Nem tudom mennyire van igény visual novellekre illetve hogy mennyire lehet egy új cimmel betörni a már meglévők közé. Egy kalandjátéknak én jobban örültem volna. Végigvittem a demo-t, érdekes, szép, de nem azén műfajom.
Én először a képeket néztem meg és az volt a benyomásom, hogy ez egy visual novel. Aztán véletlenül megnéztem videót is. Nekem a régi kalandjátékok jutottak róla eszembe. Árat nem látok, pedig már csak 3 hét van a megjelenésig, igazábólahhoz mérten derül ki, hogy mennyire lesz jó vagy sem. Szerintem nem néz ki rosszul, de egy kalandjátéknál inkább a történeten lenne a hangsúly. Leszedem a demo-t és meglátjuk.
Gondolom, hogy egy ilyen kisebb költségvetésű projekt. A visual novel stílussal többfelé elágazóra tudják megcsinálni a döntéseket a kisebb költségvetés miatt. Emellett tudtommal egyik játékuk sem volt sikeres az első LiS után. Szal valami olcsóbbal és újjal próbálkoznak.
Mikor megláttam a trailer-t az volt az első gondolatom, hogy ezt vagy a DON'T NOD egyik gyakornoka rámolta össze, vagy csak kirúgták az összes grafikus/animátort a cégből. Nekem egy $20-s indie játék jut róla eszembe. Ami alapvetően nem probléma, de fura egy "A" stúdiótól a visszalépés.
Baromira nem Life is Strange, de sg fórum elég halott, új topicot meg nem akarok nyitni, de azoknak, akiknek tetszett a Life is Strange és esetleg még benéz ide, azoknak érdekes lehet. Új narratív játék a LiS 1 és 2 fejlesztőitől. Van demó, még nem érkeztem kipróbálni, de amit hallottam róla fél füllel, az alapján jónak tűnik. Harmony: The Fall of Reverie Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2023.05.08. 22:13:41
Switchen. Ezt hozzárakhattad volna. Amit kb. valszeg itt senkit nem érint. Vagy fizet az oldal a kattintásokért? ¯\_(ツ)_/¯
"Szeretettel várom a Step DLC-t szeptember 30-án."
Nem is rossz! Átlag három óra a végigjátszás. Elég tartalmas ahhoz képest hogy az alapjáték is kb. hat óra. Nagyon tetszik, teljesebbé teszi a történetet, kár lenne kihagynia akinek bejött a True Colors.
True Colors végigjátszva. Sztem LiS 1 óta ez lett a legjobb LiS játék. A főszereplő szimpatikus, a többi karakter is. Választások jól kidolgozottak és nem fekete/fehér. Az új képesség is jól lett implementálva. Maga a fő sztori sztem nem lett annyira erős, de így is van pár csavar. Az meg tetszett, h végre egy LiS játék, ahol vannak direkt jó befejezések és nem mindegyik keserédes. Szeretettek várom a Step DLC-t szeptember 30-án.
Végére értem. Nagy élmény volt. A játékos elem kevés volt benne, a képességünk is kimerült abban hogy új párbeszéd opciókat oldhattunk fel, de a LiS játékok erőssége mindig is az atmoszféra teremtés volt. Ebben pedig kiválóan teljesít, mind közül ez volt a legemocionálisabb rész, képes úgy berántani az embert hogy valódi érzelmeket vált ki belőle. Értsd, elmorzsoltam pár könnycseppet a játék során. Alex kedvenc karakteremmé vált, nagyon jól lehet az érzéseivel azonosulni. Szó szerint vele sírsz és nevetsz. Technikailag sem volt vele probléma, csak egyszer dobott ki az asztalra, a framerate stabil, látványban is gyönyörű volt, a legapróbb részletek is szépen kidolgozottak. A zenei válogatás is elsőrangú, mindig illik az adott helyzethez. A képességünk talán nem volt olyan látványos mint az előző játékokban, de cserébe teljes mértékben aládolgozott a történetnek. Beszélgetni kellett, sokat, hogy megismerjük a másik valódi arcát, a címben lévő True Colors is erre utal. Sokszor más az amit mutatunk magunkból és amit valóban érzünk. Alex képes mindenkit a valódi színében látni, és miközben másokon segít, egyben gyógyírt lel a saját problémáira is.
