Nekem az NPC-hunter olyan, mint egy molotov. A játék természetes erőforrása, miért ne használjam ki? :-) Így is marad elég boss, akihez magányosan kell mennem.
Hát, nem tudom. Azért mégis csak egyedül az igazi. Fingom nem volt, hogy az alapjátékban lehet NPC huntert hívni. Soha nem is hívtam. Egyetlen boss volt, akit nem egyedül toltam le, a három turha. Valamiért azokat annyira utáltam, hogy koopban toltam le. Ráadásul Amelia leverhető, én ugyan sokat szenvedtem vele, de iszonyat örültem, amikor meglett! :)
Ne felejtsük el, hogy már kitoltam a játékot körülbelül tízszer. Már nem célom a nettó szopás vele, csak visszahoztátok a kedvem a játékhoz. Még én is ahhoz a generációhoz tartozom, akik a defiledet is egyedül csinálták végig, és nem volt segítség soha sehol, mert a matchmaking akkor is keresztbetett, amikor szükség lett volna rá. :-D
Szóval én annyit vállaltam be, hogy online segítség nélkül végigtolom, de elmenni egy hívogató NPC-s idézőhely mellett... öreg vagyok én már ahhoz. :-D
Seggbe rúgnálak ha már 1 végigjáték után neten nézegetnél youtube-on tippeket. :D Ez alap, úgy érzem. :) Viszont azt be kell látni, hogy ha nem is gond az npc, a végigtolom, meg veterán vagy miatt, egyedül is lazán kéne megruháznod mindenkit.
Ha netán a Logarius-t npc-vel verted, nem tudom, akkor sem gáz, csak így értem miért lettél túl rajta ilyen hamar. :) Még csodálkoztam is, nem mintha nem lenne ellene biztos taktika, de azért hamar lement neked. :)
Mondjuk szerintem Logarius nem azért nehezebb a többinél, mert tényleg nehezebb, hanem azért, mert nagyon messze van a lámpástól, ezért sokkal jobban fáj, ha meghalsz nála, messziről kell visszajönni. Míg pl. Amáliánál csak felrohansz a lépcsőn és ott vagy megint.
Logariusnál meg fel a lifttel, majd a könyvtárban fel a létrán, ki a tetőre, hídon át és megint fel --> ott is vagy. Nem hosszabb az, legalábbis nem rémlik iszonyatosan hosszúnak a hozzá vezető út.
Na, legyoztem a Ceasless-t. :) Kar, hogy nem lattatok. Van egy jo taktika, yt-rol neztem. Be kell allni a szuk folyosoba, s a fal ved a csapjatol, s amikor lecsap, utni. :)
Sima hot ugy, majdnem no damage kett. :)
Most is megy a stream.
Még nem volt szükséges,egyenlőre zsákutca van arra.
Nem értem miért dől, meg mocorog az egész hud a karakterrel együtt. Ez valami új feature? (minek?) Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2016.09.27. 09:27:20
Nem voltam rossz formában, odafelé a kutyákat se szoktam ilyen könnyen leverni...
A HUD-ot csak most vettem észre, érdekes. Otthon majd megnézem, van-e rá valami az opcióknál. :-D Streameltem közben és nem teljes képernyőn futott a játék, nem tudom, ez számított-e. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.09.27. 09:31:17
Mert fosol, velem is ez volt, ha félsz, elbuksz, lazán tegyél be zenét és sétálj be úgy hogy te vagy a jani, kenyérre vele. Sokat számít a hozzáállás, magabiztosság. Szarj bele. Meghalsz? És? Megyek tovább go. Mit vesztesz? Semmit.
Azt mondtad, ne nézegessek videókat. :) Egy chunk megvan már. Bár nem értem, hogy az inventoryban amúgy miért nem látszik a használt fegyverem pusztán azért, mert nincs elég chunkom. Attól még látnom kéne, és nincs ott.
Lement elsőre, az a lényeg. :-) Ráadásul egy közönséges hunter axe-al, és még azt se mondhatom, hogy a build túl erős lett volna, mert abban a cainhurst-i ruhában voltam, aminek egyedül a blood ellenállása magas, a többi sebzés ellen mit sem ér.
Szóval nincs miért szégyenkeznem szerintem, na. :-)
Általában gyanús, ha egy boss felé sokat találsz valamelyik itemből, igen. :-) Pl. most az Abhorrent Beast felé a Forbidden Woods-ban hogy-hogynem találtam egy csomó mérgezett tőrt. Véletlen volna? :-D Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.09.27. 15:44:58
Mondtam hogy vedd meg a kovácstól az itemeket amivel minden bonfire- nél tudsz fegyvert javítani és fejleszteni.Ha ez megvan már csak akkor mész a kovácsokhoz ha lighting fire stb.fegyvert akarsz csinálni.De mivel annak csak alacsony szinten van értelme ez téged nem érint.
