Sziasztok! En megvettem ezt a jatekot.egszeruen imadom.a hangulata es a fejlesztgetes na meg a duplomacia probalgatasa is :) teljesen el rudok benne tolteni ugy egy hetveget is h eszre sem veazem azt h eltelt ket nap :D szoval nekem ezek miatt abszolut nem sok erte az ar :)
De jó, 2 napja b@szkódtam, hogy teszteljem és működésre bírjam a modjaim 1.3.2 bétán, erre ma kijön. :D
Stellaris multiplayer-hez keresünk játékosokat. Kis haveri társaság vagyunk 4-5-en szoktunk játszani (sajnos társaságból nincs mindenkinek meg eredetiben így csak törttel szoktunk ha mindenki jön.) Általában hétvégéken, főleg vasárnap délutántól estig.
Ha valaki szeretne csatlakozni esetleg már ti is többen vagytok és lenne kedvetek egy nagy multit csinálni jelentkezzetek nálam.
Az még hagyján, hogy pluszt kap mindenre, de nem kell neki kaja, tele vannak a bolygóim erőművel meg kutatóépületekkel:D Éhezés nincs, mindenki tökéletes, az esetleges nem lojalistákat meg szétszedjük (nem purge). Terraformálnod nem kell semmit, mert még toxikus vagy radioaktív bolygón is 100%-osak a fiúk/lányok:) Egyetlen hátrány, hogy a sentinet ai miatt kitörhet a lázadás (amit titkon reméltem is, kiváncsi voltam, mi lesz, ha a birodalmam 75 %-a átáll), de nem akar jönni az istennek sem, pedig már több mint 100 éve kifejlesztettem. (Kell hozzá minimum egy spark of genius vagy engineering trait-es tudós, hogy ne 0,01 legyen az esély a sentinet ai-ra).
Integráltam a birodalmamba egy vazallust, és miután sikeresen beolvasztottam őket hirtelen lett egy csomó felesleges construction ship és science ship. Nem tudom őket disbandolni. Miért?
Szintetikusnál az energia termelésre -40% van nem? Vagy rosszul emlékszem? Azt hogy oldottat meg, vagy ott emberek vannak? Ja és fejlesztéseknél is -80%(?). Vagy ez csak a robotokra igaz a többi szintetikusra nem? Vagy túl sokat kérdezek? Esetleg túl sok volt a vagy a kérdésekben? Vagy nem is tudom...:)
Ez tök jó, mert nálam meg full szintetikus társadalom volt a cél, most már az emberi birodalom 70 % szintetikus, a maradék humánokat meg -purge-el - konvertálom át robottá. (+20 % mindenre, 100 % habitability mindenhol). Vártam az AI lázadást, hogy megnézzem, egyből átáll e a birodalmam 70 %-a, de nem jött. 100k-s flottával, (living metal, idegen energia meg pajzsmodul + fegyverekkel) várom valamelyik krízist, már majdnem minden technikát kifejlesztettem, de nem jön semmi. Egy darab awakened FE maradt, de szerintem ha megindulnék, a galaxis másik fele is az enyém lenne. Szerintem kezdek egy új game-et hard-on, vagy jegelem 1.4-ig. Utoljára szerkesztette: silverchain, 2016.11.05. 13:11:10
Annál nincs jobb érzés, amikor évtizedekig (évszázadokig) fenyeget, megaláz és fölényeskedik egy Fallen Empire, aztán végül legyőzöd, és utána könyörög, hogy a vazallusom lehessen és hogy védjem meg...
