Vicces, hogy szinte az összes új fícsör amit durrogtattak a bemutatóban egytől egyig létező mod a fallout 3-hoz, kb mindegyik telepítve volt a játékomhoz (a 2 legegyértelmübb a settlement építés és a vertibird "rendelés")
Mondjuk a bethesdánál ez jelenti a fanokkal való "kommunikációt". Míg más játékfejlesztők konkrétan posztolnak a fórumaikon és meghallgatják a rajóngóik javaslatait, sírámait, addig ők szimplán megnézik, hogy az előző játékaikhoz mik voltak a legnépszerűbb modok, aztán szépen beleépítik a következő játékukba.
Mielött bárki félreértene, ezt mindenféle pejoratív fenhang nélkül mondom, inkább csak egy észrevétel.
Amúgy ki mit gondol a "voiced" player karakterekről? Én személy szerint rohadtul örülök neki.
Mindig is az egyik legnagyobb bánatom volt a ES játékokban (majd a falloutokban is), hogy órákat pöcsöl az ember, hogy megalkossa a tökéletes karakterét amivel többszáz órát fog eltölteni, csakhogy aztán soha az életben ne lássa többet, max ha screenshotot készít tps módban :)
Végre lehet majd igazán érzelmileg kötődni mind a saját karakterünkhöz, mind a sztoriba sokkal jobban belefolyni.
Egyik legjobb bethesda újításnak tartom és állva tapsolom az ötletet, butított mass effectes dialog wheel ide-vagy oda.
Az utolsó dolog amiben még nagyon nagyon reménykledem és a videókból sajnos nem derült ki; egyszer s mindenkorra: látható test fps 1st person módban.