Január második felében elrajtol a következő DiRT Rally bajnokságunk! A sorozat a világbajnokságot szimulálja le, vagyis a játékban elérhető 6 rallyt futjuk le. Monte-Wales-Német-Finn-Svéd-Görög. A 2000-es évek második felében éveken át a C4 és a Focus WRC rivalizálását láthattuk, hát most ezt fogjuk feleleveníteni. A legrosszabb eredmény most is eldobható lesz.
Jelentkezni valamint további információkat szerezni >itt< tudtok.
Várunk mindenkit sok szeretettel és sikerekben gazdag új évet kívánunk!
Koszonom a hasznos infokat, az IRC-rol es a Racecraft-tol is most hallottam eloszor. :) Termeszetesen egy urkorszakbeli generatorra gondoltam, ami egyedi es trukkos palyakat csinalna belertve az utfeluletet stb, hasznalhatna a modellezeshez google maps-et vagy valami. Csak egy ilyen elrugaszkodott gondolat volt. :D Meg jo ideig nem lesz hasonlo, foleg,hogy a kifejlesztese mennyi idobe kerulne. :D
RBR-hez lehet egyszerűen pályákat csinálni BTB-vel. De ezeket csak korlátozottan lehet használni, nincs replaykamera stb. Valahogy engem nem vonz az egy kaptafára készült pálya. Igen is legyen a pályáknak sajátosságai!
A Teljesen ismeretlen pályán menés, az már inkább a Tereprally területe :D
Egyébként az emlegetett NQ Rally utódjában, az International Rally Championship-ben, volt pontosan olyan pálya generáló, amilyet leírtál.
Pályaversenyre a napokban jött ki valami RaceCraft játék, amiben ilyen változó, generált pályák vannak.
Koszonom az update-et! Nem tudtam, hogy meg mennek ott a fejlesztesek! :) 2014 vegen vettem meg a mostani kormanyomat, akkor neztem fel utoljara, ugy tunik csak azt az 1 idot raktam be az egyik kedvenc palyamra a "Mineshaft"-re. Latom meg 55. vagyok. :D Mar nem emlekszem miert, lehet nem volt annyi idom, meg a Crew is akkor jott ki, most meg a Dirt rally-t vettem meg, de idovel mindenkepp visszanezek. ;) Pont 2 napja agyaltam a Q Rallyn en is, kerestem a Dirtben, hatha vannak hosszabb szakaszok, de eleg vicces, hogy mar kozel 25+ev alatt nem jott hasonlo, en imadnam, ha csak vezetni kene 30-40+ perceket!! :)
Az lenne Rally-ba a legnagyobb merfoldko, ha tudnanak kesziteni egy random palya keszitot jatekon belul, neked csak az utviszonyokat, nehezseget es hosszt kene megadnod. :) Az egyik legjobb resz a Rallyban amikor meg nem ismered annyira a palyat. :D (De persze ez nem olyan konnyen kivitelezheto, ill. kifizetodo a fejlesztoknek, igy egy sima jo palyaszerkeszto is remek lenne. :D ) Udv
Én is azt reméltem, hogy hasonlóan az új trendekhez, tolni fogják a DLC-ket, már csak azért is, mert volt ott egy kép a falon, és ott elég sok autó volt ami még nem került bele.
Pálya igen is kevés van. Van 6 helyszín, és a link alapján a mindegyiken csak 4 pálya. Akárhogyan számolok ez 24. És ezek vannak megfelezve, így nyerve +48 pályát.... Aztán még ezen 4 között is lehet van ami oda vissza ugyanaz....
A WRC 5-6ot nem próbáltam még, tudom, hogy új csapat fejleszti, de mondjuk a WRC sorozat korábbi pályái is állandóan ismétlődtek. Volt egy jó nagy kör, és azt vágták fel 5-6 (egymást fedő) szakaszra.
