a honlapjukon a FAQ ban az van irva hogy " This will be shortly after launch, weeks not months, and will be our very first content release. " tehat itt valoban azt irtak hogy hetekkel es nem honapokkal, persze ettol meg lehet 59 nap is :) na mindegy kesobb ugyis lesz fix datum, addig meg majd lehet tolni az uj campaingokat.
Úgy értem hogy facebookon követem én is őket, de nem emlékszem hogy ez előtt a komment előtt bárhol megemlítették volna. Én eddig mindenhol azt olvastam/hallottam hogy megjelenés után pár hét.
Lehet, hogy rosszul tudtam eddig. Köszönöm a kiegészítést! :-)
aaa ez az eredeti kezdo kommentet irja be mintha arra valaszolt volna, de nem, hanem alatta ujra kerdezett es arra, de itt a post itt meg lehet talalni:
Sztem ezt elírták. Nem láttam ilyet még sehol, pedig aktívan követem a híreket. Ahogy látom ez egy kommenthez tartozó válasz. Nem hiszem hogy egy szimpla válaszban közölnék ezt a hírt.
most ezt irtak facebookon, hogy par honappal jon az 1-2 osszekapcsolasa a tww2 utan.
"Max Poulin Now do you guys have an ETA on when you plan to integrate the 2 games? Not sure if you've mentioned it before Tetszik · Válasz · 1 órája Kezelés Total War Total War Max Poulin A few months after launch, it will be our first update for the game."
Lenne egy kérdésem. Ha fullra újra rakom a gépet, akkor újra le kell töltenem minden dlc-t és free lc-t a játékhoz telepítés után? Vagy hogyan működik ez?
Már az első és második részt is így fogják összekötni, ami egyébként 12 játszható népet eredményez megjelenéskor (2. rész megjelenése után pár héttel de nem egy hónappal jön ingyenes frissítésként a grand campaign)....Beleértve a 2 dlc frakciót is és nem számolva az alfrakciókat (1 goblin, 1 ork, 1 törp, 1 vámpír, 2 breton stb.). Utoljára szerkesztette: ratgab, 2017.08.09. 11:02:15
Azt nem tudja valaki, hogy pontosan, hogy lesz a 2. és 3. rész megjelenése után egy nagy játék az egész? Valami olyasmit olvastam, hogy a 3 rész közös lesz (1 launcher) és 14 játszható faj lesz végül egy Mega Campaing néven. Ez így lesz? Mert az jól hangzik végülis.
Elég jól hangzanak a dolgok :)
Itt is vannak egységbeli változtatások is. És gyanítom ez még koránt sem a teljes lista....
Gyakorlatilag kapunk egy tök új Total War: Warhammer 1-et!
Uraim egy raklapnyi változás jön a csütörtöki javítással. Elsősorban a Legendás Lordok fejlődési fája került átalakításra. Gyakorlatilag a játék alap 5 fajának legendás lordjai egyedi fejlődési fát kaptak.
Legfontosabbak: Kemmler megkapja végre Krellel kapcsolatos fejlesztéseket, Chaos frakció mindhárom lordja egyedivé lesznek téve, Gelt átalakított fejlődési fája (talán végre használható lesz a lore of metal is?), Karl Franz is kapott némi változtatás, Volkmar csak apróságokat.
Ki tudja még lehet egyéb dolgok is változnak a csütörtöki javításban (személy szerint gyanítom, hogy lesz még népenként 5-6 ROR egység, amit még nem láttunk). Redditen pl. a Chaos frakciónál várnak némi statisztika alapú változásokat (egységek erősítése, fenntartási költség csökkentése).
A játékot egyértelműen már most elkezdték felkészíteni a grand kampány beépítésre. A lordok egyedivé tétele az első lépés, ezt követheti némi játékmenetbeli ráncfelvarrás az alap 5 népnél (lehet ebből is látunk majd valamit csütörtökön).
Új kezdő helyek megjelöléséről nincs hír (pl. Vampire Countsnál Mousillon vagy Empire-nál Middenheim, esetleg Ungrim átküldése Karaz A Karakból a másik törpe Karakba.
Összegezve: Augusztus 10-én jönnek a Norscaiak 10 euróért vagy ha előrendeled a játék második részét előrendelői bónuszként. Az alapjáték jelentős ráncfelvarráson esik át: 30 ROR egység azt ezt eddig nélkülöző 5 népnek. Legendás Lordok átplasztikázása valami egyedivé. Apróság, vagy kinek mi, de a ROR egységeknek lesz egy cooldownja (pl. norscai mamut ror egység ha meghal vagy elküldjük 10 körig nem lehet újra felfogadni).
