmat, hogy lámpa legyen, STOP tábla vagy "jobb kéz" szabály. Ez fontos, amikor dugó alakul ki, egymás alá, illetve fölé rendezhetjük az utakat. Pl autópálya lehajtó becsatlakozik egy 2x3 sávos főútba, de várakozás van a lehajtón, vegyük ki a lámpát és rakjunk stop táblát a 2x3 sávosra, hogy elsőbbsége legyen az autópálya felől érkezőknek.Dugó megoldva...részben :) Ezenkívül csináltak 2x2 sávos autópályát,ami olcsóbb, csináltak kétirányú, azaz 1-1 sávos autópályát és még jó néhány egyéb úttípust. Folyt köv.
Tudtok egy olyan modot, amelyik a letöltött asset-eket (tárgyakat) kategorizálva listázza? Korábban nálam a játék így működött, de a patch miatt mindent kikapcsoltam, sőt amik nem voltak bekapcsolva, azokat ki is töröltem. Lassan visszakapcsolgattam, amiket korában használtam, de az assets panel még mindig az alap. Találtam egy mod-t ami elvileg ezt csinálja, az hibát ír, ha újból letöltöm. Improved Assets Panel Szerintem nekem nem ez volt, de most csak ezt találom. Ez a hibás
Ha rákattintasz a buldózerre, akkor felette megjelenik egy új ikon, amivel földalatti dolgokat lehet törölni.
Ha valaki magyar fordítást használ, érdemes visszaállni angolra, mert az újdonságok neve, magyarázata így nem látszik.
Én is új térképet kezdtem, mert az összes modot kikapcsoltam először, hogy ne fagyjon le. Most egyesével szoktam visszakapcsolni először azokat, amelyek a cikk szerint működnek.
Ezt akkor írja ki, ha már behúztad az út végét egy másikba, és mintha önmaga végpontjára akarna húzni még egy szakaszt. Bajt nem csinál, csak fura a kiírás. Egyébként itt van egy 05.18-i állapot a patch és a modok akkori állapotának kompatibilitásáról. Cities: Skylines - List of compatible mods for 1.7.0-f5
Nekem is van egy érdekes észrevételem, még nem nagyon értem, mi ez: húzok egy utat és nem engedi lerakni, mondván "It's too short" Amúgy nem rossz a Mass Transit, elég részletesen be lehet állítani a tömegközlekedést (pl járatsűrűség, mennyi jármű menjen az adott vonalon,stb), de sajna jegyárakat még nem találtam. Mivel új várost kezdtem, nem meglévőt folytatok, ezért még hátravan egy jó része a felfedezéshez. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.05.21. 09:33:47
Valakinek van esetleg ilyen problémája: a Mass Transit óta nem tudok alagutakat "törölni". Valami mod miatt lehet, vagy ők állítottak el valamit? Köszönöm, ha valaki tud segíteni!
Hát, az általam linkelt listában nagyítóval kell keresni a maglev-eket, a döntő többsége hagyományos monorail. :)
Monorail alatt ne a mágnesvasutat értsük, én elhiszem, hogy az lesz az egyik jövője az utazásnak, de ma még nem olyan elterjedt. De azt viszont nem tudtam, hogy troli van a finneknél is...hm, azt hittem jellemzően kelet/közép európai országok használják. Mindegy...hétvégén megnézem, mit ad hozzá a játékhoz, mert ennyit azért megér.
Miért "nem túl realisztikus"? Üzemszerűen működő monorail-ek már régóta vannak, és zeppelinjárat is volt a közelmúltban (igaz, ez egyáltalán nem elterjedt). A trolival kapcsolatos dolgot sem értem, mindefelé van az is. Az "arrafelé" meg inkább errefelé, elvégre a C:S fejlesztői finnek, a PDX meg svéd (és mindkét országban vannak/voltak trolik). :)
Na, megjelent a Mass Transit DLC.Megvette már valaki?
