Persze, az természetes hogy ingyenesen is lehet haladni - az a kérdés, hogy jól alakították-e ki, és hogy mennyire feltűnő a paywall a játékban. Ez persze jó esetben több nap, hét játék után tűnik fel. Ezt nagyon nehéz jól behangolni, hogy játéknak és ne munkának tűnjön :)
Pl. a Dungeon Keeper iOS/Androidot anno rettenetesen elrontották (a 3. szoba felépítése kb. fél óra játék után már 24 óra volt kristály (vagy aranyrúd vagy akármi) nélkül).
Lehet benne különböző csomagokat vásárolni. Pár euróstól indul és ha jól emlékszem, akkor ezekben kuponok vannak, talán felszerelések is. Persze nem kötelező. Türelmesebbek teljesen ingyen tudnak benne haladni. A szokásos mobilos/tabletes szisztéma szerint van itt is megoldva.
Esetleg a pontosabb részleteket leírom este, ha benne vagyok a programban és lesz időm rá.
Még annyit tennék hozzá, hogy az emberek boldogságszintjének növekedését könnyebben lehet befolyásolni, ha figyeled őket. Mivel mindegyik feje felett megjelenik egy kis szövegrész, amiben tudatják veled mi a bánatuk. Ha ezt figyelembe veszed és megadod nekik amit szeretnének, akkor boldogabbak lesznek. Az egész játék amúgy picit hajaz az X-Com bázismenedzselős részére, akinek az bejött szerintem ebben sem fog csalódni.
iOS exkluzív egyelőre, így várható volt, hogy Android rendszerre később fog csak debütálni. Tegnap kipróbáltam egyébként. Nem rossz. Hangulatos, egész szép kinézete van. Embereket kell befogadni a földalatti bázisra, ahol különböző épületrészeket lehet megépíteni. Figyelni kell az áramellátásra, víz és ennivalóra. A befogadottak fejlődnek folyamatosan. Képességeik vannak, amiben jobbak oda kell beosztani őket, mert így hatékonyabban látják el az adott feladatot. Vannak nők is. Ha egy nőt és egy férfit pihenő épületrészbe rakunk, akkor esélyes a teherbeesés, majd idővel gyerek születik. Ezzel lehet növelni a bentlakók számát.
Idővel egyre többféle szobatípus elérhető. Teljesíthető feladatokért jutalom táska jár, amiben kártyák vannak. 1 táska 4 kártyát ad, ami lehet pénz (kupak) felszerelési tárgy (fegyver, páncél) vagy egyéb. A felszerelést bármelyik bentlakó tudja használni. Úgy érdemes elosztani köztük, hogy a képességeiknek megfelelően kapják. Az embereket ki lehet küldeni a pusztába felfedezni. Érdemes ezeket alaposan felszerelni, hogy nagyobb eséllyel éljenek túl. A pusztában való kutatás során találhatnak bármit, persze sokszor harcolnak is. Mindezt egy logon keresztül lehet elolvasni, ami tartalmazza épp milyen cselekedetet hajtanak végre.
Ha lesérülnek vagy egyéb veszély fenyegeti őket, visszahívást lehet kezdeményezni. Attól függően milyen messze jártak, idővel arányosan nemsokára visszatérnek a bázisra. Minden felépített szoba bír tulajdonsággal. Példa: víztermelés, áramtermelés. Ha a szobában, vagy teremben dolgoznak emberek, akkor idővel az adott energiaforrás megújul és ez hozzáadódik a már meglévőhöz. Ezt kell valahogy egyensúlyban tartani. Fel is lehet gyorsítani ennek a begyűjtését, de ez járhat kudarccal is, ilyenkor valamilyen baleset történik és sérülnek az emberek. Ha valaki nagyon lesérül meghalhat. Ez végérvényes.
Az embereknek van boldogságszintjük, ha alacsony, akkor kevésbé hatékonyan végzi a feladatát. Ha magas, akkor pedig százalékos mértékben bónuszokat kapunk a begyűjtött forrásokra, ami fontos tud lenni.
