na igen,de ugye mondom csak a 3 és az NV-ről beszéltem.hiányzik ez a nyomozásos dolog ami ugye a witcher 3ban megvan :D barátunk kedvenc témája megint de hát na
Azért anno a Fallout 2-ben volt nyomozós küldetés, nem egy, és nem is voltak rosszak... A FO 3-ból ez kiesett, de ugye akkor váltottak OWRPG stílusra... Remélhetőleg most ötvözik a 2 és a 3, no meg a NV jó tulajdonságait, és lesz hadd-el-hadd. :P Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.06.12. 14:59:03
A Fallout-brand bebizonyította, hogy mindeféle másolás és útkeresés nélkül is jó úton halad, nincs szüksége semmiféle irányadásra sem technológia, sem rendszerszinten. Ez a széria működőképesnek bizonyult, és folyamatosan fejlődik Witcher nélkül is. Ráadásul még azt sem tudhatod, hogy az új rész miben mutat majd újdonságot, eleve predesztinálod, hogy márpedig mindenben elmarad majd az elvárásoktól. Ez csak szerintem nincs rendben?
A leereszkedő hangnemet pedig a haverjaidnak az Andrássyn azon a bizonyos jeles napon, de ne nekem, ha lehet, capisce?
Mégegyszer mondom, lassan, hogy megértsd. Itt most technológiáról van szó, megoldásokról, rendszerekről és alrendszerekről, amelyek területén egy 2015-ben megjelent játék UTAT tudott mutatni a műfaj jövőjét illetően. Nem korszakalkotó az sem, de a jelenlegi trendeknél előremutatóbb és talán követendő példa lehet. Hogy ezt a játékot hogy hívják, ki a főszereplője, hány nőt dugott meg, mennyi, számodra elfogadhatatlan fedetlen kebel tűnik fel benne, vagy milyen hosszú, hol játszódik, mi a sztorija, stb. az most TELJESEN MINDEGY ÉS NEM LÉNYEGES. Ezt értsd már meg, és ne a böszmeségedeit (sic!) szajkózd, azt hagyd meg az elvtársaidnak!
Ha a sztorit nézzük, a főszereplőt, a megdugható nők számát, a világ felépítését, vagy bármi, ami már a Witcher 3-ről és a Fallout franchiseról szólna, akkor azt a legnagyobb faszság összehasonlítani, hiszen az egyik körte, a másik egy alma. De, mint technika és mint rendszer, óhatatlanul is megfordul az ember fejében, hogy mit szeretne viszont látni, mi számára a jelenlegi etalon, stb. Ennek birtokában, vagy ennek hiányában nem lesz jobb vagy rosszabb a játék, hiszen annyi mindenen múlik, hogy azt lehetetlen felsorolni.
Személyeskedsz ( annyira buta vagy hogy az hihetetlen) és kinyilatkoztatsz (a küldetések,és a mellék küldetések is sokkal érdekesebbek mint a falloutban lévő összes), és én vagyok a buta. :D Mintha valamiféle jogos felhatalmazásod lenne mindenki nevében beszélni. :D Szerintem meg sokan vannak úgy, hogy szerintük márpedig jobb és élvezetesebb a Fallout-széria, mint a Witcher a látensbuzi főhősével együtt. Tudod, ez szubjektív, mindenki másként éli meg és értékeli. Ennél fogva az olyaféle kinyilatkoztatások, amiket te teszel, rendkívüli módon ostobák.
