Uraim egy raklapnyi változás jön a csütörtöki javítással. Elsősorban a Legendás Lordok fejlődési fája került átalakításra. Gyakorlatilag a játék alap 5 fajának legendás lordjai egyedi fejlődési fát kaptak.
Legfontosabbak: Kemmler megkapja végre Krellel kapcsolatos fejlesztéseket, Chaos frakció mindhárom lordja egyedivé lesznek téve, Gelt átalakított fejlődési fája (talán végre használható lesz a lore of metal is?), Karl Franz is kapott némi változtatás, Volkmar csak apróságokat.
Ki tudja még lehet egyéb dolgok is változnak a csütörtöki javításban (személy szerint gyanítom, hogy lesz még népenként 5-6 ROR egység, amit még nem láttunk). Redditen pl. a Chaos frakciónál várnak némi statisztika alapú változásokat (egységek erősítése, fenntartási költség csökkentése).
A játékot egyértelműen már most elkezdték felkészíteni a grand kampány beépítésre. A lordok egyedivé tétele az első lépés, ezt követheti némi játékmenetbeli ráncfelvarrás az alap 5 népnél (lehet ebből is látunk majd valamit csütörtökön).
Új kezdő helyek megjelöléséről nincs hír (pl. Vampire Countsnál Mousillon vagy Empire-nál Middenheim, esetleg Ungrim átküldése Karaz A Karakból a másik törpe Karakba.
Összegezve: Augusztus 10-én jönnek a Norscaiak 10 euróért vagy ha előrendeled a játék második részét előrendelői bónuszként. Az alapjáték jelentős ráncfelvarráson esik át: 30 ROR egység azt ezt eddig nélkülöző 5 népnek. Legendás Lordok átplasztikázása valami egyedivé. Apróság, vagy kinek mi, de a ROR egységeknek lesz egy cooldownja (pl. norscai mamut ror egység ha meghal vagy elküldjük 10 körig nem lehet újra felfogadni).
Őszintén szólva nagyon meg vagyok lepődve, hogy ennyire törőd a CA a rajongók igényeivel és még most is mennyire foglalkozik az első játékkal.
Ha kijön a javítás teljes listája természetesen beszúrom ide is.