Te nezel mindenkit hulyenek, aki nem ert egyet a kinyilatkoztatasaiddal. De ehhez jogod van, nincs ezzel gond, csak ne lepodj meg, ha mas is igy tesz.
De kerdezem en, nem lehetne, hogy egyszer az eletben, egyszer egy jatek megjelenese nem arrol szolna, hogy Although mantrajat kelljen a topikban olvasni arrol, hogy mekkora szar a Bethesda es mekkora hulye, aki ezt nem latja? Mert oke, a k* anyjat a Bethesdanak, pont, ezt mindenki erti. Nem lehetne, hogy magadtol tavozol, mielott elmergesedik a helyzet es kitilt a moderator/hazigazda? Tenyleg minden egyes premierkor ezt vegig kell jatszani? Csak december vegeig kerek idot, aztan felolem folytathatod, de addig itt inkabb beszeljunk a jatekrol, az ujdonsagokrol, erdekessegekrol, barmirol csak ne a te rogeszmedet kelljen ujra es ujra es ujra es ujra olvasni vampirokrol meg a fasztudjaeppenmikrol.
Megtisztelnel vele, ha ezuttal megkimelnel egy topikot attol, ami mashol mar ezerszer megtortent. Nagyon szepen koszonom elore is a megtisztelo kedvessegedet, es ne, kerlek erre ne reagalj, csak tedd azt, ami a kozossegnek a legjobb! Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.11.03. 23:00:23
Ez a módi kevés, személyeskedés a gyengeség jele, Fredre és a többiekre is vonatkozik. Ezt nálam nem látjátok. Ok téged nem érdekel mászkálás közben, de ha egy cég a saját lore szintjét is leszarja, mint amit idéztem a vámpíros résszel, az nem változik. Ez legfeljebb az igényszint változását jelzi. Edit: Megint a kérdés lehet e jó rpg az ahol a saját történet elemeit is leszarja a cég? És nem kiválóról beszélek. Mikor erőlködés nélkül látod nem is foglalkozik vele. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.11.03. 21:30:29
Azt írja nálam, hogy 6 nap és 6 óra. Most nem tudom, hogy azt az órát felfelé vagy lefelé kerekítik-e. Ez alapján 10-én fog megjelenni éjjel 1-kor vagy 2-kor a mi időnk szerint.
Tetszik, már csak egy full game leak kell hétvégére demózgatni...vagy ha még durvábban haladunk a kiszivárgásokkal talán még a héten megjelentetik? Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.11.03. 20:05:34
1 nappal előrehozták a megjelenést. Úgy tűnik bekeményítenek a leakelő újságírókkal szemben mi pedig profitálunk :)
Háttérinfo: a sajtó embargó november 9-ig tart, így viszont, mivel már a public is hozzájuthat 9én, feldughatják a megjelenés elött cikkelő újságok maguknak
Európában nem is lehet majd kapni Fallout-os sört?
Illetve, remelhetoleg ezeken felul konnyu lesz oket menedzselni (inventory, gear, utasitasok, stb.). Nem mondom, hogy egy Dragon Age Origins fele script/programozott AI-t lehessen beallitani nekik (mert olyan ugysem lesz, bar lenne...), de azert legyen nemi beleszolasunk abba, hogy mit csinaljon, ha mar velunk jon. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.11.03. 16:53:28
Megnéztem pár kicsomagoló vidit a PIP Boy editionről, hát egyre gagyibbnak tűnik, az a helyzet. Csillogó, vacak bazári műanyag, ormótlan, túl nagy, már-már röhejes szerintem.
Ez a baj a collectors editionökkel, hogy nem nagyon van lehetőséged előre meggyőződni a minőségről.
NV-ben pedig igen hasznos volt a sniper meg a droid is.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesznek kidolgozva a társak. Ha jól megírt karakterek lesznek, összetett jelemmel, akikkel el lehet csevegni, megismerkedni velük, esetleg küldetés is fog hozzájuk tartozni, akkor magammal fogom vinni őket. Van is olyan perk, hogy két társat vihess magaddal. Meglátjuk. Habár a Bethesdától nem várok Bioware szintű csapattársakat.
