Mint ahogy letett néhány, a maga idejében eléggé előremutató megoldást játékmotorok tekintetében, nagy valószínűséggel az oculussal sem lesz gond, ez persze csak tipp, viszont előbutóbb megtudjuk mit sikerült a VR-el kezdeni. A Doom3 BFG edition már rég támogatja a S3D megjelenítést, saját VR devpéldányát is azzal demózta. (Nem tennék rá 4 forintot, hogy az új doomnak lesz natív S3D támogatása, nem hogy VR ...)
-carmack egy introvertált alakoskodó aki egy céget sem vitt sikerre, ellenben földbeállításban jeleskedik , szóval várjuk a tevékenységének eredményességének kibimbózását az oculusnál.
Tudod (többek között) a futballnak is kb. 20 éves a játékmechanikája, gondoltam csak megemlítem. De a jó hír, hogy szerencsére az sem kötelező. Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.07.30. 16:17:06
Mindig rá kell csodálkoznom arra, hogy továbbra is tömegek harapják ezt a 20 évvel ezelőtti (ma már primitívnek számító) játékmechanizmust, ami gyakorlatilag a látványvilágon kívül (szerintem az sem egy hú de nagy valami) az égvilágon semmi újdonságot nem ad. Ingyen sem kéne, annyira faék a dolog (mész a csőben oszt lősz), hogy erre azt mondani, hogy szórakoztató időtöltés... :D Utoljára szerkesztette: ElNano, 2015.07.29. 15:49:34
(És ezt már tényleg csak zárójelbe, hogy ha megcsinálnák a doomot UE4-el is, nem vennék rá mérget, hogy te egyértelműen ráböknél, hogy melyik készült UE4-el, és melyik idtech6-al.)
Csak megjegyzem zárójelben, hogy John Carmacknak semmi köze a doomok storyjához, ő mindig a technkai hátteret biztosította a játékokhoz, és egy ideje nem az Idnél dolgozik, hanem az Oculus fejlesztésén tevékenykedik. A hozzászólásod stílusához kicsit lehetnél sokkal tájékozottabb is akár. (Másrészt ha ez egy reboot is, pl. egy Pókember rebootból ritkán lesz Batman.. doom az doom)
Abban az időben, amikor az első rész ment, akkor minden "3D" játék zárt volt. Néha a Hexen 1 kitekintett, de egyébként az is kazamatákban játszódott végig.
Ez is szinte csak zárt térben fog játszódni, mint a 3?
Hát ha komolyan gondolják ezt a "az UAC Corporation felfedezett pár ősi szimbólumot, melyekkel sikerült elszabadítani a Poklot" 'kerettörténetet', akkor már bukós is, mert a hardcore rajongókon (na és az újszülötteken) kívül ez sok embert már aligha érdekel. John Carmackkal leülhetne valaki beszélni, hogy igenis szükség van sztorira egy játékban is, közben esetleg felvillantva neki a most készülő Unreal 4 motorral rendelkező játékokból 1-1 screenie-t.
a sztorira én is kíváncsi vagyok. Mert valami hasonló volt az első is (ott is elszabadítottak valamit) a kiegészítő rész is ilyesmi volt. Stb...
A grafikával nagyon nincs gond. De félek tőle, hogy olyan lesz mint a Rage. Amikor beharangozták, az a grafika ütött. Mire kijött, teljesen átlagos lett.
ez a latvanyvilag - engine - egy kis finomitas - ne kurjak el - boldogsag Utoljára szerkesztette: PeeTeR, 2015.07.26. 10:30:19