#305:1080p-be Ultrán a lista még nem teljes és állítólag ezekkel mennie kéne. What wheels and controllers are supported by DiRT Rally? Official Xbox 360 Wireless Pad Official Xbox 360 Wired Pad Logitech G27 Logitech G25 Thrustmaster T500 RS Racing Wheel Thrustmaster T500 RS F1 Racing Wheel Fanatec Clubsport Base v1 Fanatec Clubsport Base v2 Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.05.03. 00:17:52
hi. egész jó lett ez az új dirt rally. elég részletes a pálya,a táj és a kocsi is.fizika is jobb talán,mint az előző rallys játékokban. az én i53570K(4.2)+MSI770Lightning2GB+Vsync:ON+4xMSAA gépemen is 60fps-el megy 1080p-be. kormányt még nem próbáltam,látom elég nagy a kínlódás vele. a LEAGUES-be steamen keresztül léptek be,vagy codemasterses fiókkal? steam:chris0000 Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.05.03. 00:00:52
Köszi, majd holnap megnézem a file-t amit linkeltél.
No mindegy én pihentetem ,amíg nincs rendes kormány alatta, ennek nulla élvezeti értéke van, meglátjuk mit piszkálnak rajta ....
A kormanyzas joy-jal se jo. [a jo alatt azt ertem, hogy AC-ban ha akarom, pont ugyanugy porog a kormany mint a joy vagy az igazi kormany, nem szol bele lassitassal, laggal] [ilyen utoljara Forzaban volt] Fizikat egyaltalan nem talalok a jatekban. [csodalkozom egyelore, mert a videok alapjan mintha lett volna :)] A grafika meg a hang elviszi, kiprobalom majd szim.ulesben, kijott a simtools plugin.
Próbáljátok setupolni az autót (differenciál, fékerő eloszlást hátrább, sokkal rövidebb váltás) és sokkal jobb lesz a kezelhetőség. alapból nagyon hosszú a váltó áttétel és a fékerős is nagyon elöl van.
Végigmentem az összes stagen lehet sűrűbre kell rakni a javítást
Annyi trukk van meg benne, pontosabban gagyizas (vagy inkabb konnyites az egyeb kontrollerekhez), hogy az iv belso kerek (amerre fordulsz), gyorsabban fordul. Vagyis a kormanyszog utolso 10–15%-ban, a "belso" kerek mar koppanason van, a "kulso" kerek meg fordul:)
Probald ki. Nezd kivulrol es elorol az auto, es forgasd a kormanyt:D
450 felett nem is erdemes probalkozni, totalisan szar;) Mindig a teljes kormanyelfordulasra szamolja a kerekelfordulast es az FFB-t, amit fixen 300 kornyekere lottek be, igy egyertelmuen foss.
Ebben (..\DiRT Rally\forcefeedback\effectsetup.xml) erdemes beloni ezt a sort: <FFBEffectSelfAligningTorque device="wheel" scale="3.0"/>
Ez szamolja a "valodi" FFB-t, a scale alapbol 1.0, ami harmatgyenge. Erdemes felhuzni. A bellitasoknal a Vibration Strength legyen nulla, felesleges kamu razasok. A kormany ero 100. A Wheel Weight: 0 vagy max 10. Sajnos nem szamol sebessegfuggo kozepre huzast, igy kozepen minimalisan fityeg (minnel nagyobb a kormanyszog, annal jobban:P). Codies alapbol driverbol beallitott allando kozepre huzast reklamozza, de az meg gagyibb:)
Nekem nyolc, csak arra es ugy menjen az auto ahogy en tekerem a kormanyt :) Mondjuk ilyen beharangozassal oriasit buknak ha vegen megis marad minden a regiben .....
En nagyreszt csak szetturtam, valodi hasznalat keves volt;)
De vannak biztato jelek!!! Legalabbis arra, hogy valoban komolyabban gondoljak, hogy normalisan kormanyra is optimalizaljak.
F1-nel az FFB-t (nem a kamut, hanem a lenyegi reszt) Slip-pel (kerek csuszasi szogek) probaltak megoldani, a Grid-nel mar Caster-rel (kerek elfordulas es doles). Itt eloszor bevezettek a nyometek alapu cuccot, ami "eros" valtozas.
Erosen pozitiv az is, hogy eddig minden vezerlore (joy, gamepad, rezgo es normal FFB kormany) ugyanazt a effektezos reszt hasznaltak. Most kulon van/lehet parameterezni a kormanyokat. Igy nem ugyanazzal a "rezgessel" (pl. a kamu felfuggesztes mozgas) operal majd a gamepad-en es a kormanyon. Ami igazabol a nyomatek alapu cucc miatt nem is kell.