Nem tudom, hogy mennyire lesz jó az AI, de pár videóban láttam, hogy a kutya elég idétlen, ami a többi karakterrel kapcsolatban se jelent túl jót. Egy videóban tűzharc, robbanás után kigyulladt és gondolom, hogy sebződött azért, de állt csak ott, mint akinek semmi baja, ahelyett, hogy lett volna valami reakciója. Emellett egy másik videóban a játékos valami toronyba ment fel és a kutya egyfolytában lezuhant. Aztán minden alkalommal vissza felkerült, mert gondolom, hogy itt is úgy van megoldva, hogyha egy társ túl messzire kerül tőled, akkor odateleportálja a játék. Szóval odateleportált, ment a játékossal egy darabig, lezuhant, odateleportált, ment a játékossal egy darabig, lezuhant.
Csak a konzolnál szebb látványhoz- jobb futáshoz a megjelenés òta elég ha egy i3 + 750ti- nèl erősebb a gépet kell összepattintani, az meg nem épp highend...
Bár elég kaki így 360p-be, de így is szembetűnőek a gyenge textúrák, meg hogy gyakorlatilag nincs árnyéka semminek, remélem ez nem a véglegesből van. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2015.11.03. 12:29:15
Tetszetős :D Az első percek. Külön bejönnek a hangeffektek, elég para amikor robban az atom :D
Teljesen jó ez. Egyből beállítgatok neki egy SweetFx profilt, + idővel egy hd textúra csomag és tökéletes.
Az a durva valóság, hogy a pc-n való kinézet a játékosok 90%-át nem érinti mert nem azon játszik, ha viszont konzolon fosul néz ki akkor ugy is az lesz elkönyvelve, hogy ronda és nem az, hogy egy highend pc-n milyen szép.
Pont annyira retardáld mint aki azt mondja, hogy ez szép...arról már nem is beszélve nehogy már egy atomerőmü melett leadott teljesitmény legyen a mérvadó.
Kurvajol neznek ki! A vilagitas vegre olyam amilyennek mindig isz szerettem volna, az atnyektavilsag, ahogy Fred is irta szur, a friss szinpaletta pedig kulon orim, vegre!
Es akkor ez meg meg sincs tolva sr inibol, se enb se semmi. Komolyan aki erre a jatekra azt mondja, hogy ronda es ugy nez ki mint a 3 az nem csak vak, de retardalt is.
Nem lennék meglepve, ha a végén kiderülne, hogy nincs is benne semmilyen Gameworks. Egy oldalon megírták, aztán még pár átvette, de tudtommal se a Bethesda, se az Nvidia részéről nem volt se hivatalos bejelentés, valamint a pletykát se erősítették meg. Azért a Gameworksös játékoknál nem csak, hogy bejelentik hivatalosan, hanem ilyen közel a megjelenéshez már nagyban szokták mutogatni videókban az exkluzív grafikai fícsöröket.
Na most nyugodtam meg. Tudom, faszsag, de vegre a tavoli reszeken is latni arnyekekokat (vagy annak latszo feketeseget), nem csak fogpiszkalokent allnak ki a foldbol a fak, mint a korabbi konzolos kepeken, illetve a FO3/FNV eseteben (meg a Skyrim creation engineje is kuzdott ilyen gonddal, de ott modolhato volt a dolog). :)
Ugy fest viszont, hogy amit irt itt vki, hogy a kutya kap egy hairworks jellegu cuccost, az nincs, legalabbis i7+970gtx komboval illett volna bekapcsolni, ha van :)
Elő lehet adni pl. Morgan mindkét arcát egy-egy karakterrel. Játszható út, hogy nem érdekel a történet, meg semmi, megölsz mindenkit aki meglátsz, legyen élő/holt. Megteheted. De ugyanúgy mehet a másik példa is, hogy lelki békéjét megtalált szerzetesként egy szál közelharci fegyverrel mész, és NEM ölsz. Mindent elkerülsz, vagy te futsz el. Ilyet is lehet, ezekhez pl. egyáltalán nem kell story.