Mar csorog lefele otthon, melo utan este kezdem en is, hetvegi program meg is van :)
Egyelőre pozitívak a benyomásaim a játékról. A kisvárosi idill és a kicsit mélabús zenék nagyon erős LiS hangulatot árasztanak. Alex is szimpatikus karakter. Történetet majd meglátjuk, egyelőre ismerkedem az alapokkal.
#907: Új játékosok mindig lesznek. Ők meg ezt fogják venni nem a régi több éveset hiába ugyanaz..Ha nem fogynának nem élnénk most az újrakiadások a fénykorukat.
Ha ezt pénzért adják, elmennek a 'csába, komolyan :D Ez tényleg nem több mint amit egy reshade-el ne lehetne megcsinálni fél óra alatt. A másik, hogy egy 6 éves - meg úgy általában cellshaded - játékot remasterelni nem több mint pénzlehúzás. Semmi értelme, ingyen se. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.06.13. 23:16:46
Szerintem a BtS sokaknak már csak azért is jobban tetszett, mert a LiS előzménye. És Chloe. A 2. részben tényleg nem volt túl szerencsés ez a road movie jelleg, a szereplőkhöz nem igazán lehet kötődni úgy, hogy egy-egy epizódra vannak csak jelen. A 2. rész is sztem elsősorban marketing okokból kapta a LiS 2 cimet, mivel az első sikeres volt, igy ezt meglovagolva próbálták növelni az eladást. Szerintem is jobb volt az első rész, még talán azt is meg merem kockáztatni, hogy a BtS is jobb volt, de ennek a sikere szintén a LiS-ből következett. Ha teljesen új szereplőkkel csinálták volna meg, a játékosok fele rinyált volna a szuperképesség hiánya miatt. Az a 2. részben szerintem egy érdekes csavar és jó ötlet volt, hogy nem a main karakter rendelkezett képességgel. Kár hogy ezt a játék hibái/hiányosságai elnyomták.
Nem volt közel sem tökéletes, de nekem jobban tetszett a BtS, mint a LiS 2, annak ellenére, h előbbit a Deck Nine, utóbbit pedig a Dontnod, az eredeti LiS fejlesztője, fejlesztette. És nem csak azért, mert a BtS-sel kaptunk több Chloe-t, meg kaptunk Rachelt, meg egy kis extra Maxet. Egyik nagyobb bajom a 2-vel az volt, h túl sok volt az érdektelen, kevés szerepet kapó szereplő, a road movie jelleg miatt. Az új résszel ez remélhetőleg nem lesz ez a helyzet, így, h ismét kötött helyen leszünk. Emellett a képesség is sokkal érdekesebbnek tűnik, mint a 2. rész telekinetikája, amivel még csak nem is mi rendelkeztünk. Szal bízom a Deck Nine-ban.
Bizakodom hogy JÓ játék lesz, mégis az az érzésem hogy a nosztalgia faktorra építenek. Valaha készült egy klasszikus és ezt próbálják újra megközelíteni ahelyett hogy igazán kreatívak lennének és új utakat taposnának ki. Mint az AC, volt egy legendás Ezio trilógia és azóta is ennek sikeréből él a széria. Voltak szárnypróbálgatások, jobban sikerült darabok, de végtére is ugyanazt kaptuk mindég. A trailer alapján újabb tini-drámára számíthatunk, egy különleges képességű lánnyal a főszerepben. Ismerős ugye? Chloe és Max története esszenciális volt a maga nemében, és nem is igazán tudnám más játékhoz hasonlítani a műfajában, annyira egyedinek hatott. Remélem hogy ez is meg tud állni a saját lábán és nem a nagy előd sikerének farvizén próbál érvényesülni.
Jah. Most néztem meg és ez alapján gondolatolvasás nem lesz. Csak érzelem érzékelés, átvétel, esetleg változtatás(?).
25 perctől kezdődik a LiS blokkja, a trailer és a gameplay videó + kommentár Amit leírtál leakként, az nagyjából pontos is, bár gondolatolvasás helyett inkább az érzelmeket "látja"/érzékeli majd Alex. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.18. 21:21:22
Úgy tűnik, h a kiszivárgott infók nagy része pontos volt. Emellett még annyi, amit múltkor nem írtam, h Steph a Before the Stormból visszatér. Állítólag ő lesz az egyik románc opció. Szeptember 10-én jelenik meg és ezúttal egyben. Nem epizodikus lesz. Mindezek mellett jön az első LiS és a BtS remastered. Felújított grafika, facial capture, változtatások puzzle-ökön (még kérdés, h ez mit jelent). Ezek külön is megvehetők majd, valamint extraként járnak, ha a True Coloros Ultimate Editiont veszi meg az ember, ami mellé Steph DLC is jár, ami valszeg vmi hasonló típusú dolog lesz, mint az extra epizód a BtS esetében.