Őszintén szólva nagyon meg vagyok lepődve, hogy ennyire törőd a CA a rajongók igényeivel és még most is mennyire foglalkozik az első játékkal.
Ha kijön a javítás teljes listája természetesen beszúrom ide is.
Mert a Games Workshop nem engedélyezte a formációkat. A táblás játékok adják az alapokat és ott elég kevés egység tud formációt ezért a Total Waros egységek se kaptak formációkat.
Nekem továbbra is nagy szívfájdalmam, hogy nem lehet formációkat megadni a csatában, illetve csak a törpéknek van komplett technológiai fájuk. A többieknek csak olyan tessék lássék.
Ezt adom. Jobb lenne ha úgy oldották volna meg, hogy csak a lorddal lehet levadászni a szörnyet aki ugyan úgy egyedül lenne, szval 1v1. Vagy úgy, hogy olyan OP-re csinálták volna meg az adott szörnyet, hogy egy egész sereg kell a kiírtásához, de akkor is egyedül lenne. Nekem ez nagyon hülyén jön le, hogy egy szörnynek erősítés érkezik, hiszen ezek a szörnyek valljuk be vadak és primitívek. Szval ezt elég hülyén oldották meg.
Engem az adott istenség bónusza érdekelne. Új lord of change? Van rá esély, hogy más lesz mint az Everwatcher? Vagy azok mind ugyan úgy néznek ki?
Ez is mi :D ?? Lényegébe ez eddig is bent volt a játékba csak nem monsterhunter volt a neve hanem a hőshöz köthető egyedi kihívás.. Lényegébe ez ugyan az csak máshogy nevezik..
Persze értem én, csak tényleg most már ha jól számolom lesz 13 nép, eszméletlen mennyiségű egységgel amit már fejben sem lehet tartani. Persze oké jó dolog ez csak azért ezen kívül semmi más nem változik. Új modellek új texturák és ebbe kimerül minden. Most én aki az összes néppel végigtoltam lényegébe jelentősen nagy változást nem fogok tapasztalni, max most más modellekkel fogom letarolni a mapot. Oké nem panaszkodom eddig mindent megvettem ami kijött a játékhoz, ezután is megfogok, csak ha már ekkora a siker itt ott belenyúlhatnának és ujratexturázott egységeken kívül mást is adhatnának a veteránoknak..
Valahol igazad van, de ha azt nézzük a 3. részig még bőven fejleszthetik a játékmenetet. Viszont szerintem már most az első részben van annyi tartalom mint a shogun 2ben vagy rome 2ben. A második részében (ami standalone kiegészítő) megint van annyi tartalom mint pl az alap rome 2ben. Ha csak ezt a 30 regiment egységet nézzük akkor rájövünk hogy ér annyit mint pl a rome 2ben egy culture pack.
Azért nem kell hasraesni a FLC-től sem. Ha megnézitek a TW2 cirka 16.000ft lesz és azért lássuk be elég erős 2. résznek nevezni. Max kiegészítő lehetne, ami hoz 4-5 új fajt. Nekem nagyon hiányzik hogy maga a játékmenet semmiféle fejlesztésen nem megy át, nem csinálnak mondjuk Shogun 2 féle multit nem mélyítik tovább a játékot. Szarják ki az új népeket amihez van 1-1 érdekes újítás de az csak az adott népre vonatkozik, de lényegében más változás nincs. A hajós csatákat sem erőltetik pedig azért az is komolyan megdobhatta volna a játékot. Én imádom a TW-t de 400 óra játék után már azért végigtolni újra és újra kezd unalmas lenni! Ez a 30 uj egység is mi ? Ez fajonként akkor 6 nevesített egység, eddig népenként volt 9 10.. illetve jöttek új egységek is a régi népekhez új hősökkel stb.. Remélem lesznek még újdonságok mert ez igy soványka, bár Norsca elég jónak tűnik..
Hát szerintem nem lesz több dlc az első részhez. Legalábbis nagyon csodálkoznék.
Igen és sokkal jobb a helyzet a Warhammer DLC-ivel mint az Attila vagy a Rome II esetében. Azoknál a steam alapján összesen talán egy volt ingyenes? A Warhammernél pedig a 13-ból 6 az, sőt ha valaki elővásárolja a Warhammer II-t akkor az a 6 már 7 ingyenes lesz. Ráadásul az ingyenes DLC-k se voltak mindig csekélységek.
