Az az egyik perked, amelyiken egy autón áll a karakter (a perktáblán). Igen, azt mutatja, hogy merre van a kijelölt küldetéscélpontod. Talán az egyik leghaszontalabb perk mind között :D A második szintje ad egy kis érzékelést talán, de máshogy is meg tudod azt növelni, mint ezzel...
véletlen benyomtam hosszan a q-t, mikor nincs ellenfél (oké hogy bejön ilyenkor is a vats, de mi az a zöld szerű útmutató? valami hatás, vagy effekt, vagy eddig is volt hogy merre kéne menni? Utoljára szerkesztette: akyyy, 2020.03.15. 21:48:38
Nah, újra kellett rakni a honlapot, de a nagyja már újra elérhető.
hi. SunsetJoy tudsz vmi helpet adni a magyarítás letöltési linkről, mert nekem ezt dobja ha rákattintok... nem tudom másnál volt-e ilyen gond. Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 4294967336 bytes) in /nfsmnt/hosting1_1/e/7/e7b3eac8-19fb-42d0-92ba-efb6371a7aa8/fallouthun.hu/web/wp-content/plugins/wordfence/lib/wfScanEngine.php on line 20 thx. üdv.
Az semmi! Emlékszem megjelenéskor a testvériség ellátótisztje (Ketreces) minden egyes alkalommal ugyan arra a településre küldött! Nnna, azt nevezem én ismétlődőnek!
Hah...Köszönöm mindkettőtöknek!
A net televolt annak idején a Preston-mémekkel, hogy "blabla-blabla, but there is another settlement needs help." És mégis a legváltozatosabb ismétlődő küldetések a többi ismétlődő frakció-küldetéshez (ugyanis mindegyik frakciónak vannak ismétlődő küldetései, az ún. radiant quest) képest. Ezek kb. a büdös életbe nem fognak leállni, ha nem Preston mondja, akkor esetleg a polgárőrök szabadság-rádióján adja be:) Ha nem adod le a küldetést (amikor írja az elvégzése után, hogy beszélj Prestonnal), akkor nem ad be újabbat, két-három aktív küldetés futhat max. talán egyszerre nála. A küldetés egy bizonyos idő (pár nap) után magától lezárul (annak ellenére, hogy nem beszéltél vele). Próbáld ki, hogy nem beszélsz vele a küldi végén.
Nem kellene lekapcsolni ott a toborzó jeladót esetleg? Plusz amúgy ha van négy tétlen (nem feladathoz rendelt) telepesed, akkor nem fog újabb jönni. Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2020.03.13. 18:29:14
Mennyire normalisak Preston fetch kuldetesei? Hat, keress ra a guglival az "another settlement needs your help" memere. Na annyira :D
Deaktivald a radioadot es nem jonnek tobben. A felesleges melosokat meg iranyitsd at masik telepre, vagy nevezd ki karavanna es akkor ket varos kozott ingaztatva oket ossze tudod kotni a workshopok nyersanyagjait. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.03.13. 18:22:34
Az mennyire normális, hogy Preston folyamatosan küldözget tökegyforma "küldetésekre", ráadásul sok esetben olyan telepre, ahol már többször volt ilyen feladat (pl. elraboltak valakit, támadják a telepet stb.)? Gyakorlatilag folyamatosan dobálja ezeket, ami már kicsit unalmas, főleg, mivel még szövegében is szinte teljesen azonosak.
A másik: hogy lehet leállítani az új telepesek érkezését? Van egy telep, ahol alig van fizikailag hely, extrém kicsi a terület, mégis folyamatosan jönnek új telepesek de lassan nem tudok már ágyat sem letenni. Elég vicces, ahogy ott nyomorognak Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.03.13. 18:18:28
Minek infósnak lenni? Fordítani kellett, nem hálózatot építeni:) Van egy kb. bolondbiztos szerkesztőprogram, amiben fordítottunk, azt használta mindenki, elküldte a fájlt, amiben dolgozott, én meg összefűztem a mesterfájlba.
