VR-hez meg felvinni kéne, a 2d-s látványt meg visszaszorítani, szóval teljesen ellentétes irány, a TPS -ről FPS perspektívába váltás ehhez az alapvető irányváltáshoz képest merő trivialitás.
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.03.06. 18:35:10
Azok az effektek amik rossz síkban jelennek meg stereo 3D-ben. Nem hiszem, hogy ne lehetne valahogy megoldani valami particle szerűvel ami 3-ds. Oculus rift kereskedelmi forgalomba kerüléséig szerintem nemigen lesz súlyponti a hibátlan stereo 3D kb. mint a jelenlegi játékoknál. Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.03.06. 12:29:21
-a vr-verzió az lenne hogyha nem lennének "screen-space" 2D-s postprocess effektek , pl. lens flare,
amit talán botorság is elvárni, ezek utólagos kivétele pedig roncsolással egyenértékű , nem modolással ami után bugok maradnak.
Ebből is látszik mennyire elbizakodott dolog vr kiadást várni, ha egyszer már a 3d támogatással is elhasaltak , ami szintén ezt a post process mentességet feltételezte volna. Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.03.05. 18:00:24
Most jelentették be a hatodik(?) DLC-t, szóval a folytatásig még jön egy pár. :D
Az FPS nézet választásban meg szerintem benne volt a hirtelen kitört VR láz is, hiszen van belőle VR verzió, még ha bugos is eléggé. Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2015.03.05. 13:52:06
Esetleg a csapat nyilvánosságra hozhatott volna egy rendes felvételt is ehelyett a "a bivalybasznádi kultúrház mozijából sutyiban felvett kamerás videó" helyett.