Hat amiket eddig olvastam - nagyjabol autentikus velemenyeket -, azok nagyon mondjak/irjak, hogy neha varatlan (es kisse tulzo) szituaciok utan komoly dilemma adodik a katona(k) kimenekitese/megmentese kontra "menni tovabb a cel erdekeben" kerdes miatt :)
És ez így is van (az eddigiek alapján). De tudod én ezen sokat gondolkodtam már a Long War kapcsán is, hogy tényleg minden egyes katonának végig kell élnie az egész játékot? Kapsz 12 kezdő állományt, meg hozzá a játék folyamán még hatot és befejezed 18-al, abból 13 ezredes? (Jó a long war-ban mindent szorozz meg 4-gyel.) Biztos, hogy így megkaptad a teljes játékélményt? Ez nekem olyan, mintha a tetrist csupa hosszú 4-essel játszanám. Hol a kihívás, a nagy döntések? Persze félti az ember a szívéhez növő katonákat, de el kell fogadni az áldozatokat, és a halott helyére egy másikat kinevelni.
Nekem elég hosszú szokott lenni a veszteség listám, de ez így van rendjén.
Pontosan. ezert jatszok mindig ironman/harcore/stb beallitasokkal - ha van ilyen -, mert igy benne van a pakliban az, hogy ha hibazok - mar pedig hibazok -, akkor nem fogom azt helyrehozni egy quickloaddal, hanem viselnem kell a kovetkezmenyeket. Ad egy ujabb reteget a jatekmenethez ez az egesz. Nem mondom, hogy nem anyazok olyankor, amikor nagyon suta mozdulatom vagy egy elcseszett dontesem miatt (amirol tudtam, hogy rossz dontes lesz, de kockaztattam - nem jott be) a fube harap a legjobb sniperem (elozo reszrol beszelek ertelemszeruen), de hat ez egy ilyen vilag es jatek.
De azt sem szeretem, amikor csal a jatek, vagy direkt nincs eselyed es kotelezoen kell tomegevel felaldozni az embereket, kvazi nincs ido, hogy megkedveld vagy fejleszd oket. Persze, tartottam es tartok is ilyen katonakat (ok a csalik, az artatlan kisbaranyok, akiket bekuldesz egyedul a kocsmaba, hogy anyazzanak benn egy sort, hogy a kocsma egy resze kovesse oket az utcara, ahol te es a csapatod mar felkorbe allva varod az embereket, megforditva/annulalva ezzel a hazai palya elonyet es az eselyeket), de hat minden szituacioban van egy "piros ruhas" emberke :)
Egy 88% és egy 89% miss után teljes squad wipe, jöhet a restart
Az első részben az nem tetszett (lehet később javították, nem tudom), hogy volt egy helyzet 80% találattal,....nem talált....nosza, semmi gond, hisz pont előtte volt quick save, szal.-...próba...mellé, 10X próba...mellé, mellé, mellé, mellé stb....szóval minek a % jelző?
A lövés maga már kőbe vésett, ha csak azt akartad változtatni. Tehát amit elmisselsz lövés, újratöltöd és nem csinálsz semmit csak azt a lövést, akkor az a végtelenségig miss lesz, de ha csinálsz bármi mást (mozogsz, itemet használsz) akkor nem. Tudtommal.
Más: resetelnem kellett a gépet olyat crashelt a game, még a feladatkezelőt se tudtam felhozni. Előtte fél óráig állítgattam a kinézetét a squadomnak, szóval megérte Kappa
Ez minden ilyen jellegű játéknál így van vagy 15 éve ami ha jól tudom egy algoritmus eredménye mitől az utolsó 1-2 lövés eredménye kvázi megváltoztathatatlan hacsak nem csinálsz vmit legalább egy kicsit máshogy betöltés után mint azt megelőzően. (Pl mozogj másuk karakterrel másfelé mint ahol az eredeti lövés leadásakor állt és csak eztán ismételd meg a lövést vagy vmi hasonló) Szokni kell de szvsz nem ostoba feature. (Elvégre enélkül minden elhibázott lövés ismételhető lenne)
Egyébként ezt a játékot hogy kell JÓL játszani? Komoly a kérdés. 20. savem indítom, legendary ironman de ha valahogy sikerül is az első küldetés, a másodikon egyszerűen nincs elég idő, a sectoidok meg túl sok mindent tudnak, túl nagy range-dzsel, nem tudom őket megállítani. Eléggé kiábrándító, nem az a baj hogy nehéz, hanem hogy mit kellene tenni?