10 perc. (vagy itt) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.18. 17:53:27
Pár kiszivárgott infó a játékkal kapcsolatban. Most, h ezek mennyire pontosak, az csütörtökön majd kiderül, de állítólag belső forrástól származnak:
- a Deck Nine fejleszti (Before the Storm) és nem a Dontnod (LiS 1 és 2) - a főszereplő egy Alex nevű ázsiai-amerikai csaj lesz - a különleges képesség a gondolatolvasás - emellett Alex látja az emberek auráját, ami attól függően másmilyen színű, h milyen hangulatban vannak - a fentebb említett dolog miatt a játék alcíme (vagy kódneve fejlesztés alatt talán) True Colors - egy új kisvárosi helyszín
Nagyjából nálam is így fest a lista, Wolf a legjobb, Batman és Borderlands szorosan mögötte, majd a Monkey Island :) Aztána többi, GotG, JP, stb. Nekem bejöttek a TWD-k is - szeretem azt a világot -, és pont ezért furcsállottam, hogy bármennyire is szeretem a GoT-t is, azzal valahogy nagyon szenvedősen értem a végére, az van a lista végén. Egyedül a Minecraft maradt ki, megvettem anno, hogy teljesen legyen a Telltale kollekcióm, de valahogy még nem vett rá a lélek, hogy játszak vele.
Szerintem Tales from the Borderlands és a Wolf Among Us köröket vert a Walking Dead-re. Persze az is nagyon jó volt. Több jó játéka volt a TT-nek, mint rossz. Batman is tök oké volt. Talán a Game of Thrones-t mondanám a leggyengébbnek.
Új LiS játék bejelentés március 18-án (jövő csütörtökön). Annyit mondtak el eddig, h új főszereplő, új különleges képesség.
Twin Mirror. Nos nem volt rossz, csak nagyon rövid. 4-5 óra az egész. Van egy Twin Peaks beütése, de épp csak elkezdene érdekes lenni, véget is ér. Sajnálom, pedig van benne fantázia. Maradtam volna még a kisvárosban hogy felfedezzem a titkait és jobban megismerjem a karaktereket. Ez az agykontrollos elmepalota is jópofa nyomozós megoldás volt, meg képzeletbeli barátunkkal is érdekes párbeszédeket folytattunk. Bízom a folytatásban, mert lehetőséget látok benne.
Hasonló utat jártak be eddig mint a Telltale. Csináltak egy zseniális Walking Dead játékot ami köröket vert a sorozatra, utána viszont már nem tudták megugrani ezt a lécet. Talán a Borderlands kivételével, az parádés lett. A többi már csak középszerű vagy érdektelen. Dontnod is ráállt a középszerre. Pedig lehet ezt a műfajt magas szinten űzni, lásd Quantic Dream játékait. Detroit, Beyond, Heavy Rain, Fahrenheit, mind klasszikusok. De ezeknél tényleg számít a döntés, mert nem mindig elég egy jó történet, az a legjobb ha bevonják a játékost a mesélés folyamatába és hagyják hogy döntsön a karakterek sorsáról. LiS talán ezért működött olyan jól, és az idő visszatekerés ezt csak tovább erősítette. Rávilágított hogy milyen fontosak a döntések amiket az élet kritikus helyzeteiben hozunk, vagy talán fel sem ismerjük milyen fontos az a pillanat. Erre épült az egész játék. A következmények nem mindig beláthatóak, ezért jó ha mindig résen vagyunk és igyekszünk a tőlünk telhető legjobbra. Ezt jól átadta, és erre az útra kellene visszatalálni.