Elég összetett program, ellenben nagyon igényesen van megcsinálva. A hanghatások, zenék mind a Fallout világából lettek átemelve és az egész hangulat is ezt tükrözi. Rengeteg szobatípus építhető (sok persze nem érhető el azonnal) és rengeteg páncél és fegyver is. A kupak (nuka cola kupak) pedig a pénz, amiből lehet építkezni. Ezt feladatok teljesítéséért kapjuk, de kapunk akkor is, ha egy emberünk szintet lép.
Nekem kifejezetten tetszik. Jó kis játék.
Mondtam én, hogy az először közölt "later" sok mindent jelenthet.
Ugyanaz a játék sokkal több munkát igényel Androidra (millió képernyőfelbontás, teljesítmény, sokféle rendszer, beállítás, stb.), cserébe viszont jóval kevesebb bevételt hoz ingyenes játékokban található mikrotranzakciók útján (kb. 75-25% a megoszlás).
Nem csoda, hogy nem tolják olyan lendülettel, mint iOS-re.
En mar onmagaban annak orulok hogy a power armor vegre tenyleg power armor. Fallout 3 beli megvalositasa a vicc kategoriat full kimeritette. sosem rajongtam az ilyen heavy cuccokert de a videot nezve azonnal kedvem tamad beleallni es rommaszaggatni mindent.
A hudja olyan amilyen, valoban kicsit vegyesfelvacott, mert hamar analog meroeszkozoket mutat, akkor valoban a sisak resznek kellene lennie. Igy kivetitetten picit fura, de az elso dolog lesz amit szet fognak moddolni kb :)
Mióta a jelénlegi konzolgent egy hajszál választja el a pc-től, és már most harmatosan kevesek egy középkategóriás pc-hez képest. A hátszéllel talán tartják a lépést még egy ideig. De a komplexebb nagy címek(sandbox) erősen súrolják sokmindenben a pc low beállításait 1080p/30 fps mellet... Utoljára szerkesztette: Nikknev, 2015.06.16. 10:31:01
A Fallout számomra mindig egy kicsit önmaga szatírájának tűnt, ami nem vette túl komolyan a dolgokat - meg kell csak nézni pl. a járműveket (roncsokat) szerte a világban - azok is rettenetesen bazári stílusban készültek, ebben az elképzelt múlt-jövőben.
Persze hogy nem stimmelnek, csinaljak meg vegre. ha egy thiefben vagy deus exben crysisban meg tudjak ezt oldani akkor ok miert ennyire igenytelen, ahol aztan tenyleg elaodleges szempontnak kellene lennie a maximalis immersion-nek. engem az se erdekel ha rossz helyen helyezkedik el a fegyver, csereben az, hogy lenezek es egy nagy budos semmi van ott es nemhogy a testemet de meg az arnyekomat sem latom, az nonszensz.
miért ? milyen legyen az a HUD ? túl modern nem lehet, mikor a legtöbb számítógép és a pip-boy kijelzője a játékban úgy néz ki, mintha valami 1980 környéki PC lenne, vagy még korábbi számítógép Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.06.16. 09:19:11
remélem a power armor hudján is finomítanak majd (ami egyébként jó 5let szvsz)
Nagyon nem stimmelnek a nézet arányok akkor, ha valós elhelyezkedésű testet modelleznek belső nézetben - kezdésnek a fegyverek elhelyezkedése a problémás. lásd itt
azért azt tudni kell ha nagy a mod community a játékhoz a modderek szinte mindent megcsinálnak a játékhoz, nincs ebbe semmi, max a kivitelezés tudja maxra vinni a bethesda
Vicces, hogy szinte az összes új fícsör amit durrogtattak a bemutatóban egytől egyig létező mod a fallout 3-hoz, kb mindegyik telepítve volt a játékomhoz (a 2 legegyértelmübb a settlement építés és a vertibird "rendelés")
Mondjuk a bethesdánál ez jelenti a fanokkal való "kommunikációt". Míg más játékfejlesztők konkrétan posztolnak a fórumaikon és meghallgatják a rajóngóik javaslatait, sírámait, addig ők szimplán megnézik, hogy az előző játékaikhoz mik voltak a legnépszerűbb modok, aztán szépen beleépítik a következő játékukba.
