Pff... ezek is értenek hozzá. 40 terepjáró..... Egy sincs benne, nem hogy negyven! Szerintem a cseh fordításban is ez van írva. A lengyel az jól van.
Kipróbáltuk múlt héten, szerintem jól sikerült, jót tett neki hogy elmozdultak a szimuláció irányába. Nekem még az aszfaltfizika sem volt olyan vészes, kicsit szokni kell. Tesóm, mondta hogy nem lehet irányítani. (Jah billel mentnük (mint a korábbi Dirt játékokkal is), mert a kormányunk még mindig rossz, az egeret meg nem bírtuk beállítani sehogy se, hogy szépen lineárisan forduljon :S ) Próbálta murván, rallycrossban, wrc-t, A8at. Másnap odaültem, Hell-be végignyomtam egy teljes RX hétvégét. Aztán próbálgattam a rally-s autókat. 2001es wrc, Ibiza Kitcar, stb. A grafika pöpec, mint mindig, végre a motorhangok nagy része újra jó a sorozatban (Dirt2-3ban sok hasonló volt), de ezek mindig is a Codemasters erőssége volt. Úgy mint az optimalizálás, hiszen nem túl erős gépünkön is elszaladgál. És hogy ehhez társul egy a korábbiaknál sokkal élethűbb fizika... Mondom neki próbálja már ki megint, na csakráérzett az RX lényegére, azután már a többi kocsival is jobban ment, el is kezdett egy Carriert, de a fulvia nem túl erős járgány, így elég hosszúnak tűnnek a szakaszok. :D
Egyik napról a másikra csak ablak módba indul és nem tudom fullscreen be futatni. Van vkinek ötlete ?
Ez szvsz. - remélhetőleg - így marad (szerintem a murva és a hó (Svéd) nagyon élvezetes és a hangulat is rendben (éjszaka / eső)), de ha jön esetleg az új motorral a "DiRT Rally 2", akkor már sajnos esélyes, hogy megy "árkádiába"... :(
Jól belőtt FFB-vel azért használható... most pár napja a német pályát tesztelgetem Group B-vel, és azért elég jó élmény ad annak ellenére, hogy az aszfalt olyan, amilyen. Érdekes módon Monaco már megint más történet...
No igen, pont az ilyen mögöttes tartalom miatt aggasztó az az idézet! :))
Az osszekep valoban nem rossz, hosszu ido utan az elso rally, ami meg hasznalhato is. Raadasul eleg jo tartalommal, es rallycross-szal, ami nagyon jo lenne. De az aszfalt nagyon belerondit:/ Az idezetek foleg azerty neccesek, mert "hozzagondolva" azt is kozlik: "Latjatok, nem erdemes tul valrialni, csak a nagykozonseg latvanyelemeitol vesszuk el a hasznos fejlesztesi idot, az alig 10% kedveert." :)
Igen, sajnos így van ahogy írod... a kezdeti lendület alábbhagyott, az aszfalt meg tényleg nem az igazi... :S Mondjuk így is elég jó az összkép, de azért bíztam benne, hogy a végére rendbe teszik... viszont az ilyen idézetek nem éppen erősítik meg az ebbe vetett hitemet! :)
Butitani valszeg nem fogjak, gondolom segitsegekkel igy is sinauto lehet. Max nem foglalkoznak tobbet/annyira azzal, hogy "komolyabb" legyen. Az elejen volt egy kis lendult, hogy az FFB-t/kormanyt rendbe tegyek, de latszott hogy mar a kozepen elfogyott a lendulet, tudtak, felesleges tul lihegni. A masik ket friss rally programot nem probaltam, de vaszleg meg igy is ez a legkomolyabb.
Nem lenne rossz, alapbol jol viselkedik, nem egyszeru kezelni, foleg nem normalisan es eredmenyesen, de az aszfalt azert kiabrandito:/ Nem mintha tudnam milyen az igazi, de ez eleg szar erzes ami itt van:D
off: A steam már több mint játék, pl. fut nálam az Idle, ami ugye pörgeti ki a kártyákat a játékokból (most pl. a TW2-ből...sztem el se indulna a notin), ezért úgy néz ki mintha játszanék, de a francokat, csak netezek a notin. Utoljára szerkesztette: b type free, 2016.03.28. 09:16:30
még csak az öreg mini-vel tolom a bajnokságot, Monte Carlo volt az első ahol sikerült nyernem.. az összes többin eldobtam a vasat néhányszor :D Utoljára szerkesztette: SZABl, 2016.03.28. 08:41:40
najó, nekem nem is célom mindenhol nyerni, második-harmadik helynek már örülök.. :DD
viszont az szomorú, hogy a nyerj egy versenyt belsőnézetben acsi is csak a játékosok 11%-ának van meg.. bár a vedd meg az első autód acsi is csak 86%nál jár...... :D
Akkor ezért dekkol 0.38%-on a Maximum Attack achievement (Win every stage on a 12 stage event with all assists off.) Utoljára szerkesztette: Musicking, 2016.03.28. 08:29:38
Mitől lehet, hogy a játék néha nem érzékeli a kormányom? (G25) Van amikor megy, következő játék indításnál hiába kalibrálnám, USB ki-be dugdosással sem ismeri a játék.. driverből a legutolsót használom. (ETS2, ATS, Assetto, rFactor gond nélkül megy)
Igen, elég jó kis patch jön áprlis 5-én. Jó lenne, ha jönne DLC majd valamikor utána.