Értékelések alapján nem lett kimondottan jó. Azon gondolkodom, h vajon a Dontnod csak egy ilyen "one hit wonder" marad-e. Vampyrt és Twin Mirrort nem játszottam, a többi játékuk közül habár a LiS 2, a Remember Me és a Tell Me Why egyik se lett rossz, de egyik se érte el a LiS 1 szintjét valamint sikerét sem eladások tekintetében. Az, hogy a Tell Me Why Game Passban kezdte a pályafutását, valamint a Twin Mirror Epic Store exkluzív, arra enged következtetni, hogy lehet, hogy nem állnak anyagilag túl jól, valamint nem bíznak a játékaik sikerében és inkább a biztos pénzre mennek a Microsofttól, illetve az Epictől.
A szériára gondoltam, nem konkrétan az első részre. Ahhoz én nem szeretnék folytatást, a 2. rész végi fanszőrvizt is kicsit erőltetettnek éreztem. Amúgy nem tudom mekkora létszámmal dolgozik a studió és ezek a játékok sincsenek meg, de igy a látottak alapján ezeket kisebb lélegzetvételűnek gondoltam. A LiS-eket az epizódikus megjelenéssel meg jól el szokták húzni.
Nem csak egy játékon dolgozik a Dontnod. A két Life is Strange között megjelent a Vampyr. Valamint a Tell Me Why és a Twin Mirror között csupán 3 hónap volt. Lehet, hogy egy LiS játékon is dolgoznak, de valszeg annyira lesz "folytatás", mint a 2. rész. Új karakterek, új sztori. Az 1. részhez hasonlóan a 2-nek is túlságosan különbözőek a befejezései, sőt még jobban, mint a LiS 1 esetében, hogy folytatást készítsenek. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.12.01. 18:43:01
Most ezek lesznek LiS folytatás helyett? Utoljára szerkesztette: Darun, 2020.12.01. 18:30:11
Megjelent a Twin Mirror, Dontnod új játéka.
Kezdésnek nem volt rossz, kicsit skandináv krimi érzete van, isten háta mögötti kisváros, egy hátborzongató rejtély, szembenézés a múlt démonaival és semmi sem az aminek elsőre látszik. Gyanítom a transgender szál inkább csak érdekesség, nem efölé épül fel a cselekmény, bár hatásai az egyes szereplőkre kétségtelen. Nem tudom hogy mi sül ki belőle, de már most több fantázia van benne mint a LiS2-ben. Mert ott tényleg olyan volt mintha csak egy filmet néznél, de itt vannak rendes játékos elemek, kis puzzle, kódkeresés, a visszaemlékezésekkel új párbeszéd opciókat oldhatunk fel, van értelme benézni minden sarok mögé. Azt viszont nem értem hogy miét kell epizódikusan kiadni, ha tényleg csak egy hét csúszással jönnek az új részek? A Twin Mirror is idén érkezik, az öt epizódos lesz, de egyben adják ki.
Amúgy azóta rájöttem, h hülyeséget mondtam, mivel volt benne egy puzzle, habár a puzzle kicsit erős kifejezés, amihez az új játékmeneti megoldást kellett alkalmazni. :D
Hát, nálam a hétvégi programok egyike, de azt hittem picit hosszabb lesz annál, hogy már egy este alatt az episode 1 végére lehet érni. Mennyi idő alatt végeztél?
Én tegnap végig is játszottam az első epizódot. Grafikailag és arcanimáció részében nagyot ugrott a szint. Ebben is vannak sci-fi elemek, de a sci-fi elemekkel érkező játékmenet nem annyira érdekes, mint a az első LiS idő visszatekerése. Ettől függetlenül volt benne pár puzzle, egyik sem az új játékmeneti megoldáshoz kapcsolódó és nem kimondottan nehéz. Maga a sztori érdekesnek ígérkezik és az első epizód befejezése tartogat egy, inkább két nagy fordulatot. Nekem tetszik eddig. 2 nagy plusz, h hetente fognak megjelenni az epizódok, valamint az is, h PC-n és Xboxon benne van a játék a game passban. Ja és csak 3 epizód lesz összesen. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.08.28. 11:32:23
Nem csinálok neki külön topikot mert túl kicsi a közönsége, de csak szólok hogy megjelent a Dontnod új játéka, a Tell Me Why első epizódja.