Mondjuk az RBR-ben sincs sokkal több, mert ott 7*(4 oda+2 visszafele) van, meg a rallyschool.Tehát 43. De legalább nem akarják a torkunkon letolni, hogy minden pálya más (= rendesen vannak elnevezve, nem mindegyiknek más név mint a Dirtben) De a modolhatóságnak köszönhetően, a nem megfordítottakat is visszafordítva még 14-et kapunk. Aztán ezeken a felület is változtatható, pl. hogy havas legyen, akkor megint rengeteg pályát kapunk.
De nem is ezek amik nagyon megdobják a pályák számát, hanem a saját készítésű pályák. Több mint 100 ilyen van már, ezek nagyobb része eredeti pályának a másolata. Nem csak kitalált mint az eredetiek. Sok pálya minőségben felül is múlja az alap pályákat. Elég csak említeni a nemrég kiadott Passo Vale, Frenet Branca vagy a Semetin szakaszokat.
Mondhatjátok, hogy 13 éves lassan a játék, de még akkor is az egyik legélethűbb szimulátor. Különböző pluginokkal kicsit szebbé lehet tenni. Nem lesz annyi effekt mint, mondjuk a Dirt-ben, talán a hangok sem lesznek olyanok soha (bár van néhány jó hangkiegészítés ehhez is), viszont rengeteg pálya és autó várja az érdeklődőket. Az új NGP-s fizikamódosításnak köszönhetően, olyan dolgokat érhetünk el a játékban amit eddig sosem. Új motor, diffi, váltótípusok. Lekezeli rendesen, a kerékméretet, a könnyű és nehéz autókat. A hátsókerekes kocsikba van rendesen kézifék.Nem úszik el a segge állíndóan ha picit rámegyünk a fűre. B csoportos kocsik nem mennek tönkre. Folyamatosan készülnek a fizikák a legújabb és a klasszikus kocsikhoz is. Másabb ezeket vezetni, mint az alap autókat, de összességében sokkal vezethetőbbek szerintem.
(Ez volt itt a reklám helye...)
A Dirt Rally-ba az tény, hogy mivel nincs hivatalos WRC licensze, így nem lehetnek benne a friss autók rendes névvel, hivatalos festéssel.De sokszor kihagynak olyanokat is ami az előzőbe már benne volt. Utánna ingyen DLCként megkapjuk..... Például nem értem, ha már a VW ott van a RX kocsik között, az Audi miért nincs?? (egy cég...)
Autó felhozatal szintjén a WRC6 is elég sovány...
Mondjuk a CMR sorozat az 1-2 után mindig csak lemaradva, illetve hivatalos nevek nélkül adta ki a kocsikat a játékaikban. A Dirt Rallyba ha nézzük a pályák típusát akkor is elég vérszegény. Aszfalt, ugyebár nem jó, de mindegyik német egy ilyen placcon van. Nincs szép hegyes hajtűkkel tűzdelt táj. Vagyis van a Monte, de ott meg havas csúszós a környezet. Murva pályán ha szeretnék menni, akkor se sok elhetőség van, a Finn dobálós pályákat nem annyira szeretem, így maradnak a Görög szakaszok. No meg ott van az angol is, de az meg saras állandóan. Miért nem lehet megoldani, azon egy szárazabb verziót? Mondjuk a szakaszok hosszában már egy kis előrelépést látok, de még így is messzi vagyunk egy Pundershaw-tól! (<--Fiatalok kedvéért, a NetworkQ Rac Rally Championship játék majdnem 59km-es szakasza.)
Rallycross pályák közül is az a 3 az semmi. Nem kell feltétlenül lézer szkennelt, de ha lett volna még 3-4 akkor már sokkal jobb lenne. Egy rendes bajnokságot lehetne rendezni rajta.
Ne viccelj már, tőlem azt csinálsz vele amit akarsz, nem vagyok részvényes! :)) Csupán nem értem, ennyi... :)
Azzal, hogy szeretnéd, nincs semmi gond, de valahogy nem az jött át, hanem inkább az elvárás... Egyébként ezt sem értem,
"Nekem megvan a WRC 6 is,de ez fényévekkel jobb.De ettől függetlenül visszakérem az árát,mert csak 1 helyszín,Monaco miatt nem fogom megtartani."