Páran írják, hogy nem túl realisztikus, hogy zeppelinek vagy monorail-ek szállítsanak utasokat, hát szerintem sem.Igaz villamos már van, metró van, a trolit szerintem arrafelé nem is ismerik, busz van, vasút van benne... 13 euróért mérik a Gőzön. Ha már csak annyit megcsináltak, hogy nullszaldósra vagy netán nyereségesre is ki lehet hozni a tömegközlekedést, már nagy szó!Lehet hogy megveszem.
Köszönöm megnéztem,- kompatibilis.
Nézd meg a MOD leírásban, hogy egyáltalán kompatibilis-e a legújabb C:S verzióval.
Üdv ! Az a gondom, hogy letöltöm a Prop Line Tool-t, vagy a Prop Precision -t a Steam Workshopról, "bekapcsolom" az eszközkezelőben és a beállítások alatti, mód beállításokban nincs ott, nem látja, mintha nem is töltöttem volna le. Köszönöm a segitséget. Tamás
Ha olajat és bányászatot tudsz, akkor ezt is. Resource térképen megnézed, hol vannak a sárga foltos területek, ezek a jó termőföldek. Azokat "befested" a zónázóval, mintha kerületet jelölnél ki, és a végén nem az olajkút, vagy a bánya ikonnal kattintasz rá, hanem a traktorral. :) Utána, ha ipari területet raksz le ide, azok változatos mezőgazdaságok lesznek.
Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet termelni? Olajat termelni tudok, meg bányászni is, de mezőgazdaságot hogy tudok fejleszteni? Kerestem róla anyagot a neten, de nem találtam semmit. Előre is köszönöm!
Most miért mondod, tök hülyék tök hülyén közlekednek a városban, pont mint az életben.
Legnagyobb gondom az, hogy nem teljesen jól oldották meg az AI-t. Mindig a legrövidebb úton mennek, így hiába építek kerülő utakat, nem mennek arra. A másik, hogy még az addonok használatával sem sikerült maradéktalanul kihasználni a többsávos utakat, sokszor mennek még mindig egyetlen sávban, hiába van 4/6 sáv összesen. Persze ha az ember ismeri az AI logikájáat és működését, akkor valamennyire tudja kezelni a helyzetet és aszerint építkezni, de így sem lehet optimálisan kihasználni a lehetőségeket. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.04.28. 18:08:55
Köszi. Nálam is csak az fog menni ezek szerint, mondjuk én a játékba komolyabban belemászó módokat soha nem is használtam, most is csak a kamera additiont tettem fel, a city vitals watch-t, a transparent selectort, a 25 tiles-t a Precision_Engineering-t és az extended building information-t.
A játékmenet meg olyan amilyen, az életben sincs ma még valódi megoldás nagyvárosoknál sem a szemétre sem a közlekedési dugókra, az minden nagyvárosban megoldhatatlan probléma a mai világban. Szóval az pont olyan mint az életben, éppen hogy csak kezelhető ilyen vagy olyan módon de valódi megoldás nincs rá. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2017.04.27. 22:38:59
Na, hát ez a 81 tile mod nem igazán müxik ahogy látom.
De remélem nem gondolod komolyan, hogy csak processzortól függ ez a dolog? A megjelenítésért nagyrészt a vidkártya felelős, de egyéb számos dolog is lehetett nála... Amit én tudok, hogy én játszottam azzal a játékkal, és nálam a nagy városok is futottak szépen, de nem csak nálam, redit-en és youtub-on azért nem egy-két hatalmas várost megnézhetsz még úgy is, hogy közben a gép veszi videóra a játékmenetet...
De kár is volna erre több billentyűleütést pazarolni, inkább arról mondj valamit, próbáltátok e a 81 tile mod-ot?!