Akkor Te nagyon csak lát, de nem képes értelmezni ember vagy. (Igaz ezt már bizonyítottad hosszú évek alatt itt (is)). Próbáld meg újra, hogy mire mit írtam és arra mit is írtál. Teljesen másról kezdtél zagyválni megint. Ezt hívják rögeszmének: kötni az ebet a karóhoz, hiába semmi köze a dolgoknak ahhoz amiről a másik beszélt.
Holnap lelőjük Although-ot, aztán újra felkelünk, és visszajön. Fogadsz?
Nekem az a szerepjáték, amikor az egyik nehezebb fokozaton bemész a hardabb mobokhoz, és győztesen jössz ki.
A történetekről mindegyikőtök úgy ír, mintha mind egy kaptafára készülne: Megmenteni a világot, megölni a sárkányt, és megdugni a királylányt.
Nem hinném, hogy a FF7 anno Sephiroth (no spoiler, már aki érti) megölése miatt lett volna annyira nagy szám, inkább az 1. CD végén lévő jelenetsor miatt érezte úgy az ember (pl. én), hogy megérte reggel 6ig játszani vele, és mekkora kecijó is ez a story.
Gy.k.: nem az a lényeg, hogy a végén hogyan mented meg a világot, hanem az út. Az útba pedig beletartozik a Sandbox, a fordulatos, csavarokkal teli sztori (bár tény, hogy ami "kicsiben indul", és a tétet később emelik, az általában jobb esélyekkel indul nálam), a crafting, a building, és a kor előrehaladtával egyre több dolog.
Márpedig ha abba gondol bele az ember, hogy ugyanúgy 3 (conceptekkel) év van egy Skyrim elkészítésére, mint ahogy a KotOR elkészítésére, akkor nem csoda, hogy 1-1 (nevezzük így) panel megsínyli a fejlesztő által limitáltan ráfordítható időmennyiséget az újabb játékokban.
És itt lehetne visszakanyarodni Fred gondolataihoz. Különböző panel arányokka rendelkező RPG játékok vannak a piacon. Találd meg a neked megfelelőt, és játssz azzal. Más nem tudja úgysem megtalálni helyetted az "igazit". Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.11.02. 23:11:33
Felejtsd mar el ezt a mob kifejezest, mert evek ota rosszul hasznalod :D Senki sem szolt meg miatta?
Hogy kinek mi az RP, ertsetek mar meg, hogy egyeni izles es megiteles kerdese. Meg a nyomorult fejlesztok kozul is, 10 studio 10 fele keppen latja, hogy miaz az RP(G). Nabaszdmeg, anno meg a Diablot is rpgkent kapta a dijakat, oszt' akkor mi van? :) Es az Eye of the Beholder, a klasszikus dungeon crawler, amelyet anno meg RPG-nek hivtak (a nagybetusnek), nem dungeon crawlernek. Azok voltak? Szerinted nem. Mas szerint igen. A harmadik meg pont leszarja, a negyedik meg eret vag magan (meg lassan mason is), mert nem masseffect/witcher/tes/egyebrandom es nem birja felfogni, hoyg ezt a mufajt nem lehet csak ugy meghatarozni onkenyesen, hogy kijelentesz valamit, predikalsz kvazi, es onnantol kezdve aki ezzel nem ert egyet, lyukat beszelsz (ertsd: irsz) a hasaba...
(es ez minden egyes szerepjatek topikban ujra es ujra megtortenik, mint egy kibaszott mormota nap, komolyan...) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.11.02. 22:55:10
De neked. Persze lehet azt mondani amit Fred. Az enyém viszont az igenis elvárhatom tőlük azt amit az Obsidian csinált, sokkal nagyobb léptékben. Legfeljebb nem értesz egyet vele. De nálam ezt jelenti az rp. Amikor a szövegben is követi az eseményeket. Ahogy a W3 is. Mikor nem egy modernek kell megcsinálni olyan apróságokat, hogy az élő halottakat gyűlölő Meridia questet egy vámpír ne tudja felvenni. Mert ez szimpla beleszarás. És persze tudomásul veszem a mobot ez a rész nem érdekli. De mi a fontos?
