Minden evben "korbeer", talan ebben az evben meg nem volt;D
A karácsonyi leárazások alkalmával nyugodtan megveheted, egy G25 szintű kormánnyal az utóbbi évek legélvezetesebb, és legjobban összerakott autós "játéka". Vannak kisebb hibái, és én is jobban örülnék, ha még szimulátorosabb lenne, de a műfajában jelenleg páratlan, egy ralit kedvelő, és kormánnyal rendelkező júzernek kötelező darab!
Jó. Csak nem enged még 6 autót berakni hanem csak 4-et egymás ellen. Meg kevés a pálya,hamar megunod. De nagyon élvezetes és jó móka,ha vannak cimbik akikkel tudsz játszani.
Beton az szerintem kuka ,mindennel... Autobol en a regi negykerekeskig birom, ufelett mar nekem az sem tetszik. Ami fura picit levettek az auto sulyabol, akarcsak alap rbr, picit sokaig balettozik a levegoben. De egyebkent teljesen rendben van.
Ja, köszönöm a kimerítő beszámolókat. Ezek alapján még tudom magam türtőztetni (egy kicsit). Mondjuk szerintem az onlány WRX lehet ebben az igazán nagy buli, ha jól összerakják. Arról nem írt senki. Az még nagyon izé?
Nekem akkor mar kijar nehany evtized :)))
Majd mindjárt jön a másik topikból a rendőrbácsi és jól megbünteti.
A megfelelően feltett kérdésre adott válaszok mérvadóak tudnak lenni (aki az RBR-t szerette, rossz ember nem lehet). Még ama bűncselekmény végrehajtása előtti mérlegeléshez is, amire bujtogatol. Utoljára szerkesztette: croatianus, 2015.12.16. 16:40:13
Mint a jatekrol is kialakitani a velemenyet, mivel letezik viragbolti verzio, magara vessen az, aki egy forum hozzaszolasaibol akarja eldonteni, hogy neki megfelelo-e vagy sem :)
Természetesen:) Persze lehet még finomhangolni a saját szád ize szerint, még én is tologatom azért a csúszkákat:D http://www.kephost.com/images/2015/12/16/wheel1.png http://www.kephost.com/images/2015/12/16/wheel2.png
A logi driverbe pedig csak az effect strenght van 90%, a többi 0, és 540-on használom a DFGT-t. Utoljára szerkesztette: Brian Kinney, 2015.12.16. 10:53:30
Megtaláltam a számomra optimális ffb beálltitásokat és azt kell hogy mondjam ennél élvezetesebb vezetési élményt rég kaptam rallys játéktól. Murván egyszerűen csak mosolygok mit lehet művelni:) Az aszfalt tényleg nem sikeredett túl jóra,de a többi felületre nem lehet panasz, meg gondolom jönnek még tapaszok bőven. Engem meggyőzőt NAGYON!
Igéretesnek indult a project aztán a v0.8-tól vett egy hátraarcot a sok rinyálós casual játékos miatt behozták a v2 handlinget és csökkentették a járgányok súlyát. A súlycsökketésnek köszönhetően tökmindegy milyen lágy setupot állítasz a görög és a walesi pályák alá akkor is sokszor értelmetlenül pattog, ráadásul egy nagyobb kavicstól vagy egy fűcsomótól is random katapultálhatsz. A kisebb bokrok viselkedése is elég gáz maradt ha nagy sebességgel rohansz neki akkor megpördít, esetleg drasztikusan lelassít, kis sebességnél meg különösebb nehézségek nélkül simán átgázolhatsz rajta, tehát elég érdekes. A defekten, a futómű sérülésein és a full damagen kívül nincs hátrány a mechanikai meghibásodásokból, sérült- vagy elhagyott hűtővel ugyanúgy repeszthetsz. Itt még nem is kell a RBR-hoz hasonlítanom mert ezt már a Dirt 1 (CMR Dirt) is elég jól szimulálta a neon engine-el ráadásul ott részletesebb volt az autó setupolása és nem volt szegmensekre osztva a min-max közötti érték. 270 óra után látszik rajta hogy ez csak azért lett 'hiánypótló' rallys játék mert gazdag a felhozatal a járgányok és a pályák tekintetében és mégsem azt a full arcade vonalat képviseli , viszont kompromisszumokkal egész jól el lehet ütni vele az időt. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.12.16. 09:42:51
Alex majd ugyis leirja az osszehasonlitos mondokajat, vagy ha visszatekersz, mar biztosan leirta parszor :)
Amit mar leirtunk az aszfaltos resz nagyon rossznak tunik a legtobb embernek, a sok "szimulator" utan. Valahogy teljesen maskepp mukodik, mint az osszes tobbi. (Hozzateszem az rbr is nagyon elverzik ilyen szempontbol aszfalton). Viszont megszokva azert elvezetes tud lenni.
