Srácok, ha akartok egy jót versenyezni multiban, akkor csatlakozzatok a DiRT Rally HUN ligához.
Az 1. verseny már elindult és jövő hét vasárnapig lehet végigmenni a német rally 8 szakaszán. Subaru Impreza WRX STI 2011-el vagy Mitsubishi Lancer Evolution X-el kell szerepelni. Verseny és szakasz újraindítás nincs, szervíz 2 etaponként lehetséges.
Összesen 6 verseny / 48 szakasz (versenyenként 8). Német, Görög, Finn, Svéd, Monte Carlo, Wales sorrendben.
Gyertek és szórakozzunk egy jót!
Ha kérdés van, nyugodtan írj ide vagy akár Steamen is (Belchior10 a nick). Utoljára szerkesztette: Zanetti, 2016.09.22. 18:38:50
helló! nem csinált még senki "magyar navigátort hozzá"?
Rallycrosson kívül lehet sima Rallykat is menni multiba?
Sziasztok, akinek Logitech Formula Force GP kormánya van be tudná zippelni a forcefeedback és az input könyvtárát és feltenni valahova? Egy napja szenvedek de nem ismeri fel a kormányomat egyáltalán nem választható a menüben csak két féle keyboard. :(
Sziasztok!
Ősszel megkezdődik a VSR következő DiRT bajnoksága! A 8 versenyből a legrosszabb eldobható, így csak a legjobb 7 lesz értékelve. Lesznek keverve a szakaszok versenyeken,nem csak 1:1-be Német Rally és társai lesznek. Autókból csak a Group A lesz most engedélyezve. Ford Escort RS Cosworth , Subaru Impreza 1995 , Lancia Delta HF Integrale. A bajnokság ingyenes,végén lesznek nyeremények!
Lehet tippelgetni, ki milyen alkatreszeket fedez fel a kepeken:D Az ott a turbo, a generator, a fecsovek az elosztoval, a generator es a beomlok?! Az a feltengely vagy a kormanymuhoz tartozik?! Az akkumulator bekotese log ott csupaszon!? Es amugy, ez milyen auto (volt)?! :)
Rfactorban is van. Ertem, hogy megcsinaljak, de par nap meg el fog telni mire a tobbseg ilyen uj kartyat hasznal ... Amugy lovesem sincs nehez vagy nem megcsinalni jatekban, minden esetre kivanja ! :)
Ami fele halad a vilag, arra mindig erdemes pazarolni az eroforrast, lasd a mai patch tartalmat.
• Graphics - Improvements to significantly reduce object popping during track intros and replays in VR. • Graphics - Wheel will no longer lock to the left if you use the ultra low graphical preset. • Graphics - Desktop image when playing in VR is no longer stretched. • Graphics - Improvements to prevent the environment popping in the distance during a dynamic replay in VR. • Game - You can now remap the headset position reset function in Controls for VR. • Game - You can no longer press pause during the fade to black when you restart an event in VR. • Audio - Razer Kraken will no longer cause the game to crash on boot. • HUD - Split time will no longer overlap co-driver calls in VR. • HUD - Repair puncture tooltip will no longer overlap speedometer in VR. • HUD - Legibility improvements for smaller text elements in VR. • HUD - Hud should no longer fall into your line of sight on hills if you have VR Vehicle Camera Motion turned on. • HUD - Fix to prevent the "Recover Vehicle" tooltip remaining on screen when you have accepted an invite during gameplay. • UI - A Message will now be displayed if you access the Steam Overlay in VR letting you know to take off your headset. • UI - Certain pop up messages should now display correctly in VR.
Előbb utóbb ezt meg fogja csinálni az AMD is, verseny van :) Mindenesetre Assetto Corsa és iRacing kivételével sehol sincs normális 3 monitoros megjelenítés, és nem csak az autós játékok között, hanem összesen. Hajlandóságot se látok sehol sajnos. Cars-nál egyértelműen leírták hivatalosan a fórumon, hogy annyira kevesen vagyunk, hogy soha nem is fognak ilyennel foglalkozni, nem éri meg az energiát. De mindenhol ez a helyzet. Ha ezt driver szintem megoldják, akkor viszont bármit be lehet majd normálisan állítani 3 monitorra, akár GTA-t is :) Úgyhogy én ezt várom, addig meg AC :)
Szerintem nem lesz már 3 monitor támogatás semmiben, mert a driver fogja tudni, ezért inkább nem is foglalkoznak vele. Pl: Nvidia Simultaneous Multi Projection
Olyan sokszor nem futtattm de szerintem elore rogzitett cucc.