Amúgy ha megjelenik a Warhammer II akkor az első részhez már nem lesznek újabb DLC-k? Utoljára szerkesztette: davidbog, 2017.08.02. 20:19:46
Nagyon változó, mert függ attól hogy melyik frakcióval megyek és hogyan alakulnak az erőviszonyok az AI-nál. Volt hogy már a 170. körre megnyerhettem volna Káosszal very hardon, mert a Wood elfek bedarálták Bretonniát és a Birodalmat is. A legutóbbi Káosz meccsemben viszont 420. körig húzódott el játék, mert a törpöket nem egyszerű leverni VH-on még a Káosszal se ha nincsen a hősöknek Lightning Strike képességük. Meg itt eleve arra mentem, hogy a lehető legjobb és legtöbb traitet megkapják legendary lordok. De vannak olyan frakciók, amelyekkel very hardon nagyon nehéz: Von Carstein, Clan Agrund. De zöldbörűekkel nem is nagyon próbáltam VH-on a Wood elfekkel pedig még soha nem is nyertem, mert szinte nem is játszottam velük grand campaignt.
Hát ez azért nem semmi. És még megy a vita redditen, hogy ez lesz-e a free lc amit a norsca dlc mellé adnak. Mert, hogy itt egy szó se volt Krellről és Kemmlerről mikor tudjuk, hogy Kemmler fejlődési fája átdolgozásra kerül és nagyobb hangsúlyt kap Krell.
Még mindig lehet egy kósza nyúl a kalapban amit előhúznak.
Mindenesetre amit a CA ingyenes tartalmak kapcsán művelt az példaértékű még úgy is, hogy baromi drágák a dlc-k (ha belegondolunk 2 nagy dlc volt csak.... a Beastmen és a Wood Elfes....Az összes többi sokkal olcsóbb).
Én nem rég vettem meg. Most megy az első játék Empirevel (dlc-ből a Blood Gods és az Elfeket vettem meg, meg a majd jövő héten jövő Norscakat), már a Norsca frakciók és a Káosz erői is támadnak, de úgy tűnik leverem őket szép lassan és mehetek rá a győzelmi feladatokra.. Ha a kincstár minusz haza nem vág :D Izgibb, mint az eddigi Total Warok :) 165 kör ment le eddig. Szerintem lesz 200-210 mire elbánok a Káosszal. Nektek mennyi szokott lenni egy grand campaing menet? 300-400 kör? Amúgy most jöttem rá mennyire kéne egy Total War - Lord of the Rings :)
Ezért is éri meg néha lejátszani az eldöntöttek tűnő csatákat...
1. Grimgor megtámadta az egyik Törpe várost Kb. 100%-os győzelmet írt ki de gondoltam nem adom könnyen magamat. Grimgor végül győzött de a Törpe távolsági + egyéb egységek annyira leapasztották a seregét hogy ez egy vereséggel is felért. Ilyen túlerőben max 40-50 egységet veszít az ellenség de ezt nekem sikerült ügyes taktikával 450! -re feltornászni, ami Grimgor seregének több mint a felét jelentette. Ráadásul csak kifosztotta a várost tehát nem kellett újra foglalnom/népesítenem. Ezt követően pedig az éppen akkor odaérő felmentő sereg komolyabb nehézségek nélkül elpusztította az ork sereget.
2. Egy törpe frakció föderációba lépett velem. Jó pár várost hoztak a közösbe + egy háborút a vámpírokkal. Carsteinék éppen a "fővárost" ostromolták és mire odaért volna felmentő sereg támadásra szánták el magukat. De szerencsére mivel idegen területen voltak már ők is eléggé megfogyatkoztak. Így némi ügyeskedéssel sikerült megnyerni az ostromot.
Már most hajt a kíváncsiság, hogy mi lehet az uccsó free-LC :)
Kemmler feléleszti Krellt és egy ideig az oldalán harcol (Nagash hagyja természetesen amiről Kemmlernek lövése sincs). A Krell gyakorlatilag Kemmler nélkül nem szabadott volna, hogy létezzen és fordítva. Ergó már amikor Kemmler a játékba kerütl akkor kellett volna, hogy lehetőség legyen Krellt idézni. Ez a lépés most ezért nagy dolog, mert egy kvázi használhatatlan LL-t így használhatóvá tesznek.
Első játékhoz jön még Free Lc amikor megjelenik a Norsca frakció. Annyit már kijelentett a CA, hogy a Woodelfekhez tuti lesz benne valami érdekesség (ROR talán?) és ha jól emlékszem a Beastmenekkel kapcsolatban is említettek valami ilyesmit.