Plusz talaltam benne szamolt kozeprehuzo es progressziv erokre parametereket, ami meg nem mukodik. Remelem, az lesz a kovetkezo fejlesztes, hogy ezeket bekapcsoljak:D
Ha ezek melle meg kormanyattetelt is lehetne allitani autonkent (vagy globalisan), mar "boven jo lenne".
Féktáv, csúszás, kigyorsítás is sokkal nehezebb és jobb. Mint amikor a Dirt 3at toltam grip móddal, csak az akkor is kissé suta maradt, ez meg így egész jó összhangban van magával.
Határon autózva pokoli nehéz, persze lehet én vagyok béna.
De gondolom a vegig meg nem sikerult menned...:-) Amugy jah, nem szim, butasag azt varni tole. De eddigi dirt okhoz kozenincs, annal azert sokkal jobb. Van az rbr, meg talan lesz valami rbr folytatas, 20 eves szinvonallal, bar ahigy nezem lehet az sose lesz kesz. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.02. 11:59:57
Kipróbáltam, ez annyira messze áll egy szimulátortól, hogy nincs rá szó. Minden értelemben. Lightos esti árkádozásra természetesen teljesen okés, még az ffb se annyira szörnyű mint hittem, csak gyenge még 100%-on is. Kormányzás 900 fokkal elég rossz(ahogy sejtettem, ez is 360 fokra van belőve), fizika az kb az eddigi dirt-ök szintjén, max néhol valami furra módon jobban csúszik a kocsi kanyarban, de fékezésnél pl beleáll a földbe, murvánál. (gyorsabban megáll mint valamelyik gt kocsi betonon)
Nalam egyelore annyi a jatek, hogy ki be lepegetek es allitgatom ezt a ganyol ast:-:-) Ha ezt se foltozzak meg, az tuti soha tobbet egy fillert nem adok nekik :-)
Ez semmi komoly, csak ha már játszunk akkor már viccesebb egymás ellen.
Nem írtam , hogy mettól meddig lehet részt venni az eventen. Start: 02/05/2015 11:30 Finish: 04/05/2015 21:00 Utoljára szerkesztette: Nando8, 2015.05.02. 11:00:41
Ezt eppen mara terveztem kiprobalni, de legalabb masban is megvan az egeszseges kivancsisag:D
Sziasztok! Csináltam egy Liga tesztet, láttam streameken, hogy lehet egymással így versengeni. Szóval: https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/14356/sg-forum-teszt Ja és Firefoxból nem működik a link, erről fejlesztők tudnak, majd javítják. - 8 stageből áll Wales-i szakaszok, - minden 3. stage után lehet javítani az autót, - nincs event se stage restart (szerintem így realisztikus) ésszel kell menni, - Group B-s autók Azt hiszem ennyi, jó szórakozást! Ha valami nem egyértelmű kérdezzetek. Utoljára szerkesztette: Nando8, 2015.05.02. 10:51:17
Azt a natur cuccot nem hasznalatra gondoltam, csak erdekessegnek:) Az ugy hasznalhatatlan. Annak csak annyi a lenyege, erezni mi az amit "szamol" es azt hogyan. Ha eleg kicsi a kormanyszog, foleg amit ajanlanak hozza, akkor minden kamu cucc nelkul szamolja az atterhelodest es a felfuggesztes mozgast is. De ez alaphelyzetben elvesz, mert eleve kozepen nulla, es normalisabb kormanyszoggel (450–720) es az alap erovel (ennek a harmada) hasznalhatatlan.
Ha mar csak egy normal SZAMOLT kozepre huzast beletennenek es lehetne allitani a kormanyattetelt (es nem ez a kamu dinamikus lenne es/vagy fix 200 fokra beallitva), mar a kamu cuccok nelkul is jo(bb) lehetne.
Igen de 360 -nál már olyan szintem rángatom az autót, mintha TIE-vadász lenne, muszáj több, hogy picit autósabb legyen ...csak ott meg szar, szóval zsákutca :)
Pedig elég lenne a 360, ha jól működne .... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.02. 00:23:09
konzolra menni fog szerintem, mert tényleg javult az már most is az előző részekhez képest...rally hiánycikk így venni fogják szerintem... abszolút pozitív kicsengése van a játéknak szerintem, mert tényleg sok mindent megfogadtak a kapott kritikákból...de továbbra is úgy voltak vele szerintem h ők a kontrollereseknek csinálnak játékot, mert abban van a pénz...