Hát, talán először ismerd meg a sztorit, és élvezd ki a játékot. Ezért indítottam én Commander nehézségen, és tutorial bekapcsolásával az első játékom.
Első (repüléshez kellő device) visszaszerzős missionömön így is csak 2x haltam. :D De azóta jól megy, bár most épp egy Rookiem kinyírta a Grenadieremet, mert a Coverje szétgránátozása utána tehetetlen csóka előtt kilőtte assault rifle-val(!!!) a teherautó motorját, ami a következő köröm elején felrobbant. RIP Grenadier. :D
"A valódi szopás" ráér szerintem akkor, amikor már ismered a sztorit. :) Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.05. 17:45:34
A sztori nem igazán érdekel, az érdekelne inkább, hogy pl. az előző részben ha jól emlékszem nem 100% volt a pánik sem, ha eltaláltak. Néha az az érzésem, hogy egy körben a gép eldönti, hogy most x enemyt nem fogod eltalálni mert csak, hiába 86%, hiába vagy háztetőn, ő meg alattad, hiába van fél coverben. Tényleg teljesen tanácstalan vagyok, belenézek inkább a linkelt youtube videóba
Mist mi van? Kör limites XCOM játék? Ki hallott ilyet emberek? Az nektek taktika, hogy rohanni kell? Mi abban a taktika? Hogy netán csomó perk felesleges? Remélem hamar lesz hozzá mod mert én így tuti nem játszok vele. Pont az volt a lényeg eddig, hogy megfontoltan mentél előre nem rohantál. Biztos valakinek tetszik ha az egész csapatát megölik mert netán rosszul döntött vagy csalt a gép. Mert ugye az egyben nem volt ilyen. Vicc.
Én a gépigénytől nem vagyok elájulva. Grafikában nincsen semmi rendkívüli, mégis nagyon vissza kellett venni a 60hoz.
#159 ...vagy majd megveszed steam winter sale alatt, a te dontesed.
Eljön annak is az ideje, hogy megfontoltan tudsz előre menni. Csak tudod amíg gerillaháborút vívsz egy nagy túlerőben lévő ellenség ellen az ő hazai pályája, logisztikája ellen, addig ez nem fog menni. Menj vissza XCOM:EW-zni, ott még nem mi voltunk az underdogok.
Van egy kifejezés arra, amit érzel: "That's XCOM, baby!"
Tudod, február van, Valentin-nap és egyéb bullshit. A szado-mazo pároknak Fekete 50 árnyalata van, a szingli mazoknak meg XCOM 2. :D Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.05. 19:50:24
Csak TDP alapján összehasonlítva (148 vs 275), ha napi 8 órát megy az év minden napján a géped, az összesen 380 kW különbség / év... 19 Ft-os bruttó kWh-költséggel számolva ez évente kemény 7300 Ft. Havi 605 Ft. Ha állnak rád az első mondat feltételei.
Szóval plíz. Bomba vétel az már most is. (Főleg, hogy max terhelés esetén nincs 130 W fogyasztásbeli különbség, mint a TDP-knél, csak kb 80 W)
Jaja, ráadásul max TDP-s fogyasztás elő sem jön játékok alatt inkább csak VGA kínzó programoknál. A TDP inkább hűtés szempontjából érdekes, milyen teljesítményű hűtőt kell használni és annak milyen a zajterhelése.
Amúgy nem tudom miért kell lepuhányozni az embereket. Ha valaki így szeretné játszani had játsza. Kikapcsolható lehetne alapból és az ember eldöntené milyen stílusban szeretne játszani. Ennyi lenne csak.
Jajj, úgy értem, hogy ami a tesztben van, azt én is tapasztaltam. :) tehát a 0x AA-hoz képest (60fps) a 8x AA csak 25fps-t produkál, ami tényleg 45%. :D (980 Ti-nél)
Ritkán tudom reprodukálni az eredményeit egy ilyen tesztnek, na. :P
"Amúgy nem tudom miért kell lepuhányozni az embereket."