Mielött bárki félreértene, ezt mindenféle pejoratív fenhang nélkül mondom, inkább csak egy észrevétel.
Amúgy ki mit gondol a "voiced" player karakterekről? Én személy szerint rohadtul örülök neki. Mindig is az egyik legnagyobb bánatom volt a ES játékokban (majd a falloutokban is), hogy órákat pöcsöl az ember, hogy megalkossa a tökéletes karakterét amivel többszáz órát fog eltölteni, csakhogy aztán soha az életben ne lássa többet, max ha screenshotot készít tps módban :)
Végre lehet majd igazán érzelmileg kötődni mind a saját karakterünkhöz, mind a sztoriba sokkal jobban belefolyni. Egyik legjobb bethesda újításnak tartom és állva tapsolom az ötletet, butított mass effectes dialog wheel ide-vagy oda.
Az utolsó dolog amiben még nagyon nagyon reménykledem és a videókból sajnos nem derült ki; egyszer s mindenkorra: látható test fps 1st person módban.
Már régesrég alapértelmezettnek kellene lennie. Utoljára szerkesztette: PTW, 2015.06.16. 00:39:59
nem azt mondom hogy kamu az egész csak azt hogy ez egy show itt mindig mennek a nagy szavak
Első E3-mam, hja. Idén mindenképpen... De igazad van, lehet, hogy hazudnak. Sőt, ha belegondolok, tutira kamu, kell ez a modos marhaság a mocsok kapitalista mikrofosnak, mert hiába jelentették be a 360 kompatibilitást korábban, a Fallout modokkal akarták ellopni a showt :D
De, itt fejezzük be, majd ha többet tudunk, folytatjuk. Egyelőre ez a hazugság hangzott el, ez az egy mondat minden, a többi csak a józan paraszti ész logikája. Te pesszmista vagy és kamunak tartod, én bízok benne, hogy végre elindul valami konzolon is, és ennyi, eos.
Saját magukkal basznának ki ha nem így lenne. Ezek nem hülyék tudják mi kell a népnek mi kell a jó eladási adatokhoz. Nem fér bele, a lag bug meg elbaszott első tapasztalatok. Ez már rég nem az a cég akik az obliviont csinálták és az utolsó másodpercbe adták ki a közel 350 helyet tartalmazó játékukat. Todd vérprofi lett. Sokmindent megtanultam a skyrimból már csak az maradt, hogy a fallout 4 megerősíti e ezt vagy még képesek a fallout 3 színvonalát hozni legalább. Persze látom az eladási számokban mérik itt is néhányan a sikert. Ezen már rég túlléptem. Elég jól fel tudom mérni mire képes a kis kedvence Toddnak. És ha éjjel nappal dolgozna sem lenne képes arra amire a CD projektes gyerekek. De ez nem is számít magához képst teljesítsen jól.
mondjuk az is jellemző hogy valaki nem tudja értelmezni ki mit ír
semmi gondom nincs vele hogy legyenek modok konzolon, a show kedvéért mentek a nagy szavak, majd várjuk ki mi lesz a valós vége csak ennyi vagy neked ez az első e3ad?
Azért valahol nagyon jellemző a mai világra, hogy végre valahára elérik közel 10 év után, hogy legyenek usermade modok (és ne fizetős DLC-k) egy arra teljesen alkalmas és arra épülő franchise esetében konzolon is, de már most fintorog meg nyíg mindenki, hogy ez nem jó, meg az nem jó, meg biztos elbassza a hardvert (lol), meg nem lesznek nude modok csak reskin kutyák, meg minden lófasz. Hihetetlen. :) Ha van, az a baj, ha nincs, az a baj.
Nagyapám mondta mindig, hogy a "fiam, a van-tól sosem kell félni", én ehhez tartom magam...