A srácnál 7FPS-en pörög a game, szerintem ez kimeríti a szükség fogalmát, ennek ellenére 1 core megy...;-) De mindegy, akkor neked ezek szerint olyan verziód van, amiben kizárólag számodra valakik megcsinálták a multicore támogatást. Merthogy senki másnál nincs... Más véleménye engem sem érdekel, de amikor valamiről több ezren írják le ugyanazt, annak már oka van! ;-) A Skylines körökkel ver rá az XXL-re, még a problémáival és a limitekkel együtt is. Szigorúan szubjektív véleményem szerint persze...
Hiába mutogatsz nekem képeket, nálam tökéletesen futott még nagyvárosoknál is. Nem mellesleg a multicore támogatás az nem azt jelenti, hogy minden processzormagnak egyfolytában állandoan 100%-on kellene pörögnie , hanem arról, hogy SZÜKSÉG ESETÉN a többi magot is terheli... Ami többit illeti, ja kiadták egy párszor "látszólag viszonylag kevés fejlesztéssel", pedig volt ott fejlesztés nem beszélve arról, hogy mindentől függetlenül még mindig az egyik legjobb városépítős játék. Gyakorlatilag máig nincs olyan játék, amelyben ekkora városokat építhetnél. Persze én is szívesen látnék több fejlesztést, meg bizonyos dolgok mélyebb értelmet is nyerhetnének akár, de majd egyszer talán...
Ami meg a "mostly negative" értékelést illeti, mások véleménye pont nem érdekelt. Pláne akkor nem, amikor közel távol sem volt olyan játék a piacon, ami legalább meg tudta volna közelíteni az XXL-t. Nem beszélve a sim city botrányáról...
Az XXL az egyik legnagyobb átverés a játéktörténelemben. Tulajdonképpen a korábbi Cities XL, 1:1-es úrakiadása, az egyetlen változtatás, hogy átszínezték a GUI-t. Az XL fejlesztői már régen nem léteznek, szétszéledtek, bőven az XXL kiadása előtt, nem is volt senki aki bármit fejlesszen rajta. A grafikai árszínezés is kb. abból állt, hogy valaki a Focus Home kiadónál fogott egy photoshop-ot, és egyszerűen átszínezte a textúrákat. Tehát fejlesztő már régen nincs, a Focus Home-nál már csak a jogok voltak meg és szemét módon el akarták adni a játékot ismét, látva a Simcity bukását. A durva az volt ebben, hogy új játéknak hazudták be az XXL-t...de az a "mostly negative" értékelés nem véletlen a Steam-en!
Igen, egyetértünk, habár én még nem tudtam olyan nagyot építeni, mint te, nekem valahol 250-300 ezernél van most a lakosság, de tényleg döglődik. Ami viszont idegesítő, hogy a szirénázó járművek elől senki nem tér ki, így simán állnak órákig a dugóban vagy a pirosnál.Ez nagyon nem helyén való.Ezért több helyre építesz rendőrséget,tűzoltóságot,kórházat, majd azt látod hogy a büdzsédet szinte ezek teszik ki legjobban.No meg a szemétszállítás és az oktatás... A tömegközlekedés veszteséges (remélem ez változni fog az új DLC-ben), a szemétért nem fizet a lakosság, a vízért, áramért, fűtésért úgyszintén nem, parkolódíj nincs, súlyadó nincs,stb,stb, pedig a valóságban mind van...
Nálam tök szépen futott a Cities XXL igen komoly városokkal is(bár nekem elég komoly gépem van), XXL már támogatja a többmagos processzorokat, vagyis van multicore támogatás, az XL-ben nem volt. Egyébként szerintem az egyik legjobb városépítős játék az XXL.
Skylines valamennyire más, és bár valóban vannak benne limitek és néhol itt ott anomáliák is, a hangulata mégis fantasztikus szerintem. És mivel lesz új kieg, ezért ezzel kezdem a városépítést, utána meg majd újra az XXL.
