Gondolom vannak itt nagy ac fanok akik ismerik az össszes játékot.
Namost én imádtam a elsőt a másodikat a brotherhoodot meg a revelationt. A 3 már nem nagyon tetszik. 4 et kis sem próbáltam de a unity meg a syndicate nagyon érdekel.
Az lenne a kérdésem hogy ezek (első 4) mennyire kapcsolódnak majd a unitihez illetve a közelgő Syndicate-hez?
Szóval a Desmond os storyline nálam brotherhood végén abbamaradt.
Mennyire előfeltétel a ac4,4 ezekhez?
Semennyire. Unity gyakorlatilag reboot volt. Az Animus-t is Helix-nek nevezik.
Tudom, hogy nem Unity topik, de oda xido-n kívül szerintem más nem néz be :D A kérdésem: mielőtt belépnék a játékba, ki kell törölnöm az ACU.ini-t, aztán akkor sikeresen be tudja tölteni a menüt, aztán újra be kell állítanom a grafikát és így végre a játékba is betölt. Nem tudom, miért csinálja ezt. Másnál is volt ilyen gond eredetivel? Nem zavar annyira igazából, de mikor felraktam és folyton kilépett(ekkor még nem ismertem a fenti módszert), kicsit ideges lettem :D
Akkor valami a Syndicate-ről is:
Vajon ebben melyik szereplővel játszhatunk az elején? Mert szerintem ebben is lesz ilyen az elején, akkor még marad 10 szereplő, ezekkel talán a további 10 AC játékban játszhatunk?
Az Unitynél a minimum és ajánlott közt volt a gépem,volt amikor akadás nélkül ment volt amikor játszhatatlan volt,amúgy se volt magyar így hagytam a fenébe.Remélem ez másképp lesz,tervezem megrendelni,de egyenlőre nem merem
Ki kell várni nv káryák mellé adják majd hátha lesz 5k körül
És a karakterek: Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.10.13. 19:43:21
Remélem Shay, Altair, Connor, Edward és Arno Master Assassin ruhája is benne lesz, habár a videóból nem derül ki... A menü mondjuk nem jön be, a Unity-é volt eddig a legjobb. Utoljára szerkesztette: Zegi Norbi HUN, 2015.10.14. 13:32:51
Üzlet. Lassan 15 éve bevált lépés, ez van. Valamint azt se felejtsük el, hogy PC-re több idő fejleszteni/optimalizálni. A portolás pedig csak egy bizonyos állapot után kezdhető el. Természetesen sokszor csak üzleti logika van a háttérben, de van amikor valóban később készül el a PC-s kiadás. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2015.10.21. 19:41:27
Lol,nem. Ráadásul itt még jól is jön,mert ezalatt a pár hét alatt kiderül hogy sikerült-e csak egy kicsit is fejlődni vagy ugyan akkora copypaste pöcegödör mint az eddigi AC játékok a 2 után. Utoljára szerkesztette: R0GUE, 2015.10.23. 13:57:51
De, nézd meg a megjelenéseket. Konzolokra előbb jön ki egy játék. Már szinte általánossá vált. Pl. a Need for Speed is, de ez itt OFF. Privátban vitázhatunk róla.
Nem igaz, nagyon jó volt a Brotherhood, meg a 3 is tetszett. A 4 se volt rossz, de az inkább hajós játék lett. Unitynak nem volt hangulata, legalábbis engem nem kapott el, itt viszont van eddig. Ha meg a kettőben lévő játékelemeket nem tudod elviselni többször, akkor az AC kínálta open-world nem neked való. Mert valószínű ez lesz a jövőben is, kisebb-nagyobb változtatásokkal. De nézd meg magad milyen lett a Syndicate, jó kis újításokat pakoltak bele.