(Próbálj meg helyesen írni és normálisan központozni, mert ez így, ebben a formában rémesen kisiskolás szint és jobb lenne, ha kényelmesen el tudnám olvasni amit körmölsz, nem kellene magamban normálisan újra fogalmaznom a mondandódat.) Utoljára szerkesztette: Fernandooo, 2015.06.12. 14:37:21
annyira buta vagy hogy az hihetetlen,látod aki játszott a witcher 3-al (tudom ez a kedvenc témád :D )az tudja hogy milyenek benne a a küldetések,és a mellék küldetések is sokkal érdekesebbek mint a falloutban lévő összes .mivel ugye ebben a játékban is nagy szerepe van a történetnek azért nem ártana ezt jól összehozni,a 3ban és a vegasban se sikerült szerintem túl jól. a mellékszálakról ne is beszéljünk.van az a játék amit most mi megismertünk és amiről te szart se tudsz,mi azt várjuk el hogy hozzon valami hasonló szintet,visszatekintve nagyon szegényes volt ebben az elmúlt 2 rész.próbálok bizakodni hinni benne hogy valami jót összehoznak mi csak erről beszélünk .de mivel te nem tudsz semmit róla és le is szarod,csak magyarázni tudsz és zavar minden ami nem csak a fallout 4,de hát mivel még nem tudunk sokat róla nem is lehet miről beszélni vele kapcsolatosan
A Fallout 4-nek nem kell követnie a Witchert semmiben (pláne nem felnőnie ahhoz), teljesen önálló brand, önálló jellegzetességekkel, vagyis csak és kizárólag az előző részeit kell felülmúlnia. Pont. (182-es hsz értelmi töltet hiányában ignorálva.) Utoljára szerkesztette: Fernandooo, 2015.06.12. 14:26:08
De kurva unalmas mar a faszsagaidat olvasni. Akkor mar sokkal inkabb johet a W3 osszehasonlitgatas, ami az eddig keszult egyik legjobb jatek.Ugyhogy mint hivatkozasi alap, avagy osszehasonlitas akarmelyik hasonlo stilusu akcio/rpg-vel siman megallja a helyet. Sot ennel relevansabb peldat nem is tudok felhozni ha arrol van szo hogy ki mit szeretne latni az uj Fallout-ban, mi az ami eddig hianyzott, mi az amitol tenyleg melto lesz a sorozat eddigi reszeihez.Esetleg hogy mitol mutathatna egy olyan szintu fejlodest mint amire a Witcher kepes volt.Mitol valhatna egy olyan mestermuve amire az emlitett jatek, mi a titka annak hogy 2-3 hetig alig akarj felkelni a gep elol mert ugy bevonz a vilag. Tevedes ne essek, nem csak a Fallout, de az osszes eddigi szerepjatek szeria fejlesztoi elgondolkodhatnak ezeken a kerdeseken.Csak hat most epp itt ulunk, tortenetesen egy olyan jatek topikjaban amit lassan 20 eve imadunk es csak remelni tudjuk hogy fel fog noni az igenyeinkhez.Amiket nagyban az altalad oly gyulolt jatek emelt ilyen magasra.
Ezért lenne jó egy XCOM2-höz hasonló Rewind trailer, amiben a fejlesztőkkel együtt megy végig a traileren egy újságíró. De jó is lenne. :) Hátha a mostani E3-as anyagokhoz már készülni fog egy.
#172: Sok sikert a jelentgetéshez. Én inkább nem süllyedek hozzád hasonlóan le a továbbiakban egy öt éves érzelmi és értelmi szintjére, ezért elköszönök tőled. Viszlát.
#176: Nem nagyon foglalkozott sohasem amerikán kívüli területekkel a FO világa, amit nem is csodálok. A technika halálával gyakorlatilag meg is szűnt a lehetőség a kontinensek közti átjárásra. Az első 2 rész kézikönyve - amiben pedig volt bőven háttéranyag a világról, mintha egy Vault-ban készült történelemkönyvet olvastál volna - sem foglalkozott Eu-val. Kínával is főleg a 3. részben kezdtek el foglalkozni (no meg a 2. részben San Fransisco-ban - bár az inkább Japán volt), de hogy ez azt is jelentette-e, hogy Kína magába olvasztotta-e az európai kontinenst is, az emlékeim szerint nem derült ki. Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.06.12. 14:13:47
A téma úgy lett belengetve, hogy ezt a kifogásomat emeltem egy, számomra semmit nem érő műfajban elhelyezett játékról, a Fallout 4 topicban. Elkezdtétek itt a messzemenő következtetéseket levonni, hogy "fú, hát négy képből és egy trailerből megmondom, hogy sehol nem lesz a Fallout 4 a Witcher 3-hoz képest", és ekkor jegyeztem meg, hogy a saját értékrendem szerint a Witcher 3 egy közönségeskedő alja cucc és egyébként sincs értelme az összehasolítgatásoknak. Még mindig a Fallout 4 topicban sajnos. Aztán ugye tovább folytatódott a nézeteltérés arról, hogy vajon érdemes-e egyrészt összehasonlítani 4 képet és egy trailert egy már megjelent játékkal, illetve érdemes-e szétoffolni a topicot - többnyire a Witcher 3 javára -, aminek az a neve, hogy Fallout 4.
Szerintem meg nincs helye sem az összehasonlítgatásnak, sem az offolásnak, és ennek a véleményemnek a rendelkezésemre álló lehetőségek keretein belül hangot is adok. Tudom, hogy nem tetszik, de kénytelen leszel tolerálni.
Ideológiai alapokról meg szerintem ne beszélj nekem a szerencsére bukott, súlyosan kártékony, és a szóhasználatoddal élve nonszensz liberális felfogással... Utoljára szerkesztette: Fernandooo, 2015.06.12. 14:06:34
The total number of vaults is a government secret and has been lost; there were the aforementioned "public" vaults, which numbered 122 and an undisclosed number of "private" vaults. Information on whether Vault-Tec was an international corporation or strictly U.S. based, cannot be released due to Vault-Tec and United States federal regulations. That said, Vault-Tec seems to have constructed some vaults in Canada. In a letter sent to a rejected D.C citizen the company offered to provide a list of "Vault-Tec facilities with available accommodations, in exciting locales such as Oklahoma and newly-annexed Canada."
