A Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr egy sandbox akció-RPG, melynek egyjátékos kampányában egy „sötét, titkos háborúban” harcolhatunk az Inquisition mindig éber katonáinak szerepében. A sztoriról részleteket még nem tudunk, de a srácok már annyit elárultak, hogy ha befejezzük a kampányt, egy „hatalmas” sandbox játék tárul elénk, ami évekig szórakoztat majd minket. A fejlesztésbe a Games Workshop is besegít, így biztos, hogy a játék hű lesz az univerzumhoz. Az augusztusi gamescom után bizonyára többet tudunk majd, addig marad az alábbi teaser.
A megjelenés 2016 folyamán várható PC-re, Mac-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Varos, remeljuk korrekt cucc lesz es nem csak a nev adja majd el.
Ha csak a név adja el, akkor nem adja el. Legalábbis nekem nem. :P Torrent, végigjátszás, és HA van multi és jó is, csak akkor vásárlás.
Az ész nélkül, látatlanban vásárlást csinálják csak a pénzes amcsik, nyugat-európaiak, akiknek kitalálták ezt a rendszert.
Egyébként GW újabban boldog-boldogtalannak osztogatja a 40k licenszet, és sorban jönnek ki az ötlettelen szar, illetve 40k bőrbe bújtatott újrahasznosított játékok. Azért remélem, lesz pár, ami játszható és jó is. Mindet megnézem, de ebben az új hullám 40kban kevés játék volt, ami tényleg tetszett is. Utoljára szerkesztette: Zero001, 2015.07.17. 11:46:17
Utolso mondatod miatt irtam amit irtam. :) De remenykedek, mert a NeocoreGames csinalja, es naluk minoseggel nem volt meg gondom. Torrent meg... legalabb demonak hivnad. A java megvan a W40k jatekoknak, de pls ez az armageddon mar ranezesre is gany, pedig steamen 253 ertekelesbol 80% pozitiv...bar nem olvastam el egyet sem, mert iszonyat gazul nez ki a jatek.
Ez még pre-alpha gameplay, még semmi hanghatás nincs mögötte, csak a grafika és a játék mechanika Predator. Ami engem konkrétan zavar, hogy a videó elején megölt mobból kiesett fegyverrel lövöldöz: ez most komoly? A káosz szolgálója "eldobja" fegyverét és a birodalom katonája egy káosz által használt "fertőzött" fegyverrel harcol? A "Boss" harc remélem nem marad így, mert ez az átfutom a fél térképet és lelövöm a bosst nem taktika. Környezeti interakciót szívesen látnék pl. felrobbanó objektumokat vagy leszakadó fémelemeket, amik sebeznek. Egy alapszintű fegyver/páncél/kiegészítő eszköz menedzsment is jó lenne. Rengetegféle fegyver van a warhammer 40k-ban, a videóból hiányoltam ezeket és a gránátokat is. Jó lenne, ha kapnánk kasztonként többféle fegyvert, páncélkieget, gránátot és aknát vagy olyan eszközöket, amivel időlegesen bénítani vagy kábítani lehet. Ezekkel több taktikai elemhez jutnánk és nem a szokványos menj előre lőj/üss szét mindent, potizz játékmenetel szembesülnénk. Viszont a grafika elég jó, a környezet rombolhatósága is nagyon faxa. Ami viszont elképesztett, az a single kampány utáni open world játékmód. Brutálisan a hangzik a csillagtérkép, több száz bolygóval, saját strongholdal és random küldetésekkel, meg hogy ez haverokkal együtt is játszható. Várom, hogy mi lesz belőle, mert még nagyon az elején van ez az egész, de ha nem egy "agyatlan" taktikai elemeket nélkülöző ARPG lesz, akkor már meg is vettem. ;)
Az, hogy megy egy karakter és üt-vág az nem w40k. Az egy nagy semmi, egy x-edik diablo klón. A w40k az csapatokról, csatatestvérekről és brutalitásról szól. Ez egy nagy nulla.
Ezt egy warhammer 40k világban játszódó ARPG-nek hirdetik. Miért te mire számítottál, hogy űrgárdista csapatot fogsz irányítani? A warhammer 40k egy táblás stratégiai játék elsősorban. Ezt a világot ismerjük egy kegyetlen, sötét, nyomott hangulatú univerzumként, ahol bajtársiasság és a hűség a fő erények és ez nagyrészt Ian Watson zseniális regényeinek köszönhető. Még az elején van az egész projekt, ne írd még le ennyire. Ha nem jön be az se baj, de nem kéne még úgy jellemezni, hogy egy nagy nulla. :)
Pedig az. Csak azért húzták rá a W40K maskarát hogy el lehessen adni. Egy ismeretlen univerzumban 1Ft-ot sem érne. El kell adni, divat most a W40K ezért kapott egy ilyen skint. Ennyi, nem több.
