Az első rész után nem is szereztem be a játék többi részét, hiába magyar fejlesztés, már annyira nem érdekelnek ezek a játékok. Nem volt rossz, csak rövid, meg kötött a téma és a karakter, ezekben a játékokban meg a testre szabhatóságot szeretem, de ezen a téren nagyon gyengék ezek a játékok. Annak idején sokat diablóztam, nekem máig az első és a második a kedvencem. Azért valószínűleg, mert akkor még más nem volt és nem voltam annyira igényes sem rájuk. A torchlightot kedveltem, de régen nyúltam hozzá, nekem a második bővebb változata tetszett, de egyedül játszva az is unalmas tud lenni, mert felismered, hogy ugyanazt csinálod és idősebben már többre vágysz.
A path of exile-t kipróbáltam, nem lenne rossz játék, csak nem adja át azt az érzést, meg pont olyan időpontban próbáltam ki, amikor más érdekelt jobban és ezért nem is maradt meg sok belőle. Titan quest egy kis szórakozás volt, ugyanez áll a sacredekre, de valahogy egyikkel sem tudtam, meg volt/idő/kedv játszani és ezeket is viszonylag rövid iő alatt "50" órán belül le is tettem és nem néztem rájuk.
A diablo 3 meg nincs meg nekem, ingyenesen kipróbálható, de az nem lenne az igazi, ezért nem tudok minősíteni, csak amit mások kritizáltak. Személy szerint a torchlight 2 az, ami jobban megmaradt és az közelíti meg játékidőben a diablo1-2 est.
PoE: Path of Exile
PoEt: Pillars of Eternity.
8-10 óra??? hát az elég gáz
Ja és tegnap este nyomtam kicsit a Torchlightot, mert az eddig teljesen kimaradt. Érdekes a PoE-val ellentétben érezhetően tapasztaltabb kezek készítették ezt, és iszonyatosan sajnálom, hogy nem maradt Matt Uelmen a Diablo zeneszerzőjének, mert nagyon ráver a D3 soundtrackjére... Viszont (bár ez szubjektív) nekem ez a kicsit TeamFortress típusú ábrázolás nem annyira fekszik, ráadásul itt tényleg szinte szószerint Flash animáció szintjén mozognak az átvezetők. Sejtem ez olcsóbb volt így, de akkor is, picit olyan komolytalanka. Ettől függetlenül azért szerethető kis játék, és úgy hallottam minap, hogy a Van Helsing is erősen merít belőle, szóval egy említést megért volna a cikkben is az tuti. Mindenesetre mondom, a D3-at a jelenlegi formájában (de tényleg csak abban) egyik sem tudja még megközelíteni sem. Szerintem.
Pont az látszik a PoE-n hogy egy kickstarter project. Mert ezerszer inkább a lelkességet látom rajta, mint profizmust. Nem akarom őket lehúzni, de attól még amit írtam azt tartom. Az, hogy jobb a D3-nal az meg szintén egy állítás amit az ember bedob a közösbe, aztán lehet rajta csámcsogni. Az tény, hogy a D3 alapjáték anno 1.00-val gyengus volt, de a jelenlegi D3 + RoS a mai napi patchel kenterbe veri az összeset.
-----
Ami a Marvel Heroest illeti saját tapasztalatom az, hogy gyenge. Mondjuk azért az IGN szerint is "csak" 5,7... de nyilván kinek mi jön be.
A PoE 1 kickstarter amit 20 ember csinalt, 1.2 millio dollarbol es ami ingyenes, ennek ellenere siman lenyomja pl a D3-at, amit 1 multimillio dollaros potenciallal es rengeteg tapasztalattal rendelkezo ceg csinalt. De orulok, hogy nem tetszik a menurendszer, meg a karakterkeszlet..ez 1 jateknak (akarmilyen tipusunak) a gerince, a sava-borsa...btw Steamen:"Vásárlói értékelés: Nagyon pozitív (22,256 értékelés)"
A Marvel heroes megint csak neked nem tetszik, Metacriticen 81/8.0, Steamen "Vásárlói értékelés: Nagyon pozitív (7,566 értékelés)"
Szerintem jót tett volna ennek az egésznek, ha elszakadnak Van Helsingtől és szabadabban ugranak neki a témának. Sejtem ez is indokolja a vegyes kritikákat.
Torchlightot még ki kellene próbálnom, de a Marvel Heroes szerintem bitang gyenge. A PoE egyszerűen csak amatőr számomra. Nagyszerű ötleteik vannak, csak érezhetően nem tudják hogy kell jól felépíteni egy játékot. A karakter választó képernyő egy tragédia, a bevezető szakasz szerintem unalmas (bár ezen lehet vitatkozni), mindemellett pedig maga a menürendszer is olyan... hát.. gyengus. Betűtípus, design stb. Nem attól lesz hátborzongató egy játék, hogy sötét az egész. Hozzáteszem a skill-tárgy stb rendszer teljesen jó, csak attól még a többi része a játéknak amatőr. Ez van.