Of the 122 known public vaults, only 17 were control, meaning that only 17 were made to public expectations. All others were designed to include a social experiment, sometimes with a select few of the inhabitants observing the occupants.
Tehát nyilvánosan 122 vault épült az Egyesült Államok területén - a Vault-Tec által.
Más kontinensekkel kapcsolatban felmerül, hogy volt-e ilyen cég, amelyik készült hasonlókkal, készítettek-e menedékeket.
Mindenki érette, hogy technikai dolgokról beszélünk, a 2015-ben megjelent és a műfajnak irányt mutató produkcióról, amelyet pont leszar mindenki, hogy Spongyabob ADventurenek hívnak, Witcher 3-nak, vagy "A szex rossz, értem?"-nek. Csak te begőzöltél, elkezdted a (z ideológiai alapokat sem nélkülöző) mantrádat nyomatni, aminek semmi helye itt a topikban. És még neked áll feljebb... nonszensz.
Adott egy jelenlegi mérce, egy friss példa, ami mutatja, hogy 2015-ben hol tart a műfaj. Van pár viszonyítási pontunk 2010-től kezdve, majdnem minden évre vonatkozóan. A kérdés az, hogy ezt a jelenlegi szintet, amit idén kaptunk megugorják e az idén megjelenő játékok, vagy nem.
Szerintem szembesülni fogsz te azzal, hogy sem nem szokom meg, sem nem szököm meg, ezzel nagyon gyorsan tisztában leszel. Erről egyébként most már külön gondoskodni fogok. És akkor innentől minden off jelentve lesz, úgy lehet itt szétverni a topicot. A 119-es egy válasz, nem önálló, mindentől független felvetés, de ha nem sikerül összefüggéseiben látnod a dolgokat, akkor talán van hová fejlődnöd.
Demonstrálom, hogy ne tudd ezt tovább csavarni: "Válasz 'PiszkosFred' üzenetére (#113)"
Hoppácska. És hát a 113-as üzenetben a Witcherről volt szó. Hát ennyit erről. Érted, ugye? Válasz valamire. Önáló felvetés. Válasz valamire. Önálló felvetés. Sikerül a két dolgot megkülönböztetni egymástól, vagy tartsak róla felzárkóztató előadást?
És még mindig Fallout 4 topic. Utoljára szerkesztette: Fernandooo, 2015.06.12. 13:49:19
Én azt várnám már egyszer, hogy elhagyjuk a jó öreg Amerikát és átugorhassunk valamelyik másik kontinensre, akár a főszál, akár egy mellékszál erejéig. Ezt azóta várom, hogy a 2.-ben (ha jól emlékszem) beindíthattuk a hajót :) Pl. így el lehetne hajókázni mondjuk Európába és valamelyik ismert nagyváros romjai között folytatni a sztorit, valami titok után kutatva ami a háború kirobbanásával lenne kapcsolatos :)
Amúgy nekem pont a visszatekintések tetszettek a videóban. Ilyen most, de ilyen volt a bomba előtt és mi történhetett a lakosokkal kérdések.
Van valami infó arról, hogy végül is hány vault épült meg a program keretein belül? A 3-ban voltak utalások a programmal kapcsolatban, csak nem emlékszem. Remélem a bejárható terület is sokszorozódik, mert imádok felfedezni a játékban, meg esetleg kaphatnánk legalább végre egy kocsit is újra egy küldetés sorozat után, mint ami a régi részekben volt.
A kutyával meg sose tudtam mit kezdeni, szerintem el fog hullani nálam újfent. Amikor volt eddig, kb. az első Ghoul cafatokra tépte, ha csak 1 pillanatra nem óvtam, védtem a széltől is. Inkább ilyen játékmeneti nehezítésként fogtam fel a jelenlétét minden alkalommal.
Na ezaz, nem tudhatjuk, hogy ezek ingame képek voltak-e, vagy csak valami renderelt szar...
Oh dehogynem, sok kis érdekességet lehet már most tudni. Képkockánként végig lehet rajta menni és rengeteg dolgot meg lehet tudni. Legalább tucatnyi ilyen cikk olvasható már most, 3 nappal az E3 sajttaj előtt a neten, ha elfogadjuk azt a tényt, hogy ezek ingame jelenetek voltak, és nem valami retro etetés a konferencia előtt hangulatkeltés céljából. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.12. 13:37:37
Ezt mondom én is, ez az SG itt mindig is ez volt a szokás már több mint 10 éve.