Egyébként reménykedem benne, hogy az évek folyamán csak lesz még valami ezen szegmensben. De addig is, felváltva elő lehet venni hol ezt hol azt, és egy újabb várost építeni benne.
Skylines-ban sem lehet különösebben nagy városod, de ott nem azért mert szarul futna (bár ebben sem túl sok fps van), hanem mert az agent limit miatt kb 350e lakos felett nekiáll döglődni a város működése, mert hol ez nem tud spawnolni, hol meg az. Onnantól kb a gameplay egyre nagyobb része arról szól, hogy hogyan próbálod megkerülni a problémákat amik jelentkeznek. Én pl eltoltam a városomat 1M lakosig is, de értelme nem sok van. Hol az ipar döglődik, hol a commercial, hol a turizmus, hol meg rendőr/tűzoltó/halottas nem tud elég spawnolni, ami miatt jönnek a crime wavek, death wavek stb... A 16k vehicle limit kb az első, amit az ember elér már bőven 350ezer lakos környékén. Aztán úgy 750-nél már beütött az object limit, a net node limit, a tree limit is... Innentől csak szépítgetni, javítgatni lehet a várost, de érdemben továbbfejleszteni már nem. És akkor erre tolnak most ki egy "mass" transitot. Hurrá.
A Cities XL/XXL nekem is nagy kedvencem volt, egészen addig játszható, amíg a városod kicsi. Mivel nincs multicore támogatás, így tökmindegy milyen géped van, gyalázatosan sz*rul fut.Egyébként nagyon szép, nagyon jó, főleg hogy a városaid kereskedhetnek egymással, azaz lehet az egyik high-tech, a másik ipari, a harmadik mezőgazdasági,stb. A Skylines tulajdonképpen nagyon jó, csak plusz lóvéért adják el mindazt, aminek alapból benne kéne lenni...jó, nem kérnek eget rengető összegeket,de mégis csak pénz.
Asszem kijött nekiülök a játéknak megen, úgy is rég játszottam már vele. Éppen azon gondolkodtam, hogy XXL-nek, vagy a skylines-nak neki kéne ülni még egyszer, de látva új kieget, ezzel fogom kezdeni.
Igen, de a Stellaris-t ők is fejlesztik, a CS-nél meg csak kiadók, ráadásul a két játék eléggé eltérő is, tehát szerintem nem olyan meglepő a dolog. Bár végülis mindegy...nincs sok jelentősége.
sajnos valamelyik mod egy frissítésnél bemondta az unalmast és onnantól a lakosság elkezdett Londonba vándorolni, 300 ezerről 22 ezerre csökkent és nem is sikerült hazacsalni őket még draszikus adócsökkentéssel sem...úgyhogy most üresen tátong a város, munkaerő sehol.
Csak nem nyereséges lesz végre a tömegközlekedés?Mint ahogy a valóságban is... A Cities XL-ben volt az, hogy nem elég, hogy a tömegközlekedés is ingyé' volt a lakosságnak, de a szórakoztatásukat is én fizettem.Nem túl realisztikus...milyen város az, ahol minden ingyen van?
Keresek egy olyan mod-ot, amivel "be lehet szállni a kocsiba", magyarán belső nézetben lehet követni a járművet.
Köszönöm a válaszaitokat!
Akkor egy jó videó kártya sem segítene ezek szerint. Valóban 50-60000 főnél kezd kiakadni (game crashed). még egy kérdésem lenne,- melyik az a mod , amelyik lehetővé teszi, hogy gyalogutak mellé is lehessen építeni. Köszönöm. T.
A géped gyenge hozzá, különösen nagyobb város esetén, de fagyni ettől még nem kéne neki, maximum laggolni. Egy memóriatesztet futtass le szvsz.
Elég sűrűn fagy a játék, talán a konfig gyenge kicsit? Alaplap neve Asus F1A55-M LX Plus CPU típusa QuadCore AMD Athlon II X4 631, 2600 MHz (26 x 100) Videokártya ASUS EAH6570 Series (1 GB) 8 GB. Ram Win 7.