A murvas reszek, viszont maga a moka kacagas, (ott igazabol nehez is mas jatekhoz hasonlitani rallys jatek hijan) . A viccnek is rossz wrc sorozaton kivul, nem nagyon van mihez hasonlitani, de kello kihivast tartogat, ha a top splitben szeretnel lenni. Az rbr-hez hasonlitva ami feltunik, egybol eltunik a papir nehez auto viselkedes es az elmult 10 ev fejlodese valoban latszik kulsoleg-belsoleg a legtobb esetben.
Most meg fognak sokan kövezni, de szerintem jobb mint az RBR, pedig én az RBR-t a megjelenése óta használtam... Nálam eleve nyerő, hogy vannak éjszakai szakaszok is.
Vagy legalabb hasznalnanak gamepadot, maris kormanyos tempokat tudsz menni vele, ha eleg ugyes vagy. Persze "vezetesi" elmeny meg mindig sehol nincs, de tempo mar lesz :)
Komolyan nem ertem az embereket. Utoljara altalanos iskolaban nyomtam ping-pongot kezzel, uto nelkul. Aztan egyszer utot vettem a kezembe, mintha egy uj vilag nyilt meg volna elottem.
Amikor kijott az rbr akkor vettem kormanyt, kb ra 1-2 honapra. Elotte en is azt hittem lehet billentyuvel vezetni...
Majd jön a Dirt 4, az újra controller-/billentyűzetbarát lesz
egyébként van valami patch vagy okosság amivel játszható billentyűzettel? próbáltam az 1960-as Lanciával simán játszható, kicsit nehézkes, de aztán váltottam a Stratosra (egek de jó hangja van!) de csúszkált mint a fene, havas pálya volt, gondoltam majd a következő helyszínen megoldódik, de fenét, csúszik és irányíthatatlan, végig pörögtem az egészet. a '60-as autóval sikerült 4-5 helyezés a végére, nem a legjobb de gondoltam majd fejlődök, de úgy látom ez kormányra lett kitalálva. pedig a Richard Burns Rally is játszható volt billel, komoly ujjtorna árán :D ugye pecegtetni kellett a gázt, fékezgetni hogy irányítható maradjon meg néha jobbra balra, hogy megtalálja a tapadást. mondjuk már ott is aszfalton nehéz dolga volt az embernek, de a Dirt-ben sehol sem könnyű.
Mert nem engedi állítani az online felület, amikor létrehozod az event-et. Eddig automatikusan engedte, most valamiért nincs erre opció. Ilyen téren, amit állítani tudsz, az a Stage Retry, Event Restart és Service Area, semmi mást nem tudsz. Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2015.12.14. 20:50:08
Üdv srácok! Most kezdtem el igazán játszani a Dirt Rally-val, hogy kijött az 1.0 és érdekelne néhány jó ffb beállitás DFGT-re. Kérlek segitsetek ha tudtok. Illetve a logitech driverbe nektek hogy van belőve a kormány? Én 540 fokon használom, az Overall str. van 80%-on, a többire van e egyáltalán szükség, mert simes oldalakon olvasgatva a kommenteket a nagy átlag a többit 0%on hagyja
Héten egy rövidebb VSR Event! Irány Görögország! 8 szakasz!
R4 kategória : Mitsubishi Lancer Evolution X Subaru Impreza WRX STi (N14)
Valaki tudna küldeni egy printscreent a kormánybeállításáról? (DFGT) Próbálnám beállítani, de nem igazán tudom. Zavar hogy a kocsiba a kormány csak 90 fokig fordul el.
Minden elismerésem azoké akik kontrollerrel tolják. Billel átlagosan 20 másodpercet verek a kontrolleres időimre :)
Akit esetleg érdekel, csináltam egy 8 szakaszból álló ralit:
Alapból berak a leggyengébbhez és utána ha jól mész feljebb rak. Elején mi se tudtuk elverni. Montén verhető volt de Wales és Görög az olyan volt hogy folyamat kaptunk tőle kb.
