En nagyreszt csak szetturtam, valodi hasznalat keves volt;)
De vannak biztato jelek!!! Legalabbis arra, hogy valoban komolyabban gondoljak, hogy normalisan kormanyra is optimalizaljak.
F1-nel az FFB-t (nem a kamut, hanem a lenyegi reszt) Slip-pel (kerek csuszasi szogek) probaltak megoldani, a Grid-nel mar Caster-rel (kerek elfordulas es doles).
Itt eloszor bevezettek a nyometek alapu cuccot, ami "eros" valtozas.
Erosen pozitiv az is, hogy eddig minden vezerlore (joy, gamepad, rezgo es normal FFB kormany) ugyanazt a effektezos reszt hasznaltak. Most kulon van/lehet parameterezni a kormanyokat. Igy nem ugyanazzal a "rezgessel" (pl. a kamu felfuggesztes mozgas) operal majd a gamepad-en es a kormanyon. Ami igazabol a nyomatek alapu cucc miatt nem is kell.
Plusz talaltam benne szamolt kozeprehuzo es progressziv erokre parametereket, ami meg nem mukodik. Remelem, az lesz a kovetkezo fejlesztes, hogy ezeket bekapcsoljak:D
Ha ezek melle meg kormanyattetelt is lehetne allitani autonkent (vagy globalisan), mar "boven jo lenne".