Kösz!
Az előző Codies játékokból kiindulva azt gondoltam, hogy van valami véletlenszerűség a lefutásokban. DiRT3 és a Showdown bench is más más volt mindig, nem volt kétszer ugyanaz.
Az előfordulhat, hogy csak a default angol pályán engedi a játék a benchmark funkciót? Átállítom az xml fájlban másra, a szakasz betöltődik, de nem történik semmi, ott állunk a rajtvonalon. A kamera néha vált, de minden más áll.
Esetleg van valakinek erről valami tapasztalata?
3 monitor tamogatast vajon terveznek csinalni ...? Olyan jo jatek, igazan lehetne benne :)
Ja, a hangja játék közben engem sem zavar, inkább a környezetemet. Régebben szüleim kaptak hülyét ha estébe nyúlóan játszottam, most meg a szomszéd szól át hogy hagyjam abba a fűrészelést :) Egyébként nekem is akkor tűnt fel a hangja, mikor működés közben láttam egy G27-et, meg egy komolyabb szíjas kormányt. Azért egyértelműen látszik a különbség, egy komolyabb kormánnyal szemben, de ezen a szinten akkor is verhetetlen.
Engem a hangja sose zavart. Most G27 van pár hete,tény ,hogy halkabb de nem zavart. Tekerd fel a hangot,bömböljön a motor :D :D Amit ismerősöknél tapasztalok az a váltó. Egy idő után elkezd tönkremenni,de ez benne van. 4-5 éven át heti nem tudom hány óra használat,persze ,hogy elkezdi megérezni a váltó. Egy pedálfrissítés is elég lenne alapvetően. Kaphatna valami G27 féleséget kuplung nélkül. Picit emelkedne még az összeg,az is beleférne. Akkor is hazai áron 45-50 körül kapnál egy olyan kormányt ami tökéletes. Csak mondjuk akkor nem éri meg sok embernek a G27 és még tovább bírja a DFGT 2.0. Még inkább eltolódik az új kormány vásárlás. Szóval lehet nem érdemes várni az újra :D Utoljára szerkesztette: danikosz, 2016.08.09. 09:00:53
Na igen, nekem is DFGT-m van, annak idején nagyon jó áron szereztem, de ha nem így lett volna akkor is imádnám. Szerintem, a ha frissített valahogy kicsit halkabb lenne, és kapna egy jobb pedált, vinnék mint a cukrot, na persze nem túl elszállt áron.
Ráadásul azok olyan jól bírják, hogy a 3-4 évvel ezelőtt vásárolt Logiknak alig van bajuk,szóval kevesen akarnak venni új kormányt mostanában. Aki ismerkedik a szimezéssel vagy nem akarja nagyon komolyan tolni az még mindig a DFGT-t veszi szerintem, mert ebben az árkategóriában most se nagyon találni konkurenciát. Remélem frissítik majd hamarosan a DFGT-t.
Hosszu evekig nem volt a G25-27 , DFGT-nek alternativaja, gyak aki jo kormanyt akart ez johetett csak szamitasba , ennel csak rosszabb volt vagy nagysagrendekkel dragabb.Mara szerintem kicsit elcsesztek az uj kormany szerintem egyaltalan nem fejlodes es az ara se jo.
Amugy terveznek ehez meg plusz tartalmat, helyszint, autot, dlc vagy valami...?
Jah , en mindenhol bena vagyok, meg sem kiserlem a karriert :)))
Aprolekossag az ok, szokasos, de itt vegre valami igazan utos autokezeles is van :) Ezzel a cuccal azonnal kellene egy Race Driver Grid, csak mondjuk jobb betonnal :))
Szóval csak a szokásos Codie aprólékosság
Lehet meint nekiállok, de jó multkor felcseszett hogy hóban mennyire béna vagyok, aztóta el sem indítottam.