A grafikai fordítás külön projekt, ahhoz a melóhoz mi ötvenen (a szöveges fordításban résztvevők) se tudtuk volna hozzászagolni. Ő ajánlotta fel a grafikai fordítás elkészítését anno, én elfogadtam. Senki más nem keresett meg ilyen ötlettel, annyira nem érdekelte a feladat az embereket. A grafikusok nem szóltak bele semmilyen fordításba, én mondtam hogy milyen fordítást kell felvésni a grafikába, magyarán a fordítását a feliratoknak én végeztem, ők meg megcsinálták a grafikát. A grafikába szólt bele (semmi másba) a grafikus vezető, nekem ahhoz nincs közöm (nem is értek hozzá), "minek dobnám ki", ha senki más nem foglalkozott vele, kinek adnám át?
Mint írtam, külön projekt, olyan, mintha egy mod készülne a játékhoz, ami használja a magyarítást. Lesz elvileg hamarosan egy nagyobb modpack, ami magyar nyelvű lesz, különféle modokkal, a készítő srácoknak adtam engedélyt a fordítás anyagának felhasználására (vagyis hogy ugye ami mod nélkül van lefordítva, az a modban is úgy legyen fordítva, stb.).
Hát, legyen sok felhalmozott termés (többlet legyen mindenből: víz/termés), legyen jó pár "munkanélküli" settler a telepen és legyen alacsony a def. Aztan mindjárt jönnek, de még így is 2-5% körüli az esély, hogy az adott napon betámadjanak. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.03.13. 15:20:11
Amikor tavol vagy, akkor nincs konkret harc, csak egy script fut le, hogy megallapitsa a rendszer, ki nyert, a tamadok vagy a telepeseid. Ez a script figyelembe veszi a tamadokat (mennyien, milyen erosek, stb.), a felhalmozott def cuccokat (azok osszesitett ertekeit), a bazis "termeleset", stbstb., majd ezek alapjan jon egy randomgeneralt vegeredmeny, mint "szimulacio".
Ha nyertel, nincs semmi. Ha vesztettel, egy-ket cucc megserul, esetleg eltunik (lerombolodik).
Ha idoben ugrasz/ersz vissza, akkor esetleg talalsz meg par elo tamadot, meg a tobbi hullajat, stb, ekkor mar nem a script/formula ervenyesul, hanem a tenylegesen lerakott cucc es te, a jatekos, a szimulacio ilyenkor leall es csak akcio van. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.03.13. 15:04:36
Azért jó komoly összegeket beletoltak már az adományokba. Nem gondoltam volna... BTW egy ilyen csapatba infósok vannak főleg? A nőci aki beszált valaki megbízotja volt vagy mi? Miért nem löktétek ki? Ti dolgoztok rajta nem? Akkor meg minek ugat bele? Csak kíváncsiságból kérdezem ezeket.
Ha már meg lett említve a spawn pont. Nekem egyszer jelezték vagy kétszer, hogy megtámadtak egy telpet. Ez bug vagy olyan jó védelem van mindenhol, hogy az ai, meg se próbálja megtámadni őket? Nem mintha hiányzna, hogy fél óránként menni kelljen valahova pazarolni a lőszert, de azért mégis érdekelne.
Poszterek és táblák kicsiben és nagyban, felvehető kacatok és egyebek (mondjuk cram, abraxo, stb.), feliratok, a magazinok borítói, a pip-boy, a powerarmor felülete, stb. Minden olyan grafika, amin van angol felirat.
Nem ertek hozza azert kerdem, h az a grafikai forditas az tkp micsoda? A posztereken levo szovegek forditasa vagy vmi tok mas?