Nem kell egyből mellre szívni, ha szívják egy kicsit a véredet. :)
Elmondtuk már párszor. A játék koncepciójához nem illik az, hogy te (mint Commander) szabod meg, mit mikor csinálsz. Most te vagy hátrányban, és ezt a körlimit remekül képviseli.
Koncepcio es sztori szempontjabol kell a timer. ..es cseppet sem teljesithetetlen, sot. Aztan ugyis azt csinalsz, amit akarsz, addig, amig akarod. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.02.06. 10:17:26
Rajottem, ha nincs ketto a csapatban, kis tulzassal "nem is megyek" :). Ok az egyetlenek, akik miatt nyugodt vagyok. Csak hat ok sem golyoallok, neha bekapnak egy-egy lovest es akkor irany a doki. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.02.06. 10:50:41
Retaliationnél én 3-at viszek, bár már 5 fős a csapat. A másik 2 meg 1 grenadier 1 sharpshooter.
Sima missiönöknél sajnos muszáj spec-t is vinni, mert hát a tornyok... Nem mintha akár EGYSZER is sikerült volna BÁRMIT meghekkelni, vagy vmi jó bónuszt kapni granted success esetén... (Ami nem mission objective ugye, mert az automatán sikerül :D)
Tornyokat hagyjuk, kettobol eddig ketszer csesztem el, aztan kezdodott is a buli. :) Viszont kezdek raerezni az overwatch/concelakarmi kombinaciora. Igaz kockazatos - ha esetleg nem talal -, de amikor elkezdodik a harc, szinte egyszerre hullanak az elso korben a nyavajasok. (na nem mintha nem lenne beloluk meg utanpotlas, ami persze flankel azonnal...)
En az EU/EW-ben is mindig vittem magammal szanitecet, aki kisse hatul marad es menti, ami metheto, itt sincs maskent. Egy emberem mindig hatul kullog a dronnal, biztos ami biztos. A granatos egyelore az, akibol nem sok van - es az is meg vagy ket hetig az elfekvoben van -, igy a 2 ranger, 1 doki egy sharpshooter felallasban megyek. Bar hozzateszem, egyelore a jatek elejen tartok, este 11-re ert le a kliens es az elso kotelezo missziok utan meg csak 2-3 "szabadon valasztott" feladatot csinaltam.
Hja, aki a sectiodbol azt csinalt, ami lett (mar a jatek legelejen is), azt innen csokoltatom, es oruljon, hogy nem a magyar vadkeleten lakik, mert tuti, hogy felkeresnem es megmutatnam neki, hogy szerintem milyen fasza dolog lett a 0day misszioban is az mc+reanim parositas... :)
Az imént egy blacksite küldetésben voltak 4-en (a 25 ellenfélből). Az egyiknek sikerült messze hátul maradni és a rá egyedül veszélyes rangert mind controllozni. Kénytelen voltam a saját emberem elől menekülni, aki azért egy slash-t kiosztott a kollégájának. Eközben még volt egy turret, egy mechtoid, még egy sectoid, egy muton és kettő advent trooper is a küzdelemben. Egy smg kritikus találat kellett a 2. mind controllos kör végén a sectoid megöléséhez (4 hp-ról), de pont meglett. Utána már sétagalopp. :)
Tanulság: rangerre mind shield, az a sisak, amit az elején ki lehet fejleszteni.