Vitatkozhatunk rajta. A New Vegas azért volt jó, oké kompromisszumokkal, mert voltak benne jó karakterek, a Doki, a House, a companionok, stb, az az öt úgy verte agyon a 40-et a skyrimbe, hogy beszélni se kell róla. És ami a leglényegesebb!!!! A szabadságod párosult a történet szabadságával, 4-5 féle befejezéssel, mindezt egy tized akkora cégtől mint a Beth. És legfeljebb azzal lehettél elégedetlen, hogy kevesellted. Miközben a TESV-ben te hiába akartál mondjuk negatív hős lenni nem lehettél mert nem voltak tényleges döntési lehetőségeid, egy-két esetet leszámítva. A W3 ezen a téren az 50 kifejlettel tényleg új dimenzió.
Meglátjuk ez mit hoz. Azt tudjuk a nexuson a rajongók kérték a quest rendszert és a faction rendszert az FNV-ből. Erre is kíváncsi leszek. Nem mellesleg az F3 története is körökkel jobb volt a legutóbbi csodánál. Úgy látom mindenképp előrelépés a TESV-hőz képest akár jobb is lehet mint amit a Bio mostanában csinál. Majd kiderül.
Nincs prioritás. Pont ez a lényeg. Összhang van, hangulat, egység, egyensúly. Nem attól RPG valami, mert regényt írnak bele és minden mást elnyom teljesen. Olvasással többet érsz akkor. Ez tény.
Gondolj bele, mas (kelloen elmebeteg) meg fel evig jatszott vele ugy, hogy a jatekban talalhato osszes sajtot behordta Whiterunba, csak azert, hogy egy kurva nagyot "uvoltson" :D Kit mi motival, ugyebar.
A Bethesda fele ujkori jatekokban a legfontosabb szempont a szabadsag es a kotetlenseg, ahol maga a karakter a sztori, es nem elore megirt tortenetek vannak, hanem maga a jatekos a tortenet. Ezert sem volt, es nem is lesz olyan fontos resze a jateknak a sztori, mint mondjuk egy mass effect eseteben, amely kvazi egy interaktiv film (vagy legalabbis az lett belole), vagy egy witchernel, ahol lenyegeben egy mar felepitett vilagban alakitasz egy mar felepitett/letezo karaktert.
Lehet vitatkozni, hogy kinek melyik fekszik jobban, de ostobasag. Mindegyik jatek kurva nagy siker (feltelezheto, hogy a FO4 is az lesz), es mindegyik jateknak meglesz a tabora, ami jatszik vele evekig. Akinek egynel tobb is tetszik, az szerencses. akinek meg egyik sem, az igy jart, neki is jut valami jatek azert, csak rossz helyen keresi.
A fősztori viszonylag gyenge, de a Fallout 3-nál & New Vegas-nál is mondhatni az, a rengeteg mellékküldetéshez és egyéb tartalomhoz képest legalábbis. Az utóbbi játékokban nem igazán foglalkoztam a főküldetéssel, csak felfedezgettem és fejlődtem, mellékküldetéseket csináltam. Emlékszem, hogy a New Vegas fősztoriját akkor fejeztem be, amikor azonkívül már gyakorlatilag nem is volt érdemben tennivaló. Darálni csak a fősztorit, ahogy észleltem eleve nem kifizetődő, rengeteg apró feladathoz úgy esélyesen nem lesz meg a megfelelő skill szint, sokszor korlátozott lehetőségekbe fut az ember... A kiszivárgott infók alapján ebben a játékban sem fogok máshogy tenni, mivel állítólag elég nyögvenyelősen indul a sztori, de amint sikerül, onnantól elég érdekes...és nehéz állítólag. Bár gondolom az illető nyargalt volna a fősztorin érdemi fejlődés hiányában... Vagy LV.20 körül biztosan belekezdek majd a sztoriba... :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.11.02. 21:10:10
Nem mondtam, hogy nincs benne de ha prioritást kell állítani, akkor mi a sorrend? Mi ami első szinten mérlegel? Bármennyire is szánalmas volt a Mass Effect 3 mint harcrendszer, a sztori és a karakterek éltek. Ezt a skyrim mindennél mélyebbre vitte. Erről beszéltem ezt nem szabad hagyni. Lehet valakinek lényeg a mászkálás és gyűjtögetés. de az nem lehet, hogy egy rpgben élettelen karakterek és történet legyen. Az feledésre van ítélve.