Elsősorban Sunsetjoy érdeme, gyakorlatilag ő vitte a vállán az egészet az utóbbi években, szinte egyedül. Én a garfikai részébe elkezdtem besegíteni, de sajnos a grafikus munkát elkezdő hülye p*csának olyan stílusa volt, hogy mindenkit sikerült elüldöznie maga mellől. Pedig nagyon jól haladtunk, 1 hónap alatt több mint 100 grafikát csináltam meg. Ennek 1,5éve, azóta sem haladt vele egy pixelnyit sem a csaj (mikor beszálltam, akkor pedig 2éve állt a project, gyakorlatilag csak azért jelent meg az a liba, hogy baszogasson mindenkit, akik felkarolták volna ismét a dolgot). Nekem meg elment tőle a kedvem, a balhét követően. Szegény Sunsetjoy-t sajnáltam, mert két tűz közé keveredett. Maga a szöveges fordítás viszont eszméletlen nagy munka volt és ha Sunsetjoy nincs, akkor magyarítás sem lenne. Szóval igen, maximal respect neki! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.03.11. 22:11:22
Milyen igaz! Én is azért játszom most, mert észrevettem, hogy elkészült teljes egészében. Utómunkák bőven lesznek a magyarítással, de kétségtelen, hogy elismeréssel és hálával tartozunk nekik. Vagy akár adományokkal is!
hi. vki próbálta már ezeket a reshade modokat, könnyű ezeket felpakolni vagy körülményes? thx. üdv. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.03.11. 00:17:38
Angolul játszom, de megnéztem nálad, valóban! A "More scavenging stations" nevezetű az! Nagyon jó mod, én már csak ezt használom guberációra.
Meg ha jól emlékszem, ha elér egy bizonyos szintet a workshopban a scrap, akkor nem gyűjtik tovább. Ezért érdemes kivenni a workshopból egy ládába a junkot.
Létezik egyébként egy nagyon jó mod, amivel nyersanyagonként lehet guberáló állomást letenni. Így ha valahol mondjuk acél kell, akkor olyat tesz le az ember, és akkor csak azt gyűjtik a népek. Ez nagyon előnyös, mert a random gyűjtögetés nem mindig azt dobja, ami kell, főleg, mivel a játék ebből a szempontól nincs túl jól balanszolva, mert bizonyos anyagokból aránytakanul rengeteg kell, másokból meg alig (pl, annyi trágyám van, hogy belefulladok, miközben alig kell valamihez gyártáskor).
ezért nem is nagyon googleztam ki, de erre jó a fórum. eddig elég jól elkerültem a spoilert :D
Automatront véletlenül elkedtem hamarabb, meg már be is fejeztem, de pont jól jött ki az egész. most a vault88-at kezdtem el, de csak bele néztem hogy mizu, meg kicsit építkeztem amig ki tartott a türelmem :D
akkor elvileg nem vészes még a végigjátszásom, de azért közelebb a vége :(
de jó amúgy mert nem nagyon akadok már el sehol, érdekes Fallout 1-3-ig csak végigjátszásokkal tudtam megcsinálni, annyira kizökkentettek anno a nyílt világú játékok (stalkernél is igy jártam bár tavaly Cernobil sorozat miatt újra végigvittem a Clear Sky-t, de már végigjátszás nélkül. egyedül egykét artifaknál néztem meg youtubon hogy mégis hogy a fenébe kell meg szerezni őket :D )
Nincs ilyen százalékozás, ha utánanéznél, hol jársz, akkor belefutnál a spoilerekbe. Ha majd lesz olyan kérdés (a játék felteszi), hogy ha itt belépsz, akkor x/y frakció az ellenségeddé válik... ez vagy az egyik, vagy a másik. Na, ott kb. a 90%-nál jársz majd. De ezt csak akkor teszi fel, ha a négy frakcióból azt a két frakciót nyomod, ahol felteszi ezt a kérdést. De kb. úgy van valahogy, ha valamelyik frakcióval be fogtok törni az intézetbe (nem csak te mész), az már a végeküldetés.
