Ez még pre-alpha gameplay, még semmi hanghatás nincs mögötte, csak a grafika és a játék mechanika Predator.
Ami engem konkrétan zavar, hogy a videó elején megölt mobból kiesett fegyverrel lövöldöz: ez most komoly? A káosz szolgálója "eldobja" fegyverét és a birodalom katonája egy káosz által használt "fertőzött" fegyverrel harcol?
A "Boss" harc remélem nem marad így, mert ez az átfutom a fél térképet és lelövöm a bosst nem taktika. Környezeti interakciót szívesen látnék pl. felrobbanó objektumokat vagy leszakadó fémelemeket, amik sebeznek.
Egy alapszintű fegyver/páncél/kiegészítő eszköz menedzsment is jó lenne. Rengetegféle fegyver van a warhammer 40k-ban, a videóból hiányoltam ezeket és a gránátokat is. Jó lenne, ha kapnánk kasztonként többféle fegyvert, páncélkieget, gránátot és aknát vagy olyan eszközöket, amivel időlegesen bénítani vagy kábítani lehet. Ezekkel több taktikai elemhez jutnánk és nem a szokványos menj előre lőj/üss szét mindent, potizz játékmenetel szembesülnénk.
Viszont a grafika elég jó, a környezet rombolhatósága is nagyon faxa. Ami viszont elképesztett, az a single kampány utáni open world játékmód. Brutálisan a hangzik a csillagtérkép, több száz bolygóval, saját strongholdal és random küldetésekkel, meg hogy ez haverokkal együtt is játszható.
Várom, hogy mi lesz belőle, mert még nagyon az elején van ez az egész, de ha nem egy "agyatlan" taktikai elemeket nélkülöző ARPG lesz, akkor már meg is vettem. ;)