Aprilisban jelenik meg konzolokra, lesz valami patch is, multiplayer piszkalas, DLC esetleg majd azutan. Elotte nem erdemes kiadni semmit pluszban, mert akkor "bele kellene tenni" a konzolos megjelenesbe "ingyen":) Lasd AC. Bar ok a PC-s DLC-kkel turboztak fel a progit (es tamogattak a fejlesztest:P), hogy megfelelo tartalom legyen a konzolos megjelenesnel.
Tuti lesz DLC ehhez is, de majd ha mindharom verzio "fut" (PC, Box, PS).
ezeken az oldalakon nézz szét, amelyiknél nincs mellékelt kép ott az EGO PSSG Editorral tudsz belenézni milyen festést tartalmaz http://www.racedepartment.com/downloads/categories/dirt-rally.90/ http://dirtrally.ovh http://www.rallygamer.com/downloads.html
A képen levő polo skint honnan lehetne letölteni ?
Hamarosan rajtol a VSR DiRT Rally bajnokság! Kettő kategória lesz engedélyezve, az végén pedig nyereményeket kapnak a legjobbak! Mindenkit várunk sok szeretettel! > Jelentkezés és minden egyéb infó <
Hát a 70-es évek hátsó kerekes Lancia-val már meggyűlik a bajom :D
Hát karriert kezdve alapban Open van és mini-vel mentem. Minden segítség kikapcsolva. ABS off, manuális váltó.
es milyen fokozaton, azert nem mindegy :) Az autorol nem is beszelve.-
---------------------- mastersen most lett meg a harmadik eventre az elso engine upgrade-m. Meg a ket turbo hatra van. Igy mar verem a mezonyt konnyen ugy nez ki. Eddig 10 sec min tavolsagba voltam az elsotol szakaszonkent.
Ez egy nagyon jó játék lett. Kipróbáltam anélkül, hogy különösebben állítgattam volna a kormányt és második lettem a komplett Görög részen.
Nem gondoltam volna, hogy az én GTX 650-em így futtatja, de 1600X900-ba mediumon full jó. A grafika úgyis másodlagos...hiszen nincs nagyon idő nézelődni. Nagyon tetszik. Ha esetleg valakinek van valami jól wheel setupja logitech driving force GT-hez, azt szívesen veszem.
Kapcsolj be kipörgés gátlót, abs-t, stabilizálás helpet, csak jobb úgy ...
Sebastien Loeb Rally, WRC5? Ugyan szidják őket, de inkább az irányítás miatt szimes oldalról, tehát még az is lehet, hogy neked pont ezek lesznek tökéletesek.
Teljesen jól működnek az alternatív megoldások nálam már több éve működik egy ir-szűrő nélküli ps3 eye cam + ir ledes clip, ha kellően le van szűrve a látható fény akkor nappali fényviszonyok között is problémamentesen használható. A DR alatt az opentrack-el hibátlanul megy headtracking késés sincs egyből fordul a nézet ahova kell , emelett elég széles skálán lehet állítani az érzékenységet és a tengelyekre vonatkozó paramétereket .Aki nem ijed meg a 'barkácsolástól' akkor a kamerán kívül fillérekből összehozhatja . A másik felkapott alternatíva smartphone-os megoldás de ezt még idáig nem próbáltam. alma2: A műszerfal nézetet szoktam nagyritkán használni, mert egyes járgányoknál túlzásba estek a szélvédő belső felületének tükröződésével, de a headcamhoz képest kevésbé érzem a járgány hirtelen megmozdulásait. Négylábúaknál ez nem olyan nagy gond, de egy stratos esetén hamarabb kell reagálni a dolgokra.
nem szeretek:) de közben nekem is rémlett h valaki hirdetett ilyesmit...megtaláltam,rá is írtam:) elég működőképesnek tűnik leírás , videó alpján a megoldása...
Nem tudom mennyire jok az alternativ megoldasok, mennyire mukodnek nappali fenyben, mennyi a kesleltetesuk, de itt is valamelyik forumban arulja egy gyerek aki csinal hazibarkacsbol trackir masolatot, 10 ezer alatt arulta a kesz cuccot. De magad is ossze tudsz hozni egyet, ha szeretsz barkacsolni.