Nem igazán érdekel amikor kétes minőségű játékok elöbb jönnek konzolra legalább a pár plusz hét alatt kiderül hogy megéri-e beruházni rá vagy sem. Főként hogy a pár hét pluszért cserébe jobb minőségben olcsóbban tolom. Ráadásul 2-3 játék miatt általánosítani hogy "lassan minden kiadó"...Nos nem.:)
Elhiszem hogy neked jó volt,én a 2 után egy AC-t sem tudtam végigvinni,egykaptafa repetitív dögvész volt egytől egyig, a Black Flag-et is beleértve, mindben rettenetesen bárgyú gyenge harcrendszerrel. A fórumokon pedig minden egyes AC hír alatt többségben vannak akiknek a könyökén jönnek ki az AC játékok mert képtelenek fejlődni pozitív irányba,mindig csak hozzáadnak valami apró kis baszt,de a játék fő gondját - repetitívség,unalmas küldetések,, gyenge harcrendszer - csak azért sem javítják.
Majd eldöntöm a következő 2-3 hétben amikor is leül a hype és reális vélemények is születnek, nem csak első napi fellángolások mint idáig a legtöbb AC-nél.:)
Háát most,hogy kint van konzolokra és láttam belőle valós játékmenetet is. Egyre jobban érzem,hogy meg kellene venni. Ha mondjuk előrendelem és Global kulcsot veszek abban benne lesz a Magyar nyelv?
Akit szokott érdekelni,meg fogja találni...addig is némi ízelítő a széria egyik legnehezebb soundtrackjéből...szerintem legalábbis
Próbálgatom PS4-en, de nem annyira jön be. Pedig nekem tetszett az AC3 és a Unity is. A grafika az lényegében Unity, kicsit butítottak itt-ott, alig észrevehetően, hogy jobb és stabilabb legyen a frame rate, de lényegében ugyanaz a kettő. Kezelést picit variálták, a lopakodás átkerült máshova, az életerő magától visszanő stb. A nagy újítás - ez nem spoiler -, a GTA5-ös több főszereplő közti váltás. Csak ott ezt jól csinálták, a főszereplők játékon kívül csinálták a maguk dolgát és váltáskor meglepő helyzetekben találkozhattunk velük. Itt simán lecseréli a főhőst, ahol áll éppen. A két szereplő között 80%-ban nincs eltérés, az alapskillek ugyanazok, azokat lehet fejleszteni. A magasabb skillek terén van eltérés: Evie inkább lopakodós, Jacob meg tank. A hangok, a zene tökéletes, mint mindig. A Uplay (Ubisoft Club az új neve) nem olyan vészes mint a Unityben, lényegében figyelmen kívül hagyható.
Ami miatt nem jött be: én a történetért játszom az AC-ket. Eddig mindet végigvittem. Az egytől a háromig főleg Desmond története érdekelt, mert az alapsztori sehol nem volt nagy szám. Még Ezio története sem: árulás, bosszú, ennyi. Aztán a Black Flagtől kezdődően szépen kiírták a jelenidőt a játékokból, ami szerintem k...a nagy hiba volt, mert az alapsztori egyikben sem volt elég erős, hogy elvigye a hátán a játékot. Aki emlékszik arra, hogy mekkora feeling volt az 1 végén meglátni a falon az írásokat vagy amikor Ezio helyett Desmondhoz szólt a precursor csaj. Ezek jó elemek voltak, vitték előre a játékot, vártuk hogy Desmond is csináljon valamit a jelenben, mint képzett assassin és végül is meg is kaptuk a 3-ban csak kicsiben. A 4-et még elvitte a kalózkodós mechanizmus, a Rogue-ot is, ami lényegében ugyanaz volt. A Unitynek a butuska szerelmes-tragikus főszála döcögve, de képes volt ott tartani az embert a játék előtt. Itt nem látok semmit. Nem kötődök a szereplőkhöz. Nem ismerem őket. Eziot, Connort de még Arnot is gyerekkora óta végigkövettük, de Shay-nél is ott voltunk, amikor átállt. Itt felnőttek az ikrek az első küldetésnél és lényegében adott minden személyiségjegyük.
Tényleg csak avatárok lettek, ikonok, karakterek, amiken keresztül lehet ökörködni a viktoriánus Angliában. Nekem ez csalódás, ha valakinek ez így oké, akkor hajrá, tessék megvenni. Így is végigtolom, de max egyszer.
Engem meg pont a jelenkori bénáskodások nem érdekeltek egyik részben sem, alig vártam ,hogy letudjam őket.