62-es hosszászólás "Megismertük egy, a játékot nem kedvelő véleményét, oké, szia." Ezzel küldött el a picsába mert mertem szólni a szeretett játékáról egy rossz szót, kérdés miért is kapott 1 büntetőpontot?
Amúgy is aki már tapasztalt róka a játékok terén egy trailer-ből is le tudja szűrni hogy parasztvakítás vagy tényleg egy jó játékkal állunk e szemben.
Pontosan tudom, hogy a 112-essel indult a lavina, aminek köszönhetően a 119-esben kifejtetted, hogy miért nem érdekel téged a Witcher 3. A közte lévő 6 hozzászólásban 6 ember tudott a küldetésekről beszélni, csak neked kellett minden mást belevinni.
Ez a topic pedig, ne haragudj, de a Fallout 4-ről szól. Az emberek - bárki, nem csak te, a te normáidnak megfelelően - a Fallout 4-el kapcsolatos gondolataikat írhatják le, akármennyi infó is jelent meg a játékról. Ha több infó lesz kint, akkor majd updatelik a gondolataikat. Reményeiket, félelmeiket a játékban - remélhetőleg majd fellelhető - küldetésekkel kapcsolatban, ha akarják, de ha akarják, akkor arról is, hogy ugyan mekkora lesz a bejárható térkép. Látatlanba is akár, hisz a fórummotor elbírja.
Elég béna vagy az igazság ferdítésében, ne nagyon erőltesd. Már csak azért sem, mert minden visszaolvasható. Az első, személyemtől teljesen független, tökéletesen offtopic megnyílvánulás a 112-es. Itt kerül említésre a Witcher 3 és onnan lavinaként borította el a topicot. Én mindezekre csak reagáltam, egyszer sem írtam semmit offtopic úgy, hogy ne valakinek az offtopic hozzászólására reagáltam volna. Próbáld érdemben cáfolni, de nem fog sikerülni, így aztán kár ezen a témán úgy vergődnöd, hogy engem tegyél meg valamiféle bűnösnek, mert nem én kezdtem el az offolást.
És még egyszer felhívom a figyelmet arra, hogy ez önmagában a Fallout 4 topicja, nem Fallout 4 vs Witcher 3 és nem Open world RPG vs open world RPG. Ráadásul milyen "vs"-ről beszélünk egy rövid trailer és négy kép alapján? Az meg, hogy szerinted kinek szélesebb a látóköre, nem igazán nyom a latba, mert ugye nem vagy és nem leszel valamiféle döntnök, meg az igazság őrzője meg ilyesmik... Csak egy hozzászóló oszt jónapot.
Legalább 5 ember offol a topicban, és attól még nagyon nem lesz igazuk, mert történetesen többen vannak, ez a felfogás egy nyomorúságos bandaszellem, semmi több, úgyhogy talán csiszolj rajta egy keveset. Szóval ez nem vs topic, hanem önmagában Fallout 4. Ha tetszik, ha nem. Lehet ideologizálni, ahogy bármit bárhogyan, de ettől ez még megdönthetetlen tény marad, akármit erőlködsz.
Talán folytassuk a beszélgetést a Fallout 4-ről, ahogy a topic címe is utal arra. Utoljára szerkesztette: Fernandooo, 2015.06.12. 12:50:32
És az itteniek pedig engedelmesen reagáltak egy amúgy off témára, hosszas beszélgetésbe keveredve arról, hogy a W3-ban milyen a szexualitás, és hogy más játékban van-e és milyen. Így lett 1 hozzászólásból 30. Így működik a fórum, a fórumozók adják bele az anyagot :)
Az egyetlen, aki itt teljesen offról beszélt, az te voltál, amikor a saját szexideáidról beszéltél, hasonlítgattad azt a W3 általad betegnek mondott világához, a FO4-et hsz-eken mellőzve.
A többiek mind a Fallout 4-hez kapcsolódóan vesézték a küldetéseket, hogy milyen küldetésrendszert szeretnének a Fallout 4-be, példának hozva a Witcher 3-ban, FO3-ban, Skyrimben található küldetéseket. Amire jöttél te, hogy W3, de hisz amúgy az egy beteg játék, meg különben is fantasy, és _szerinted_ nincs helye a hasonlítgatásnak. Csak itt, legalább 5 - nyilvánvalóan szélesebb látókörrel megáldott - ember szerint meg van. Open world RPG vs open world RPG. Nem pedig FO vs Witcher.