Elkezdtem tegnap játszani. Az első észrevételeim: A víz effekt jól megvan csinálva, de a fű meg a fák elég béna főleg abba a tutorial parkba. Nyomtam vele vagy 4-5 pályát , szerintem nagyon nehéz. A második nehézségi szintbe kezdtem ami már eleve Veterán ??? és még van fölötte kettő és külön bekapcsolható az iron mod is. Az a gond megy az emberem és ilyen 3 UFOs csoportokban jelennek meg az ellenségek, hát ha két ilyen egységet aktivizálsz amit nem túl nehéz mivel nem látod őket akkor 6 ufó ugrik rá az embereidre, és mivel nekik elég ha egy emberedet megölik máris visszatöltheted neked meg mind a hatot ki kell csinálni, ezért aránytalanul nehéz, igaz hogy te tudsz gyógyítani, de hát ők meg fel tudják éleszteni fullosra az embereiket. Sietni meg kell mert sokszor 6 köröd van odaérni valahova. SZóval mocsok nehézre sikeredett szerintem. Ami nagyon tetszett hogy a dokinak már nem kell odamenni a beteghez hanem kis kvaddal gyógyít meg hekkel is egyben. És van ninja is a játékba aki egy ranger kaszt és az első kéessége hogy a telejs végig futás után tud még egy teljesértékűt odavágni az ellennek. Ezt általában az agyi elbűvöléses ufók ellen vetem be mert ha még valami nem hiányzik az az hogy a saját ember lőjjön hátba. Amúgy a városokban a játék szép. 970 bench MAX 30FPS HIGH 59FPS Medium 75 FPS Nálam akadás nincs ! (Fury) Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2016.02.06. 12:48:42
Hát, a Sectoid (Commander nehézségen) csak az első pár missionben nehéz, utána könnyű elintézni, mert ahogy egyre jobb cuccaid lesznek, egyre kevesebbnek bizonyul a HP-ja. Persze amíg nem szalad el. :)
Etelkozi: Legalább meglett az achievement! :D
Ranger+arc blade+2. skillnek a +2 dmg, és máris 94%-os eséllyel 1hit a Sectoid Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 12:54:01
A billentyűzet rebind miért nem működik? Átírtam párat hogy kényelmesen a kezemre essen aztán megjegyezte a felét, azóta meg nem lehet átírni. Még az ini buherálásra sem reagál, visszaállítottam default-ra is de semmi, nem read only, valaki beleszaladt már ebbe?
A Grenadier-ek Sergeant rankos skillválasztása (Demolotion vs Suppression) a mission utáni képernyőn nálatok is bugos, vagy csak én vagyok ilyen kis különleges hópehely? :) Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 13:20:23
Egy-két grenadiert kihúztam már, de nem emlékszem bugra.
Kell a gépbe az energiaforrás, 8 kör és robban. Semmi gond egészen addig amíg nem kellett 5 enemy közé berontanom hogy lekapcsoljam az uccsó körben. De megoldjuk 1 sérülttel. Következő: 8 kör hogy a hálózatból infót nyerjünk. Oké, 2 enemy kiiktatva, fedezékből fedezékbe megyünk de már csak 3 kör siessünk. Hirtelen két pod is aktiválódik a cél előtt. Semmi gond majd jól meggránátozom a falat és gremlinnel hack messziről. Nos akkor az oldalunkba dropship, még 3 ember. Megold...nem, mindenki meghalt. Akkor nyomjuk recruitokkal. Gonosz alienek települést támadnak. Második körben sectoid mind control. De semmi baj, meggránátozzuk a fedezéket, másik kettő flank-el. Ja nem az arcból leadott lövések félremennek. Akkor a controllált fickó odamegy a másik kettő mellé és gránát. Erre a sniper bepánikol és lelövi. Aztán fölrobban a maradék ember mert persze hogy egy kamion mögé szorultunk. Ez a kampány gyorsan lement. A kör limit kicsit egy lépés előre egy lépés hátra érzés. Kellett mert így nem araszolva végig overwatchban megy az ember viszont miért nem lehet óvatosan legalább fedezékből fedezékbe menni, pláne itt az elején amikor még alig sebzünk. No mindegy szokni kell. És mindent elfelednék ha nem szaggatna ez a szar vagy megjegyezné a billentyűzet kiosztást.
Squad wipe általában ezt szokta eredményezni... Recruitok szar aimjével nem mész semmire.
Ne aggódj, már nekem is elindult az Avatar visszaszámlálás, mert tele a cucc. Még két hét. :)
Az a bosszantó, hogy hiába scannelsz a HQ-ban intelért, jön minden faszom üzenet, és reseteli az egész scannelést. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 15:53:48
hmm.. ahogy olvasom a kommenteket arra jutottam, hogy ezt még nem veszem meg eredetiben. MAJD HA szépen fel "peccselték" akkor talán.
