Igéretesnek indult a project aztán a v0.8-tól vett egy hátraarcot a sok rinyálós casual játékos miatt behozták a v2 handlinget és csökkentették a járgányok súlyát. A súlycsökketésnek köszönhetően tökmindegy milyen lágy setupot állítasz a görög és a walesi pályák alá akkor is sokszor értelmetlenül pattog, ráadásul egy nagyobb kavicstól vagy egy fűcsomótól is random katapultálhatsz. A kisebb bokrok viselkedése is elég gáz maradt ha nagy sebességgel rohansz neki akkor megpördít, esetleg drasztikusan lelassít, kis sebességnél meg különösebb nehézségek nélkül simán átgázolhatsz rajta, tehát elég érdekes. A defekten, a futómű sérülésein és a full damagen kívül nincs hátrány a mechanikai meghibásodásokból, sérült- vagy elhagyott hűtővel ugyanúgy repeszthetsz. Itt még nem is kell a RBR-hoz hasonlítanom mert ezt már a Dirt 1 (CMR Dirt) is elég jól szimulálta a neon engine-el ráadásul ott részletesebb volt az autó setupolása és nem volt szegmensekre osztva a min-max közötti érték. 270 óra után látszik rajta hogy ez csak azért lett 'hiánypótló' rallys játék mert gazdag a felhozatal a járgányok és a pályák tekintetében és mégsem azt a full arcade vonalat képviseli , viszont kompromisszumokkal egész jól el lehet ütni vele az időt.