Nagy különbség. Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.06.12. 12:39:23
A különbség nyílvánvaló, ahogy az is, hogy a Witcher 3-nak van külön topicja. És igen, mindig lesz egy "háborgó" aki szóvá teszi az offolásokat. Ez már csak ilyen, van, aki a rendet szereti...
Különbség: W3 már megjelent, és van miről beszélgetni. Fallout 4-ről pedig egy rövidke videón kívül semmi nincs, így nincs miről beszélgetni, hanem lehet ötletelni, stb.
Tiszta sor, ahogy az is, hogy valaki kell mindig, aki háborog :) Örülök, hogy te vetted magadra ezt a szerepet, jól beilleszkedtél az SG ökoszisztémába.
Jó, akkor beszélgessünk még a Witcher 3-ról a Fallout 4 topicban, tök logikus. Közben menjünk át a Witcher 3 topicba és beszélgessünk valami még csak készülő játékról ott, de ne a Witcher 3-ról. Elvégre ezért vannak a különböző topicok, tiszta sor.
Mert még semmi nincs róla. A teasert az első ~50 hozzászólás kivesézte, azóta a 8. oldalon lenne a téma, és sokan azt se tudnák, hogy létezik.
Az sg-n pedig ez nagyjából minden játéktopicnál így megy. Bejelentéskor megnyitja valaki, aztán amikor épp nincs konkrét információ, akkor megy az offolás, és az offolók le"intelligens"-ezése azoktól, akiknek ez nem tetszik :) Képzeld el, a Duke Nukem Forevernél ez több tízezer hozzászólást tett ki...
Dzsini: Nem mindegy, gondolom láttad a topic nevét. És akik észrevezik a témát, azt is észre fogják venni, hogy koránt sem a topic címével kapcsolatos társalgás folyik itt. Ez szerintem inkább riasztó, semmint vonzó jelleggel bír. Főleg, hogy úgy folyik a hasonlítgatás a szakértőktől, hogy láttak a játékról egy trialert meg négy darab képet... Nagyon intelligens...
Amíg nincs a játékról semmilyen információ, addig teljesen mindegy - így legalább esetleg észreveszik azok is a topicot, akiknek nem tűnt fel az új témák listán. Ha majd jönnek az infók, akkor arról lesz szó.
Valaki csinálhatna egy Fallout 4 vs Witcher 3 topicot, mert itt nagyon unalmas a Witcher 3-as hozzászólásokat olvasgatni. Nincs külön topicja a játéknak, vagy hogy?
Reméljük ez nem egy oblivion lesz más skinekkel és textúrákkal...csak nem lőnek mellé ismét :/ Amúgy baromi jó lenne.
én speciel arra gondoltam, hogy legyünk túl az e3-on, aztán okosabbak leszünk egy kicsivel
Sorold már azt a rengeteget. :) Igen nemrég fejeztem be. Nem azt írtam egyáltalán nincs benne. De nem összehasonlítható a New vegassal ahol karakterfejlesztés lehetővé teszi a meggyőzési képességed fejlesztését és ezáltal a legtöbb questnél mondjuk 80% van lehetőséged. a New vegas ízig vérig rpg, a CD projekt az eladhatóság terén a sztoriból és a karakterekből nem engedett, de az egyhez képest egyre inkább akciós harcrendszert és karakterfejlesztést épített a játékra. Edit: De ez elfogadható út. Egy ekkora projektet nem lehet már tisztán csak rp fanatikusoknak készíteni manapság már pláne nem. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.06.12. 08:29:00
"akár vérmentesen is ezen a téren még a witcher 3 is elmarad de ez nem gond mert a witcher 3 kifejezetten akció játék műfaj" Játszottál akár 5 percet is vele? Mert akkor tudnád, hogy ez nettó baromság. Rengeteg küldetést meg lehet oldani harc nélkül.
New Vegast az obsidian csinálta és a gamebanshee listán 2010 utáni rpg között lista vezető volt. Most valószínű a witcher 3 átveszi az első helyett. Persze nem biztos mert craftolásban karakterfejlesztésben a new vegas jobb. Ezen a téren a witcher 3 inkább akció szint lett még a witcher 2-höz képest is. És mint rpg ez egy fontos elem szerintem. De ha jól látom ez a gamebanshees rewievjú írónak is feltűnt. A new vegas egészen elképesztő dolgokat produkáltak a küldetések jó része nagyon sok féleképpen megoldható akár vérmentesen is ezen a téren még a witcher 3 is elmarad de ez nem gond mert a witcher 3 kifejezetten akció játék műfaj.