10 fölé is lehet menni pontokkal elvileg, szóval nem probléma,ha 9-cel kezdesz neki.
nekem a Luck perk-ek nem tetszenek, először 9 pontot akartam tenni Luck-ra, de így most nagyon elment a kedvem, 3 felett csak akkor van értelme kb, ha criticalra mész...
Mondjuk ez nekem új volt: Nuclear Physicist Radiation weapons :o Fusion cores last an extra 25% longer - Mindig el fogom felejteni, mindig a legszarabb pillanatban fog kifogyni hehe Utoljára szerkesztette: haxoror, 2015.11.02. 17:44:26
Hát mondjuk pont a Beholder sorozatban végképp nem volt semmi szerepjáték (értsd: nem voltak döntéshelyzetek, menj végig a térképeken és daráld le, ami szembe jön) - egy ADND szabályzatot használó akciójáték-sorozat volt :)
Én is. :) AD&D, M.A.G.U.S.,GURPS, RIFTS, D&D és társai, annak is megvan a varázsa.. Anno meg 386-oson Eye of the Beholder sorozat, Wizardry 7, Might & Magic... :)
Csupán hozzátartozója, szerves része. El akarod választani a magot a gyümölcstől. Egyik nincs a másik nélkül. Egy játék nem azért nem lesz szerepjáték, mert vadászol, gyűjtögetsz, halászol, mászkálsz stb. Sőt... Érdekelne pl. mászkálás nélkül hogyan is képzeled el az RPG-t. (Én is cRPG-s lennék és papíron, kockákkal, társaságban kezdtem nagyon régen.)
Jó, keres rá jobb nevet, nekem nem jut eszembe jobb. :) mondjuk akkor a "real-life" szóval gyűjtögető, vadászó, halászó, mászkáló. De ez nem a szerepjáték jelentése. A többi meg stimmel.
Te beszélsz nekem real-life szimulátorról, virtuális valóságképről ami helyett a való életet kéne élnem? :D Melyik a real life része? A nem tudom milyen sárkányharcos által elhagyott mágikus vállpáncél amit megtalálhatsz a hegyek között valami nekro barlangban? :DD
Pont, hogy nekem csak pár órám van megváltani a világot hetente, és azt nem a szöveg olvasgatásával akarom tölteni, hanem azzal a pár óra játékkal. Legtöbbször átnyomom a cutsceneket és a dialogokat (és amúgy beszélek angolul), még a magyar változatoknál is, mert nem érdekel, nincs rá időm. De ez én vagyok, én ilyen vagyok. NEM ÉRDEKEL. A játék része érdekel, és ez egy vélemény, és nem ítélem el azt akinek fontos az olvasgatás. Csak ne rontson már nekem 1-2 ember a véremet kívánva azért mert nem azt mondom amit ő hallani szeretne..
Ezen a real-life szimu kijelentésen szakadok amúgy :D nem vagyok biztos benne, hogy átgondoltad mit írsz le.
#1099: én 2002-2003 környékén kezdtem igazán játszogatni, nekem ott már a morrowind és a gothic jelentette az rpg-t. Baldur's Gate, Fallout 1-2 nekem kiesett, megpróbáltam pótolni de nem ment. Nekem az már túl "más". Ettől függetlenül lehetnek nagyon jók.