De olyan 40. szint környékén már végignyomhatod a dlc-ket, ha ez a vágyad. Vault88, Automatron, Far Harbor, Nuka-World szerintem a nehézségi sorrend. Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2020.03.09. 08:38:16
A településeden a tétlen lakosok (akiknek nincs munkája) minden nap gyűjtenek egy darab kacatot (amiből ugye építkezel, fegyvert, páncélt fejlesztesz, stb.), nincs meghatározva, milyet, de gyűjtenek. A guberáló állomáshoz rendelve egy-egy telepest, minden nap kettő kacatot fognak gyűjteni. Érdemes használni ezeket, mert ha négy tétlen telepesed van egy településen, oda már nem fog jönni új ember, amíg ilyen nagy a munkanélküliség:) Aztán minél több ember, annál jobb:) Szóval sok településen sok guberáló állomás, sok kacat, mindig lesz alapanyag a kraftoláshoz. Lehet, hogy azért nem látsz ott embert, mert azok a figurák járják a vidéket, és gyűjtik a kacatot. Látni néha, hogy elővett fegyverrel elindulnak az állomástól, kifelé a településtől. Ha van hozzá rendelve ember, működik az állomás.
most járok ott, hogy megszereztem a végrehajtótól a csippet, elemeztük, és most a barátaim segítsévégel építenem kell majd egy teleportot, illetve felmentem a nagy léghajóra, ahol volt egy beszéd, és ennyi./spoiler]
azért az utolsó küldetés előtt megcsinálnám a főbb dlc küldetéseket is, tudom, utánna is játszható, de azért úgy már más, hogy végigvittem a játékot, úgy meg olyan mintha még hozzá tartozna :D Utoljára szerkesztette: akyyy, 2020.03.09. 07:19:12
a guberáló állomás mire jó? van hozzá rakva ember, de sose látok ott senkit, max a főnököt(Preston Garvey ) láttam ott legutobb, kalapálni (
Nemrég végeztem Oswald-al. Nálam ment flottul. Annak ellenére, hogy meg kellett ölnöm. Úgy emlékeztem, hogy meg lehet dumálni. Mondjuk én a színházat hagytam a végére. Ott előadta magát, felment a "lakosztályába" és kezdődött a szájkarate. Majd az igazi is! Nem írta ki, hogy menj utána?
Hmmm, ez nem túl bíztató (ott én még nem tartok). Viszont én is így jártam a 88-as bunkerben, az utolsó 4 questet dobnom kellett, mert beakadt a rendszer az interjúztatás végén. Kiírta, hogy beszéljek a banyával, jelölte is mint quest célt, de nem ment tovább a dialog, csak mindig ugyanazt az egy mondatot mondogatta. Ha konzolból kényszerítettem a befejezést, akkor a végére ért, de a maradék questeket nem tudtam semmivel triggerelni. Ezért aztán kinyírtam, így megkaptam a tervrajzokat, de ennyi. Mondjuk nálam sok a mod, arra fogtam a dolgot, de aztán olvastam neten, hogy sokaknál volt ez a jelenség.
Remélem Nuka World-nél nem járok úgy, mint Te. Pont a DLC-k miatt kezdtem újra, mert anno azok nélkül játszottam végig. Nem lenne jó, ha át kéne ugrálni a nagyrészét, ilyen bugok miatt. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.03.08. 22:36:48
Hát pl Sanctuaryban a workshop melletti épülete ha lebontom és oda építek szigorúan a betonra, akkor is fen vannak a tetőn. Nem csak a kereskedők, de a lakosok is, akik ott vannak, nem kel spawnolniuk.
Az autósmoziban szintúgy. Kihagytam a közepét, a szélére építettek, erre tessék. A Brahim nem tud lépcsőzni.
Nekem most Nuka World buggolt be, a Kiddie playgroundon a színházban és a csatornában végeztem, de a a FGunhouseban nem reagált Oswald ghoul. Rálőttem eltűnt, de nem léptette továbba questet. Továbbvittem konzollal, felmentem a színházba lifttel, nem jelent meg. A terminál kódot is megadtam magamnak, kikapcsoltam a Mist Prayerseket, de rögtön jön a duma, hogy akárhányat kikapcsolok visszakapcsolja. Nem is tűnik el a radioaktivitás.
A peremre sem tudok kimenni a tetőn, kulcs konzollal, kimegyek. Nem tudom felhúzni a zászlót.
Így nem lesz power play, ha nem tudom odaadni egy gangnk a területet.
Már kezdem unni. Csak az unoff patch van fenn.
