nem tudom, hogy csúnyább-e, mint a black flag, de én őszintén szólva kicsit csúnyábbnak látom grafikailag
talán egyszerűen csak illúzió, hogy ha ez highon is tökéletesen fut, míg a black flaggel mediumon kellett játszanom és sokszor belassult, akkor ez biztosan csak csúnyább lehet.
szóval ha tényleg nem rontottak rajta, akkor végre egy ac ami jól van optimalizálva
Egyetlen érthetetlen húzás,hiába optimalizált és AC4 motor...köcsög módon már csak dx11 kártyákon fut,míg addig bármelyiket röhögve egy régebbin is..csak hogy az ember ne tudjon véletlenül se lezárni a széria prev gen részeit... Utoljára szerkesztette: xido, 2015.03.23. 04:25:08
Az optimalizálás csillagos ötös. Simán fut a laptopomon még egész magas grafon is, egyenletes FPS-sel.
@Merlin: köszi az infókat. A szinkronizáció nem volt kötelező soha, persze, de ha már az ember maximalista, akkor a program minden baromságot (bugot) elkövet, hogy minél nehezebb legyen. A kedvenc példám, még Ezioval, valami csávót csak a rejtett tőrrel volt szabad kinyírni, de ehhez a tetőkön, oszlopokon kellett kergetni. És egyszercsak leesett. Magától. Meghalt, synch failed, kezdhettem elölről, félórával a check point után. Erről szól ez a nyominger játék, mert képtelenek 7 év alatt normálisan megírni.
Ami a kihívást illeti: ACIII-ban tök véletlenül belémkötöttek, aminek az lett a vége, hogy full piros volt a WANTED level, mikor szerencsém volt, és kb. 150 támadót lekaszaboltam (óriási emberhalom volt a tér közepén, de az élet ment tovább, az árusok rá sem hederítettek), be tudtam bújni egy szekér szalmába. A nyomda, ahol a körözést lejjebb lehetett volna venni pár lépésre volt. De nem tudtam odáig sem eljutni, mert a járőröket végtelenül spawnolta a program. Megöltem 200-at, 15 másodperc múlva megint 10-en sétálgattak a szekér mellett, ami azt jelentette, hogy amint kimásztam, újra maxigázzal támadott mindenki, aki él és mozog. Egy dolog működött, elfutottam a mólóhoz és beugrottam a vízbe. Ahol láthatatlanná váltam - megint egy jóféle agyatlan programozói baki.
Az ACIII vége nem ízlés, hanem józan ész kérdése. Többévnyi játék átélése abban kulminálódott, hogy a hőst hülye módon, értelmetlenül (mert millió egy módon megmenthető lett volna, ha az írók nem akarják görcsösen megölni) kinyírták, pont, mint Shepherdet az ME-ben.
Megadta a hangulatot? Aha... főleg amikor a várostrom alatt előre megvolt adva hány tornádónak kell "véletlenül" arra lennie? A végén meg cikázzál egyszerre 4-5 hurikán között (verőfényes napsütésben...) csak hogy tovább tartson a szenvedés... jóból is megárt a sok.
- Van szinkronizáció, de sosem volt kötelező azt csinálni. Én sem tettem soha.
- Lehet vízben menekülni, ha kihívásra vágysz nem ott menekülsz.
- Van Abstergo szál (kedvencem), olyan, mint az AC3-ban, Irodában gépeket hekkelgetős minijátékokkal és rengeted érdekes infóval
- Animus sosem felejtődött el, Unity-ban is van, Victory-ban is lesz, lévén a játék lényege. Annyi hogy Helix lett a neve, el van a játékban magyarázva az oka.
- AC4 engine, AI bugok ugyanazok, néha előfordulnak.
- AC3-nak pont hogy a vége volt jó, de ez ízlés kérdése.
- Rogue sztorija talán a legjobb, az Ezio trilógia óta.
Idióta 100% szinkronizáció van-e? Mikor az összes ellenség üldöz, elég-e még mindig, ha beugrunk a közeli vízbe, az idióták pedig szimplán megfeletkeznek-e rólunk, mint a korábbi részekben? Van-e valami jelen/jövőbeli szál, vagy az Animus és csapata teljesen elfejetődött az ACIII szégyenletesen szar befejezése után? AI bugok? Az ACIII-ra jellemző röhejesen bárgyú fordulatok a sztoriban? Engem ezek a kérdések érdekelnek leginkább. A cikk semmitmondó.
És mellesleg ez hogyan lenne jó hír ha eltűnik? Megadta a hangulatot a Black Flag-ban.