Nekem már volt az Unbidden a Prethoryn Swarm és a gépek lázadása is, de az első kettő annyira OP (kapásból több 150k+ erejű flotta, és egyre csak több, anyád), hogy esélyem se lett volna ellenük, amikor jöttek. Az Unbidden rögtön az után jött, hogy felszereltem a hajóimat Jump Drive-al. Aztán amikor megláttam, hogy mennyi van belőlük inkább vissza is töltöttem a játékot... A Prethoryn Swarm utánuk, 2400 környékén érkezett, de az is akkora hadsereggel, hogy az valami vicc. A legnagyobb baj, hogy a többi birodalom és a Fallen Empire-k is keresztbe leszarják, hogy éppen lerohanják a Galaxist, és senki sem segít, én meg egyedül édes kevés vagyok ellenük, főleg ha a Galaxis másik felére érkeznek... Ha tudom, hogy ezek a krízisek ilyen hülyén vannak megcsinálva, akkor kikapcsolom indításkor, mert csak elrontják a játékélményt. Mivel az Unbidden inváziót sikerült elkerülnöm a Jump Drive mellőzésével, így csak a Prethoryn Swarmot kellett valahogy kikapcsolnom, úgyhogy fogtam a mentést, és az event dátumához hozzáadtam 1000 évet (365000 napot), mert nem lehet törölni játék közben kríziseket, csak elodázni. Aztán amikor már megnyugodtam, hogy van még ezer évem (vagy amennyit szeretnék, vagyis kvázi kikapcsoltam), az egyik szomszédomnál kitört a gépek lázadása. De az Unbidden és a Prethorynekhez képest azok szánalmasak voltak. Mivel a szomszédomat éppen szarrá verte az egyik Fallen Empire, ezért nekem kellett beavatknoznom, és megmentem a világot, odavezényletem 2db 30k-s flottát, földbedöngöltem velük a robotokat, a megfertőzött bolygókat elfoglaltam, aztán visszaadtam a tulajdonosuknak, aki úgy láttam hogy aztán kiirtott minden robot pop-ot a megfertőzött bolygókról (én szándékosan még csak ki se fejlesztettem a robotokat). Szóval kb. 1 év alatt még csírájában elfolytottam, de nem tudom, hogy mi lett volna belőle, ha nem reagálok azonnal, mert nagyon gyorsan terjeszkedtek. Persze pont úgy jött ki, hogy mire lenyomtam az utolsó robotot is, a szomszédom, az egyik xenofób Fallen Empire, aki már évtizedek óta fenyegetett, hadat üzent, szóval őt is fel kellett "szabadítanom"... Mozgalams volt a 25. század eleje.
Már lassan 2400-nál tartok, psi jump drive, sentinet ai már rég kifejlesztve, csücsülök majdnem a fél galaxison, várom az eventet, de semmi. Így elunom magam, és kénytelen leszek betámadni az egyetlen megmaradt fallen empire-t.
Attól függ, h mit kérsz tőle. Van olyan, h +15% fejlesztési sebességet ad, infót kaphatsz leviatánokról esetleg tudóst kérhetsz tőlük. Ha ráviszed az egeret, akkor kiírja mit kapsz.
A Lev DLC nekem megvan, biztos ezért jelentek meg. Próbáltam használni őket, de azonkívül, hogy fizettem a curator enclavenak a szolgáltatásért, nem vettem észre, hogy a fejlesztést segítené.
Azt nem tudom most pontosan, hogy a Leviathans DLC nélkül megjelennek-e. Korábban olvastam róla, hogy megjelenhetnek, de DLC nélkül csak passzívan ott vannak, nem lehet velük semmit sem kezdeni. Nekem még nincs meg a DLC, de nem találtam enklávékat sem, szóval feltehetően ez már nem igaz.
Sziasztok! Belefutottam két enclave-ba (curator és artists), azonban nem jöttem rá, mire használhatók. Tudtok ebben segíteni?
Első hard játékomat be is szoptam, ahogy kell :) 2233-ban megtámadott a szomszéd 2k-s (3-4 destroyer + 40 corvette) flottával. Az én 800-as flottám + space port nagyon gyorsan elesett. A gazdaságom már elég jó volt, de a fleet capacity-re nem fordítottam elég hangsúlyt.
Tanulság: space port minden bolygóra fleet capacity miatt, és folyamatosan gyártani a hajókat. (Normalon azért elég jól el lehetett lavírozni kisebb haderővel is az elején.)
Event chain végén megkaptam tűlük a Sentinent AI (dangerous) techet +10% research minden területre. Azért ez rögtön kezdésnél igen nagy táp :)
Kezdtem egy új játékot hardon, 25% lakható bolygóval. Szinte a játék elején az egyik advanced ai felajánlotta a protektorátust, mert látta milyen primitív vagyok :) Hardon mindenki erősebb, szóval komolyan elgondolkodtam, hogy elfogadjam. De hát a büszkeség ugye... ~2225 környékén már többen is szemet vetettek rám a gyengus haderőm miatt. Érdekes lesz ez :)
Izé... mind a 32 birodalom véleménye pozitív még az is akivel épp egy háború közepén vagyok:D. Hát, NAAAAA :). Nem is tudom lehet még kell reszelgetni egy kicsit, azt hiszem most egy félévre pihentetem ezt a játékot hagy forrja ki magát :).