Jó hogy ezt mondod, rá fogok keresni, mert valóban marha idegesítő a jelenség. A Bethesda nem az alaposságáról híres, számos apró marhasággal nehezítik a játékos életét, de alapvetően rengeteg a lehetőség a gémben, főleg modokkal, így nem bántom őket. :-)
Nexus Mod Managerrel teszem fel a modokat, eddig csak kettő nem működött, minden más megy szépen, persze figyelni kell, hogy adott verzióval mennek-e. Nekem a Snappy is megy teljesen jól, használom sokat.
Igen, nyílt terepen előfordul, hogy az NPC-k tetőt fognak. :-D A bunkerben még nem tapasztaltam ilyet. Mióta kilőttem a Build Limitet, vígan elvagyok. Most készül még klinika, fegyverraktár, étterem, hidropóniás termesztő, biogenetika labor, reaktor terem, meg mai még eszembe jut menet közben. Leragadtam itt, a sztorival nem is haladok. Mondjuk már egyszer végigjátszottam, de akkor még DLC-k nélkül.
Van (volt) egy mod, amely berajzolta egy-egy workshop korul a spawn pontokat (npc/settler spawn pontot es az esetleges tamado/hostile spawn pontot), igy ha azok figyelembevetelevel epitettel - vagyis nem epitettel a pontra -, akkor nem volt gond. A settlerek (a brahiim is annak szamit) ugyanis spawn eseten fentrol lefele erkeznek, vagyis ha a spawn pontra epitettel, akkor a legfelso szintre fog megerkezni mindegyik, es onnan indul lefele. Ha tud. De mivel a utvonalkeres es az objektumokra rakott navmesh kritikan aluli (elvileg erre is van/volt javito mod), igy a vege az lett, hogy az osszes settlers a spawn pont korul lokdoste egymast percekig, mire elindultak lefele. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.03.08. 19:19:17
És melyek ezeek a modok, amik a nem beépített elemeket engedélyezik?
Ezek tulajdonképpen mind a játék részei, a modok ahhoz kellenek, hogy az alapból nem használható, de a játék részét képező modelleket is lehessen pakolgatni.
Egyébként a snap problémákat ki lehet küszöbölni apró trükkökkel, csak ki kell ismerni, hogy mi, hova passzol és akkor "át lehet verni" a játékot.
Jopofa kis kommunista "beton"tomb (fabol) :) Amire szukseged lehet az a magassagi korlatokat is feloldo epito mod, de amugy csak sok fa es fem kell ahogy elnezem. Sok sikert! :)
#11245 En is csak azt kivanom h bar ne csinaltak volna ilyen felkeszre, a "majd a modderek befejezik helyettunk" mentalistassal. En is beleraktam siman 2-300 ora kozott a telepek csinositasaba de ilyen szintu terelmem mint alant nem volt soha. (Plane nem h konzolparancsokkal igazgassam egymashoz az elemeket, h eltuntessem a reseket ahol valojaban nem passzoltak ossze automatan, vagy szimplan h a talajt "elegyengessem")
Tudták azért a készítők, hogy mely fo3/nv modokat kell feature-ként berakni az FO4-be:)
Jó ránézni az ilyen alkotásokra. Kár, hogy nem fejlesztették tovább, hogy egyszerűbb - kevésbé macerásabb legyen építkezni. Mennyi remek, szép, jópofa építmény születhetne! Talán majd a FO5-ben!
Na ne szórakozzatok már :D
Jól néz ki, sok sikert hozzá! Lesz vele melód! Az építésre rá lehet kattanni, én 2 hete szórakozok a bunkerben és még csak itt tartok.
Miután kinyírtam a banyát, innen hajtok végre diktatúrát a Vaultban
ilyet akarok építeni :D nem érdekel hogy, de megcsinálom
Ott nem kötelező senkit se lelőnöd, ők nem támadnak rád, ha eljutsz a célszobáig, ami ott történik, kb. ott is marad, nem tud róla senki. Vagyis azt hazudsz később annak, aki kérdezi, amit akarsz. Vagy valami ilyesmi szintű a dolog. A küldetés ugye az pont az intézetes küldi. Később van az, hogy megtörténik a nagy választás. Hótmindegy, mostani végigjátszásodnál választod az egyiket, és kész.
