A "gazdagabb" EU/US játékosok többsége is leakadt, a PDX fórumon lehet olvasgatni szépeket. Az érdekes az, hogy a fejlesztők is beszálltak és elhangzott egy-két erős mondat, pl. ha ezt nem veszitek meg, akkor nem lesz több ilyen... Szóval fura, na.
Majd ha 10 Euro lesz az összes DLC-vel együtt, talán megveszem. Sots-ot se volt érdemes előbb megvenni (szerencsére nem is ugrottam bele a Sots 2-be a kiegészítő kiadása előtt).
Rossz szemszögből nézed. 75%-os vagy 90%-os leárazással csak 2, ill 0,8 euró lesz. :D
Ne hogy azt hidd, ismerek legalább 10 olyan srácot aki család mellett, sima magyar átlag fizuval lealább 200.000 ft-ot fizetett már be a world of tanks-ba, szal ha így nézzük apróprénz. Ha úgy nézzük hogy ez csak 1 a sok hasonló ugyanilyen játék közül, amik kb fél éve váltják egymást, és nem mondanám hogy jobb mint az előző, csak újdonság, ez is csak addig fog felkapott lenni amíg az Endless Space 2 kijön, ezt lehet a készítők is tudják és még jól lehuzzák a játékosokat :)
Azért eléggé el vannak szállva, hogy 8 Eurot elkérnek pár új skinért...
Azért az sem rossz, mert ha a behódolt neked akkor 10 év múlva lehet integrálni a birodalomba, és onnét már lehet hogy 2 különböző féle bolygóra le tudsz telepedni, ami elősegíti a terjeszkedést, de ha nem integrálod az se rossz mert elég nagy flottékat tudnak mozgatni :) csak kár hogy mindig 1 helyre mennek ha te is támadsz :(
Újrakezdtem az előzöekben leírt programmódosítássl :) nagyon baba, na de kipróbáltam valamit: a játék elején, lerohantam az egyik szomszédomat 6 db kezdetleges korvettel, levertem minden bolygóján a bányászűrállomásokat, közben folyatamosan gyártottam korvettet, a végén 14 db-al összecsapatban a flottájával (kis okostojás bebújt a katonai űrállomása mellé, csak hogy van egy trükk amivel ki lehet csalni: "1 db korvettel megérkezni a rendszerbe, ekkor kijön és rátámad, na ezzel csak maradni a rendszer szélén, közben küldeni a főflottát, szal elég jól elvertem, javítás, újra 14 korvettel az űrállomást is lenyomtam (itt már többett vesztettem) de lett annyi VP hogy elfogadja a vazalusságot, gyalogságot nem kellett gyártsak. Viszont, vesztettem: kb 15 korvettet, ez akkora nyersanyag veszteség hogy az árából 3-4 kolónia hajó is kijött volna.. olyan érzésem van hogy jobban jártam volna ha inkább kolonizálok, mondjuk szereztem pár technológiát.. meg fejlődött az admirális.
Visszatértek a fejlesztők a nyári szünetükről, jön az 1.3 "Heinlein" is valamikor (jövő héten lesz bővebb infó, mihez nyúlnak majd hozzá). Addig is csütörtökön várható valami mini-patch az első DLC-vel (a Plantoid növényfajok) együtt.
Balfelső sarok, ott van minden, ez balról az első kis ikon, ha rákattintól az ablak alján vannak menüfülek, középső (leaders). És itt már egyszerű, látod az összest oszlopokra bontva, minden oszlop jobb felső sarkában egy gomb (recruit) na azt nyomd meg, add 3 választási lehetőséget, nézd át melyik a legfiatalabb, illetve mit tud és recruit.
Zoolesz: az volt a baj hogy oké gondolom megszorult nyersiben vagy fogalmam sincs miért de olyat is lebontott mint a kurva drágán felhúzott morál javító épületek, amik ugye közvetve hatással vannak az energia-termelésre is, de ezt persze nem fogta fel hogy ha lebontja még kevesebb lesz az energia a leesett morál miatt... de miért nem kapcsolta ki az épületet mert újat nem épített, úgy nézet ki minden bolygóm hogy a sírás rámjött, kb 25 beépített kockából maradt úgy kb 7.
Először is Köszönöm az előbbi válaszokat a kérdésemre,már megvettem a játékot egyenlőre úgy gondolom megérte.Minden egyes játékba töltött óra után tanulok valami újat,de azt megmondaná Nekem valaki ,hogy a fenébe képezek ,tudósokat,kormányzókat,tábornokokat stb....?