Újrakezdés óta most jobban megy, hogy szoktam az iramot viszont nem értem hogyan működik a line of sight. Fölmegyek a második emeletre egy pályán, gondoltam kihasználom a high ground-ot, jöjjenek ők fel. Csakhogy nem kell feljönniük, hiába vagyok a tető közepén látnak és átlövik a falakat + a mennyezetet! WTF? Ez most bug vagy feature?
Én nem szeretek Overwatcholni, mielőtt kijövök concealmentből, mert akkor nem tudok reagálni. Mivel úgyis 3-4 pod van pályánként Commander nehézségen, én inkább Sniperrel kijövök, aztán 1 gránáttal szétszedem a maradék 2 coverjét, és lelövöm őket. Az általam megválasztott körülmények mellett. :)
Egyelore Veteran ironmant jatszok, tanulni pont jo (es szivni). En inkabb ovatosan becsapdazom oket, minden oldalrol (flank miatt), aztan ha megvan a pozicio, a sniper elkezd lovoldozni messzirol/vagy valaki dob egy granatot, attol fuggoen, mennyire vannak ozel egymashoz az ufok/adventek. Ekkor elindul a harc, az enemy persze futna fedezekbe, de ekkor elindul az overwatch reakcio es mindjart nem futnak sehova, halottak :) Ugyanez a modszerem ha erosites jon, es van idom - es lehetosegem - helyezkedni a landolast jelzo "flare" kornyeken. Ritkan elik tul, bar neha benaznak annyit a katonaim, hogy fogom a fejem. Pedig ez csak veteran, mi lesz itt meg kesobb (gondolom itt is mukodik a penalty rendszer az erosebb fokozaton, mint korabban)
Csak az overwatch a rendes lövési esély 70%-a... Ezért nem szeretem. (Kivéve olyan lények ellen, akik nem tudnak fedezékbe bújni, Psy zombie, Advent Mec, stb.)
Erősítés az tényleg mókás, odaviszed a flarehez az embereidet, és overwatch. :D Ők menekülnének, te meg nyertél egy ingyenkört, merthogy lőni nem fognak abban a körben, amikor megjönnek, az is tuti. :P Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 18:48:46
Hát én lerakom szerintem első szintre ezt, szanaszét szivat a játék, 4 emberrel nem lehet 6 ellen harcolni, ugy hogy 6 kör alatt érjek oda valahova. első 4 kör arról szól hogy rohansz mint a güzü , meg mintha a gép csalna is a sniperekkel a 50-60% szinte még sose jtt be, de legalábbis elhanyagolható módon. Nevetséges hogy valakit sniperrel a tetőről nem tudok eltalálni és visszalő belém 4 et. Valahogy a valószínűségszámítás mintha nem működne a játékba. 6 életpont jó ruhával elején 7 re felvihető pont annyi hogy ketten rámlőnek és tölthetem is vissza. nagyon gyéren adagolja a játék a páncélt és használható tárgyakat.. Egy kérdésem volna Megy az az AVATÁR kocka fent most 4 tele a többi üres az mit jelent ? Adott időre kell teljesíteni valamit a játékban különben elbukod és kezdheted újra? Szóval az jó vagy rossz ? Nem tudom eldönteni hogy az valami hátralevő idő vagy teljesített küldetés... De elég piros ahhoz hogy féljek tőle :)
Azt fontolgatom egyébként - tekintve, hogy brutálisan nehéz a játék már commanderen is - hogy a legendary ironman megér egy turn számlálós modot. Van fent a steam-en egy, ami a főmissziókban 2, a kiegészítő missziókban 4-gyel növeli a körök számát. Szerintem amennyit a program "csal" magának (tudom, cpu buff, nem csalás... :) ), ennyi bele férhet.
A másik mod, ami még ilyen kompenzálós lehet, az a katonák számának kettővel növelése (alap 6, max 8). Vagy ez már nagyon "puhányság"?
Pillanatnyilag nem látom be, hogyan lehet ezek nélkül reális eséllyel nekiugrani a legendarynak. Full fedezékben simán kilőnek kritikussal, annyi smoket-ot meg nem tudok vinni, amennyi kellene...
Az sose puhányság ha valaki nem legendaryba tolja
Az Avatar projekt az a valami, amiben az Advent és az idegenek mesterkednek. Valami rossz. Ha felmegy 12 pontra, game over. Az Advent Blacksite küldetések megnyerésével tudod a pontokat csökkenteni. Ehhez szép lassan ki kell majd terjeszteni az ellenállást világméretűvé.