Hangulatosan kanyarodni jobbra-balra;D Probald ki: ha 180-at kell tekerned egyiranyba (ami osszesen meg csak 360), mar az kenyelmetlen tartas;)))) Szerinted szivatni fogjak a nagykozonseget ilyen kenyelmetlen es bonyolult dolgokkal?!:DD
Itt a natur FFB, kiszedve minden kamu cuccot (az ORIG benne van a ZIP-ben!): dirt-rally-ffb-natur.zip
Ez CSAK a terhelodesbol jovo dolgokat szamolja (persze, minimal lyukkal a kozepen, meg ugy ahogy:D).
Persze, ez csak ugy mukodik, ahogy a keszitok lefixaltak, vagyis ~200 fokos kormanyszoggel. G25/27 ket kozepso piros + felso fekete vagy 900 fokos kormanyon lehuzni a szaturaciot 20–25%-ra.
Nem csinálták jól ez egyértelmű. Én az összes Codie címet igényes, szórakoztató s profi játéknek tartom ami mellett egy WRC vagy akármi más egy olcsó, hozzá nem értők tákolmánya, de a Codie nagyon rossz időszakon van túl.
Dirt 3 után teljesen elvesztek. DLC rally tartalom ( hisz alig volt benne, a Dirt 2 pályáit kidobták ) már egy közfelháborodás volt. Showdown totál tévút, a kutyának sem hiányzott az a játék ( pedig az is igényes és szórakoztató cím ), de a piac kivetette. Grid 2őt teljesen elbaltázták, bukott is egy szépet az Autosport pedig minden igyekezet ellenére nem érte el a kellő hatást. Gyorsan jött és még mindig nem volt az a Grid amit mindenki akart volna ( pl belső nézet hiánya ). Lehet statisztikákat mutogatni hogy a nép mennyire nem használja és azért nem pöcsölnek vele, de többen fordultak el a szériától és vették vagy töltötték le kétkedve... sorozatos rossz döntések.
Most pedig itt vagyunk. 2015ben a Codemasters az AAA autós multiplatform játékok egyik koronázatlan kiadója prevgen motoros, újrahasznált digitális játékot csinál. Mondjuk én ennek örülök, mert piszok mód élvezem ezt a Dirtet ( is ), sőt ez sokkal jobban mint az előzőeket.
F1nél is gondban vannak, mert csökken az eladás, a liszensz meg valszeg nem olcsóbb és abba sok energiát ölnek hogy évente összehozzák, és hiába minden igyekezet a gémer ember csak annyit lát belőle, hogy 2010ben is körbe körbe kellett menni SPA-ban, és 2014ben is ugyan azon a pályán ugyan úgy kell körbe körbe menni... így nem veszik meg, sőt még kritizálják is. És hiába figyelnek a részletekre amikor lemodellezik az amúgy piszik bonyolult gimukopást pl a 2013banm, a nép nem értette és vissza kellett butítnani. Na így csináld jól... két tűz között. Codie nem szimulátorokat csinál hanem tömegnek szánt akár PC, akár Konzol, akár kontroller, akár kormány autós játékokat.
pont ezért volt óriási húzás az EA a részükről, mellé a már régóta begyakorolt marketingszöveg és szerintem elég jól is fogyhat...hónapokig ingyen reklám nekik a rajongóktól stb jön hamarosan majd a konzolbejelentés is gondolom...és igazából az ottani eladásokban segítkezhetünk nekik... ezért is maradt a joy-os irányítás... a DIRT3 hoz képest valóban előrelépés így mindenképpen pozitív kicsengése lesz az egész játéknak...jó kis ingyenreklám nekik ez az EA...
jó, de egy 1:1 -es kormányzás azért ma már nem akkora csoda ! :))
F1 ben azért elmegyek egy centivel a fal mellett ha az kell éppen, hát itt néha fél méterrel járok máshol mint ahogy szeretném, és nem csúszás miatt :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.01. 23:56:17
Ez sosem lesz AC szint. Sosem. Irány jól kivehető hogy mire lőtték be. Pont ennyi lesz. Tele rally tartalommal és persze finomításokkal, de csodára nem kell várni.
bugos volt, de nem kukázni kellett ezért az egészet , hanem csak kirtani h más bugok legyenek:) ott első pillanatban lehetett látni h kb mit akarnak, sajnos itt is látszik h kb mit akarnak:) valahogy nem hiszek benne h CM-k nem tudják h kb milyen lehet egy rally autó irányítása és majd most a rajongóktól tudják meg a napokban h igazi autót nem kontrollerrel irányítanak, meg nem is 270 fokon használják kormányt... a feedback nagyon hasznos nekik anyagilag is meg egyébként is h jobb játékot csináljanak, de nyilván csak azokat használják fel amik egyeznek a saját elképzeléseikkel... Utoljára szerkesztette: barcalaci84, 2015.05.01. 23:55:43
Anyagilag a CM nincs jó helyeztben. Sok embert küldtek el multkor. Gridek nem fogytak jól. F1 is egyre kevesebb példányban megy el. Ez most egy kapaszkodó hogy valamennyire helyrerázódjanak. Meglévő elemekből csinálnak egy fanservice játékot. Profitot akarnak termelni.