"The mods created on PC, will be able to be transferred, played and shared for free on XB1." - És egyelőre ennyi, semmi konkrétum, csak az, amit PC-n megcsinálsz (vszínű konzolra nem lesz editor, bár nem hiszem, hogy bárki hiányolná), azt át lehet majd vinni xboxra. Hogyan? Mennyit? Milyet? Hamarosan majd kiderül, érd be ennyivel egyelőre! :)
Fogja cseszegetni :) Több települést is építhetsz - csak bírd anyagilag és nyersanyaggal -, amelyet muszáj lesz megvédened, mert csak úgy maradnak életben/költöznek be a kereskedő és egyéb NPC-k, akik a pénzt és az extra cuccokat hozzák. Sőt, a prezentációban elhangzott (vagy a Bethesda vagy a MS során), hogy a "városkáid" között indíthatsz majd karavánokat, amelyet egyik helyről viszik a másikra a kitermelt nyersanyagot, árut, bármit, de ezek biztonságát is biztosítani kell. A legjobb, hogy a sok Falloutville-ező trollt ne kelljen feleslegesen etetni, direkt el lett mondva, hogy mindez OPCIONÁLIS, aki nem akarja ezzel elbaszni az időt, az hajrá, ne csinálja :)
Jó, Morrowindhez is voltak olyan MOD hegyek ami mostani gamer PC-n is csuklik nagyobb felbontásban, igaz cserében jobban nézett ki itt ott mint az Oblivion. De itt miért kell úgy tenni, mint ha a MOD az csak valami ultra high textúra csomag lehetne és nem olyanok amik új játékmódokat vagy komplett új játékot hoznak létre?
Ne játszuk már az értetlent, az Xbox 360 vezérlője egy félbe vágott tupírozott X1950Xt volt, azaz az X1650XT képességével megáldva és milyen játékok jöttek ki rá? Mióta lehet összehasonlítani PC-vel egy konzolt? Az első Xbox gépben meg egy butított P3 volt még is ment rajta a HALO jól.
Látszik rámentek a shooteres részre és az animációkra, és ez a Rage-l szemben nem csak close quarter meg nagyritkán medium range hanem többnyire medium-far, szóval a 30fps még akár elég is lehet ,lévén távolabbra kevesebb pixel elmozdulás jut mint a close quarter Rage-nél , szóval felettébb bíztató a dolog, ha a városkaépítgetős részben lévő sentry-ket módszeresebben is csesztetné az ellenség mint az elárasztás , akkor már szinte felhőtlen lenne az öröm. Amilyen profin levezényelték a műsor minden egyes másodpercét, az alapján meg tömeges előrendelésre lehet következtetni, szerintem már csak abban is megveri a witcher3 összpéldányszámát, hüpp hüpp.
Az előző generációs fallout és skyrim nagyjából a pc-s low grafikával volt egyenértékű az előző gen konzolokon 720p-ben (és az is ha jól tudom skálázva,ráadásul elég gyenge sokszor még 25 alá is zuhanó fps értékkel). A Skyrim/Fallout felmodolható pc-n olyan szintre ami a mostani bika gépeket is akasztja. A One hardvere nagyjából arra elegendő hogy a mostani játékokat talán 1080p-ben átlag medium grafon (sok esetben alatta) kitolja 30 fps-el, nem többre (cirka középkategóriás pc alja). Lehet hogy túlzás,de nagyban nem tér el maximum részecske és animáció téren. Ennyit bír a fing hardver nem többet, ez van. Utoljára szerkesztette: Nikknev, 2015.06.15. 21:12:41
Ez erős azért. A Beth már jó ideje konzolos cég. A skyrimet régi boxra csinálták és az se lett csúnya. Itt meg már az új konzolokra dolgoznak. A motor is megkapta a 2-es jelet. Az nagyon erős, hogy erősen modolt Fallout 3 mivel az 2009-es motor. Ez meg 2015-ös. És ez látszik is. Persze egy akciójátékos részére lehet kevés. De szerintem az inkább érdekes vajon átveszik a a faction rendszert a new vegasból valamint a questek szintjére vonatkozó rajongói kérésnek eleget tesznek e vagy pedig továbbra is a money, money mindent visz a meghatározó. :)
Hát...Amit eddig mutattak az biza nemigen mutatott sokkal többet egy fullra rakott enyhén modolt Fallout 3-nál látványra. Igaz elméletileg One gameplay volt azon meg nem csoda.... Mindenesetre amit mutattak ezúttal azalapján egyelőre pipboy edition előrendelve...aztán meglátjuk....
