1 napot kellett varni ra, hogy menjen vive-n is a jatek. Gondoltam itt aztan lesz hanyas szedules minden, a dimbes-dombos hepe-hupas utakon, de a jelek szerint jol megedzodtem AC-ben( es minden masban), egy pillanatig sem volt semmi bajom. A regi kartyam, meg sem tudja hajtani kelloen a 90 fps-hez a jatekot, igy reprojection-t, hasznalva( 45-ot duplan a vive drivere valahogyan) hasznalva is teljesen tunet mentes maradtam.
Csak most tunt fel, trackierrel sem neztem, hogy itt van animalva a labmozgas is, ami ac-ben nincs, persze nem nagy dolog, csak feltunt. Hat igen mas elmeny igy, hogy minden millimeter huplit lat az ember elore.
Ami erdekes megoldas, hogy nem fixen van kotve a szem a pilotahoz, tehat, mondjuk ha csuszik, arokba megy stb, a kocsi akkor a kormany is picit kitekeredik a kezedbol a grafika szerint ami furcsa, de igy nem direktbe lekovetve minden kocsi rezzenest, szerintem nagy mertekben csokken a lehetosege, hogy rosszul legyen az ember. Persze biztosan majd ki lehet ezt is kapcsolni majd, mert csipogni fog a nep. Persze a programozok itt is nagyot alkotattak ellenben a project cars-sal, meg aa-t is tudok bekapcsolni, a full felbontas mellett.
Itt viszont sokkal jobban elojon az elso generacios hmd hatranya, a kis felbontas, na nem a tavolban levo fak, fu-ut talalkozasoknal, azt nagyon jol eltunteni az aa illetve a "szines" palya, hanem a 10 meterre levo ut texturaja aztert picit szenved a pixelhianytol, kb mindegy, hogy high-on, vagy low-on van, nem latom a kulonbseget.