Valóban gyenge kissebb felbontással is? Ey jobb videókártya segítene? Köszönöm. Tamás
Tegnap épp hogy folytatni akartam gyönyörű városkámat, lecsapott egy tornádó.Repülnek az autók és szegény lakosaim.Természetesen a tornádó nem mindig jár egyedül, úgyhogy mellé egy vihar is jött:
Az evakuálás ellenére is sok halottam volt:
Én egy LUT-al próbálkoznék. Van sokféle... kedvencem az Evergreen vagy OWL-nak is van egy LUT packja :)
Tudom ajánlani ezt a modot, hogy minden sínpárt ki tud használni az állomásodon :) (Ha jól emlékszem Shift-et nyomva tartod és úgy kell a sínre kattintani az állomáson) Multi-track station enabler
Rendben, köszönöm, így is sokat segítettél már. Muszáj volt törölni azt a mentés, a metrós próbálkozásommal eléggé gallyra vágtam a várost. Belekezdtem egy új építésbe homokozó modban! :)
Ezzel a homok tükröződéssel. fényeséggel lehet valamit kezdeni, vagy ez a map hibája? Utoljára szerkesztette: lippet, 2017.01.12. 09:55:58
Egy metróalagútba csak két vonalat tudsz tenni, mint ahogy a valóságban is van.Egyik az egyik irányba, másik a másikba megy. Építsd meg először az egyik irányba, majd kezdd el a másikba is, visszafelé. Lerakod először a metróállomásokat, de úgy hogy ne legyen nehéz összekötni őket, majd összekötöd őket az alagúttal és végül az állomásokra pedig beszúrod a "megállókat". Nincs remíz, meg ilyesmi, a metrók majd elkezdenek menni. Onnan tudod leellenőrizni, hogy jól csináltad-e, ha megnézed a bal felső sarok ikonok közül a Public Transport-ot és mindkét irányba ugyanannyi állomás van. Meglévő útvonalra ha klikkelsz, akkor megállót rak (ha még nincs), ha az útvonalon lenyomod a bal gombot és nyomva tartva húzod, akkor húzni, kiterjeszteni tudod.Jobb egérrel törlöd a megállót. Most sajna nem tudom megmutatni, mert csak ideiglenes GPU-m van, amivel nem fog elindulni a játék, de holnap szerintem már tudok képet lopni.
Köszönöm a tippeket, egész jól sikerültek. Sikerült beállítgatni, hogy az egyes vonalakon milyen járművek közlekedjenek, fantasztikus. A dugókon is sikerült enyhíteni közlekedési táblák, lámpák állítgatásával.
Tovább böngésztem a műhelyt, s találkoztam egy felszínen futó metró moddal. Ezt hogyan tudom az eredeti megállókba bekötni? Sehogy sem sikerül. Másik problémám még a metróval kapcsolatban, hogy mikor lerakok egy több sínpárt kezelő állomást, akkor mindig csak az egyikre tudok új útvonalat létesíteni? Ezzel mi a baj? Hogyan tudom kiküszöbölni?
1. Az alapjátékban, mod-ok nélkül nem lehet szabályozni, csak úgy, ha leveszed a büdzsében a buszközlekedésre fordított kiadást. Minél több megállód van, annál több járatot indít a garázsból. Ez igaz az összes többi tömegközlekedési eszközre is. 2. Nekem is vegyesen közlekedteti, azaz a gyári beépítettet és a modifikáltakat is. Én nem tudom, szerintem valahogy meg lehet oldani. 3. Ez attól függ, mekkora forgalom megy ugyanarra, illetve ha pl egy 2x3 sávos út becsatlakozik a 2x1 sávosba, akkor csak egy kanyarodó sáv lesz. Használj körforgalmat, ha van helyed, ott nincs lámpa és folyamatos a forgalom, ráadásul ki is használják mindegyik sávot. Keress a workshop-ban különböző méretű körforgalmakat, mert alapból van egy "kicsi", ami persze nagy és van egy nagy, ami még nagyobb. Egyébként tényleg a legrövidebb utat keresik, több lehajtó enyhíti a terheltséget. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.01.11. 13:24:17
1.) Imported Public Transport mod: link Ezzel be tudod állítani, hogy milyen jármű menjen és hogy milyen tulajdonságai legyenek (sebesség, kapacitás, stb)
2.) Goto 1.