Nem rossz. :)
Bár nálam is úgy van, hogy amit én megcsinálok bolygót és odaadom a szektornak azt nem bántja max az űrállomást rendezte át, de az sem biztos. Engem inkább az zavar hogy ha az 1000/1000 flottánál 200k az erő és ő meg vígan hozz 360k sereget kicsit fura főleg hogy nála nem csak BS-ek vannak.
Olyan Fallen Empire-t érdemes elfoglalni aki Holy-s mert 1 bolygója most nálam több mint 300 energiát termel, ezért direkt nem raktam szektorba és olyan épületek vannak rajta amiket nem is lehet felépíteni, ja most 2 szektorom van amik 400 és 500 energiát adnak vissza szóval nem rossz kis bolygó. :)
Szektor hiba miatt javaslom az alábbi módosítást elvégezni a szokásos 00_defines.lua -fileban: rákell keresni és átírni: CORE_SECTOR_SYSTEM_CAP = 255, -- alapbol 5, ez a szektor nelkuli bolygo limit, efelett bunti jar SECTOR_REVOKE_SYSTEM_COST = 0, -- alapbol 25, ennyi infet von le szektorbol rendszer kivetelnel DELETE_SECTOR_COST = 0, -- alapbol 100, szektor torleshez szukseges Influence pont
A 2,3 -ikot azért kell beállítani, ha megis valami elbaszna az ai, kivesszük és rendbetesszük.
Továbbá a sector_types.txt-ben töröljétek ki a "constructor" szavakat, így az ai nem fog gyártani ilyet szektorban.
Persze, a legfejlettebbeket szoktam, de jó lenne látni a galaxis térképen is, hogy egyáltalán hol építtett egy szektor sajátot (amiket sosem fejleszt tovább, kivéve, ha hadiiparra van állítva).
Az "Allow redevelopment"-et ki kell kapcsolni, a "Respect tile resources"-t meg bekapcsolva hagyni. Én előre be szoktam építeni a mezőket alapra, párat hagyok csak üresen, a többit rá bízom. Bármit változtatok a szektoron, az előre lerakott épületekhez nem nyúl (még a queue-ban lévőkhöz sem), de az esetleg meglévő upgrade-eket szinte rögtön megcsinálja. Szintén nem épít felül semmi olyan mezőt, ahol resource van. Emellett csak a 4-5 bolygónál nagyobb szektor épít egyetlen constructor-t (nem bolygónként egyet), bár ez tényleg felesleges, mert addigra már megcsinálok mindent kézzel. Mindegy, a saját energiámból nem fogyaszt, ha meg valami balhé van (pl. beront valami ellenfél és lerombol pár állomást), akkor magától szépen megcsinálja. A szektor hajókat irányítani felesleges önhergelés, gyorsabb, ha ugyanott, az űrkikötőben legyártasz egy újat, az ugyanis már a sajátod lesz. (Mondjuk egy kattintható és közvetlenül a listát feldobó starport+szint jelzést el bírnék viselni a főképernyőn a naprendszerek mellett.)
Nekem azonnal reagáltak, ha a szektorban volt beépítetlen bányaterület: küldték a contructort. Sőt! Terraformálásnál ki kellett játszani, mert amint lebontottam egy bánya állomást szinte azonnal kiadta az újraépítés parancsot.
Jah, nincs ilyen mod, nem is volt és most is megnéztem most sincs. Jah azt nem is említettem hogy az őrült állat AI épített konstruktorokat, holott minden be van építve, kivéve az olyan bolygók orbitális pályáját ahol terraformálni fogok(ha majd lesz annyi kredit). Ezeket az ai által épített konstruktorokat nagyon mókás kezelni, megadom mit csináljon (alapból nem csinál semmit, legyártotta a barom had legyen) el is indul, jólvan de pár másodperc mulva az ai visszahívja :), na egyszer fontos dolog volt és szükségem volt azonnal egy féregjáratra, a saját konstruktorjaim messze voltak, na rákattintottam a Volga nevü AI által gyártott gyöngyszemre és erővel kattingattam, kb 3 másodpercenként kellett mert ő visszahívta :D én meg csinálni a dolgot, sikerült, de kb 15 percig ezt nyomkodtam. :D komolyan skacok meg van véve a reach for star meg minden 4x-es űrstratégiával játszottam de ekkora szart még nem láttam, és csak próbálom mert sokan mondják hogy jó... biztos user-hiba :D passz, hajrá toljátok :) kérdés: így néz ki az ai szektorkezelése, pénzügy: financial = { production_targets = {energy} ships = {constructor } ai_weight = {weight = 30}
Mi a f*** az az ai_weight? Ennyit találtam róla: # ai_weight - used for AI chance # modifier - weight, will replace the weight value # modifier - factor, will multiply the weight value
Arra gondoltam hogy belenyúlok a konfigba, a szektorban nem lévő megengedett bolygószámot (5) felteszem pl 255-re, de akkor nincs kormányzó bonusz, oké hogy 5-6 db kormányzóm így is van, de akkor annyi kéne ahány bolygóm van... Van olyan mod ami a szektor-ban lévő bolygókat engedi építeni, az ai-t persze letiltja?