Most komolyan fontosabbak a helyszínek mint az, hogy milyen vezetési élményt ad a játék? Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.01.01. 15:45:43
Nem elvárom,csak szeretném, mi ezzel a gond?A jótól lehetne még jobb,miért baj? :) Utoljára szerkesztette: haflac, 2017.01.01. 15:44:05
Az F1 széria hivatalos F1 játék, a Dirt Rally viszont nem rendelkezik WRC licenccel, szóval szerintem az a vicces, hogy a hivatalos helyszíneket várod el egy licenccel nem rendelkező játéktól! :)
Én azt szeretem ha az ami szimulál valamit hasonlít a valósághoz.Ha rally,akkor legalább annyi ország legyen már benne amennyi a valódiban is van.Most képzeld el az f1 2016-ot 8 pályával amiből 2 benne sincs a naptárban.Kicsit vicces :).Ez ugyan nem hivatalos WRC játék,de ettől függetlenül lehetne egy nagyon komoly rally program.Talán akkor majd a 2. részben pótólják a hiányosságot.
OK, azok nincsenek benne, de azert megis van 8 helyszin, 70-80 "nyomvonallal". Az orszag nevek nem stimmelnek, de a helyszinek stilusa, kinezete, jellegzetessege nagyreszt azert meg van. Ha ezekbol csak 1 tetszik, akkor a hivatalos 13-bol mennyi lenne (2-3)?! Vagy csak azert tetszene mert hivatalos? Tuti, eredeti kinezetu, pontos nyomvonalu helyszinek (szerintem) sose lesz semmiben. Foleg nem az adott evadban/evben:)
Valszeg eszrevette, hogy igeny lenne a program bovitesere, de ez nem olyan egyszeru. Ezt a progit boviteni, mar nem eri meg. Eleve tesztnek, early access-nek jelent meg, lassan, fozkozatosan, amire "kikerekedett", "vesztett" a nepszerusegebol.
Uzletileg (mert ha az az elsodleges:P) a legjobb megoldas kitolni egy DR2-ot, egyszerre minden platformra, belepakolva az igenyelt javitasokat, fejleszteseket, aztan massziv DLC-platformot csinalni belole (autok, palyak, sorozatok).
Nekem tetszik, de annyira (mar) nem (hasznalom), hogy ehhez vegyek barmi kiegeszitest. De ha lenne DR2, beigert vagy valos auto kezelos fejlesztesekkel, akkor azt tuti megvennem. Es ha jol sikerul, akkor ahhoz a DLC-ket.
Nem feltetlenul vagyok az atlag, de ha ezt DLC-znek, akkor 2017 vegeig nulla Ft-ot koltenek ra, ha jonne a DR2, akkor minimum 40-50$-t (ha jol sikerul akkor tobbet). Persze kerdeses, aki "csak" a veglegestol hasznalja, annak mennyire korai lenne a 2017 kozepe DR2?!
A játékban benne lévők közül csak az tetszik.Ezek kellenének. és ehhez képest mi van? 13* mondjuk 10 euro--- 130 euro,tuti biznisz lehetne nekik,én meg vagyok olyan hülye,hogy még meg is venném őket,de hát ha nem kell a pénz,akkor nem kell Utoljára szerkesztette: haflac, 2017.01.01. 14:18:18
Megvettem én is.Nekem megvan a WRC 6 is,de ez fényévekkel jobb.De ettől függetlenül visszakérem az árát,mert csak 1 helyszín,Monaco miatt nem fogom megtartani.Ha itt is lenne 13 ország,mint a valóságban, országonként 12 szakasszal, ez a lenne a világ legjobb rally játéka.De ha nem,hát nem.Vagy valami pályakészítő lenne,de az sem.Akár fizetős dlc formályában is jöhetnének az országok.Kár,hogy a Codemastersnak nincs annyi esze,hogy ezt észrevegye.
Koszonom, megoldodott. ;) Ugy tunik csak en rangattam a kormanyt annyira a havason, ugy csuszkaltam, most mentem 1et Gorog-be es ott teljesen "normalisan" viselkedik a kormany animacio.