Mondjuk elnézve a grafikát nem értem minek modokat pakolni erre? Persze tudom, tele kell pakolni cicababákkal a játékot de akkor is :) Persze még ott a hairworks effect is ami kell ugye :) Utoljára szerkesztette: Although, 2015.06.15. 20:31:09
LOL. Így röviden. Hátszelet finghardvernek. AZT...:D Ezt hangoztasd a pc- s játékoknak leáld topikban...:D
most akkor lényegében a szervó páncél ennyire lassú lomha szarrá tesz bennünket és csak egy másodlagos páncélzat lesz?ebben közelekdni nagyon nem lehet ahogy elnézem,de repülni mondjuk tud.hmmm érdekes.én járműnek mostmár nagyon örülnék de nem hiszem hogy lesz benne :)
Hagyjuk már, a TES motorja nem egy CryEngine, a konzolok meg lényegesen többet ki tudnak abból a vasból hozni, mint gondolnánk. A PS4 fejlesztések most kaptak annyi hátszelet, hogy majdnem 2x akkora teljesítményt ki tudnak vasalni a gépből a fejlesztők mint eddig.
Semmi konkrét nincs még, biztos kitalálják, hogy "ne nyírd ki a hardvert". Itt most a modok használata konzolon, mint lehetőség a fontos, hagyjuk már a szokásos nemzeti pesszimizmust és a világvége kiáltást lécci. Meg lesz szűrve tuti, nem hülyék ők sem.
Ebbe a kijelentésbe csúnyán bele fog bukni ha így mondta....Eleve a One bemutatón úgy nézett ki mint egy fullra húzott nagyon minimálisan modolt Fallout 3...A One ezt sem képes 30 fps-nél jobban kitolni....Az első kisebb grafikai mod kinyírná a hardvert...
MS konferencián most jelentette be Howard, hogy minden mod, ami PC-n elkészül, használható/elérhető lesz XB1-n is :) Vajon van a kettőnek köze egymáshoz? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.15. 19:19:10
Hm esetleg ha tényleg mégse tévedtem a skyrim rendszer átvétele esetén akkor ezt megoldhatják úgy is, hogy milyen fegyvert használsz annak megfelelően kapod a perkeket. Ez működhet is. Alapvetően szerintem mindkét rendszerrel lehet jó játékot csinálni persze a régi fallout rajongók nagyon fognak fanyalogni emiatt. Mondjuk gyanítom a rendszer komolyságát most is majd modokkal kell feljavítani. Ha úgyanúgy kihívás nélküli lesz majd mint a TESV volt.
szerintem nem ramban futót használ mert nekem van 3gb ramom :D és úgy tuti nem futna el.na mindegy szerintem ez is fog menni valahogy,ha nem genyóznak mint mostanában sokan ,hogy fekete képernyő ha nem olyan géped van mint kéne,általába proci miatt nem indulnak dolgok pl Dragon age inquisitoin.annál szarabbat nem láttam a menübe szétfagyott a gépem,a witcher 3-at meg játszhatóan tudtam játszani.na mindegy majd kiderül milyen lesz :)
Egy tökéletes világban a már most gyengének számító jelenlegi generációs konzolok miatt a multiplatform címek nem nagyon fognak szerintem a Witcher 3 gépigénye felé menni. Persze nem élünk egy tökéletes világban. Szóval minden még egy nagy kérdőjel.
