Én is azt reméltem, hogy hasonlóan az új trendekhez, tolni fogják a DLC-ket, már csak azért is, mert volt ott egy kép a falon, és ott elég sok autó volt ami még nem került bele.
Pálya igen is kevés van. Van 6 helyszín, és a link alapján a mindegyiken csak 4 pálya. Akárhogyan számolok ez 24. És ezek vannak megfelezve, így nyerve +48 pályát....
Aztán még ezen 4 között is lehet van ami oda vissza ugyanaz....
A WRC 5-6ot nem próbáltam még, tudom, hogy új csapat fejleszti, de mondjuk a WRC sorozat korábbi pályái is állandóan ismétlődtek. Volt egy jó nagy kör, és azt vágták fel 5-6 (egymást fedő) szakaszra.
Mondjuk az RBR-ben sincs sokkal több, mert ott 7*(4 oda+2 visszafele) van, meg a rallyschool.Tehát 43. De legalább nem akarják a torkunkon letolni, hogy minden pálya más (= rendesen vannak elnevezve, nem mindegyiknek más név mint a Dirtben)
De a modolhatóságnak köszönhetően, a nem megfordítottakat is visszafordítva még 14-et kapunk. Aztán ezeken a felület is változtatható, pl. hogy havas legyen, akkor megint rengeteg pályát kapunk.
De nem is ezek amik nagyon megdobják a pályák számát, hanem a saját készítésű pályák. Több mint 100 ilyen van már, ezek nagyobb része eredeti pályának a másolata. Nem csak kitalált mint az eredetiek.
Sok pálya minőségben felül is múlja az alap pályákat. Elég csak említeni a nemrég kiadott Passo Vale, Frenet Branca vagy a Semetin szakaszokat.
Mondhatjátok, hogy 13 éves lassan a játék, de még akkor is az egyik legélethűbb szimulátor. Különböző pluginokkal kicsit szebbé lehet tenni. Nem lesz annyi effekt mint, mondjuk a Dirt-ben, talán a hangok sem lesznek olyanok soha (bár van néhány jó hangkiegészítés ehhez is), viszont rengeteg pálya és autó várja az érdeklődőket.
Az új NGP-s fizikamódosításnak köszönhetően, olyan dolgokat érhetünk el a játékban amit eddig sosem. Új motor, diffi, váltótípusok. Lekezeli rendesen, a kerékméretet, a könnyű és nehéz autókat. A hátsókerekes kocsikba van rendesen kézifék.Nem úszik el a segge állíndóan ha picit rámegyünk a fűre. B csoportos kocsik nem mennek tönkre. Folyamatosan készülnek a fizikák a legújabb és a klasszikus kocsikhoz is.
Másabb ezeket vezetni, mint az alap autókat, de összességében sokkal vezethetőbbek szerintem.
(Ez volt itt a reklám helye...)
A Dirt Rally-ba az tény, hogy mivel nincs hivatalos WRC licensze, így nem lehetnek benne a friss autók rendes névvel, hivatalos festéssel.De sokszor kihagynak olyanokat is ami az előzőbe már benne volt. Utánna ingyen DLCként megkapjuk.....
Például nem értem, ha már a VW ott van a RX kocsik között, az Audi miért nincs?? (egy cég...)
Autó felhozatal szintjén a WRC6 is elég sovány...
Mondjuk a CMR sorozat az 1-2 után mindig csak lemaradva, illetve hivatalos nevek nélkül adta ki a kocsikat a játékaikban.
A Dirt Rallyba ha nézzük a pályák típusát akkor is elég vérszegény. Aszfalt, ugyebár nem jó, de mindegyik német egy ilyen placcon van. Nincs szép hegyes hajtűkkel tűzdelt táj. Vagyis van a Monte, de ott meg havas csúszós a környezet. Murva pályán ha szeretnék menni, akkor se sok elhetőség van, a Finn dobálós pályákat nem annyira szeretem, így maradnak a Görög szakaszok. No meg ott van az angol is, de az meg saras állandóan. Miért nem lehet megoldani, azon egy szárazabb verziót? Mondjuk a szakaszok hosszában már egy kis előrelépést látok, de még így is messzi vagyunk egy Pundershaw-tól! (<--Fiatalok kedvéért, a NetworkQ Rac Rally Championship játék majdnem 59km-es szakasza.)
Rallycross pályák közül is az a 3 az semmi. Nem kell feltétlenül lézer szkennelt, de ha lett volna még 3-4 akkor már sokkal jobb lenne. Egy rendes bajnokságot lehetne rendezni rajta.