Csak a maga nevében beszéljen művészkém, csak a maga nevében, köszi. (a kolléga is ezt tette, ha nem lenne világos) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.11.02. 16:02:08
Nekem bejön, hogy színesebb a játék, mint a 3. rész. Pont a színtelensége miatt tudott unalomba fulladni egy idő után a pusztaság. Amúgy a trailerből ítélve megint lesznek bólogatós figurák, azaz:
- Karakterkészítésnél egyik SPECIAL attribútumot se húzzátok fel 9-nél magasabbra! Bár én 8-at javaslok maximum, mert pl. az ilyeneket mint erő,intelligencia stb. úgyis lehet majd questből kapott jutalommal/testbe ültetett cuccokkal növelni előbb-utóbb. :)
Pedig meg lehet így is jól csinálni, szerintem. Igen ez probléma az egyszavas verziónál, vajon mi a tartalom mögötte. De pl a Mass Effect sztori így is odabaszott :) Utoljára szerkesztette: Although, 2015.11.02. 15:52:01
Kevered a dolgokat. Az rpg mindig ugyanazt jelenti tökmindegy open wagy nem. Amiről te beszélsz az a real-life simulátor, mint a sims :) Mi azzal nem szoktunk játszani :) Arra ott az élet. Nem tudom mennyire beszélsz nyelveket, mert ha nem akkor értem is a dolgot, hiszen csak és kizárólag ez a rész érthető számodra. Mert egy rpg az interaktív könyvnek is tekinthető. Az egy dolog a Beth inkább csinál real-life szimulátort. Itt legfeljebb az elvárások amit mi támasztottunk illetve amit ti az az eltérő. Meglátjuk a Beth milyen végterméket tesz le. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.11.02. 15:48:50
Mert vén faszok vagyunk és nekünk az rpg szó jelentése még valahol a kockásfüzetnél kezdődik Egyre inkább mosódnak el a kategóriák, ami 10 éve akció/rpg volt, az ma már csak sima rpg nek van hívva, hiszen a Baldurs Gate-stílus nem elég hogy lekösse a 25 alatti gamereket. Persze vannak még ilyenek elvétve mint a P.o.Eternity, de nem éri meg fejlszteni a szűk hc rétegnek:)
Pedig milyen komoly ám egy jó fegyverrel két csapásból legyakni azokat, akiket 3 nappal ezelőtt még hosszú harcok árán se tudtál megölni :D Amúgy senkit nem akarok meggyőzni, ez csak az én álláspontom amit kifejtettem. Valaki biztos kifejti majd, hogy neki miért fontos a sztory, és akkor talán én is közelebb kerülök annak a megértéséhez :D
#1088: a játékohoz készült kismillió mod amik javítanak az amúgy szegényes tárgy készleten. Problem solved.
Látom 10. -ig van stop az értékelésekhez....anyjuk faszát...
hát semmi,csak perkek :) nem lesz hogy pl 50skill kell a zárakat feltörni hanem lesz perk hogy ki tudod nyitni már az advanced lockokat.így lesz megoldva minden:) nem örülök neki de megszokható
amúgy engem nem zavar,na jó egy picit talán igen ez a túl színesség.nemtudom mi lehet az oka végülis :D de különben tetszik a grafika és a játék is bár a skilleket hiányolom már most :I
Érdekes, hogy a FO4 sokkal színesebb mint az elődök, de a látott képek alapján nem lesz csalódás a látvány, a helyszínek, a tájak.
Meg játéknál nekem sokat dob a scenery, a látvány, a helyszínek hangulata és az aláfestő zene. (OFF: Ilyen szempontból imádtam a Skyrimet, nekem elvitte a hátán a játékot), míg a Fallout 3 zeneisége, látványvilága meg még a darabossága ellenére is olyan hangulatot hozott amit könyv nem nagyon tud. Könyvben a karakterjellemeket és a szálat, storyline-t nyilván erősen ki lehet fejezni míg játékban/filmben a látványvilágot. Egyik se tudja 100%-ig helyettesíteni a másikat. Filmben meg ezt a Fallout-os világot (pláne FO3) hozza pl. a The Road (2009, Viggo Mortensen) zseniális, könyvben is megvan (Cormac McCarthy) de azt még nem volt időm lenyomni.
Most, hogy mondod... :) (de lehet, hogy itt be is kellene fejezni, mert felesleges vitaba csapna at, hiszen nem tudni, hogy neked mit/mennyit jelent a "szegenyes")