A régi népekhez is érkezik majd 1-2 dolog állítólag. Szerintem ez lesz az utolsó Free LC a játékban így a tippem az, hogy minden nép fog kapni valamit, de a WE, Beastmen, Empire biztosan.
Pár hozzászólással lejjebb ki lett vesézve, hogy Nagash mellett Kemmler is feltámasztotta Krell-t és egy ideig együtt emberkedtek és gyilkolásztak. De mivel ők nekromanták voltak így gondolom élőhalottként élesztették fel. Viszont mikor Nagash visszatért, akkor ő is élőhalott volt már?
1. Milyen kapcsolat van Kemmler és Krell közt? 2. Mivel ez a free lc az Old Friend, akkor ezek szerint az első játékhoz már nem is lesz több free lc? Pár napja CA kijelentette, hogy a Norsca dlc-hez tartozó free lc nem az Old Friend lesz, hanem más free lc jön mellé és az Old Friend a későbbiekben jön. Akkor most mi van?
Ez egy jó kis olvasmány volt. Oké nem azt mondom, hogy gond hogy berakják sőt örülök neki, csak akkor a többi elhanyagolt faj is kapjon egy kis szeretetet főleg ha fizetős fajról beszélünk. Minél több tartalom lesz a játékban annál jobb. Érdekes hogy ki kit öl meg. :) Hallottam hogy Sigvaldot pedig az a troll király ölte meg aki a második l.lord lesz norscában...nem is akárhogy :D
Fasza kis összefoglaló volt. Imádom olvasni a sztorikat csak kár, hogy magyarul nem sok minden van meg. Amilyen durva arcnak tartják Krell-t és mutatták be asszem a zombivadászban is, ahhoz képest sokszor kifingott. De MOD formájában eddig is lehetett játszani vele és azt elég faszául megcsinálták nagyon bírtam. Egyiknél Kemmler mellett alap ember is volt, ami a játék elején nagyon hasznos tudott lenni.
De bizony. :) Szerintem hamarabb kellett volna bekerülnie.
Eredetileg Sigmar előtt ~1500 körül tevékenykedett, akkoriban az emberek még barbár törzsekként éltek, az egyik ilyen törzsnek (amit Khorne beszennyezett) volt az ura Krell. A törpök ellen indított támadást és több erődjüket is elfoglalta, de végül Grimbul Ironhelm ölte meg. Követői elvitték a holttestét és egy otromba sírba temették a Káosz Puszták szélén, ezt találta meg Nagash Sigmar idejében, majd feltámasztotta. Az alakuló Birodalom elleni háborúban Nagash oldalán harcolt, a csatában (Battle of the River Reik) Nagasht levágta Sigmar Krell pedig elmenekült és elkezdte végig dúlni a gyengécske Birodalmat. Sigmar őt is legyőzte (Battle of Glacier Lake) és egy mágikus sírba temették. Több mint 2000 évvel később Heinrich Kemmler találta meg a sírját és támasztotta fel, hogy őt szolgálja (Kemmlert is Nagash vezette annak tudta nélkül, Krell a végső pusztulásáig Nagash harcosa marad). Krell és Kemmler harcolt a wood elfek és bretonok ellen is (la Maisontaal apátságnál Tancred herceg megverte őket), illetve a Castle Reikguardnál a Gotrek ellen. Ez a története a Warhammer Total War játékig.
Aztán az End Timesban Krell is rendesen benne van a jóban. Most így fejből nem hinném hogy pontosan nevekkel, helyszínekkel menne . :) Úgyhogy csak annyit hogy Krell harcol a Tomb Kingsek ellen, Nurgle hordái ellen. Többször legyőzik de Nagash mindig vissza hozza. Végül Slaneesh erői ellen harcolnak Nagashék, Krell egy párbajban pusztul el Sigvald the Magnificenttel szemben, ekkorra már nem marad se elég ereje, se hajlama Nagashnak hogy Krellt újra feltámassza. De ha pontosabb érdekel az End Timeos sztorija hétvégén átnézhetem.
Mondjuk Krell nem az a figura, aki nagyon szeret engedelmeskedni, az ő főszereplésével simán lehet, hogy egy horda típusú undead kampányt kapunk, az pedig érdekes lenne.