Nos megvoltak a képregények, nem volt rossz de amúgy semmi extra. Olyan fanfiction érzete van, játékként nem működött volna. De én nem is gondolom hogy szükség lenne folytatásra, az úgy kerek ahogy van, nem kell mindenre választ kapni. Másik dolog hogy a játékban is az egyik legfontosabb üzenet hogy NEM tudsz mindent helyrehozni, a múlt elmúlt, nem támadnak fel a halottak bármennyire is fáj. Párhuzamos valóságokat behozni szerintem már erőltetett. Viszont a LiS univerzumában játszódó ÚJ történeteket szívesen fogadok, a farkas tesók utazása is nagyon klassz, és azt hiszem a hamarosan érkező Twin Mirrorban is lesz majd valami képességünk.
Képregények végigolvasva. Legalábbis az a 3, ami eddig megjelent. Szar lesz októberig várni a folytatásra. Ha van itt olyan, aki akkora elvetemült Life is Strange (1) fanboy, mint én, azoknak erősen ajánlom. Nem akarok semmit sem lespoilerezni, így csak annyit, h az első játék tökéletes folytatása, új, érdekes és csavaros történettel és a játékhoz hű karakterekkel. Tetszett a Life is Strange 2 is, de mivel abban teljesen új karakterek vannak, így ez a képregénysorozat a folytatás, amit a Life is Strange 1 rajongók sosem kaptak meg játék formájában.
Bár már kb másfél hete kivégeztem, sem időm, sem kedvem nem volt irni. Am fészen is benn vagyok egy LiS csoportban és meglepően kicsi az aktivitás a kettő körül. Azok is lyuhtube videókból ismerik csak a második részt. Azért ez elgondolkodtató.
Én abszolút elégedett voltam. Még az ősszel felmerült az Ep 4 és 5 között, hogy "vahj milyen lesz a befejezés", mert persze mindenki az elsőhöz fogja/akarja hasonlitani. Mert ugye a cim kötelez. Én féltem attól, hogy ez rossz irányba fogja elvinni a második rész végét, de szerencsére nem. Ugyanakkor az utolsó epizód felvetett egy stratégiai dilemmát is. Egyrészt tök jó, hogy engedve a rengeteg rinyálásnak, kaptunk némi plusz infót a... tudjátok miről... Másrészt elgondolkodtató az, hogy ha képesek voltak ezzel telibefosni azt, amit eddig olyan hangosan bizonygattak, akkor a jövőben hogy lehet majd hitelt adni a szavuknak? Mert sajnos ez az, amiben mostanában nem sok fejlesztő/kiadó dúskál: a szavahihetőség. És erre most ők is nyomtak egy 10 pontos buktát. Am azt hallottam, hogy jóval több befejezési lehetőség van benne, mint az első részben volt... ami tök jó. Én csak egyet láttam, majd talán a héten ha lesz erőm, megnézek egy másik lehetőséget is. Ugyanakkor számomra volt pár WTF? moment is. Illetve volt egy jelenet a vége felé, ami nagyon kiakasztott, de azt hiszem egy jó játék jellemzője éppen az, hogy erős érzelmeket gerjeszt a játékosban. Ez még a Mass Effectben fogalmazódott meg bennem, amit pont idén év elején vettem ismét elő és azt tapasztaltam, hogy a játék hangulata az évek alatt alig kopott. (annak ellenére is, hogy a dialógusok "mélysége" néha a Konyan a barbárra emlékeztet). Még anno preordereltem a játékot, igaz csak pár nappal előtte és digitálisan, de sztem megérte az árát. Most meg már ugye akciósan lehetett kapni Humblin és Fanaticalon is, blek frájdéjkor és most az ünnepekkor is. Akinek tetszett az első rész, az mindenképp próbálja ki ezt is. És a közepén se adjátok fel, lehet csak velem volt a baj, rossz időszakot fogtam ki, de engem az Ep 1 után majdnem elvesztett a játék (az még jó volt, de az Ep 2 annyira nem kötött le, hogy a harmadik Ep-re csak a negyedik előtt tudtam rávenni magam).
Játszanék vele, ha lenne egy kis plusz szabadidőm a többi játék mellett, meg ha nem kéne minden szombaton ledolgozni. Nah, majd talán az ünnepek alatt.