Én sem várok csodát, de ez főleg a piac működéséből származtatom, a Beth meg nagyon jól csinálja ezen a téren. Kíváncsi leszek rá van e bennük annyi szakmai büszkeség, ha már rpnek nevezik amit csinálnak, hogy megpróbálnak felnőni újra a morrowind vagy akár a fallout 3 szintjére sztori részben. A CD Projektet elérhetetlennek látom számukra, egyszerűen nincsenek íróik hozzá megközelítőleg sem mint a CDnek. És sajnos ez igaz lesz lassan már Biora is. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.06.12. 07:22:55
A New Vegas egy jó irány volt, de abba is beleuntam egy idő után,de legalább végigtoltam..... A Skyrim pedig egy visszalépés volt. Nem a világokkal van bajom,én szeretem a fantasy-t is meg ezt a posztapokaliptikus témát is.... Nekem a kivitelezéssel és a változatossággal van bajom a Bethesda játékokban...De azzal nagyon. Nem lép túl az MMO-k szintjén, maximum egy hajszállal. Mikor elmerülnék a világban jön egy ismétlődő helyszín (lásd csatornák Falloutban,barlangok kripták Skyrimben)....Jönnek az újabb és újabb küldetések amik a harcot leszámítva dögunalmasak és hangulatmentesek ráadásul állandóan ismétlődnek pár ritka kivétellel.... Ne legyen igazam és ugorjanak egy nagyot Bethesdáék a Fallout 4-el....
Nem trollkodtam leírtam a Bethesda játékokkal kapcsolatban pár elismert tényt,ennyi. És valóban nem,ezen kívül még megtalálhatók az összes MMO szintű feladatkörök,de semmi több, 1-2 apró kivétellel. Gyakorlatilag a Witcher egykét nagyobb MELLÉKküldetése nagyobb változatosságot nyújt mint a Fallout vagy Skyrim játékok összes küldetése.... Várom a játékot mert szeretem a falloutot. De míg az első két részt végigvittem addig a Fallout 3-at meguntam a Morrowind és az Oblivion után. Minőség és változatosság szempontjából a Bethesda eddigi cuccai sehol sincsenek a Witcherhez képest. Remélem megközelítik avagy megugorják a szintet. De az eddigiek alapján kétlem. Ennyi.
1. a fallout világát én jobban csípem mint a wicserét ergo szivesebben császkálok itt mint ott 2. a fallout2ből kialakított special rendszer, nameg az igazi oldscholl rpgre hajazó pontelosztásos rendszert perkekkel sokkal jobban szeretem mint a wicserét 3. a küldetések meg nem merülnek ki annyiban hogy ölj meg xy embert mert nagyon kevés killel is végig lehet tolni a játékot, lopakodni is lehet, a new vegas küldetései jobbak voltak, rengeteg történetbe cseppenhettünk bele 4. lootba és craftolásban is fallout a szimpatikusabb és a több is
sztem várjuk meg még kijön a játék majd utána lehet trollkodni ki mit várt és mit kapott
Ez is egy vélemény, meg az enyém is az. Az égvilágon semmin nem változtat egyik sem, kár volt ennyire belelovalnod magad. Vitatkozni meg játékot védeni sincs kedvem, mindenki azt gondol amit akar és azzal játszik, mivel akar. Azt hiszem, ezzel le is zárhatjuk az így tökéletesen értelmetlenné váló vitát.
16 órányi erotikus tartalom a Witcher 3-ban...Aham...Először is nem, 16 órányi jelenetet rögzítettek és ebből ollóztak a játékba,egyébként lehet benne vagy 5 percnyi,mert a legtöbb jelenet és animáció ismétlődik csak a női karakter más....Rá vagy kényszerítve? Nem....Abszolút nem,a TE döntésed hogy látsz-e benne ilyet vagy sem 1-2 minimális kivétellel. Hogy ezzel lenne a játék felturbózva? Nem. Továbbra is javarészt opcionális, és igen bemutatja (egyébként még erotikus filmekhez képest is sokkal enyhébben) a szexet is...Ahogyan a brutalitást is a vért is,de ez nyilván nem probléma (mindig is bírtam az ilyen felfogást...Egy női mell megmutatása már ATYAÚÚÚRISTEN!!!!!!????? de egy lefejezés premierplánba na az mehet). Hozzá tartozik a világhoz. De nyilván ha lesz a Fallout 4-ben is románc lehetőség és esetleg megmutatnak akár csak egyetlen női mellet is fedetlenül te egyből köpködni fogsz....:D
A játékot egyetlen szempontból hasonlítottam össze a W3-al, a fő szempontban amitől egy sandbox játék változatos lesz: KÜLDETÉSEK. A Fallout 3 ilyen tekintetben harmatosan gyenge volt,állandóan ismétlődő dögunalmas feladatokkal amiknek a java kimerült XY helyen XY ellenség leölésében. Ennyi és nem több. Mellé volt szórva egy roppant harmatos egyéb mellékküldetés és pár valamivel változatosabbnak nevezhető főküldetés amivel haladt a sztori. És ennyi. Állandóan ismétlődő helyszíneken (csatornák,épületek,berendezések) repetitív unalmas fő és mellékküldetések,mindez egy sandbox világban....Nagyszerű csak baromira unalmas rövid időn belül, bármennyire is magával ragadó volt küzben a külcsín. És a Bethesda MINDIG itt vérzik el,de főként ahogy jönnek az újabb és újabb alkotásaik. A Morrowind (és talán az Oblivion) idejében ez még elnézhető volt,elfogadható volt,egy csoda volt egy ilyen rpg sandbox világ. A Falloutok és Skyrim már vérgyenge volt ilyen téren akkoriban is, és most a W3 ezen a téren baromi magasra tette a mércét,amit legalább megközelíteni illene hogy ne dobjam majd félre ezt a játékot is ahogyan tettem ezt többször is a falloutokkal és a Skyrimmal mert beleuntam a repetitívségbe....