Miután átadtam fejlesztettem erőművet, hub-ot, gondoltam majd felfejleszti.. emiatt kapcsoltam be.. szerintem ez a szektorosítás hazavágja a gémet, lehet becsukott szemmel játszani és soha nem nézni meg mit csinál és csak a harcra öszpontosítani úgy elmegy kategória, egyébként selejt.
Szektor AI-t defaulton kell hagyni (Respect tile/Allow redevelopment), akkor egész jól elboldogul. ~200 rendszernél már majdnem mindegy mit csinál :). Nagyobb baj, amit hivatalos fórumon írnak, hogy a Slavery-t sem tudja igazán értelmesen kezelni.
Teljesen jól játszató. A kedvenceim egyike. Remekül szórakozom vele. A hibák ellenére. Minden forintot megért (előrendelésben.)
Kinek a pap, kinek a papné...
Viszont: tényleg rengeteg javítás kell bele. De nem játszhatatlan...
Ha csak ennyi lenne a baja.. rengeteg javítás kell még.. Én ezért sem veszem meg, addig amíg nem lesz játszható rendesen.
Ha nem akarod, hogy átépítsen, akkor vedd ki a pipát belőle. Alapból nem értem, hogy ha teljesen felépített bolygókat adsz át neki, akkor miért volt bejelölve.
A user error csak ront az amúgy is szar szektorkezelésen. :D
Én ugyan nem néztem ilyen alaposan bele, de vannak azért + opciók, mit tehet az AI kormányzó és mit nem. Pl. használja az adott terület alap erőforrását, vagy átépítheti. Ha nem engeded meg, lehet, nem teszi tönkre a bolygót.
Hát eléggé elment a kedvem a game-től. Én mindig is mondtam hogy a szektorok AI általi kezelése SZAR, de ami most történt az minden képzeletet felülmúl: minden bolygót készen adtam át, ez kurvára visszavetett a fejlődésben mert volt úgy hogy 10 bolygóm volt azaz 50% gebasz energiára és inf.pontra, de gondoltam nincs más út, oké, legyen. Kb 100 év után (lenyomtam a fél galaxist) ránézek már a bolygókra mizuvan.. O M F G!! A kb 25 kockás beépített fasza bolygóimon minden épület lebontva, na jó némi kaja (csak annyi hogy ne dögöljenek éhen) meg az energia épületet. Oké, azt állítottam be hogy energiára fókuszoljon, de konyorgom ne így hogy lebont mindent, ja persze az összes bolygót gajravágta.. KURVÁRA NEM SZABAD MEGVENNI EZT A SZART. Ncore-on fent van az összes patch-el. Onk te is keress rá a stellaris szóra és ott van minden crack-el együtt.
Igen ennyit számít. Medium fegyverzet már nehezen találja el a korvetteket, large-ról nem is beszélve, viszont fordítva nem igaz, azaz: small fegyverzet ugyanúgy belövi a nagyhajót mint a kicsit, annyi hátránya van hogy a lőtáv.... de ez mindegy ha egyszerűen alig fog találatot kapni! Large-ot csak is akkor szabad használni ha az ellenfeled biztosan hozni fog nagy hajót is.. egy próba csata nem árt ezt megállapítani, de ha tutira akarsz menni akkor egyszerűen minimálisan alkalmazol large és medium energi/kinetik fegyverzetet.
"Játék elején kerülni kell a medium, large fegyverzet alkalmazását, kivéve ha rakéta vagy torpedó."