De csend van itt. :) Megjelent (lassan már 1 hete) a Life is Strange 2 ötödik és egyben utolsó epizódja. Szóval, aki csak azért nem játszotta eddig, mert nem akart hónapokat várni egy-egy epizód között, annak nem kell tovább várnia a vásárlással. Számomra még mindig Chloe és Max a fav, de Seant és Danielt is megkedveltem. A sztori tetszett, azonban nehéz kötődni a két főszereplőn kívül bárkihez is, mivel túl sok az egy epizódos szereplő és alig van olyan, aki több epizódban is előfordul. Amiben jobb lett, mint az első rész, hogy itt 7 különböző befejezés van (4 fő befejezés, valamint kisebb variációk), az első rész 2 befejezésével ellentétben, valamint az egész játék alatt hozott döntések is befolyással vannak a befejezésre, nem csupán a végén hozunk meg egy döntést, miközben az egész játék alatt meghozottak tulajdonképpen nem jelentenek semmit. Értem az első rész esetében ez miért történt így, és egyfajta mondanivalót is takar, de a 2. rész megoldása sokkal szimpatikusabb. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2019.12.09. 20:50:47
látni, hogy milyen életvidám lány volt Chloe korábban, és a játékmenet azon eleme, hogy végig azon paráztat, hogy hogy mondjuk el neki, hogy távozunk, miközben ezzel teljesen elvonja a figyelmünket a tényről, hogy ez az a nap, mikor nem csak miattunk változik meg a lány élete, hanem ezen a napon hal meg az édesapja.. na az azért nálam erősen maradandó élmény volt
- már ha nem mosom össze az eseményeket Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2019.03.22. 13:25:19
Max és Chloé gyerekkorának egy emlékezetes napját játszhatod végig. Erős emlékeket idéz fel az első részből, szóval érdemes lehet rászánni azt a kb fél órát 45 percet amíg tart az egész.
Szia, szerintem valami antivírus szedheti le, kapcsold ki ideiglenesen, vagy add hozzá kivételként a save könyvtárat. oh, ps4 sorry, akkor passz Utoljára szerkesztette: Chipii, 2019.02.13. 23:04:20
Sziasztok! Nem tudom, PC-n van-e ilyen gond, de PS4-en a második epizód végeztével eltűnik a mentés. :( Szerencsére a felhőből le tudom szedni a legutóbbi feltöltést, ami kb fél órával a befejezés előtt van. De hiába játszom végig újra meg újra, a végén törlődik. A menübe visszalépve egyszerűen eltűnik a slot 1-ről a mentés...
na igen, erről jut eszembe, hogy nekem mi az ami nagyon nem tetszett (nekem az unalmas töltelék részt feldobta a morális önkép kialakítása a fiatal farkas számára). Még nem tartasz ott, de hogy meglegyen a konfliktus, több olyan helyzetbe visz a játék, ahol a választás helyet, olyan cselekvésre kényszerít rák, amit te (illetve én) nem akarsz(akarok). Pedig meg lehetne oldani a már ismert módszerekkel..
Nem kell hülyének nézni minket, vágjuk, bármit választunk, a fővonal ugyan arra fog haladni. Csak a mellék karakterek sorsa, vagy hozzánk fűződő viszonya fog megváltoztatni. Egy ilyen alapkoncepcióban, nehogy már ne lehessen kitalálni valami "alternatív" szálat arra, hogyan is kerülünk be a szobába (.. például.. mondjuk én nemet mondok, de öcskös tesz rá, és betöri az ajtót, én meg rohanok utána.. a legócskább klisé, de legalább elhiteti velem, hogy én választottam)..
Dee nem.. nekem csak az az egy lehetőségem van, hogy bemegyek vele, különben nem megy tovább a játék. Vagy mint korábban a piacon.. ha nincs pénzem, csak akkor enged tovább a játék, ha ellopok egy játékot..