Pedig abban voltak egyedül a kérdőjelek a történetben. Altair, Ezio és Connor története lineáris és faékegyszerű volt. Igazából elspoilerezhetetlen. Talán Altairnál volt egy picit meglepő a vége, de Ezionál láttuk azonnal, az első küldetések egyikében az ellenséget. Connornál meg ugye vele kezdtünk.
Ehhez képest az igazi pofára esős jelenetek Desmond történetében voltak csak: az elején a toll ellopása, az eagle vision a falon, az emailek, Lucy. Aztán a meglépés az Abstergótól, a képzés, a bleeding effect, végül a precursor ahogy hozzánk szól. Aztán megint Lucy és a nagy csavar. Végül pedig apánk és a befejezés. Nem mondom, hogy Oscar-gyanús, de azért legalább volt benne némi fantázia, csavar, meg valami ami kötött a sorozathoz. Egy főhős, akin keresztül megtapasztaltam a világot.
A Black Flag óta egy névtelen izé vagyunk, szoftverfejlesztő vagy a Unityben meg a Syndicate-ben otthon ülön konzoljátékos, aki segít az assassinoknak. Eh... Akkor dobni kéne ezt az egész Abstergo-modernkori vonalat és simán csinálni egy ott játszódó játékot.
Nekem a Black Flag még tetszett, azzal végigjátszás után is még sokat jázszottam meg multiztam. Az Unityt csak 1x vittem végig, hiába a csúcs grafika meg minden, ha nem tud már lekötni.
Mindig bosszantottak azok a post-ok ahol sírtak, hogy miért jelenik meg évente egy új epizód. Azt ajánlottam a síróknak, hogy hagyjanak ki egy évet és utána a következő rész megint friss élmény lesz. Én is ezt tettem, a félbehagyott és megunt Black Flag után kihagytam a tavalyi részt, hogy friss szemmel nézzek a Syndicate-ra. Belátom tévedtem, sajnos az érzés pont ugyanolyan mint két éve. Szép de repetitive és nem köt le. Lehet hogy már bennem van a hiba, de lehet, hogy ebben a 2008-ban zseniális ötletben ennyi volt. Én már nem akarok többet régi cserép tetőkön szaladgálni csuklyában. Én be akarok menni egy fogadóba Gwyn-t játszani, fütty szóval hívni a lovam vagy beülni a fodrászhoz ha túl nagy a szakállam.
A baj ezzel az,hogy kihagyhatsz részeket..de a fejlesztők nem fognak,így csak pislogni fogsz,kik azok a szereplők,akik durrbele már ott is vannak a jelenkori részekben..
Hát ja, a Witcher magasra tette a lécet. Engem annak idején azért kötött le a játék, mert érdekelt ez az egész templomos-orgyilkos konfliktus, érdekelt a rejtély, ami a jelenben zajló eseményekhez volt köthető és nem mellesleg volt benne karakterfejlődés a részeken át. Desmond egy lúzer bárpultosból a végén igazi assassin lesz. Meg kíváncsi voltam, hogy hová vezet a történet, mi lesz a vége a jelenkori eseményeknek. Ez az AC3-mal véget ért. A Black Flag és a Rogue még képes volt a kalózos - hajózós játékmenettel valami újat hozni a sorozatba, a Unity meg megpróbálta Ezio történetét átemelni a francia forradalom idejére, de a Syndicate lényegében teljesen feladta. Call of Duty lett, multi nélkül. Egyszerűen a huszonötödszörre is ugyanaz a játékmenet nem elég, hogy bevonzzon a játékba. Önmagában az kevés. Legyen mellé még valami: jelenkori rejtély, amit meg akarok oldani (ez nincs), a történet érdekes, a karakterekkel törődjek, legyen valami "character arch", karakterfejlődés. Hogy elindulunk valahonnan a főhőssel, aztán valahová megérkezünk. Mint Ezio: bohém fiatalemberből mestergyilkos. Vagy akár Arno is. Legyen valami, ami miatt úgy érzem, hogy érdemes még egy nyomorult negyedet felszabadítani, még egy küldetést végigvinni.