Tényleg valaki még jó régen írta, hogy kipróbálja a 100% robot birodalmat, annak mi lett az eredménye? :D Lehet egyáltalán robotlázadás nélkül működtetni? :)
Hamarosan jön az 1.3.1., sok javítással (pl. a leglátványosabb robotos "habitability 100%" is javításra kerül).
Sajnos nekem nem is akarja letölteni a magyarítást. Újraindítottam már a steamet is, illetve próbáltam kilépni a steam kliens bétából is (javasolták más fórumon, hogy megoldás lehet) de nem működik. Tudna valaki segíteni vagy ötlet, tipp? Manuálisan nem lehet letölteni?
Kéne mûködnie, még szombaton feltettem az 1.3 Heinlein verzióhoz módosított fordítást a Steamre.
Ha még mindig felkiáltójeles, akkor próbáld még kézzel törölni a C:\Users\(Windows felhasználóneved)\Documents\Paradox Interactive\Stellaris\workshop\content\281990\683368781 mappából a localization-hu.zip-et, elvileg a Steam újra letölti, és akkor már a jót.
Azzal mit tudok kezdeni, hogy van egy szomszédom (nem közvetlen) aki a többieknél is jobban utál és előbb-utóbb megtámad? Már mindent kipróbáltam, hogy ne kezdjen háborút ellenem de csak idő kérdése és megtámad. Elméletileg egyenlő a seregünk, neki mégis majdnem dupla akkora :D Eléggé az elején vagyok eddig csak 100 év telt el nem támadtam meg senkit nem toltam ki a határokat mégis a nyomi nekem esik.
Igen, a bolygó purge-ot saját berkeden belül old meg. Először foglald el a bolygót az idegenektől (cede planet), aztán indísd be a purge-ot, ez sokkal kevesebb diplomáciai negatívumot okoz (-30), mint az abandon planet (amikor kiűzöd, kiírtod az bolygó őshonos lakosságát (-100). Ezt én is a saját káromon tanultam meg, mikor így legyőztem egy másik birodalmat, egy Fallen Empire - akivel addig jóban voltam - fogta magát, betámadt és ledarált.:)
körbenéztem, mindenhol felszedtem -149 opiniont :) Úgy érzem, a bolygó méretű purge elégé két élű fegyver :DDD legközelebb valamelyik vazaulsnak inkább át kell adni, vagy rabszolga bolygót csinálni belőle :D Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2016.10.21. 12:36:44
valószínűleg nem a patch miatt, hanem sokkal inkább mert számomra új ethics-ekkel (collectivist, fanatic mill.) játszom, de az eddigi játékaimban megszokott, röhögve könnyű terjeszkedésnek most rendesen keresztbe tettek a többiek.
Kapásból betett két, bár hasonló ethicsel rendelkező, de a határok miatt féltékenykedő szomszéd közé, ahol ha az egyiknek hadat üzenek, simán hátba támad a másik. Nagyjából kiharcoltam egy vezető pozíciót a régióban, mikor is egy távoli, azidáig teljesen semleges hatalom, megelégedve a genocidal hajlamomat (értsd.: a nekem nem tetsző faj elfoglalt, számomra élhetetlen bolygóját, kitöröltem a létezésből), összeszedett egy kisebb ligát, és bedarált engem (kb egy szempillantás alatt eltüntette a teljes hadi flottám. Mire észbe kaptam, hogy meneküljek (nem engedte), vagy feltétel nélkül megadjam magam, arra már csak roncsok maradtak)
Most sunyi kis vazalusként próbálom kifejleszteni az új hadihajókat, hogy kitörjek ebből a nem túl hízelgő pozícióból :D
Mással is hadban állsz, valószínűleg a legyőzött ellenség szövetségesével vagy más föderációval, akinek sokkal több bolygója van, mint 4. Vagy kiegyezel velük, vagy harcolsz tovább.
Mi lehet a magyarázat arra, hogy az ellenség mind a 4 bolygóját meghódítom, és még is 4% a war score, valamilyen vesztes csaták miatt (ami nem volt)... jöhet a patch patche vagy valakinek van logikus magyarázat?