Reméljük a legjobbakat, mert a bázisépitésről és megvédésről pl még nem esett szó.Ezt leszámitva némi ballansz és bugirtást követöen nagyjából kész lenne.
A Neocore, a Bigben és a Maximum Games a mai nap bejelentette, hogy a Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr nem fog megjelenni május 11-én, ahogyan azt korábban tervezték, mert szükségük van még egy kis időre, hogy a játékosok a lehető legjobb játékélményt kapják meg a programmal. Így tehát a Martyr június 5-én fog megjelenni PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Én megvettem mihelyst elérhetővé vált Steam-en :D A korábbi játékukkal is elég sokat játszottam. Nekem nagyon bejön. Kellően véres és nyomasztó. Főleg ha Psyker-rel játszik az ember Én azt a kasztot valahogy nem érzem igazán, leginkább azért, mert igen gyakran szabadítottam el a káoszt jótékony tevékenységemnek köszönhetően A Crusader viszont pont olyan, mint amilyennek kinéz. Először lő/üt/vág aztán kérdez . De a legjobban az assasin jött be. Egy igazi túlélő, főleg a dodge képessége miatt. A grafika valami bámulatos. Részletes, szép és változatos. Főleg a mesterséges környezet (hajók, űrállomások, támaszpontok. A nyilt terek nem annyira részlet dúsak, de igazából kevés idő van nézelődni A loot rendszer érdekes, de megszokható, mindig esik egy-egy jobb felszerelés, amit érdemes használni is, hogy nőjön a power lvl. ez utóbbi legjobban a WoW item lvl. rendszerére hasonlít, bár azzal már igen régen játszottam, szóval azóta lehet változott. Mindent egybevéve nekem már így is tetszik a játék, úgy, hogy csak az alpha buildet tolom. A WH40K világát amúgy is szeretem, szóval én nem lőttem nagyon mellé azzal, hogy megvettem
Azóta már én is megvettem, még a The founding féle verziót :D Nekem a 2h kalapácsos crusader jön be igazán. A világ maga nagyon bejön, a loot rendszer is. Most épp töltöm a bétát:D Mellesleg még nagyobbat nőtt a szememben ez a játék amikor kiolvastam az Eisenhorn féle három részes regényt :)
Az a jó, hogy igazából bármelyik főkasztot kezded el, egy idő után ki tudod ütni a teljes skillfát, így akármilyen karaktered lehet. Nekem most a heavy gunner jön be, a Multi melta kedvenc jószág lett már az első ismerkedéskor :) A psyker jó még abból a szempontból, hogy lehet variálni a skilleket. Érthető okokból a másik két kaszt által használt fegyverek skilljei kötöttek, azokkal nem lehet szórakozni. A közelharci fegyverek közül nekem a kétkezes csatabárd a kedvencem, elég szép mészárlásokat lehet vele művelni.
Multiban vagy szinglében tologatjátok?
Multiban tologatjuk majd. Négyen játszottunk sokat, de már 2 fővel is sokkal nagyobb az élmény. Négy fős bandával meg sokkal nehezebb küldetéseket is be lehet vállalni.Az pedig megfizethetetlen, mikor 4 ember rombol le mindent. Az meg pláne, mikor a psyker által idézett vackokat kell kerülgetned :D Népszerű figurák lesznek, az biztos. Sztem random csapatokban sok anyázás lesz a psykerek miatt, mert ha max warp heat bónuszokra mennek rá, akkor körülöttük mindenki szívni fog.
Wehehehe Az Eisenhorn trilógián én is túl vagyok már Mocskosul jó regény mind a három. Most a Ravenor trilógiával szemezgetek, de az is el lesz olvasva az tuti Szerintem az lesz a Hardcore szint, amikor Psyker is lesz a csapatban :D nem elég, hogy az ellenfél kemény lesz, de még a csapat nyakába szakít még pár kedves hívatlan vendéget
Egy ideje nem néztem fel, és gondoltam meglesem hogyan áll.Belépek és a kurzorom sehol sincsen a játékban.Ahogy mozgatom felvillan az opciónál a menüben mintha ott lenne az egér.Rá is tudok nyomni de, az egerem sehol.Tapasztalt valaki ilyet már?