Ez a DR mindig is olyan mostohagyereknek tunt nekem CM nel, szerintem nem biztak benne, hogy nem arjadfizikaval komoly eladasok lesznek....Hogy lesz e dlc vagy nem , fene se tudja :) Azt hogy ISI mit csinal szerintem meg ok maguk se tudjak :))
Codemastertol en azt varnam el, hogy beleall a Project Cars vonalba, kicsit szimesebb de latvanyos jatekba..... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.12.29. 18:23:51
Vedd hozzá, hogy hozzájuk kerültek a Driveclub bezárt fejlesztőcsapatának emberei is.
(Amúgy azon gondolkodtam, hogy milyen mókás lenne ha kiderülne, hogy az ISI következő projektje (ami "egy nem rF3") egy licenszelt F1 lenne.) Utoljára szerkesztette: Timbu, 2016.12.29. 17:12:45
Valami tuti elveszi az eroforrasukat, reg volt uj jatekuk, valamit talan reszelgetnek mar.... De S1600 nekem is hianyzik pl.... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.12.29. 16:48:16
Nem is értem, mert sokan fizetnének DLC-kért, ez a hiv. fórumon folyton téma. De úgy néz ki, hogy a DR2 -re gyúrnak esetleg hivatalos WRC licencre(?)...
Én próbáltam a jó kis régi Logitech Wingman FF GP-met ráállítani, de össze visszatekerte a kormányt, lehet az animáció kavart be?? Virtuális joysticcal még egér kormányzást is próbáltam belőni( mert véletlen sincs egy rf, rbr stb-hez hasonlító csúszka hogy a menüben lásd a kormányod ide oda forgatva hogy tekeredik a játékban az érzékelő...) de ott is hasonló volt a szitu. Kipróbálom majd, bár nekem bill-el sem volt rosz, csak néha nagyon hirtelen átcsapott egyik oldalról a másikra, de 3-4 szakasz után már általában visszaszoktam rá hogy már jóval a kanyar előtt kell gondolkozni mit hogy fogok nyomkodni, aztán vagy összejön vagy nem :D.
Egyébként új kocsikat pályákat nem terveznek? Az egyik fejlesztési videóban elég sok autó képe volt még ott a falon.... Több órányi játék(összesen 20-30 órát már biztos csuszkálgattam vele) után már kicsit éreztem, hogy kevés a pálya, meg a kocsi is....
Tegnap beinteztem en is a jatekot. (en hulye nem elobb) :facepalm: Nehez szavakba onteni milyen tutin osszeraktak, hatalmas elmeny szamomra! Hianyzott ez a szim szeru fizika, mar RBR ota nem toltam semmi hasonloval. Itt aztan nem nagyon lehet elkalandozni gondolatban, mert egybol mesz az arokba. :D Bejon nagyon!! :)
A Renault Alpine A110-el keztem, tetszett, de nem gondoltam volna, hogy igy megszeretem, jo kis vas! Ma elkezdem a masodik karrier bajnoksagot, ez mar a "clubman" es a masodik "event"-be (Sved) talaltam egy nagyon jo palyat amire egybol raallt a kezem, igy csinaltam par restartot, hogy javitsak az idomon.
Sikerult oszehoznom egy 13. helyet osszesitettben. :) Link Volt 2 nagyobb hibam, nomeg vegig kuzdottem az eletben maradasert majdnem minden kanyarban :DD , szoval szerintem a 9., esetleg a 8. hely meg osszehozhatonak tunik, de a top7 mintha egy masik bolygorol valo lenne szamomra, legalabbis jelenleg. :D Ra szerettem volna meg probalni de a vallam mar ugy kivolt, mintha elzakoztam volna a jegen. lol :DD Csak 80%-on van az FFB-m, de meg igy is kemenyen megdolgoztatott, biztos ledobtam egy fél kilot magamrol. :D Mar hianyzott ez a feeling!