Hát ne már.. nem.. egy választásra kényszerülő játékban, egy döntés helyzetben, ne legyek kényszerítve egyetlen egy fajta lehetőségre
ez az ami nagyon zavart, nem tudom hogy a kapkodó írás eredménye, vagy csak engem zavaró apróság, de ez a bilincs, nem jön be. Van még hátra 3 rész, meglátjuk. Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2019.01.28. 21:38:54
Én már azon kiakadtam, hogy az Ep 2-re 15 gigát szedett le. WTF? Mekkora lesz a végleges játék? 50 giga felett? Vicc. (csak összehasonlitás képpen magamnak, a Deathwing 35 gigája miatt is szivtam már a fogam, de azért még is csak kinézett valahogy). Kb másfél órát sikerült haladnom, aztán feladtam. Először is a másfél óra alatt két alkalommal is "aszinkronizált" a játék. A karakterek teleportáltak, az öcskös hangja tök messziről hallatszott, miközben ott állt a bátyja mögött. Pedig a történetben pont most jutottam el oda, hogy
megérkeznek a nagyszülőkhöz, a szomszédban már láttam az ablakból Captain Spirit "űrbázisát" és a nagyi ki is zavart minket játszani, még is abba tudtam hagyni. Valahogy nem fogott meg, vagy csak nem vagyok ráhangolva, mert sokan unalmasnak mondták az első epizódot is, de nekem tetszett. Plusz már előre lehet sejteni pár dolgot. ugye konfliktus helyzetet teremthet még, és biztos vagyok benne hogy a fejlesztők élnek is majd vele, az első epizódban tett igéret, hogy nem fogunk többé hazudni, illetve hogy a nagyinál betartjuk a szabályokat és nem kutakodunk az anyjuk szobájában. Esélyes hogy ő is meg fogja még kavarni a szálakat, esetleg személyesen is fel fog bukkanni a későbbiekben.
Az én játékomban ebben az epizódban túl sok minden nem történt. Egyfajta oktatási rész volt az ifjú farkas számára, egy rövid megálló két helyszín között.
egyedül a kutyától vettem búcsút. Láttam a végén a választások között, hogy volt olyan vég, hogy a végén Chriss bajba kerül, nálam a hátsó kertben elköszöntünk, és ment mindenki a maga útján tovább
FUCK YOU DONTNOD !!!! Mennyire tudtam hogy ez lesz vazze ezzel a húzással most túl messzire mentek habár szinte sejteni lehetett hogy ez fog történni.
És megjött a következő rész steamre
Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, remek kezdés volt. Hozzám nagy tesó révén közelebb is áll a két farkas kölyök, mint az első rész szereplői, így kicsit az azonosulás/beleélés is könnyebb számomra. A történet körítése, a világ hangulata erősen reflektál a jelenkor politikai helyzetére, amit külön pozitívumként éltem meg, úgyhogy nagyon várom a második részt. Az utolsó percek alapján úgy tűnik, ott már inkább
az erő megismerése lesz a fókuszban, nem csak a menekülés
Én majd egyben tolom le. Az ingyenes gammát sem szedtem még le.
Ehhez készül magyarítás?
Pár órája én is lenyomtam az Ep 1-t. Nekem is nagyon bejött, már a kiindulási helyzet is elég kemény. A közepén tényleg van egy kis "leülés", de végeredményben ez nem egy horror vagy akció játék. És eskü, nekem az epizód végén teljesen az volt az érzésem, hogy Daniel Max és Sean meg Chloe.
Nagyon várom, hogy mit fognak kihozni a végére, komoly potenciál van a történetben, ez már most látszik, én bizom a fejlesztőkben. Ráadásul elég sok olyan döntést kellett meghozni, ami előrevetit vagy legalább is sejtet bizonyos eseményeket. Érdekes volt egyébként megnézni a végén (megint) a döntések arányait. Az meg külön tetszett, hogy mig a BtS-ban a szereplők asztali szerepjátékot játszottak (én is sokáig foglalkoztam vele), addig a mostani részben meg elég sok a furry-s utalás, ami azért "vicces", mert pár éve kerültem kapcsolatba én is a fandommal. És hát mindig hozzáad egy kicsit a játék hangulatához, ha ilyen közös pontokat talál az ember.
Végigjátszottam a LiS 2 első epizódját. Itt egy kicsit gyorsabban felkeverik a szart, mint az első részben. Sokkal több az intenzívebb pillanat már itt is, mint a LiS első epizódjában. Közepe egy kicsit leül, de okkal. Ennél résznél bontakozik ki a játékos számára a két testvér közötti kapcsolat, ami ugye döntések alapján mi is befolyásolhatunk. Összességében remek kezdés. Nem Max és Chloe vagy Chloe és Rachel, de a két új karakter is gyorsan megszerethető, a történet pedig érdekes irányba halad.
Ha valamelyik bannermeister ihletet kapna:
Én szerintem megvárom a szezon végét, mert most rengeteg más jó cím halmozódott fel nálam, plusz jövő év eleje is brutális lesz. Szegény pénztárcám! :D
Nem rossz, de valami hibrid se lenne rossz, amin mindkét rész szerepel.