3.) Ez sajnos a játék egyik problémája, minden autós mikor elindul, kiszámolja a legrövidebb utat a célig és ahhoz ragaszkodik mindenáron akkor is ha ott akkora dugó van mint ide Mekka. Néha lehet segíteni több lehajtóval vagy kereszteződésekben modokkal. link Persze ez se 100%-os de a semminél jobb. Sokat segít még ha jó a tömegközlekedés, illetve a gyalogos közlekedés. Építs minél több gyalogos utat, mert a lakosok szeretnek gyalogolni, de nagyon és akkor nem autókáznak. Kivéve az ipari területeken. Utoljára szerkesztette: horika, 2017.01.11. 13:24:15
Sziasztok! Nem rég óta kezdtem el játszani eme játékkal, s mostanra felmerült bennem néhány kérdés, bízom benne, hogy tudtok segíteni bennük.
1.) Létrehoztam egy buszútvonalat a kertvárosi részben, de a rendszer kiküldött rá !95! buszt, így nagy dugót generálva a forgalmasabb részeken. Hol tudom beállítani, hogy egy adott vonalra hány járművet küldjön ki a garázs?
2.) Steam műhelyből rengeteg jó dolgot lehet letölteni. Éltem is a lehetőséggel, csomó járművet lecseréltem. Beállítható az valahol, hogy a fent említett buszútvonalon csak az általam a játékba rakott buszok fussanak, ne vegyesen a gyárival? Elég nagy a kontraszt a két járműtípus között (ugyan ez pl. a kukásautóknál).
3.) Miért van az, hogy egy "x" sávos úton szinte mindenki csak a szélső sávban autózik? Tegyük fel, hogy két sáv kanyarodik jobbra, de mindenki a szélsőben "sorakozik fel" a kanyarodásra, s így elég méretes dugó alakul ki.
Hirtelen ennyi! Köszönöm!
Megoldottam, át kell állítani a Steam regionális beállításait mondjuk németre, és újra letölt mindent.
Srácok kijött egy fantasztikus mód a játékhoz ami töredékeire rövidíti a töltési időt! Nekem 2000db körüli Asset-el és 68 móddal SSD-ről 16gb rammal, 8x4Ghz procival kb 15percig töltött be egy 20 vagy 80ezer fős térkép...DE most ezzel a móddal 1PERC volt össz visz!!! Loading Screen Mod [Test] Teszt fázisú a mód, valószínűleg vannak rendszerek amiken nem működik, de a a reddit-en sok száz felhasználó írta már ,hogy jó ,és én is leteszteltem/használom. Aki esetleg használná a sima verzióját ennek a módnak ,az előtte azt kapcsolja ki (az mögött nincs ott a "Test" felirat)! A mód minden töltést html-fájlokban lejegyzetel abban is kiírja a töltési időt, hogy mennyi RAMot használ a játék betöltése közben, mit tud és mit nem tud betölteni... Utoljára szerkesztette: bruna, 2017.01.05. 16:14:46
Olyan szívesen írnék erről is egy komplett leírást, mert szerintem magyarul még nincs, de már ígértem a Subnautica-hoz, és a Transport Fever-hez Egy olyat kellene, mint amit az X-Rebirth-ről írtam (Kb 100 A4 oldalas) ...mert látom sokaknak hiánypótló lenne.