Barhogy szepitem, egy hosszu versenyen, vagy amikor a tized, szazad masodpercekert hajtok, megha nem is erzem annyira a kocsit. Akkor biztos motorhaztetobol megyek, annal az egyszeru oknal fogva, hogy sokkal szelesebbnek erzem az utat, a latoszog miatt, emiatt sokkal jobban erzem, hova helyezem a kocsit, arrol az aprosagrol, hogy kozepen van a kamera nem is beszelve, illetve a koszos, megcsillano szelvedo a halalom, az sem zavar ilyenkor. Persze barmelyik nezetbol elkezdek jatszani, akkor aznap jellemzoen mar ugy tolom. De dirtnel maradva, pont a kovetkezo palya, kar, hogy nem vettem fel, annyira szakadt a ho, ejjel, hogy gyakorlatilag vakon vezettem. Porgott ezerrel az ablaktorlo, de szepen mosta el a kepet a sok paca. Aztan a harmadik korben kiultem a motorzatetore, sokszorosara nott a latotavolsag, es mentem mint a barom :) Szoval szerintem a gyakorlatban leginkabb jatekelmenyt fokoz, meg a beleelest noveli, az idokre oly ritkan van hatassal, hogy nem is merheto. Persze mindenki maskepp eli meg.
pl annyira nem latszik, de van, hogy jobbra balra dolongetem a fejem, na akkor mar az extazis fazisaban van az ember, attol fel, hogy leborul az utrol, felborul a kocsi, ezert a fix szekeben is, dolongel mint a bolond :)
Pont ez a jó a headtrackingbe amellett hogy extra élményt ad részben meg is könnyíti a játékos dolgát. Headcam esetében az oldalmozgás tengelyét elég szűkre szabták (nagyobb mozgásszabadság volt a korábbi Dirt és CMR részekben), bár előre-hátra hajlással valamennyire be lehet látni holtterekbe. Valahogy sose érttem azokat akik motorháztető- vagy lökhárító nézetből tolnak egy autós játékot.
Vegul elkzedtem a 2010-es kocsikkal ujra a bajonksagot, valoszinu ugy allitottak mar be az idoket, hogy a upgradelt kocsihoz mertek. Gyakorlatilag igy a nullarol elindulva lehetetlenseg a verseny idoket (masters) hozni monte carloban. annyira nem megy az auto. De olyan erzesem van a peugeot utan, mintha nfs-t tolnam annyira konnyu az uton tartani.
Hm, nem gondoltam, hogy ennyire nem lesz latvanyos, trackir-rel a jatek belulrol, illetve anelkul. A fejmozgas figyelese 1/1 vagyis ennyit nezek ki a kepernyo szele fele. Erdekes mikozben, ugy erzem mindent latok amit csak akarok, belatok a hajtu kanyarba is, visszanezve a videot, ~max 15% fokot fordul a virtualis kamera, ettol fuggetlenul teljesen mas erzes/vilag igy jatszani. (de versenyen jellemzoen nem szoktam hasznalni). Csak 1 perc, 2 hajtuvel, a lenyeg latszik, kozben az erzest nem lehet elmondani, mennyire mas. Ezzel megerositett a hitemben, ha nincs a tesztelo fejen, hiaba magyarazok, mennyit ad hozza az elmenyhez, pont annyit, mint video alapjan, kb semmit :) Mondjuk, ha joval hatrebbrol tolom, vagyis rendesen latszik a teljes kormany, akkor a mozgas is joval intenzivebbnek tunik, meg az oldalso ablakon is kinezek olykor-olykor.
Na szep lassacskan vegigtoltam a masters bajnoksagot, Bar olyan regen kezdtem, hogy meg csak negy orszag volt benne. A legregebbi szakoszok joval kemenyebb idoket szabtak, sokszor nekifutottam, hogy par masodperccel verjem meg az elsot. A nemet bajnoksag vegere viszont mar tobb percre volt a masodik is. Mennyire helyatallo, hogy a 205 t16 evo 2 a leggyorsabb kocsi? Most barmelyiket nezzem, mivel vedjem meg a bajnoki cimem, olyan lassulnak, jol manoverezhetonek, fekezhetonek tunnek, hogy tiszta uncsi :) Leginkabb a 2010-es kocsikban gondolkodtam. Lehet valami hatsokerekessel kellene kezdeni, hogy izgalmasabb legyen. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.03.04. 12:04:39
Regi autok 900 fokosak ujam mar nem, mi ezzel a baj ?
900 fokkal ugye az a baj, hogy tul sokat kell kapkodni a kezed, mig 1 rally auto direktebb,alig kell "par" fokot mozgatni ellenkormanyzashoz..... De letoltom hozza dirt profilod es kiprobalom azert... Utoljára szerkesztette: Ombika, 2016.03.04. 11:00:13
ooo, mondjuk a racenet oldalan, belepsz a steames felhasznaloddal, ha eleg bator vagy. De mas modja is van. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.02.28. 09:03:23
Hogy kell össze kapcsolni a steam fiokod a racenettel ?
Mivel a játékot tartalmazó steam fiókot kell összekapcsolni a racenettel így csak eredetivel játékkal lehet ligákhoz, bajnokságokhoz csatlakozni. Időmérő a pályaversenyeken szokott lenni ez meg rally. Gondolom népes tábora van annak az oldalnak is ahonnan lecibáltad a játékot, rendezzetek offline bajnokságot és az elért időeredmények screenshoot-jaival 'gurulyhattok' egymás ellen vagy otthon hot-seatbe.