Barhogy szepitem, egy hosszu versenyen, vagy amikor a tized, szazad masodpercekert hajtok, megha nem is erzem annyira a kocsit. Akkor biztos motorhaztetobol megyek, annal az egyszeru oknal fogva, hogy sokkal szelesebbnek erzem az utat, a latoszog miatt, emiatt sokkal jobban erzem, hova helyezem a kocsit, arrol az aprosagrol, hogy kozepen van a kamera nem is beszelve, illetve a koszos, megcsillano szelvedo a halalom, az sem zavar ilyenkor. Persze barmelyik nezetbol elkezdek jatszani, akkor aznap jellemzoen mar ugy tolom.
De dirtnel maradva, pont a kovetkezo palya, kar, hogy nem vettem fel, annyira szakadt a ho, ejjel, hogy gyakorlatilag vakon vezettem. Porgott ezerrel az ablaktorlo, de szepen mosta el a kepet a sok paca. Aztan a harmadik korben kiultem a motorzatetore, sokszorosara nott a latotavolsag, es mentem mint a barom :)
Szoval szerintem a gyakorlatban leginkabb jatekelmenyt fokoz, meg a beleelest noveli, az idokre oly ritkan van hatassal, hogy nem is merheto. Persze mindenki maskepp eli meg.
pl annyira nem latszik, de van, hogy jobbra balra dolongetem a fejem, na akkor mar az extazis fazisaban van az ember, attol fel, hogy leborul az utrol, felborul a kocsi, ezert a fix szekeben is, dolongel mint a bolond :)