Köszönöm, valószínű erről lehet szó, mert pl. a korvetten megjelent a torpedó a közepes rakéta helyén, és így annak hűlt helye.
Pl. egy csomó hajó tech megszűnt és átalakult, gyanítom, hogy a régi mentések betöltésekor egyszerűen ledob róluk mindent és csak a csupasz testek maradnak a legminimálisabban kompatibilis upgrade-ekkel.
310 megás frissítés érkezett hozzám.. megnézzük mi ez
Heinlein v1.3.0 (56ad)
Automatikus frissítésre várt, gondolom időzítve futott volna el. Jobb gomb, frissítések kezelése, letöltés most behúzta.
Természetesen egy mod sem kombatibilis vele (jelzem, a magyarítás sem). A hírekbe pedig írták, hogy a korábbi mentéseket is felejtsétek el. Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2016.10.20. 14:49:03
Ebben igazat adok, hogy azért lehessen már beleszólni :). De én már többször megnéztem azért hülyeséget nem csinál a gép. Sőt van hogy a játék hevében veszem észre hogy az én nyamvadt 5 bolygómon ugyan rendet kellene már rakni :). Egyébként ma jön ki a 1,3 majd meglátjuk mit alkottak.
Az egésznek az a kulcsa hogy minél több bolygót próbálj szerezni. Mind1 hogy szektorban vagy nem. A lényeg hogy termeljen a bolygó ahhoz meg mielőtt átadod a szektornak építs kaját hogy gyorsabban haladjon. Aztán meg a szektortól kapott bevétel is vissza lehet ám forgatni hogy legyen miből fejlődniük. Jó az. Nincs vele gond. Az mondjuk marhára zavaró hogy a "(birodalom vezére megszabhatja a költségvetést a szektorban gyárthat katonai felszerelést, űrállomást... de a bolygókon nem építhet semmit a drága adófizetői pénzén?") Azért szívesen megkérdezbém a develópot. :) "Hát hogy lett ez átgondolva?"
Mi bajotok van szektorokkal? Szerintem elég jók, amíg van energiahordozó limit pl. energia 5000 addig nem nagyon tudsz mit kezdeni a bolygók csúcs termelésre állítgatásával. Viszont jó lenne ha hozzá lehetne nyúlni a szektorokba tárolt energiához,fémhez. Nagyon jól jönne flotta túlhúzáshoz. Mert próbáld csak meg 1000 flotta limit körül a 850 fölött még egy ütőképes flotta felhúzását, amikor már nagyjából mindenki utál na jó valahol a galaxis túlvégén van egy szánalmas birodalom aki 1-2 pontal kedvel. Na akkor vegyél energiát:). Régen az IG-ben 30 bolygó fölött azért automatán épülgettek a bolygók már aki nem fanatikus :).
Tényleg komoly kis patch, a szektor javításra kiváncsi leszek, én még ma is úgy játszok hogy belenyultam a konfigba hogy ne kelljen szektor, kb 50 bolygót kell manuálisan állítgatnom de még mindig ez mint hogy rábizzam a gépre.
Érdemes átolvasni, mert jelentős változások jönnek a DLC nélkül is.
Előrendelve :)
Október 20.-án érkeznek a Leviatánok (és a Heinlein patch).
Warez mindig is lesz, a magyar piac túl kicsi. Az oroszok az igazi warez királyok, viszont az orosz piac óriási ezért van honosítás nekik. A játékok drágák a magyar bérekhez, tudom a Kossuth rádióban mást mondanak, de én mélyen az átlagbér alatt keresek.
Mondj már egy nagy Magyar fejlesztésű játékot mostanában? Ez megint ürügy csak. Normális áron kellene adni a játékokat akkor meg venné az ember. EUs áron adják de a fizetés töredék. Nem a warez miatt nem veszik az emberek. Németek nem warezolnak? Mégis van nemetül. De Oroszok stb? De. De látom itt a fórumon mindenkinek képviselői fizetése van.
Volt időszak, amikor hivatalos fordítással jelent meg a nagy nevek egy jelentős része, sőt, nagy kiadóknak volt magyar stúdiója. A legtöbbje megbukott itthon, senki sem vette, de a magyar kiadások virágoztak torrenten. A legtöbben úgy voltak vele, hogy 5 forintot nem adnak érte, ha ingyen is ellophatja. Hát ezért nincs már ilyen, csak mutatóba...