Te bízol maximálisan a csapatban...Én meg csak remélem hogy már eleve úgy kezték el csinálni a játékot hogy több legyen mint az eddigi alkotásaik, ne csak egy singleplayer játéknak belőtt MMO szintű unalomkupac egy amúgy hangulatos játékvilágban....
nem kell persze ezt megszokottként tekinteni tényleg nagyon elterjedt dolog mutogatni ilyen dolgokat de na.viszont nem jól tudod pár perc ilyen jelenet van a játékban összesen.és semmi nem kényszerít rá. és rendben térjünk vissza a fallout 4hez:)
A „kiborít” kifejezés nem annyira helyénvaló, egyszerűen nem érdekel a dolog se filmben, sem játékban, kizárólag a magánéletemben a párommal kapcsolatosan. Az meg mitől érv, hogy „sok filmben és sorozatban” van szexualitás? Szerintem éppen ez a probléma, a közerkölcsök rombolása, az emberi test árucikké silányítása, az elsődleges - tehát primitív - ösztönökre való hatni akarás. Ez lenne a normális? Erősen kétlem.
És ha jól tudom, a Witcher 3-ban közel 16 órányi jelenet van, amiben jelen van a szexualitás. Biztosan cseppet sem öncélú, nagyon komoly összefüggés- és sztori építés követeli ezt meg… Na, mindegy, szerencsésebb lenne inkább a Fallout 4-ről beszélgetni inkább, mert ebben úgyse fogunk egyetérteni kb. soha, sőt, megérteni sem egymást.
mindenben,sorozatokban filmekben játékokban benne van manapság a szexualitás és a witcher még mindig nem pornó játék,megvan az adott idő és alkalom ezekre a részekre,de nem számottevőek és kihagyhatóak is,nincs rádkényszerítve.az pedig hogy téged ez kiborít felnőtt emberként(gondolom az vagy) meglepő számomra,azért ennyire nem kell kiakadni szerintem pár melltől.
Vonatkoztass el a fohos szemelyetol es azonnal megerted, hogy a tartalom nagysagarol, sztorivezetes technikai megoldasairol, stb. beszelunk, es nem a fohos szemelyerol. Oly' mindegy most, hogy Spongyabob, Harrach Peter (sic!), Han Solo, Kiszel Tunde vagy Geralt a foszereplo, a megvalositasrol van szo.
A szexualitas abrazolasarol pedig tiszteletben tartom a velemenyed, ha te igy latod, az a te dontesed/neveltetesed, nincs jogom kritizalni. Max nem ertek vele egyet, (mert nem ertek vele egyet, az tuti) de azt meg te szarod le magasrol :)
Szerintem a szexualitás egy privát, bensőséges dolog egy férfi és egy nő között, ami nem tartozik senki másra. Oké, hogy a vadliberális, deviánsokat képző helyeken másként tanítják, de engedd meg, hogy megbotránkozzak a szexualitás úgymond utcára vitelétől, közszemlére tételétől és egyébként teljesen indokolatlan ábrázolásától. (Mivel ugye egy egészséges érzelmi világgal rendelkező ember nagyon jól tudja, hogy egy bensőséges viszont nem csupán nyers szexualítással lehet megfelelően ábrázolni.)
A Withcer ömlengéshez nem tudok mit hozzátenni érdemben, mint írtam, pont nem érdekel az egész világ amiben játszódik, a főhős marhára antipatikus, illetve erkölcsi aggályaim is vannak ezzel kapcsolatban és hát ez még mindig nem a Witcher topic. Utoljára szerkesztette: Fernandooo, 2015.06.10. 10:25:25
Valószínűleg a Fallout 4 inkább "Skyrim with guns" lesz úgy, mint a Fallout 3 "Oblivion with guns" volt. A Fallout 4 már valószínűleg kész van, és majd a hatodik Elder Scrolls fog utánalépni a mostani tendenciáknak. Annak még van rá pár éve.