Esetleg tudja valaki, hogy a kocsihoz hany fejlesztesi csomag lesz elerheto? Egyet kaptam, az elso bajnoksag utan, "clubman" utan is jar majd egy? Ha tobb is jarna, akkor elobb ezt szeretnem elobb fejleszteni, nem pedig egy uj autot venni. Kormany animacio azert nem mukodik nalam rendesen, mert a logitech profilerben egyedi kormanyszoget allitottam?
Bocs a hosszu szovegert ill. a sok kerdesert. :) Elore is koszonom a valaszokat! ;)
Hogy a temahoz is hozzaszoljak: En meg nem jatszottam a beallitasokkal, egyedul a (gaz,fek/kormany) deadzone-t vettem le nullara. Nalam igy is nagyon jol adja a g27-el, viszont az en ffb-m is lehetne egy kicsit jobban hangolva az tuti, bar azert igy is erezni amikor meg akar indulni a gep, viszont a "tapadast" azt nem erezni annyira.
Én is emiatt vettem újra kormányt H váltóval. Régen sokat szimulátoroztam, de eladtam mindent, mert nem volt időm. Ismerősöm aki nagy szim őrült, mondta hogy nagyon jó lett. Bár nem tökéletes, de RBR után végre van valami újra. Ekkor vettem egy Fanatec kormányt, loadcell Fanatec pedállal + H váltó + állványzat. Nem bántam meg. Ha csak azt nézem hogy 35 órát toltam bele már megérte. Az élmény. Solt írta, hogy fél óra és lefárad. Dettó így vagyok vele. Iszonyat koncentrációt igényel, de ha ráérzel nagyon patent fűzni a kanyarokat és keresztbe menni. Régen pályaversenyekkel nyomtam. LFS-t imádtam. De a rally szerintem sokkal nehezebb.
Attól függ, hogy jó-e valami, hogy mennyi idő beállítani? Ez most komoly? Ha így állnék hozzá, az AC már rég nem lenne a gépemen... órákat szarakodtam a normális FFB megtalálásával, és ebben még nincs benne az, amikor autónként lehetett állítani külön az FFB erőt!
Ha megtaláltad a jó FFB beállítást, akkor már elég a 2 óra ahhoz, hogy eldöntsd jó-e... csak a legjobb FFB beállítást a kormányodra szabva nem fogod megtalálni két óra alatt. Ez nem iR, nem RF2, itt időt kell arra szánni, hogy magadra és a kormányodra hangold, és aki szereti a ralit, az meg is fogja tenni, mert még csak hasonló program sincs ami azt a rali élményt adná amit összességében a Dirt Rally ad! Az, hogy te ennek max 2 órát adtál, csak annyit jelent, hogy nem szereted a ralit, viszont ezek tükrében nem igazán értem miért alkotsz véleményt róla!?
Hogy tovább bonyolítsam, abban a pillanatban, hogy van időm játszani, ezzel kezdek, csak mivel cirka 3-5 szakasz iszonyatosan lefáraszt a koncentrálás miatt, a sztori úgy néz ki, hogy alkalmanként kb fél, egy órát játszom vele, aztán pihenésképpen jön más... Ezzel csak arra szerettem volna célozni, hogy abszolút nem mérvadó, hogy mennyi órája van benne bárkinek is.
Ha csak 1 programot választhatnék mi maradjon a gépemen, nálam simán ez lenne a befutó! Ennyit az integetésről...
Mukodik. Levegoben fekezve le is fullad. Meg hatso hajtasnal kezifek is lefullasztja.Plussz a valtas ro tas is jo, ki kell venni es ujbol berakni. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.12.28. 17:47:02
Jó neked :) Majd ha a drága posta végre meghozza a dolgaim, meg kinyitnak jövőre a boltok, és sikerül kiegészítenem a cockpit-em pár dologgal még, újra kipróbálom, kézifékkel rendesen. Tényleg, h-váltó meg kuplung az működik rendesen?