Mondom a KAMERAKEZELÉS :D Nem a hud, meg ilyenek :) A HUD azér imbolyog, mert a yt megoldotta, hogy a környezet ne mozogjon. És pont így kellene a játékban is.
Bazzeg nem a HUD-nak kéne ilyennek lennie, és ezt mostmár másodszor írom le, de kb mintha száraz faleveleknek olvasnék fel versválogatást, vagy én beszélnék klingoni dialektusban :D A yt videó azért imbolyog, mert a youtube motorja a környezethez(pályához) stabilizálja a képet. A játék meg a karakterhez stabilizálja a képet(=ha megnézitek a karakter helyzete a hudhoz viszonyítva kb konstans). Emiatt kell rángatnia a youtube motornak az egészet, amiből ti annyit érzékeltek, hogy a hud csúszkál. Megvagyunk? Na, SZERINTEM sokkal jobb lenne, ha a játék is a pályához stabilizálná a képet (és a hud közben nem imbolyogna TERMÉSZETESEN :DD). Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.09.28. 09:51:30
Én csak from meg gt,az asszony tombraider meg assassins. A többi játékban nem érzem a balanszot from játékok után bármilyen csihi- puhi számomra szar.Pl assasins nem szeretem hogy nyomkodok 1 gombot aztán fél perc alatt levágok 1 hadsereget.
Ezugye majdnem egyidős a youtube-al. És nem is igazán erre van, hanem a shaky mobilos felvételek miatt, de ez most itt tök jó hatást váltott ki. Amúgy lehet, hogy csak nézni jobb így, és játszani szarabb lenne. Nemtudom, de kipróbálnám ha lenne ilyen opció a fromjátékokban.
Egy kis interim értékelés a DaS1-ről. Szóval megérkeztem Anor Londoba, kb. 20 óra játék után. Az, hogy ez kevés vagy sok, nem érdekel. Egyelőre azért nem érzem az átütő erejét a játéknak, se az átötő nehézséget. Magamnak generáltam egy kis problémát, így többelt játékidőt, de ha nem balfaszkodom el, akkor eddig a mérleg az, hogy minden boss 3-4 próbán belül feküdt (csöcsösnél és tegnap este a böszménél azért nem, mert a fegyverem nem volt felhúzva a sajtá faszságom miatt), a mobokat meg kis idő után ki tudtam játszani.
Nyilván a neheze most jön még majd a játéknak, de eddig nem értem, miért ezt tartjátok a legjobb résznek, nekem pl. a harmadik jobban tetszett eddig, ha másért nem, a külleme miatt. Tartalomra totál egyformának érzem a három részt, talán legerősebbnek a másodikat.
Még mindig a Bloodborne a király számomra.
/ON
lényegében azért tartják annyira nehéznek az elsőt mert akkor az új volt sosem játszott senki olyannal előtte és csak is azoknak annyira nehéz.a legendás páros sem annyira kemény mint sokan mondták én is meglepődtem.én is ugye a das2vel kezdtem aztán az első aztán a 3 nemvoltak nehezek annyira a második is csak addig amég beletanultam.hogy küllemre hangulatra kinek melyik tetszik az megint ízlés kérdése.neked a bb a favorit nekünk a das ennyi az egész :) te se vagy már kezdő játékos a from játékok világában sem persze hogy nem olyan nehéz így
Azért nem érzed az 1 erősségét mert a BB a legnehezebb és már megszoktad a stílust. A legjobb résznek mindenki 90%-ban azt tartja amelyikkel kezdte. A legtöbben az 1. résszel kezdték ezért náluk az a legjobb. Én pl. a 2-vel indítottam ámokfutásomat és nálam az az etalon. Ott van valahogy a legnagyobb súlya a harcnak, minden mintha súlyosabb lenne. A bukfencezés pl. egyszerűen nevetséges a 3-ban a 2 után játszva, olyan mintha papírból lenne a karakter.
mi törtent? visszaolvassak 70+ hsz-t vagy csak darky kezdett a 32. vegigjatszasba?
egyet görgettem le: anor londo?
Nyilván, ízléseken nincs mit vitatkozni. De pl. Moby nem a DaS1-gyel kezdte, mégis azt mondja, az a legjobb. Amúgy a Demon's Souls ugye az első, arra mégsem mondják, hogy az a legjobb. Vagy biztos van olyan.
Minden esetre jó ötlet volt felmelegíteni a BB-t, ez még mindig elképesztően üt. Most jutottam el Byrgenwerth-be, a játéknak ebbe a különleges hangulatú kis szegletébe. Nincsenek szavak erre a mesterműre, na. :-)