A Bunker hilli küldetésnél tartok, de nem tudok dönteni, hogy kiket támogassak, az előbb lehetett választani hogy a vasút / polgárőrség, / intézet közül melyiket támogassam. Valahogy egyiket se akarom megtámadni, szerintem egyik se rosszabb a másiknál
ÁÁ, tenksz!
Nagyon lassan haladok a sztorival, mert leragadok az építésnél állandóan. Most ott tartok, ahol emberekkel akar kísérletezni, azt meg én morális okokból nem akartam...egyelőre. :-D Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.03.04. 20:41:36
Tekerj le a megjegyzésekig... De ha már felmerült; Mi a célod a likvidálásával? Nálam az egyik végigjátszásnál maradt, miután végeztem az összes küldetésével, most meg nem tudtam meggyőzni, hogy maradjon. Képesség függő! Vagy csak egyszerűen "Megint nincs rajta sapka"? Nem teszik a színe?
Danse-el kapcsolatban és ez igaz másik karakterre is. Mondjuk Desdemona-ra, hogy hiába aktív a küldetés, rohadtul nem arra reagál... Pláne ha véletlenül több szálon haladsz, valahogy nem úgy "triggerelődnek" a dolgok, ahogy az ember szeretné. Én is téptem a hajam sokszor. Egy konkrét példa: Jelentenem kellett Danse-nek, hogy megtaláltam az eltűnt csapatot és az utolsó embert, de közben meg aktiválódott, hogy menjünk a léghajóra mindketten. Innentől én már mondhattam neki akármit és végül nem is neki kellett jelentenem, hanem Kellys-nek, miután megismerkedtem mindenkivel a léghajón!!! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.03.04. 17:06:52
Nem kaparásznék hozzá, kimaxolni úgyse tudod Danse komát a küldetéseivel, mivel 999-re állítódik addig, amig nem történik meg az a bizonyos valami, ami továbbengedi az affinitás növelését (meg ugye majd a perket elérhetővé tegye). Amúgy meg a Testvériség léghajóján (ami akkor jelenik meg, amikor Kellogg búvóhelyéről kijössz a tetőre) adott küldetéseket kell csinálni, hogy előrébb mozduljon Danse dolga is.
Kb azt hogy segítsek a rendőrséget elfoglalni, illetve a két emberének van ismétlődő küldetései. Szóval nem sokat, a játékban meg már ott tartok hogy az intézetben mászkálok. Valaki írta a neten hogy a játékban majd a Danse-val lesz valami változás, és amiatt lehet kikerül a bugból, most erre várok. Viszont nincs olyan kód, amivel lehetne resetelni a beszédet vele?
Ha valaki netán annyit épít mint én, és zavarja az eszetlen build limit, annak tudom ajánlani ezt a modot
(teljesen kiszedi a limitet + bónuszként megnöveli az elektromos ellátás hatótávját)
Nem teljesen értem, hogyan tervezték meg ezt a játékot. A Vault 88-nál még az átriumot sem éptettem meg 100%-ban olyanra, amit szeretnék, de már 85%-on állt a build limit??? Ha nics ez a mod, nem tudom befejezni az építést.
Mely küldetéseket csináltad meg a brotherhoodnál? Egy idő után talán "eldugja" a játék Danse-t, mert történni fog vele kapcsolatban valami, ami sztori. És amikor ez történik vele, akkor nem hiszem, hogy aktív lenne bármilyen küldetése, vagy egyáltalán társad lehetne akkor.
Ismét egy bugba futottam, a brootherhood of steel -nél a Paladin Danse nem ad több küldit, mindig csak azt mondja hogy túl elfoglalt, a neten rákeresve sok embernek volt ez a problémája. Valaki tud rá megoldást?
Megoldottam, megnéztem hol indul a küldetés, elmentem oda, , és el is indult a küldetés Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2020.03.02. 20:13:26
Mechanical Menace a neve, a neten látom hogy rengetegen panaszkodnak erre a problémára..