Te honnan tudod hogy nagyobb az eladás? Csak találgatás. Ha nagyon érdekelnék a Magyar piacot magyarul adnák ki. A Witcher 3 nem véletlen nagy siker. Ennyi erővel ne fordítanak le semmilyen játékot
Szerintem meg igaza van. Ez az állandó nyavajgás az olcsó magyar kiadásról rengetegszer előjön (főként a magyarítások topikban) és mindannyiszor elfullad azzal, hogy bizonyíthatatlan, több eladás lenne-e vele, mint nélküle (inkább nem). A korábban magyarul kiadott játékokat is ugyanúgy lopták és az összes magyar stúdió bezárt már, mert ráfizetéses volt. A 40 euró meg nem az AAA szint (az 60-nál kezdődik), ez a teljesen normális, megszokott árszint egy ilyen kategóriás és összetettségű játéknál. A Stellaris emellett szerintem többször volt már akciózva, mint nem (legutóbb pár hete), sőt, már a megjelenés előtt olcsóbban lehetett hozzájutni, mint aznap...
Hm, ez azért átszámítva 7000 ft elég jól leesett az ára, de még most se értem ha megveszem külföldön jelen esetben a hrkgame.com-on, mi a garancia, sőt mennyi az esélye annak hogy a paradox értesül róla azaz nyilvántartásba veszi hogy +1 magyar eladás történt......?
Köszönjük szépen a sok munkát amit beleöltetek. De ha magyar lenne a kiadó, fejlesztő meg is értenem hogy vegyék meg a játékot. De nem magyar. Le sem tolják hány magyar játszik vele hidd el. 40 euró meg marha sok a játékért. A nagy AAA kategóriás játékok kerülnek ennyibe. Ha mi is normális áron jutnánk hozzá biztos nem lenne ennyi warez. Azért 15k-t nem ér a játék. Nem a magyar fizetéssel arányos. Ha netán akciós lesz karácsonykor lehet megveszem. Becsületes a hozzáállásotok, de ettől nem fogják jobban támogatni a Magyar régiót.
Ez most egy hosszabb poszt lesz, mert röviden nem igazán tudom összefoglalni.
Én is, és a fordítói csapat tagjai is több privát üzit kaptunk, hogy a virágbolti verzióhoz is küldjük el a fordítást. A kérdés valamennyire megosztotta a csapatot, főleg azért, mert igazából eddig nem döntöttük el, hogyan is kezeljük ezt a kérdést.
Néhány virágboltos érdeklődőnek régebben még elküldtem a fájlokat, néhánynak viszont nem is válaszoltam. Igazából ez is mutatja, hogy én se tudtam mit kezdeni a kérdéssel.
Régebben én is orrba-szájba warezoltam, aztán az évek múlásával (és a saját anyagi helyzetem megszilárdulásával) egyre kevesebbet. Most is megértem a virágbolti verziók gazdasági és társadalmi létjogosultságát, és ugye a Valve is pont a warezolás visszaszorítása miatt alakított ki külön Steam árpolitikát az orosz/ukrán piacon, ahol a játékok az amerikai ár felébe-harmadába kerülnek.
A Stellaris fordításával az egyik bevallott célom az, hogy a játékot kiadó Paradox felismerje és elismerje a magyar piacot. A Stellarishoz gyárilag készült lengyel fordítás - viszont a lengyelek négyszer annyian is vannak, mint mi. Az tény, hogy az EU 27 országából Magyarországon a legrosszabb az angol nyelv ismerete (lásd https://jakubmarian.com/map-of-the-percentage-of-people-speaking-english-in-the-eu-by-country/). Ez szomorú dolog, de ugyanakkor növeli a játékfordítási piac méretét, hiszen több embernek lehet szüksége egy játékra magyarul.
A SteamSpy statisztikáiból, és egy pár ország népessége illetve anyanyelven beszélőinek száma alapján készítettem egy gyors számítást. Arra voltam kiváncsi, hogy egy nyelvcsoport teljes méretéhez képest az adott nyelven beszélő országokból 1 millió lakosra átlagosan mennyi Stellaris játékos jut. A legfrissebb statisztikák alapján jelenleg 595 810 ember vette meg a játékot.