Azért egy rallyhoz jó lenne egy nem teljesen kamu ,mert most pl semmit nem érzek belőle, mennyi gázt adjak, hogy ne forogjak körbe, csak látvány alapján próbálom kitalálni :))
Tudom, csak azért mondom, hogy ott végig követtem az egészet, és bizony voltak ott ennél rosszabb állapotok is :))) És valahogy mégis összehozták ahogy hallom . Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.01. 23:51:50
De a CARS alatt alapbol az ISI-nek az rF1 cucca volt, ami ma mar nem az igazi, de meg mindig jobb mint a Codies effekt halmaza:D Arra azert lehetett epitkezni.
Ezzel az a gond, hogy alapbol gagyira csinaltak, egy fapados kormany (vagy egyeb rezgo akarmi) dolgait probaljak hasznalni normalis FFB-s cuccokon. Ha kiveszem a kamu dolgokat (kozeprehuzas, kormany ellenalas, felfuggesztes rezges, egyeb razkodas) akkor onmagaban mukodik a jobbra-balra atterhelodes (bar alapbol harmat gyenge, 1.0 nyomatekkal, fel kell venni legalabb 3.0-ra). De az is igazabol sebessegtol, kanyartol, terhelestol, tapadastol teljesen fuggetlen:D
Es a legnagyobb gondja, hogy kozepen SEMMIT nem szamol! Ha egyenesen tartom a kormanyt es megyek keresztul a mindenfele bukkanon, falon, arkon-bokron meg se rezzen a kormany. De ha mar ~5 fokkal valamerre elforgatom es ugy tartom, es ugy megyek keresztul barmin, akkor rendesen szamolja es rangatja amerre kell.
Az egesz csak "hangulatosra" van tervezve (ugy se veszi eszre a nagyatalg hogy mit csinalna valoban a kormany): - driverbol fix kozeprehuzast ajanlanak (attol eltunik a holtjatek); - minimalisan jobbra-balra billek, az OK; beallitastol fuggoen folyamatosan ellentart (mintha tapadna a gumi), es ezt neha megszuntetio (csuszik); - felfuggesztes mozgaskor betolja a fix rangatast; - plusz egyeb razkodo effektek, amit ide meg nem tettek be, de korabban mar leteztek (Dirt, Grid, F1): utkozesek, valtas, serules, deffekt, motor/fek, csuszas, blokkolas stb.
Ha ezek mind mukodnek, es esetleg jol ossze vannak hangolva, akkor talan meg elvezetes is lehet. Csak hat akkor is kamu, ami az elso kanyarban kiderul:D Persze, csak a jatekosok ~5%-nal, de az meg kiterdekel:)
Ugyanakkor pl Cars nál volt olyan, hogy egy métert nem lehetett menni vele, olyan rossz volt az FFB, szóval még akár ez is beleférhet ami itt van :))
Az öngerjesztő felfüggesztésről meg nem is beszélve...
Egyébként én anno próbáltam AC-ból a Preview-t is (amit csak a netKar Pro-val rendelkező játékosok próbálhattak ki - igen, egy szaros demóért képes voltam megvenni a leakciózott nK Pro-t ), azért is vettem meg az EA idején az AC-t. Még az első 1-2-3 build alapján is tetszett, utána meg valamiért elveszett a program varázsa. De ez már nem ideillő téma; csupán azt akartam szemlélteni, hogy hiába tetszett nekem az elején az AC, így bő 1 év távlatával változott annyit, hogy nálam a 'tetszik' zsebből átkerült a 'kevésbé tetszik' zsebbe.
Hát mindegy, én kivárok, szkeptikus vagyok ,de hátha :))) kár lenne érte, mert amúgy jó kis dögös játék lehetne, csak én így nehezen élvezem :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.01. 23:28:48
Nekem nem kell szim, legyen egy picit értelmesebb ffb. meg olyan kormány amivel arra megyek amerre akarok, nem ez a takony, holtjátékos nem lináris mittudom én milyen vacak .... ahány videót láttam mindenki küzd vele, hogy egyenes úton se akadjon be az út szélébe, és nem azért mer csúszik :)))
a többi az nekem jó így, nem szimnek szánom ,az most van elég ...