De, ha van már II-es energiát termelő "hajtóművem", akkor már "elfér" a közepes nagyságú fegyverzet is a hajón. Vagy ennyit számítana az pár % találati pontosság - a távolsági- és sebzésbónusz ellenében?
Én inkább kutatok fejlettebb energiatermelést biztosító kütyüt - meg a pajzsokat - , mint más, alapszintű fegyverzetet...
Van 1-2 újabb hiba a játékban, mondjuk az első még nem biztos, de ki fogom próbálni, közt Teokratikus köztársaságot kezdtem majd váltottam demokratikus utópiára hogy más embereket is lehessen vezetőnek választani, de ez nem működik. Valamint most hiperhajtóművet használok, de már minden hajó psy jump drive-val van felszerelve, de csata után beszorultam egy helyre és simán ki tudnék ugrani de mivel hiperhajtóművel nem jutok ki ezért a psy jump sem enged ki. Mintha némelyik változtatás nem lenne jól lekezelve a játékban.
A neve alapján. Ha van egy elkészült típus, és van belőle legyártva, akkor ha ezt módosítod utána a hajót lehet vinni felújítani. Az automata upgrade-elést én nem használom, nem bízok a gépben :), ez azzal jár hogy néha elfelejtem a kutató és konstruktőr hajók hajtóművét fejleszteni :p
Nos kiderült, hogy mi okozta az energia vesztést. Egy beolvasztott néppel kolonizáltam egy bolygót, és mivel kollektivisták, ezért a galactic stock exchange nem működött tovább, így vesztettem 10% energiát. Akkor most felmerül a kérdés, hogy ha engedem a migrációt, és kollektivista nép költözik be, akkor megint szopás?
Köszi.
Ha egy hajóból kétféle altípust készítek, akkor mi alapján dől el, hogy a korábban legyártott hajókat melyik típusra fejleszti?
Játék elején kerülni kell a medium, large fegyverzet alkalmazását, kivéve ha rakéta vagy torpedó. Időrend szerint szerintem így kéne: korvett: rakéta vagy torpedó, evasiont próbálgatni, attack computer .. bár ez sokára lesz kifejlesztve, amőbák és stb energia lényekkel fogsz harcolni, hullani fognak a korvettek rendesen így is úgy is mindegy hogy lesz e pajzs vagy páncél. kövi periódus konflikt egy számitógép ellen, még játék eleje, szóval korvett és rombolók, innentől már védekező computer: Az AI-k általában rakétás hajókat gyártanak, ezért csinálj pár korvettet amin csak point defense van, itt is mindegy a védelem. Támadó fegyverzet még mindig legyen small, amit kikutattál energia vagy kinetik, rakétás lehet 1 db próbaképpen ha látod hogy a rakétákat kilövi becsapódás előtt akkor felejtsd el. Meg egyébként is az első csatára zoomolj rá, nézd meg mivel lő, van e egyáltalán shildje, és utána kell korrigálni. Időben előre haladva nagyobb hajóval jön a gép, így érdemes már medium slotokat is 'használni'. Ami biztos hogy mindig legyen a flottában pointdefense-es hajó, lehetőleg korvettől már nagyobb, nehogy hamar elpusztuljon, kb az arány 10 hajóból 1 pd. Későbbiekben, minnél nagyobb hajót gyártsál, kicsit majd ráérsz akkor ha baj van :) Az első rendszer elfoglalása után (17 db földi egység elég, + 1 tábornok), vond ki a földi egységeket biztonságosan, pl anyabolygód, ne hogy elkapja, és hagyjál egy ki helyőrséget, a gép egyenként fogja küldeni a hajóit kb fél évenként. A fő flottával soha nem lehet megállni, menni kell bolygóról bolygóra, ha van űrállomás elpusztítani, ha van sérült hajó (50% hp alatt van) az új flottába betenni és javításra küldeni. Kövi bolygót ráérsz akkor foglalni ha gyorsan akarsz nyerni valamiért, a roncsokat kutatni, én 2 db kutatóhajóval kutatom, ez tán több hasznot hoz mint az egész háború :) , én elég jól kiszoktam véreztetni az ellenfelet, ameddig a roncsokból konkrét tech-bonuszt kapok addig mindenképpen ütöm és vigyázok nehogy elérjem a szükséges warscore-t. Na ennyi dióhéjban. Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2016.07.22. 17:34:06
Milyen tanácsokat adnátok egy kezdőnek flotta összeállítás és felfegyverzés terén?