Ne vegyél mérget rá a CD Projekt ha jól tudom ramban futó rendszert épített a Beth motor az gondolom még hasonló mint a régi tehát függeni fog a megjelenő objektum számtól, meghogy milyen winyot használsz.
Ha pause-t használva nézed azt a részt akkor el tudod olvasni. Nincsenek skillek a fegyverek tulajdonságai és talán a perkek lesz a lényeg az attribok meg a hp-t befolyásolják meg a VATS pontot ami pozitívum megmaradt a lucks illetve a Charisma a párbeszédeket. Végül is hasonló egyszerűsítésen ment át mint a skyrim. Valószínű a perkek fogják még befolyásolni a dolgot. Ami látszik már nagyon nem kell gondolkodni hozzá, hogyan fejleszd a karidat :)
amúgy mit gondoltok lesz akkora gépigénye mint a mostani játékoknak?pl witcher 3 :DD kedvenc téma tudom itt mert ha az ment ennek is kell szerintem :)
De érdekes hogy valaki nem tud tévedni :)
"Another sign you might be self-absorbed is that you're more focused on being right or winning an argument than understanding the other person's position or ideas." http://www.wikihow.com/Tell-if-You-Are-Self-Absorbed
Siman el tudom kepzelni a videok alapjan, hogy mindent az attrib + gear hataroz meg (gear = fegyver+ruha(pancel)), ezert is lehet millio verziot gyartani es modositani mindenbol. Nem nagyon lattam sehol sem skillekre meg csak utalast sem a szovegekben, vagy tooltipekben. Furcsa lesz. Ha, tenyleg igy lesz.
Tuti hogy skillek sem maradhatnak ki. Utoljára szerkesztette: dartonite, 2015.06.15. 18:06:36
Ahogy látom a régi engine-t fejlesztették tovább, szóval a mod lehetőség biztos, hogy meglesz. Amit bemutattak abból az látszik, hogy biztosra mennek. Mindent javítottak, fejlesztettek, szebbé-jobbá tettek, de forradalmi változás, forradalmi új feature nem lesz. Én itt a járműre esetleg valamiféle hátasra gondolok és valami kidolgozottabb társ, kisebb csapat rendszerre. persze mindent még nem láttunk. Minden estre azt látjuk, hogy szerencsére van és lesz élet a witcher3 után is.
Többféle betét lesz hozzá, hogy többféle telefont tudjon fogadni - persze valószínűleg bizonyos mérethatárok között.
This wearable device faithfully replicates the in-game model and comes complete with RobCo Industries stand, custom-printed capsule, adjustable foam cuff, rotating knobs and lights. Designed to accommodate a variety of smartphone devices with customizable foam inserts, the Pip-Boy is the ultimate accessory for the official Pip-Boy companion mobile app that allows players to manage their in-game inventory, perks, holotapes and more.
Csodát nem kell várni. Ismerjük a kis olaszt. mindegy nekem tényleg megfelel a fallout 3 szint is. Ráadásul elnézve videokat ez korhatáros lesz, ez talán megvéd a rettenettől amit a skyrimnél láthatunk, miszerint 12 éves korosztály szintjére degradált sztorikat kaptunk. Én is benéztem, nem a New vegasra hajaz, csak a alapötleteket vették át leegyszerűsítve és inkább mint látvány használják fel. Kíváncsi vagyok a tábor tűzet is átveszik e :) Az észrevétel jogos egyébként ezt már rég használom leszűrni dolgokat az információkból. A videok, infokból leszűrhető mire helyezik a hangsúlyt. A Bethnél ez már kívülről fújható. Látvány, látvány, látvány. :) Némi infot kaptunk azért már, a sztoriról is van egy kis képünk. Amit eddig gondoltam megerősítést nyert a Bethnél egyszerűen nincs ember aki új ötletekkel állna elő.Nincs olyan mint Josh az obsidiannal, vagy a CD projektes gyerekek. Folyamatosan a meglévő eszközeiket fejlesztik. Meg a modderek ötleteit lesik. De ezt legalább jól csinálják.