Játszunk páran együtt, de ilyet nem tapasztaltunk. Lag volt 4fös multiban, de most arra is adtak ki javitást. Ma este töltheted le a végsö buildrt, 7kor indulás, bizzunk benne hogy az megoldja a kurzor gondjaidat.
Hát, más játékokban a full screen / windowed full screen / windowed mód közti váltás szokott segiteni.
Egyik játékban mondjuk fullscreenben szar vmi, a másikben meg pont ott jó.
A kurzor eltünés mellett másik kedvencem amikor a kurzor nem ott van ahol látszik hanem kicsit odébb...
Rendben köszi.Van valami hír, hogy kb mikorra várható az indulás?
"I think we have something. Servers are down for maintenance. Stay tuned." Megapull írta 2-3 perce. Én már csak holnap folytatom a purgálást :) majd be alszok :D
Kérnék egy kis segítséget. Barátommal együtt meg vettük a játékot. Nálam minden jó. Nála nincs semminek hangja. Szoszerint semminek. Minden jó van be állítva. Más játékoknál nincs gond. Driverek is lettek frissítve. Most egy külsö hangkártyával fog próbálkozni.
Jó játék de ez a lagolás többjátékos módban kegyetlen.
Végül is milyen lett a játék?
Az attól függ mit vársz töle ha grim dawn vgy diabló szerü játékot akkor csalódni fogsz. Sokkal taktikusabb lassabb játékmenete van, gyakorlatilag csak minimális loot-al / ez szerintem hiba, ettöl is lesz jó egy arpg / a pályák végén kapsz jutalmat de közbe csak nagy ritkán esik valami. A karakter fejlödés xp elosztás is teljesen mint egy diablóban ez is ízlés dolga, hogy bejön e valakinek vagy sem.
A skillek, attributes, perkek, heroic deeds, fate, stb ficsörök összetettnek tünek elsöre, egy kicsit talán tulságosan is de csak az elején. Content már most van és ha hihetünk az igéreteknek lesz is még böven. A grafika és a hangok csillagos ötös ehhez a stilushoz képest.
A multiról majd a többiek mondanak valamit az engem nem mozgat.
Ami nekem a legjobban tetszik, hogy a 40k univerzum feelingje nagyon ott van, látszik, hogy a fiúk rendesen átnyálazták az ide vonatkozó forrásokat. Összeségében jó játék lett de nem olyan pörgös mint amit ettöl a stilustól megszokott az ember.
Nekem az egér megjelenítése nem tetszik, valamiért olyan ormótlan, és túl színes (kinek jutott eszébe a hupikék szín??)
Mennyire van benne sztori illetve egyedi küldetések/pályák?
Nekem az szokott a legkiábrándítóbb lenni amikor procedurálisan generálják építőkockákból a pályákat meg a küldetéseket. Aztán persze megy a marketing hogy egymillióféle küldetés meg 5milliárdféle pálya, endless fun, de valójában az első órában már mindent láttál, az meg hogy a véletlenszámgenerátor tud sokféle sorrendben sorbarakni dolgokat...
Szóval nekem jobban bejönnek a kézzel készitett dolgok, mondjuk amikor van eleje-közepe-vége egy játéknak, és van vmi befejezés is...
Én se bírtam megállni és megvettem de nagyon nem jött be úgyhogy refundoltam. Marha lassú, vontatott az egész a legfontosabb arpg elemek teljesen hiányoznak vagy ki vannak herélve, tudom wedge írta, hogy nem egy grim dawn, na de ennyire gyenge eresztésre azért nem számitottam. Utoljára szerkesztette: jarlaxxe, 2018.06.09. 16:12:26
Hali,
Van már jó buildes oldal a játékhoz? még nem igen találtam. Vagy valakinek van bevált buildje melee crusaderre?
A felszereleésekben vannak pluszt adó dolgok.Eddig nem jöttem még rá ez pontosan micsoda?Olyan mintha üres hely lenne.Ide lehet valahogyan belerakni később valamit?
Rájöttem.A páncélnál ez üres hely lesz ahogy tippeltem.Nem tudom később lehet-e ide tenni majd valamit?A lényeg most,ha ilyen páncélt vezsek fel a pszimmel akkor nem ad képességet de, plusz egy pszi képességet használhatok amit bepakolok.