Utána néztem. Krell egy káosz bajnok volt akit később Nagash felélesztett szval élőholt lett. Ebből következik hogy a vámpíroknál lesz. De ne már. Még egy karakter a vámpírokhoz? Elég egyenlőtlen a felállás.
A lore -ban Norsca csak úgy elvan. Maximum Kislevet dúlják meg néha de a birodalomba nagyon ritkán teszik be a lábukat maguktól.
A balhé inkább abból van, amikor káosz bajnokok egyesítik a Norscai törzseket.
Amúgy ki az a Krell? Valamennyire ismerem a WH-t de ez most nem ugrik be.
Kicsit Marvel-idegen neve van. :) Utoljára szerkesztette: Prof William, 2017.07.20. 14:16:01
Breaking news: Az Old Friend dlc Krell lesz (Steam db-n korábban kikerült egy bejegyzés).
Vagy lehet hogy nem az old friend, de Krell érkezik a játékba! Utoljára szerkesztette: ratgab, 2017.07.20. 13:01:13
Mind Wulfrik, mind Throgg baromi erős kell hogy legyen. El nem tudom képzelni, hogy ne csinálják meg őket nagyon erősre.
Elfek: Azért alapvetően az elfek törékeny lények. Nagyon ügyes, gyors és kecses harcosok de mégsem chosenek. Egyébként a bemutatott videók még csak alfa állapotról tanúskodnak. Az értékek egy rész még biztosan fog változni.
Hydra számomra is komoly meglepetést tekintve azt, hogy a Beastmen hasonlóan nagyméretű egységeit meg annó kihagyták. De ezen hibára úgy néz ki rájött a CA, ami jól látszik abból, hogy a harci mamutokat is beépítik a norscai hadakba.
Ha már a lore-t említed. Azért a Lore-ban nem az a jellemző, hogy a norscai törzsek konstans Altdorfig dúlják a Birodalom településeit és szerintem az sem jellemző, hogy a norscaiak nagyobb fejtörést okoznak, mint a káosz hadereje.
A játékban az a gond, hogy Norsca nagyobb fejfájást okoz, mint a káosz. A káosz invázió kb vihar egy pohár vízben az állandó norscai támadásokkal szemben. És ez így azért annyira nem jó dolog. Nyilván ha játékos irányítja a Birodalom hadait akkor azért nincs nagy gond, de az AI csapnivalóan terelgeti a Birodalmat és sokaknak ezzel van elsősorban problémája.
Tegnap lett volna egy élő adás a Norsca fajról, de nem kicsit befürödtek vele, mert nem indult a stream valami technikai ok miatt. Remélem kapunk érte valami kárpótlást :D
A lovagrendek legalább egy részét behozhatnák. Illetve néhány hercegség még kaphatna legendás lordot úgy anno mint Borist Middenheim. A normál lordok egyszerűen nem adnak elég nagy bónuszokat és ha meghalnak a csatában akkor annyi, nincs nekik másik magas szintű.
Nah Wulfrikra és Throgg elég várós. Mostanában azzal szórakoztam, hogy nagy kampányban a legendás lordokat a melee combatra pontoztam. Persze azért az ésszerűség hatátrain belül, mert nem mind a 30 ponttot hanem 15-18-at karakteről függöt. Tesztelgettem melyik mennyire lesz daráló gép. Én Archaont és Kholeket tartom a legerősebbnek, kis szerencsével valami elképesztően brutál harcost lehet belőlük faragni. Harmadiknak talán Durthut raknám. Igaz vele nem játszottam de a skill tree alapján nagyon erős lehet ő is. Mind a 4 törp lord elég erős (főleg Grimbindal a Grombindal's Furyval). És Vlad von Carstein is elég jó ha melette van Isabella. A többiekből is jó harcost lehet csinálni de talán annyira nem kimelkedőt mint a fentiekből. Úgyhogy kíváncsian várom mire lesz jó Wulfrik és Throgg. :)
A Warhammer II-ből már lehetett látni csatákat és az egységek adataik. Hát nekem egy picikét csalódáskeltőek a komolyabb elf egységek. Nem rosszak de más koncepcióra számítottam, valami olyasmire mint a káosznál a chosen. Tehát csak 80 katona egy osztagban, de azoknak magas, 40 feletti melee attack/defence érték és legalább 100-as páncélzat. Elvégre mégis csak akár évszázadokig csiszolhatják fegyverforgató tudásukat és kiváló felszerlésük van. Azért így is jók lesznek, és lagalább nagyon szépek. Külön meglepetés és öröm, hogy lesz Hydra is a sötét elfeknél. :) Arra számítottam, hogy DLC-s egység lesz.