Magyar: játékosok 0,24%-a, 1429 fő, azaz 1 millió magyar lakosra 145 Stellaris játékos jut. (HU) Lengyel: játékosok 1,16%-a, 6911 fő, azaz 1 millió lengyel lakosra 181 Stellaris játékos jut. (PL) Orosz: játékosok 5,96%-a, 56 761 fő, azaz 1 millió orosz anyanyelven beszélő emberre 227 Stellaris játékos jut. (RU+BY) Francia: játékosok 5,72%-a, 34 077 fő, azaz 1 millió francia anyanyelven beszélő emberre 425 Stellaris játékos jut. (FR+CH+BE+CA) Német: játékosok 9,53%-a, 56 761 fő, azaz 1 millió német anyanyelven beszélő emberre 597 Stellaris játékos jut. (DE+AT+CH)
A Stellaris a magyar kivételével a fenti nyelvek mindegyikén elérhető volt, amikor a játék megjelent. Ehhez képest szerintem nem rossz arány, hogy arányaiban a magyarul beszélő Stellaris tulajdonosok száma a lengyelek 80 százaléka. Ami itt érdekesebb, hogy fajlagosan mennyivel több oroszul beszélő játékos van, és szerintem ez nagyrészt az orosz piacra jellemző alacsonyabb ár miatt van így. Nem hiszem, hogy a kiadó nagyon változtatna az árpolitikáján, ezért azt lehetne sikernek elkönyvelni, ha a magyar piac fajlagosan utólérné a lengyelekét, azaz itthon valahol az 1900-2000 fő körül alakulna a játékosok összlétszáma.
Miért fontos ez? A játékot kiadó Paradox az eladások száma alapján tájékozódik. Nem tudom, hogy hol van az a nagyságrend, ahol már érdekes számára a magyar piac, remélem nem messze. Ha az eladásokat nézzük, akkor a Paradox eddig 57 000 eurót keresett a jogtiszta magyar Stellaris tulajdonosoknak köszönhetően. Még egy korábbi hozzászólásomban kiszámoltam, hogy a Stellaris fordítása valahol a másfél és három millió forintos nagyságrendnek megfelelő fordítási munkával egyenértékű - ez a Stellaris magyarországi eladásainak a tíz-húsz százaléka. Természetesen mi nem kérünk pénzt a fordításért, de piaci alapokra helyezve valahol egy kis autó áráról beszélünk. Ez a tíz-húsz százelékos költség-arány talán eléri azt a küszöböt, ahol a Paradox már felfigyel a magyar piacra és figyelemre méltatja.
Jó, de ennek mi az értelme? Pusztán magunkból kiindulva hasznos lenne egy hivatalos kapcsolatot kialakítani a Stellaris kiadójával. Nem azért, hogy rajtuk vasaljuk be a fordítási munka után járó paraszolvenciát, hanem azért, hogy a később megjelenő DLC-ket immáron hivatalosan mi fordíthassuk. Így azok megjelenése előtt már hetekkel, hónapokkal megkaphatnánk az akkor még akár félkész szöveget, és azonnal nekiláthatnánk a fordításnak.
Ennek a kapcsolatnak az egyik alappillére a kalóz verziókhoz való hozzáállás. Warezolás volt, warezolás van és warezolás lesz, ha lehet ezt a lenini mondatot átfogalmazni. A warezoló játékosok nem ügyfelei a Paradoxnak, és így átvitt értelemben nekem se. Ahogy léteznek kalózverziói a játéknak, úgy léteznek a fordításnak is. Ez engem nem zavar, mondhatni nem is érdekel. A kutya ugat, a karaván halad.
A virágbolti verzióhoz készült magyar változatot a http://tinyurl.com/magyarstellaris címről lehet letölteni. DarkSetis kolléga írt hozzá egy telepítési útmutatót is. Ez a legújabb változat, a játék jelenleg aktuális 1.2.5 verziójával működik, ahogyan az összes korábbival is.
A steames verzióhoz jár a fordítási támogatás. A jelen sg.hu topikban vagy a Stellaris magyarul Steam Workshop oldalon jelzett hibákat igyekszünk minél hamarabb és minél teljesebb mértékben orvosolni.