Ennél jobb rally-ra nincs jelenleg, az összes többi felesleges. Aki szereti a rally-t az addig basztatja a kormányt amíg meg nem találja az érzést ami neki tetszik, van akinek egyből jó lett...egyébként nekem is, bár egy elég kopott DFp kormányom van, lehet ez is beleszól. De ha rally-ra van ingerenciám akkor ezt indítom el, tökre felesleges akár az iR-hez hasonlítani akár az rF2-höz...vagy akár az AC-hoz, mert azok ezt nem tudják, vagy csak fele ennyire tudják. Utoljára szerkesztette: b type free, 2016.12.28. 15:15:57
Nekem az Fiat 131. Már a hangja is brutál és pont elég erős hogy élvezetes legyen. Elinditottam az ELITE ligában egy Group B Peugeot 205 autóval a bajnokságot és szenvedek. Egy kanyart nem tudok bevenni. Túl erős. Utoljára szerkesztette: Nyiri, 2016.12.28. 15:10:12
Én már 35 órát toltam bele. Akciósan vettem. Megérte minden pénzt. Nagyon hangulatos. Igaz engem csak a régi 60-70-80-s évek vonzott. Csak azokkal játszom. Úgy buli.
Pedig mielőtt ezt írtad nem egyeztettünk. Ugyan ezért elég is volt belőle 2 óra.... Nem vagyok egy rf2 fan soha nem is voltam de a demo kipróbálásakor az első percben (semmit sem állítottam sehol)ja de igen minden segítséget kikapcsoltam éreztem azt amit az iRacingnél. Akkor ez sem releváns mert az első perc után eldöntöttem a vezetési élmény jó....max grafon még a kinézet is elfogadható,de igazából az iracinget sem a graf miatt szeretjük habár nekem tökéletes,azon része is.
Akkora ffb lyuk volt középen, hogy azt hittem elromlott a kormányom, semmi nem történt addig, amíg az autó nem kis bukkanókon ment át meg érkezett a talajra, kikapcsolt ffb jobb lett volna, ellenkormányzás meg minden csak azért ment, mert vagy 10 éve ezzel kockulok kisebb nagyobb kihagyásokkal. És akkor lehet játszani a nem tudom hány kamu csúszkával, hogy jó legyen.
En ertelemszeruen beallitottam tok gyorsan, mi ordongosseg van benne ? :) Hogy jo vagy nem egyeni, szerintem abszolut jo. Meg pl rf2 -nel ha keresztbe allok clioval amig nem er a kerekvetohoz semmi nem tortenik ffb vel, itt meg kanyarbol kijivet tekeredik vissza mint az igazi, tok jo erzes :)
En el se az nditottam a karriert jo regen, mert ilyan nehez, higy bena vagyok hozza :)))
Rally karriert végigtoltam benne, de valahogy nem vonz. Először nekem is teljesen szar volt a kormány, aztán nagyjából valahogy jó lett, nem tudom mit állíthattam.
Ha 2 nap kell míg a kormit beállítom "jóra" akkor.....az is magáért beszél. Itt nem a megszokásról van szó. Mert szerinted 2 óra alatt nem lehet eldönteni hogy valami jó vagy nem,ja persze ha napokig csak a kormit állítgatom....hagyjuk Majd megnézném azért akik ezt ennyire istenítik végig tolták é már a karriert,és több száz órát tettek é bele??? Ja hogy annyira azért mégse....
A "jobb jatek" szintjehez azert az is hozzatartozik, hogy ennel valoban jobb lett a kormany/FFB. Legalabbis annak, aki szeretne valami autovezetes dolgot is tapasztalni:)
Rendes szim utan igazabol minden rossz;))) De "csak ugy" kulon, megszokva a dolgokat (leszamitva az aszfaltot), azert eleg jo. De egymas utan probalva, a szimeknel is vannak kulonbsegek/csalodasok. Pl.: az R3E csak ugy onmagaban eleg jo, foleg "versenyezni". De egy masik utan hasznalva, eleg szar erzes tud lenni:D Vagy az AC onmagaban valoban top, de rF2/iR utan lehetnek "kerdesek" vagy furcsa erzesek. Vagy forditva, igenytol, szokastol fuggoen.