Térkép jelet se tett le? Ha nagyon úgy érzed... Megnézheted a viki-jén hátha egy ismert hiba. Bár csak pár napja tartottam ott én is, de nem emlékszem pontosan hogyan kellene folytatódnia és nem akarom nagyon elrontani a felfedezés örömét sem! Ránéztem most, de nincs rá hiba bejegyezve. Nézd meg a térképet, és legyen aktív a küldetés. ha így sem...
Van egy olyan küldetésem hogy a "Gépi fenyegetés" - hallgasd meg a karaván vészhívását. Rámegyek a rádióra, kikeresem az állomást, de nem szól semmi, és így a küldetés sem folytatódik, erre tud valaki valami megoldást?
Köszönöm! A B lett volna, de közben utánanéztem és a robotoknak fix a happiness-ük, beáll 50-re. Mivel az említett helyen nincsenek emebrek, így nem mozdult.
Más: Olyan modot nem tud valaki, ami azt csinálja, hogy a lebontott építési elemekért ugyanannyi nyersanyagot ad vissza, mint amennyibe került eredetileg? Ez egy elég nagy fail a játéktól szvsz, hogy lebontáskor csak fele annyi cuccot ad vissza, ugyanis sokszor alakul úgy, hogy kreatívkodás közben kiderül, hogy valami mégsem jó úgy ahogy kitaláltam, de ezzel a béna rendszerrel ezt sokszor nem lehet eljátszani, mert állandóan kifogyok az anyagokból csak emiatt. Főleg nagyobb komplexek esetén zavaró, (pl. 88-as vault).
Mi a cél? Az, hogy konkrétan a robotok jólérezzék magukat, vagy hogy a településen emelkedjen a hangulat. Mert a "B" esetben szimpla: Toborzó jeladó és az embereket már könnyebben tudod kezelni!
Frissíts firmware-t rajtuk :) Vagy építs lövegtornyokat, hogy biztonságba nérezzzék magukat. valamint csináld meg a questjeiket.
Régen nem játszottam már, és nem emlékszem, hogy Graygardennél mivel lehet emelni a boldogság szintjét? A robotoknak nem kell ágy, meg kaja sem (bár abból tonnányi van ott), viszont csökken a boldogság szintjük és nem tudom, mivel lehet ezen változtatni? Vagy lehet egyáltalán? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.03.01. 21:22:48
Elnézést kérek. Az anglomán üldözés főpapja vagyok, de még én is belefutok gyarlóságba! Még egyszer: Bocsánat!
Másnál nincs olyan probléma, hogy a játékból kilépve a windowsban nagy lesz a fényerő? újraindításnál visszaáll. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2020.02.27. 17:16:25
Szuper leírás, köszi :) Így még én is megértettem. Bár az osd szónak utána olvastam :)
Megtörtem! A játék fennállása óta, vagy inkább a fallout fennállása óta nem módosítottam a játékon. Csakhogy, a 4-ben a legkedvesebb fegyverem az alsókaros... Viszont, az a töltési metódus..., amit nem is értek miért nem módosítottak rajta a fejlesztők... Egyszerűen agyvérzést kaptam tőle, hogy hiába csak egy skulót lőttem ki, mégis ötöt táraz vissza! És ha már ott voltam szereztem hozzá egy APEX mechanizmust is. (Még nem biztos, hogy megtartom!)
Akár eljuthatsz amúgy a másik végletig is, hogy lelép tőled a társad, mert meggyűlöl.
annak van valami értelme, előnye, stb, hogy az aktuális társamnak néha "tetszik" vagy "nem tetszik" egy két választásom a párbeszédeknél? vagy csak ez amolyan jópofaság, hogy a társam lájkolja amit csinálok :D
Detto gamepad analfabetakent en ezt egy sima alap vezeteknelkuli bill+egerrel hidaltam at. (Egyeduli problemat az okoz mikor jon a macska dorgolozni es pont belefejel a "sleep" gombba)
Én se vagyok nagy gamepades de ha már ott a gép mellett a 4k-s tv akkor gondoltam kiteszem rá a játékot aztán messziről gamepad-el csapatom vele de így elég problémás.