A magyar változat virágbolti verziójának letöltési linkjével, legújabb verzióival és telepítési útmutatóival kapcsolatban a fordítói csapatnak (és főleg nekem) sem kedve, sem ideje nincsen foglalkozni. Részben a fennt említett kiadói okok miatt, részben pedig az egyre növekvő számú, egyre több időt felemésztő kérések miatt.
A magyar változatot nem kötelező használni, nem jár alanyi jogon senkinek se. Aki megvette a játékot rendesen, és a Steamen rákattintott a magyar modra feliratkozó zöld pluszjeles gombra, annak nincs más dolga. Aki ilyen, vagy olyan okokból, de virágbolti verzióval rendelkezik, annak a továbbiakban is sok szerencsét kívánunk, de a magyar verzió vonatkozásában nem áll többé módunkban referálni. Utoljára szerkesztette: dunee, 2016.10.04. 21:14:47
Amúgy ez a játék megéri a pénzt! Egy leárazáskor húzom is befele. Köszönet a fordítóknak! https://www.facebook.com/magyarstellaris/ Utoljára szerkesztette: setchoo, 2016.10.04. 19:09:00
Fészen írták, hogy hamarosan elérhetővé teszik más forrásból is. Yeee!
Valaki nem tudná a legfrissebb magyarosítást letölthető formában közzé tenni? Steam nem játszik. Elég lenne egy 683368781.zip.
Az 1.3-mal sok minden fog változni a hajók és a fegyverek, páncélok körül, A #1081-ben linkeltem egy fejlesztői naplót ezekről.
Én amint tudok, átállok a legnagyobb hajókra, és csak azokkal jövök-megyek. Tudom, hogy a kisebb hajókkal szemben nem annyi a találati esélyük, de mivel nagy fegyverekkel megyek, illetve felkerülnek a nagy lőtávú fegyverek is, így mire a kicsik a közelbe (lőtávba) érnének, már rég kipukkadtak, függetlenül a találati esélytől :)
Nem olyan rég kezdtem el a játékot. Hosszú ideje a Stellaris az a játék ami gép elé tud szögezni. Sokat kell még fejlődnöm, de végre most jutottam el oda, hogy életképes a birodalmam. De annyi és annyi változó van egy játékban. Még most életképesnek tűnik a distruptor és torpedo + páncél, de később kiderülhet, hogy korántsem az.
Jelenleg minden hajóosztályból 2 félét készítek. Egyet közelharcra minél több distruptoral és egyet távolságra nagy kaliberű torpedókkal.
Veszélyes, ha csak páncélt raksz, azért lesznek fegyverek, amik nagyon szépen vágják a páncélt...
Amúgy én többnyire maradok az energia fegyvereknél, és úgy osztom meg őket, hogy legyen pajzs és páncél ellen is hatásos. Amennyiben a játék közepén, végén szeretnéd maximalizálni a hajók képességeit, akkor már nehéz több fajta fegyverből kihozni a legjobbat. Persze, ha csak a galaxis túlsó felére kerül az a ritka nyersanyag amire a fegyverzeted fejlesztésére van szükség, akkor mindegy is :)
Ahonnan letöltöttük ott Juniusi dátum van, viszont méretben sokkal nagyobb mint Dunee oldalán elérhető verzió. http://stellaris.smods.ru/archives/2334 Remélem, hogy ez a legfrissebb.
A játék stratégiához annyit fűznék hozzá, hogy: - Kell a flotta! Az eddigi játékaim során elhanyagoltam a flotta építést. A környező népek ezért semibe vettek, nem tartotta vissza őket semmi, hogy megtámadjanak. Aztán a mostani játékom alatt egy fegyver technológiára gyúrva próbáltam maxolni a flotta kapacítást. És a környezetem nem is mer csak úgy hadat üzenni. Szóval a saját tapasztalatom az, hogy valóban kell egy erős gazdaság, de akkor fegyverkezz! Bár még nagyon az elején vagyok 1 hónapja ismerkedek a játékkal.
Amúgy milyen fegvertechnológiát érdemes fejleszteni és kombinálni? Szerintem a lézer felejtős. Ami most nálam bevált az a distruptor és torpedo + agyig rakva páncélal. Utoljára szerkesztette: setchoo, 2016.09.26. 11:20:18