Illetve, ha hackelsz dolgokat, akkor a "garantalt" eredmeny (ajto nyitasa, lada feltorese, stb - altalaban a kuldetes feladata) mellett van ket egyeb variacio, ami mar 30-50% korul mozog - na ezek kozott van olyan opcio, amivel az advent esemenyt tudod kesleltetni, mert mondjuk olyan adatot lopsz el, stb. Erdemes nezni ezt is, en legalabbis sokadik hack utan jottem ra, hogy mindig van 2 opcionalis eredmeny is.
Köszi. Akkor gyakrabban használom majd. Eddig egyszer próbáltam, akkor egy Advanced trooperen, és intel lett volna a jutalom (de nem lett, helyette visszasebzett). Érdemes persze specialistával elsütni, gondolom.
/Ja ezt nem a skulljackre írtad. Benéztem. Bocsi/ Utoljára szerkesztette: Etelkozi Vata, 2016.02.06. 19:55:45
És most már értem, amit írsz. Viszont azok az Avatarra nincsenek hatással, legalábbis olyannal még nem találkoztam, csak a black events késleltetése - ha jól rémlik a neve.
Kozvetetten van, mivel az Avatar beteljesulese (barmi is legyen az, meg nem tartok ott) tobb kis apro esemenybol szarmazik, amelyekrol tudomast szerzel, es ezen esemenyek bekovetkezeset tudod kesleltetni (vagy nyerni magadnak tobb idot, hogy felkeszulhess ra es lecsaphass).
De lehet rosszul latom, meg tul friss es tul sok info van, nem minden tiszta... csak az, hogy a hit chance most is csak disz, es 98%-kal karabellyal a szomszedos kockabol flank poziciobol is lehet misselni es meghalni utana (kellett nekem kozelmenni es nagypofajuskodni), mert miert ne...
Hmm, mikor én használtam a Specialistemmel (Shieldbeareren), akkor csak odaszaladt hozzá (dashing távolságból WTF?!) sebzett bele 2-t (vagy 3-t? mindezt a fix 70% hitchance mellé).
Már épp temettem, mert a semmi közepén volt, amikor rájöttem, hogy még van egy sárga mozgása... Azt hittem, hogy távolról lehet hackelni Spec-ekkel, de nem.
Mindenesetre nálam csak sebzett, nem dobott fel hack ablakot (mint a Skulljack tette), viszont azt nem néztem, hogy a dmg-el együtt dobott-e Intelt is nekem. :( Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 20:07:21
Ha felmegy 12 pontra, akkor elindul 2 hét visszaszámlálás, és utána game over. :)
Nekem lement 2 napra, mert elcsesztem az elején a Comm. reléket, de most már nem hiszem, hogy ki fogok kapni, mert már lassan a fél Föld az enyém. Még, hogy az ellenállás hasztalan, hülye Borg. :D
Tyű, akkor javaslom neked az Advent Mec autopsyt, sokat segít majd a hekkeléshez. :P
Egyébként MINDIG érdemes megnézni a tornyokat hackeléssel, ingyen van (akciópontba nem kerül), és 120-as hackeléssel (ami elég alap lesz a későbbiekben) már az 1. opció 100%-os, a 2. meg 40-50 közötti. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 20:12:00
3 Scientist elég lesz elég sokáig, utána kell egy 4. 5-re még sztori szerint nem volt szükségem.
Fun fact: Ha fejleszted a relédet, akkor 2+4, összesen +6 contactod lehet (összesen 11). Na már most, ha felmész 8-9ig, akkor kiveheted a 2. engineert, és a bennmaradő +4-et fog szolgáltatni. :P
Konkrétan én már találkoztam olyannal, ami Facility Lead-et ad (fejleszteni kell, mint a Data Cache-t), és van olyan is, ami csökkenti 1-el az Avatar bart. Persze utána egyből fel is ment egyet, de hát Murphy...
Nekem eddig egy 97%-os miss volt a legnagyobb. De túléltem. :P
Sry a spamért, bár külön témában válaszoltam. -.- Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.02.06. 20:16:37