Úgy rémlik a High Elfek Warhammerben nincsenek olyan rosszban az emberekkel. Persze "csak emberek" de amúgy komoly kereskedelmi kapcsolat van Ulthuan és a Birodalom között.
Igazából a lore-ban is létező de a játékban nem szereplő népek közül nem nagyon tudsz olyat behozni, ami az Empire szövetségese lehetne. Nyugaton Bretonnia, és a törpe frakció, keleten és délen a hegyekben szintén a törpe erődök és a határhercegségek a szövetségesek. Ezen kívül sok lehetőség nincs. Észak felé haladva Norsca, azon túl a káosz pusztaságok vannak, ahova nem tanácsos menni. Nyugaton Bretonnián túl a tenger, ott pedig Ulthuan van, de egy High elf számára az ember egy koszos állattal egyenértékű, segíteni legfeljebb akkor segítenének ha a világ megsemmisülése a tét. Kelet felé haladva ott vannak az Ogre törzsek - akik szintén nem barátok - és a Káosztörpék akik még rosszabbak. A mindenhol jelen lévő skavenel, szintén ellenségek. Dél felé ott van Nehekhara, amit szintén élőholtak laknak, akik a legjobb esetben semlegesek. Van még egy két frakció (Cathay, Araby) de azok nagyon messze vannak.
Az egységeken nem erősítenék (a lore nem olyan, "sajnos" egy chosen simán levág 50 átlag empire katonát mire lenyomják.) Amit el tudnék képzelni azok olyan unique egységek mint a Knight of the Blazing Sun behozatala, mert amúgy szinte minden tartománynak van ilyen lovagrendje.
Akkor gondolom majd Norsca majd az alapjátékban is megkapja ezeket a dolgokat. Tehát Norscai seregek majd nem 2-3 féle marauder egységekből állnak majd hanem az itt behozott nordokból.
Jelen pillanatban Old World kapcsán én valami kiegészítést várnék a Birodalomhoz. Redditen is nagy a sírás amiatt, hogy immár totál körbe van véve a Birodalom ellenféllel és igazán nincs rájuk ellenszere.
Legfőképpen pont az északiak keserítik meg a Birodalom életét. Kíváncsi leszek ez a dlc valamelyest javít-e a helyzeten (mindig azt tapasztalom, hogy ha nem Birodalommal vagyok mikor odaérek a határukra szét vannak bombázva teljesen).
Valami segítség kéne nekik. Több pénzt generálhassanak, vagy kicsit jobbak legyenek az egységeik vagy a határon található Hercegségek legyenek erősebbek (Kislevvel meg kéne valamit kezdeni, mert amilyen jól tartják magukat a történetbe olyan gyorsan elhullanak a játékban és ráadásul diplomáciai tárgyalásokba se igen bonyolódnak). Attól tartok, hogy az új egységekkel Norsca még erősebb lehet mint eddig volt.
Nagyon kéne még továbbá a Birodalomnak még másik kezdőhely, esetleg új frakció. Norsca megkreálása miatt meg még inkább (Wintertooth ott van pont Kislev határán).
Érdekes faj lesz ez is. Úgy látom tele lesz szörnyekkel, vérszomjas harcosokkal...igazi barbárok. Az én részemről akkor lenne teljes az öröm és egy szavam sem lenne (ami a warhammer 1et illeti) ha a Norsca dlc mellett érkező free lc egy új wood elf legendary lord lenne. Hiányzik egy harmadik l.lord a wood elfeknek :)
Jah és ha minden igaz holnap még gameplay videó is lesz a norsca frakcióról.
Dehogy jött a semmiből. Kint van már a rooster is. Harci mamutok, vérfarkasok, fimir, Wulfrik és Throgg, különböző helyről induló LL-ek. 10 eurós ár. Warhammer 2-t előrendelő játékosok alapból megkapják és már augusztus 10-én játszható is lesz.
Jah és jön mellé ingyenes tartalom is és még hátra van az old friend is (a mostani ingyenes tartalom és az old friend két külön dolog lesz). Utoljára szerkesztette: ratgab, 2017.07.18. 17:55:06
Fúúú bazze ezt odatették rendesen :D Éreztem rajta a régi Warhammer online cinematic trailerek nyújtotta borzongást :D Kell is a marketing, hogy ezt is megvegyék ha már a mostanit végül sikerült feltörni. De nálam ez is tuti vétel lesz minden aprósággal együtt, mint az eddigiknél vagy a Diablonál is.