A lolzy híresség cameok nem segítenek. Nagyon nem. Darwin meg Marx ... Meg Dickens ... Eh.
Technikailag jobb,mint a Unity. Csak unalmas. Klisé a két karakter, statikus a személyiségük, lehetetlen kötődni hozzájuk. Az se segít, hogy ketten vannak és bármikor váltogathatok közöttük. Egy történetorientált játéknál fontos lenne, hogy ki a főhős, mert az az ő története. A Syndicate meg nagyon gyenge sandboxnak, az nem viszi el, hogy ugyanazokat a küldetéstípusokat ismételgetjük egymás után. Ez ma már kevés.
Mindennek ellenére borítékolható, hogy kb. egy szűk hónappal a pc-s megjelenés után már "véletlenül" ki is szivárognak a hírek a következő AC részről, ami a vadnyugaton, a Holdon, Indiában, vagy a tököm tudja hol és mikor fog játszódni :)
A Unity megjelenése után is ez volt, a júzer még fel sem telepítette, már be is volt jelentve ez a mostani. Facepalmoztam is rendesen.
A Unity-t kihagytam, ennek most majd lehet, hogy adok egy esélyt, ha másért nem, hát mert imádom Londont, de félek, hogy ebben a sorozatban már nincs több szufla.
Unity-t sajnos én pl ki se nagyon tudtam próbálni mert még a menüben is akadozott. Na mondom okéska akkor viszontlátás :D Így nehéz pótólni a dolgokat sajnos. Remélem ez azért jobban sikerül ilyen szempontból is.
Félelmetes dolog ez Shep...Teljesen egyetértek...Utáltam a jelenkori részeket. Megszakították a jó kis történelmi vandálkodást.
Kicsit azért elkeserítesz. Reménykedtem benne, hogy ez a kétszereplős dolog jót tesz majd a sorozatnak, illetve a viktoriánus London is érdekel. Eddig úgy volt megjelenéskor veszem, de most nem tudom mitévő legyek...
ráadásul..dying light-ban már olyan látványos egy modern városban parkour stílusban...nem értem meddig várnak vele... amúgy is..egy ilyen játéknak már nagyon illene egy "hegylakó" stílus..különböző idősíkokban játszani,eldugnak valamit valahova,500 évvel később hogy változik a helyszín,hogy jutsz hozzá..stb...
azt a stílust én már a Revelation-ba beleraktam..azt reméltem szinkronban mehetünk Altairral is Isztambulban,majd váltogatunk a korok között...deneeeem..kurvanagy ziccereket így kell kihagyni
PC-s változat gépigénye: Minimális Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10(64bit verziók) Processzor: Intel Core i5 2400s 2.5 GHz vagy AMD FX 6350 3.9 GHz RAM: 6GB Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX 660 vagy AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM Shader Model 5.0-val)
Ajánlott Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (csak a 64bit-es verziók) Processzor: Intel Core i7-3770 3.5 GHz vagy AMD FX-8350 4.0 GHz RAM: 8GB Grafikus kártya: NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) vagy az újabb GTX 970 (4GB) vagy AMD Radeon R9 280X (3GB) 50 GB szabad hely a merevlemezen Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.05. 18:54:12
tudjátok mi a ciki? azt érzem most is,mint az ac 3 esetében...hogy a mellékszereplővel szivesebben játszanék..ott Haytham...itt az indiai srác a HQ-n.. Utoljára szerkesztette: xido, 2015.11.06. 03:10:43
Nagyszerű, hogy minden évben csinálnak ugyanarról a 3-4 effektről egy videot :) TXAA meg marha jól hangzik papíron ,csak tök homályos lesz tőle a kép, persze így tényleg filmszerű :D
Napok óta nem látok 1 hirdetést sem (legközelebb megtennéd, hogy megemlíted eredeti topikban? Engem spec érdekelt volna....Mennyiért adtad egyébként?).
Hmm ha belegondolok, hogy az új Deus Ex, a Hitman, a Rise of the Tomb Raider és a Mirror's Edge Catalyst az AMD támogatottságát fogja élvezni, akkor már kevésbé bánom.