Ahigy mostanaban egyre tobbszor jatszom vele egyre inkabb bejon ez a katek. A regi 60-as autok, a group A ,a regebbi Subaru stb... mind mi d zsenialisak. Ffb en nem tudom, higy kamu vagy effekt vagy mi az anyamkinja de nagyon jo , pont azt csinalja amit kell, abszolut jol atjon az ut, jol adja hogy terhelodik, tekeredik az auto. Grafika az nem kerdes, az toppos, sebesseg az megintcsak....Hangok megint nem kerdes ... A betonert kar , de ugye kit erdekel a beton amig van saros erdo ? :)) Az apro finomsgaok, mint pl ahogy a lampa mukodik, ahigy a tereptargyaknak sulya van, ahigy az erdoben kevesbe eri az autot az eso mint onnan kierve ..ezek mind kulon regenyt erdemelnenek.:)
Ez most csak igy eszembe jutott :)))
Megoldhatnak, hogy ha sebessegben gurul az auto akkor beinditsa a motort, mindig elbenazom a kezifeket, elfelejtek kulungolni aztan lefullad.:) De akkor jo lenne ha el is indulna ,nem kellene koszorulni vele fel orat ! :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.07.29. 23:44:49
1 napot kellett varni ra, hogy menjen vive-n is a jatek. Gondoltam itt aztan lesz hanyas szedules minden, a dimbes-dombos hepe-hupas utakon, de a jelek szerint jol megedzodtem AC-ben( es minden masban), egy pillanatig sem volt semmi bajom. A regi kartyam, meg sem tudja hajtani kelloen a 90 fps-hez a jatekot, igy reprojection-t, hasznalva( 45-ot duplan a vive drivere valahogyan) hasznalva is teljesen tunet mentes maradtam. Csak most tunt fel, trackierrel sem neztem, hogy itt van animalva a labmozgas is, ami ac-ben nincs, persze nem nagy dolog, csak feltunt. Hat igen mas elmeny igy, hogy minden millimeter huplit lat az ember elore. Ami erdekes megoldas, hogy nem fixen van kotve a szem a pilotahoz, tehat, mondjuk ha csuszik, arokba megy stb, a kocsi akkor a kormany is picit kitekeredik a kezedbol a grafika szerint ami furcsa, de igy nem direktbe lekovetve minden kocsi rezzenest, szerintem nagy mertekben csokken a lehetosege, hogy rosszul legyen az ember. Persze biztosan majd ki lehet ezt is kapcsolni majd, mert csipogni fog a nep. Persze a programozok itt is nagyot alkotattak ellenben a project cars-sal, meg aa-t is tudok bekapcsolni, a full felbontas mellett. Itt viszont sokkal jobban elojon az elso generacios hmd hatranya, a kis felbontas, na nem a tavolban levo fak, fu-ut talalkozasoknal, azt nagyon jol eltunteni az aa illetve a "szines" palya, hanem a 10 meterre levo ut texturaja aztert picit szenved a pixelhianytol, kb mindegy, hogy high-on, vagy low-on van, nem latom a kulonbseget.
AC-ben driverben meg mindenhol 900 fokra kell állítani és jó lesz. Itt van profil a G25-höz, ami a kormányszöget jól beállítja, szerintem a G27-hez is kéne lennie.
pfúú az új frissítéssel megint az egész játékot le kell tölteni újra xD
Version 1.2 of DiRT Rally has arrived, bringing with it Oculus Rift support! If you have an Oculus kit, here are some top tips to make the most of your new DiRT experience...
• To get the game to boot in VR, simply plug in your Oculus headset before you press Play in Steam. • We don’t recommend you turn on VR in the Steam Client, as doing so will disable the Steam Overlay on the desktop image of the game. • To re-centre your view, just hit the Left Ctrl key. • We have added configurable options in the HUD settings in order to reduce motion sickness, which are active by default. We’ve also given each track a comfort rating as a guide to help control motion sickness. • DK2 does work with the VR version of DiRT Rally. In terms of fixes, it’s a very short list – but this is one that will improve some of your replays no end: • Graphics - Motion blur being applied to AI cars. As always, please let us know if you’ve got any feedback about this patch in the usual places – like here, on our Codemasters forums, or on Reddit – but we hope you enjoy the update!
Lenne még egy kérésem,kérdésem!Nem tudom hogy hány fokra állítsam a a kormányt.Itt is írnak mindenfélét 270-900 ig,meg a linealitást is -5től +5 ig valahogy nem tudom eltalálni.Esetleg ha valaki tud egy használható stetupot adni egy Logitech G27-es kormányhoz azt megköszönném vagy ha linkelne egy olyat ahol elmagyarázzák hogy melyik a valósághoz legközelebb álló kormánybeállítás az is tökéletes lenne. Amúgy az Assetto Corsaval ugyanúgy szopóágon vagyok mert valahogy nem tudom eltalálni a dolgot.Amúgy azt hittem ezekhez a játékokhoz le lehet tölteni ajánlott setupokat különböző támogatott kormányokhoz de ilyet sem láttam!Gondolom csak rossz helyen kerestem mert hát egy sim szerűségben ennek alapnak kellene lennie!Üdv
Köszi de az volt az első amit próbáltam!Aztán olvastam hogy ez egy visszatérő hiba és még nem sikerült megoldaniuk.