A szexualitas es annak abrazolasa az elet szerves resze. Ertem, hogy a vasarnapi iskolaban (ha mar bolt nincs) a szoszolok maskent tanitjak - amivel nagy gond nincs, el is fogadom, hiszen mindenki azt gondol, ami akar, csak engem keruljenek el jo messzire - de engedd meg, hogy masok ne botrankozzanak meg azon az "aprosagon", ha feltunik par elsodleges es masodlagos nemi jelleg :)
De, hogy a kerdesre reagaljak. Az en meglatasomban az RPG-k fejlesztese egy bizonyos trend alapjan zajlik. Mivel ezek parhuzamos fejlesztesu projektek, ezert a 90%-uk nagyjabol hasonlo ficsor listaval rendelkeznek. Jelenleg az openworld stilus volt a nyero huzas, nem hiaba valtott erre a megoldasra a ket legnagyobb nev/franchise is, lasd Dragon Age es a Witcher (es a Mass Effect is efele kacsingat). A TES mar eleve ezt kepviseli, de igazabol a Skyrim sikere tette ezt elfogadotta szeles korben. Mert hiaba a valaha volt legjobb rpg a Morrowind, vagy volt nagy durranas akkoriban az Oblivion, az igazi atuto sikert a Skyrim hozta meg a mufajnak. Ez tette elfogadotta a dolgot, kommerssze, ugy mint a WoW az mmo mufajat.
Viszont, 2015 kornyeken mar onmagaban az openworld nyujtotta "homokozas" nem eleg. 2011-ben meg az volt, de 2015-ben mar nem. A DA:I elkezdte azt (a sandbox+sztori), amelyet a Witcher 3 tokeletesitett. Pont leszarom, hogy ki a fohos es mit kepvisel. Amirol szo van, az a sztori es az openworld stilus egyvelege, amelyet ugyfest, a DAI-nak csak reszben, a W3-nak viszont teljesen sikerult megvalositania. Na most a Fallout IV. kapcsan (amit a bejelentes utani fel percben mar elorendeltem, csak hogy lasd, nem csak te varod azt evek ota, es vadaszod a sok atveres es leakelt anyag kozott a kezzel foghato, hiheto infokat) van egy felelmem, hogy a Bethesda meg a regi receptre fog alapozni, vagyis a FNV es a FO3 vonalat kovetve fogja elkesziteni a jatekot. Mivel 4 nap mulva demozzak, ezert nagy valtozasokat mar nem fognak tudni csinalni, hiaba is latjak a Witcher 3 lehetosegeit. (ami viszont jo hir a kovetkezo TES resznek, mert ott meg lesz ido reagalni, ha eddig nem tettek meg).
Egy percig sincs ketsegem afelol - igen, latatlanban is ki merem jelenteni -, hogy a Fallout 4 zsenialis jatek lesz, mert ez szinte boritekolhato. Viszont a Witcher 3 altal felrakott lec szerintem nagyon magas, es picit felek, hogy azt a szintet nem fogja elerni. De ez egy cseppet sem fog levonni a FO4 elvezeti ertekebol, ugyanugy orommel fogunk 100+ orakat eltolteni elotte ulve. Az viszont biztos, hogy a kovetkezo RPG-k a Witcher altal mutatott utat fogjak kovetni, es ez igy van jol, hiszen igy fejlodik a szakma, igy fejlodik a mufaj. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.10. 10:14:13
Jó, oké. Nekem mindegy, az biztos, hogy az én viszonyítási alapom a Fallout 3 lesz, a Skyrimet meg a Witchert pedig olyan szinten tudom ignorálni, hogy az valami egészen elképesztő.
Nem erről beszélt. A witcher 3 elemeiben, questek történet, stb mint minőség *5-ös. Tök mindegy szereted e a műfajt vagy sem. Egyébként szerintem se lesz egynapon említhető ha csak abból a középszerűségből indulok ki amit a skyrim szintjén hoztak. De mondjuk tőlük nem is elvárható ez a szint inkább a Bionak kellemetlen mert tőlük inkább várta az ember ezt a szintet. Őszintén? Én már annak is örülni fogok ha a Beth hozza a Fallout 3 színvonalát esetleg a New Vegasból is átvesznek elemeket a rajongók óhajának megfelelően. Nincs rajtuk kényszer ez a helyzet a Skyrim a mért periodusban 10 milliós eladást produkált, úgy hogy sztori szinten meg npc-k szintjén az ember azt érezte ez egy iparos munka.