Az egyik RC pályán a Polo bal hátulját nekicsaptam a palánknak... defektet kaptam, elkezdett leengedni a gumi, majd fél körrel később lerobbant a felniről! :)))
Úgy rémlik, hogy először ilyen 20-30-40 körül ad csak. De akkor még a 3 részre osztott szakasz van. A legvégén már rendesen egy felfutás és fizet. 140 körül kapok asszem és nem annyira nehéz. Gép 9:10 körül megy és ha ügyes vagy akkor 8:30 körül le tudod futni,szal még hibázni is lehet benne bőven,hogy sok pénzt kapj. Délután megnézem én is ezt a számot, hogy nekem mennyi a rally,cross,hillclimb
azzal tolom, már lassan 5 éve. hát nem egyszerű...főleg a svéd pályák most.. kb 1 óra játék után már meleg volt a kormány motorja, annyit tekergettem :D
Ha valaki tolja G25-el megköszönnék egy élménybeszámolót :) (igencsak birizgálja a tudatom, hogy ehhez már tényleg érdemes lenne beszerezni egy kormányt, de 10-20k kategória nem érdekel, a G27 pedig baromi drága)
én is ebben bízok, meg az autó beállításaiban majd.De nagyon pontosan kell menni ahhoz hogy meglegyen az első hely
A pályák megismerése talán majd idővel akkor segít. Sajna nincs 100k forintom kormányra :)
ha jól olvastam a bajnokságban open kategóriával kezd,és ha a végén valahol az első helyek között végzel akkor átrak a következő nehézségre.Viszont ha feladod az elkezdett bajnokságot akkor visszasorol.szóval elég hülyén lett ez kitalálva. Amúgy az elsőt nagyon nem egyszerű megfogni,ráadásul nem hibázik,mindig ugyanaz az első,míg a többi azért cserélődik
Nyilván, viszont az early access idején teljesen reménytelen volt billel, mostanra viszont már elég korrekt billel is az irányítás. Kontrollerrel 3 kanyar után feladom... XD Átbújtam a beállítási lehetőségeket, de valahogy nem sikerül megtalálni a szint beállítást. Elképzelhető hogy nincs benne?
"Szerencsere" ezt mar nem bill-re optimalizaltak, igy valszeg nehezebb normalisabban tolni neki. Gondolom van valami nehezseg allitas, mar regen nem inditottam el;)
Na lehet itt nyerni is...csak meg kell hozzá tanulni az adott szakaszt, viszont így már nem rally hanem pályaverseny :)
Ezt nemtudtam, egyelőre azon mentem a legkevesebbet 22/326/234 (hillclimb,rally,rx) arányban, meg kikapcsolt segítségek mellett ott érzem leginkább a kontroller hátrányait.
Ugyanannyi idő a bajnokságban is lefutni is csak vannak következményei a bajnokság feladásának, illetva a full damage-nek :) Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.12.09. 16:47:19
Bajnokságban (custom championshipben is csak ott nincs master nehézség) , az online eventeken és az RX bajnokságokon (kivéve PVP) fejleszti a csapat a saját járgányt. A fejlesztés foka függ az adott mérnökök szintjétől és a perk bónusztól. Minél nagyobb a csapat szintje annál nagyobb mértékben lehet javítani a járgányokat a szervízpontokon. A custom event szakasz gyakorlásoz meg setup-oláshoz jó. A stexet az RX versenyekkel lehet a legjobban gyűjtögetni, egy 'pályabajnokságért' csak egy szakaszt vont le a mérnököktől, masteren a győzelmért cirka 180ezer -javítási költség is járhat. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.12.09. 16:39:04
"This was done with 4/5 upgrade car. I was missing 25 extra hp from turbo 2 upgrade. " Ez mit jelent? Én csak "Custom event"-ben megyek, ott már fel van tápolva sz összes autó?
Steam műhelyből elérhető az az FFB beállítás, amit én használok a G25-höz, ha valakit érdekel. Utoljára szerkesztette: Solt, 2015.12.09. 15:43:12
Sziasztok. Én billel nyomom egy ideje. Kíváncsiságból kérdem, hogy pl. a német Ruschbergen mennyit mentek? A 6:05 milyennek számít?
A preferences alatt tudod állítani.
Amúgy ez a final verzió egy nagy bughalmaz, ennyi hibával összesen nem találkoztam az early acces alatt. A hörjes pálya egy-egy részén villogó fekete textura a belső tükörben, sokszor már az rx pályát olyan nehezen tölti hogy annyi idő alatt majdnem lenyomom a futamot, ha nagy nehezen betölti akkor is random vacakol a verseny indítással. Ettől már csak az volt szebb mikor az egyik svéd szakasz rajtjához állt be, illetve próbált , mert nem jött össze aztán rajt után még nekem kellett kikerülni a jelzőtáblát.
Túl vagyok az első bajnokságon a Fulviával, egy pár apróságot leszámítva számomra teljesen rendben van a játék.(pl.: a kis cserjék kegyetlenül megfogják az autót / persze tudom inkább a pályán kellene menni/, egy fakerítésen meg úgy mentem át mintha ott se lett volna. Egy kicsit erősnek érzem érzem már legkönnyebb fokozaton az ellenfeleket. 3. lettem az összesítésben,ebből a 2.hely könnyen meglehetett volna,de az elsőt csak a német szakaszokon tudtam néha megfogni. Kontrollerrel megyek,csak az automata váltó van jelenleg bekapcsolva,amíg megszokom a "fizikát", utána majd kilövöm azt is,ahogy néztem abban is marad bőven idő :) Jó lenne idő visszatekerés funkció itt a kezdetekben,sok anyázástól megmentene :)