Rallycrossban miért csattog a kormány? Eddig azt hittem, hogy az elsőkerekes autó miatt, de nem, négykerekessel is csinálja. Sima rallyt végignyomtam a masters bajnoksággal együtt, de ilyet sose csinált még.
Én is kitöltöttem!Örülnék ha lenne pár bajnokság de sajna a munka miatt csak ősztől van több időm.Amúgy gamepaddal(mivel a kormányhoz nincs helyem) a 4 kerekes kocsikat szépen lehet terelgetni,viszont vettem egy Ford MkII hátsókerekest,na azt csak kormánnyal lesz jó terelgetni!Amúgy esetleg valaki tud megoldást arra hogy laptopon (i3 gt840m) hogy tudom teljes képernyőre rakni a játékot,mivel eléggé zavaró hogy csak ablakban lehet nyomatni!Üdv
2014-hez hasonlóan, idén is csináltam egy szimulátoros kérdőívet. Ebbe a különböző szimulátoros szokásokra, programhasználatokra, stb. vagyok kíváncsi. A felmérés anonim, és a felmérés végeztél a teljes eredmény publikus lesz. Akinek van kedve/ideje, azt szeretném megkérni, hogy töltse ki. :)
Mint ahogy írtam a pályákat kell cserélgetni, pl. tracks/locations/uk/lydden_hill_rallycross mappába áthelyezed a tracks/locations/uk/hafren_rally_02 mappa tartalmát, nyilván a módosítandó mappa tartalmát addig átrakod egy custom helyre. Mindezt a tálcára dobott futó játék alatt pár kattintással meg lehet tenni. segédlet Az RX pályákat felesleges pp vagy rally szakaszok alá másolni (hogy ezáltal több kategória legyen elérhető az rx pályákon), mert máshogy vannak az 'ellenőrzőpontok' azokban a fájlokban így a rajt pillanatában véget is ér a verseny. A config fájlok bütykölése meg nem lenne rossz dolog csak amint megváltozik a tartalma tiltva lesz az online rész és a racenet is.
Ha ideiglenesen kicserélheted a szakaszokat (rally szakasz vagy rx pálya helyére) akkor működik a dolog, nem tökéletes , de az adott pályát le lehet zavarni.
Akkor ugy mondom legyen 1600 as osztaly ralliban. Nyilvan senki nem a crossos ultrarovid valtossal akar rallizni... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.06.26. 18:24:11
Azt mondjuk nem bannam ha az 1600-osokat ki lehetne vinni ralliszakaszra is :)
Hát, né ezelőtt a 0.4-et próbáltam, ahhoz képest sokkal jobb :D Rallycrosst én is elsőkerekessel kezdtem, de hát az katasztrófa. Valószínű a valóságban is mondjuk.
Akkor megnezem majd en is a negykerekes rallicrosst, en a Clioval probaltam az tenyleg nagyon fura .... Ralli aszfaltot se neztem regota, de vannak jo szakaszok, jo lenne ha valoban javult volna ...
Ahogy én észrevettem nagyjából az élességét jelöli, a legtöbb helyen be is jön, nagyobb szám, gyorsabb kanyar, de itt abszolút nem, bemond egy jobb4-et, és kettesben talán át tudnék menni, utána meg jobb3, és sokkal nagyobb tempóval át lehet menni, nagyobb ívű. Én próbáltam az elsőkerekes rallycrosst, azt borzasztó, a 4wd nagyon tetszett, rendes rallyn meg a régi escort, szintén nagyon jó, meg R4-es és A-s Impreza is. Aszfalt még mindig fura, de nem olyan rossz már.
Kipróbáltam újra, murva meg hó egészen meggyőző, élvezem. De, a görög rally navigálása csak szerintem van teljesen elcseszve? A többinél teljesen jónak érzem, de itt sokszor érzem azt, hogy sokkal gyorsabbnak mondja a kanyarokat, mint valójában.
1.3-ra igertek normalis vr tamogatast, ha jol emlekszem, gyorsan kozbe szurtak ezt az 1.11-et.