Hasonló akkor volt nálam (kisebb mértékben), ha pl. leesett egy bolygó happiness, ami általában akkor következett be, ha túl hamar nyomtam be szektorba és a fejlődés során a gép elfelejtett farmot építeni, mínuszba ment a food és elkezdtek migrálni, meg lázadozni. Csak szektorból nem "jön ki" a lázadozás, nincsenek frakciók, pedig ott lehet.
Nem. És a kiadások változatlanok maradtak, flotta, épületek stb. A bevételek csökkentek le teljesen indokolatlanul és már nem először (de eddig mindig azt hittem, hogy eszetlenül fejlesztettem és nem kerestem a hibát).
Na nekem most lett elegem a játékból. Az összes bosszantó kisebb hibája mellett van pár annyira óriási, ami játszhatatlanná teszi az egészet. Az utolsó csepp az volt a pohárban, hogy eddig is nagyon gyakran előfordult, hogy egyik pillanatról a másikra +70 energy-ből leesett - 30-ra egyik pillanatról a másikra, de azt hittem eddig, hogy én basztam el valamit. Most ugyanez történt, de direkt figyeltem: semmilyen építkezés (se épület, se flotta) nem volt, nem indítottam háborút és semmi nem történt, ami befolyásolhatta volna a lakosság boldogságát (akkor ugye kevesebbet termelnek). Erre egyik pillanatról a másikra a termelés 447-ről leesett 380-ra, a szektoros bevételek meg 126-ról 60-ra. 20 percig néztem, hogy a mi a szar miatt lehet, de semmi... Elég volt:) Utoljára szerkesztette: tirpitz, 2016.07.22. 15:06:44
Hadat üzent nekem az egyik frakció, de szavaznom kellett. Ennek mi értelme van? A felugró ablakban semmit nem lehetett mozgatni, igenre szavaztam, de nem történt semmi. Az infósávban ott szerepelt, hogy x nap múlva el lesz utasítva... Aztán megint felugrott a szavazás, mondom igen, semmi sem történik. Nincs szövetségesem, ha ez számít.
A vazallus rendszer nagyon müxik, simán szét verem a galaxist, van 4 db vazallusom ebből 3 olyan mint én a 4. sokkal erősebb. Már flottalimiten vagyok, ha valakit megtámadok ég a pofán hogy én viszem a legkisebb flottát.. és állandóan oda jönnek ahol a fő flottám van. Tegnap éjfélig poénból késleltettem a bug hatását: új vazallus esetén a lehető legtovább kell játszani játékvisszatöltés nélkül, nekem most sikerült 3 napot játszak folyamatosan (a gép is ment éjjel nappal, kb 30 órát biztos játszottam), ugyanis játék visszatöltésnél jön elő a bug, amit már fel lehet oldani a lentébb írt módszerrel, csak -50 pont jár a viszonyra, amit minnél később szeretnék 'beváltani'. Csak poénból, mert ez csak egy szám a valóság az hogy szarik a gép a viszonyra, pl az egyik vazalussommal -480 a viszony még is minden háborúban már az első csatánál ott a teljes flottája.
Jelenleg a diplomácia, úgy szar ahogy van, de erre sok helyen panaszkodnak is. Viszont modokkal jókat lehet funnolni. Megvenni még nem éri meg, horror ár miatt.
Én is akkor adtam fel a szövetséget mikor 60K-s flottával meg 50 bolygóval hadat üzennék egy szomszédnak de a két szövetséges a 2K-s flottákkal beintenek... Kiléptem és őt is leigáztam 10 év után. Bénán van megcsinálva ez a rendszer:(
Ez a szimpla annektálós dominálós lehetőséget én is nagyon hiányolom. Miért nem igázhatom le az ellenséges birodalmat úgy ahogy én akarom. Vagy hogy a kicsi semmirekellő birodalmak úgy viseljednek mintha lenne vármi esélyük. Szerintem simán lehetne két külön mérce a birodalmak közti ellenszenvre és a kapcsolatra a tiszta befojás vagy félelem vagy tisztelet alapján.