Az Early Access -t én nem tudom mire vélni .... anyagilag nem hiszem, hogy megterhelő lenne CM-nek ezt a játékot összeszedegetni a készből .... Most vagy valóban palira vesznek mindenkit, vagy épp ellenkezőleg: már kész van az új cucc, és most jófiú módjára a közönség kérésére "megcsinálják " :))) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2015.05.01. 23:14:32
ebbe az EA dologba azért szerintem nem nagyon érdemes kapaszkodni szerintem... gyakorlatilag ez a CM egyetlen esélye h bepalizzon több embert, mert amúgy már a kutya se hitt nekik...most páran reménykednek h majd a jelenlegi arkados irányításból lesz valami komolyabb...én csak azt látom eddig h továbbra sem akartak igazán változtatni... ha akartak volna akkor nem a 10 éves irányítással állnak elő , ami alkalmatlan arra h rendes kormánnyal is igazán jó legyen... ha előálltak volna valami újjal akkor még hinnék is nekik, akkor azt lenne valóban értelme tökéletesíteni az EA időszak alatt, azt lehetne később joyra is jól működővé tenni...itt a kukázás segítene igazán , de azért ez nem így működik EA alatt sem...Kunosnálk is látszott h mi lesz kb az irányvonal már az elején és ott is már gyakorlatilag csak a saját kész terveiket valósították meg... sok minden javult , de első napon is ugyanolyan volt a vezetési élmény mint ma, csak legfeljebb finomhangoltak ezt azt...
Valamit mindig folyamatosan csnalnak, probalkoznak vele. Az utobbi idoben amiket neztem es piaszkaltam (Dirt, Grid, F1 2013 es F1 2014), mindig valamit valtozott az effekt resz, ki vagy bekerultek dolgok, jottek ujdonsagok. De a vegeredmeny nagyreszt ugyanaz maradt. Barmit csinaltak, ugy csinaltak, hogy jo legyen "razos" pad-re meg kormanyra is. Ez igy nehez lesz;) Kulon kell valasztani a banant meg a kormanyt...
@Szabi: a játék hivatalos YT-csatornája, ha van időd, tedd ki ide fentre a linkjét, köszi! :)
Igazából nem értem miért nem csinálják meg, akár egy tisztességes effekt alapú cuccra...annyi autós játékot adnak ki, csak megérné nekik ! ( főleg,. hogy lassan már az eddigi közönségnek is kevés, nekik is nehezen adnak már el ....)
Azokat meg nem probaltam, de amit igen, az lenyegeben egyforma volt, csak lassabb vagy gyorsabb;) Valszeg jo lenne ez, csak sokat ront rajta, hogy az FFB miatt nem sokat vagy csak rosszul erezni az autobol. A lenyegi resze a legfejletlenebb:)
Így vissza olvasgatva akkor bohóckodni jó lesz továbbra is a Dirt 3 CE?? Egyenlőre felesleges tartom megvenni, ha rally-zni ezzel sem lehet. :) Utoljára szerkesztette: Zozzer, 2015.05.01. 20:20:14
Piszkalgattam egy kicsit az effekt file-t, de halottnak a csok;) Mas lesz, az teny, de a jotol messze van. Remelem, nem az lesz az FFB tweak-juk, hogy ok is atirnak benne ezt-azt, aztan kesz:D
De a progi jo lenne, bar a gumik sokszor inkabb ragadnak, mint tapadnak. Nem siauto, de nem is csuszik igazabol, legalabbis semmit nem erzek belole, csak ha eppen korbefordulok valamivel.
A Steam-es friends idok is jok lennenek, foleg ha elotte meg lehetne nezni vagy kivalasztani. Negy palyan mentem vegig, amig talaltam valakit:) Csak 1 percet kaptam;DDD
hát igen tényleg újra kéne írni, de nyilván nem fogják:)az ffb-t remélhetőleg megtweakelik kicsit h kicsit élvezetesebbek legyen a kamueffektek... mindenesetre a hangulatot hozza, ebben mindig is szuper volt a CM és el lehet vele bohóckodni... az EA-nek hála talán kevesbb bug marad majd a véglegesben, de sajna még várni kell egy jó rally szimre, kár h pont az autókezelést nem vették komolyan és továbbra is joyhoz gyártják a játékaikat...