Persze az "egyforma" palya szimek kozott sokkal kissebb a kontraszt, mint egy szim a Codies DIRT Rally mellett:D
A lenyege, hogy az utobbi ~10 even ez az elso emesztheto/hasznalhato rally cucc.
Aszfalton rossz, de az amugy se jo :) Szerintem raceroomnal fenyevekkel jobb, murvan nekem teljesen bejon. Nem jovok hu meg haval, mert tudom, hogy abszolut rendben van :))
Nekem kb 2 nap kellett mire kitapasztaltam, beállítottam... ha 2 óra után visszakérted a pénzed, akkor nem hiszem, hogy a véleményed releváns lenne! :) Rá kell szánni az időt, és teljesen korrektül be lehet állítani. Az aszfalt részétől eltekintve az FFB simán hozza mondjuk a raceroom szintjét, sőt...
A WRC szériával nem lehet egy lapon említeni, max akkor ha trollkodni akarsz! ;)
Félre értés ne essék nem azt vártam hogy iRacing ffb legyen vagy akár rfaktor 2 de ennél többet De az utolsó mondatodba azért benne van minden,maradt ez akkor is amolyan codis "szim" Tudom hogy hú meg ha jön most, de játéknak a wrc5 is jó Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.12.28. 11:49:47
En nem tudom mit allitotok ti !?':)) Mondjuk ilyen xtra kormannyal lehet nem jo , de tm el teljesen jo az ffb. Minden hupli atjon, siman jelez minden meg suszast, kanyarbol kijivet szepen porog vissza a kormany.
Ez a DIRT nem azert lett jo, mert hirtelen szimet csinaltak belole, franko kormany es FFB tamogatassal, hanem mert jateknak jo (lenne), gyors, latvanyos, hangulatos, es nem olyan bena az iranyotas mint korabban. De sajnos rendes szimek utan elegrossz:/
Én a 2 óra letelte előtt vissza kértem a pénzem. Nekem nem jött be,ennyiért is kevés amit ad. Leginkább az amiről írsz. Nem emlékszem pontosan de az iRacingnél talán egy csúszkát toltam picit arrébb,azt is csak azért ne legyen oly erős a ffb. Itt meg toltam őket minden irányba mindenhol több féle verzióban,de nekem valahogy nem állt össze az amiről mindenki "áradozik".... Mellesleg az rFaktor 2,nél semmit nem állítottam,de elsőre a demoban már tetszett az irányítás,na azt inkább megvenném ,de annyi időm meg nincs hogy azt is használjam rendszeresen. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2016.12.28. 10:42:45
Ha karrier módban mész, akkor igen, meg kell venni. Egyjátékos módban viszont bármely autót ki tudod próbálni, nem kell megvenni semmit.
Illetve, ha online mész, és a szerver úgy van beállítva, akkor csak a karrier módban megvett autókat és fejlesztéseket tudod használni.
FFB-terén nézz szét a MoneeyR-által linkelt Steam Workshop-on (#2014), hátha találsz ott olyat, ami megfelelő lenne. :) Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2016.12.27. 22:01:48
Üdv: Mindenkinek Boldog ünnepeket. Most hogy óccóbb lett megvettem.... Olyan segítséget kérnék ,hogy G27 kormi beállítás,mivel középen elég "lagyos buzi",szinte nem is érezni hogy vezetek valamit. Minden alapon ahogy a játék beállította ,semmit nem állítottam. Előre is Köszi.
Jah, RX-hez nagyon kéne több pálya.
Hat emberek ez a jatek nalam uj eletre kelt kormannyal! Kontrollerel is elvoltam na, de most istenkiraly! Keveslem az orszagokat viszont. Johetne tartalom, vagy hasonloan jo rally-s jatek!
Lehet ratenni, olyan modot, hoy jobban csusszon a kocsi, ne legyen atom fekje stb. Persze ettol nem lesz jobb a fizikaja, de elvezetesebb lesz terelgetni. Persze a dirt mellett nem rug labdaba valoban.