Nem tudom, hogy bug vagy direkt van így, de én részemről nem szeretem a szövetséget és a föderáció ötlete sem tetszik, volt már több szövetségem is, de amikor nem voltak hajlandók hadat üzenni annak akinek én akartam akkor felbontottam a szövetséget. A szövetség vagy védelmi paktum felbontásánál ha jól emlékszem -50 pontot kapsz a viszonyra ami évente 2-vel csökken, a védelmi paktummal is ugyanígy van emlékeim szerint. Vazallus államokat max 20 évig szoktam megtartani, 10 év után beolvasztás ami 10 évig -5 inf pont de utána megkapsz mindent a flottát és az összes bolygót is, de mire leverem a szomszédot akkorára, hogy már vazallust tudok belőle csinálni addigra egyszerűbb simán elfoglalni az összes bolygóját.
Na már pont nem tudom szerkeszteni az előzőt, bocs az újért... Azt sem értem, hogy egy szövetségessel miért van defensive pact is egyszerre. Így duplán büntet influence-ben: egyrészt a szövetségért, másrészt a defensive miatt. Ha egy szövetségessel kiveszem a védelmi megállapodást, akkor változik valami, vagy ugyanúgy bevéd ha megtámadnak és ez csak egy bug?
Valaki tudna írni pár mondatot a föderációról, hogy milyen előnye a szövetségekhez képest? Olvastam róla, de szerintem azok még a régebbi updatekről szólnak, mert ha elfogadom a föderációs felkérést, akkor csak annyi változást látok, hogy a flotta helyem durván lecsökken, amiért meg ugye büntetés jár. Se közös flottát nem látok, se föderációs vezetőt, se semmit. A másik kérdésem: az influencem már -0.53 havonta. Az a legnagyobb gond, hogy az egyik szövetségesem folyamatosan vazallus államokat csinál, akikkel automatikusan védelmi megállapodás áll be, és ez viszi az influencet, mint a szar. Plusz ugye a szövetség (vagy a föderáció) is rengeteget visz. Ha meg felbontom velük, akkor nem tudom milyen hatása lesz a háborúskodásra a jövőben. Hogy a fenébe tudnám megemelni jobban az influencet? Rohadt zavaró, hogy ennyire keveset ad.
Persze hogy kurva jó dolog, csak annyi bibi van hogy -1/hó inf.pont :D Most van 3 vazallusom, de folyamatban van még 2 50 éven belül, (ezek területre kb akkorák mint én vagyok), és igencsak minuszba menne az inf ha ezt 'megengedném', smivel bug-ról van szó még csak nem is csalok.
Ettől nem találtam jobb megoldást: a stellaris könyvtárában (program files) menjetek a \common\diplomatic_actions - könyvtárba másoljátok át két helyre a 00_actions.txt (azért 2 helyre mert egyik lesz a biztonsági mentés, a másik meg azért kell mert a programfiles könyvtárban a windows nem enged szerkeszteni. Nyissátok meg szerkesztésre az egyik átmásolt 00_actions.txt-t (notepad, totalcommander F4) Keressetek rá az alábbi szavakra: "action_break_defensive_pact" Írjátok be az alábbi sort bárhova a két kapcsos zárójel közé, ahogy a többi paraméter megadás is van: requires_recipient_independence = no Mentés. Másol be a helyére (felülírás) Ezzel még mindig elvesztettem 20 évet, a lényeg hogy addig kell visszatölteni ahol béke van, és akkor fel lehet bontani a paktumot, úgy nézem véglegesen, gyorsan teszteltem pár hónapig, nem jött vissza.. ez van, jobbat nem tudok.
Mert nem gondoltam hogy rámtámadnak, eddig mindig én indítottam háborút... Épp azon "dolgozom" hogy ne veszítsem el megint kb 50 év "munkáját" a védelmi paktumot most vettem észre, és nagyon sokáig kell visszatöltsem, visszatöltöttem ahol még nincs de újra visszajött a bug.. most a program file-okat modosítom ha megtaláltam a megoldást írok.
Találtam még egy bugot, véletlenszerüen bármelyik játékmentés betöltésnél, szintén véletlenszerüen valamelyik vazallussal automatikus védelmi paktum köttetik, ami végtelenségig tart, és sehol semmilyen körülmények között nem lehet felbontani. (persze ha belenyulunk a játék file-aiba ott biztos meglehet oldani). Én úgy oldottam meg hogy visszatöltöttem oda ahol még nem volt és állandóan figyelni kell mikor lesz újra, nagyon sűrűre kell állítani az automentést. A vicc az hogy töltés után aktiválódik a bug, de olvastam olyan játékost akinek ironman alatt jött elő.. na ő beszopta rendesen.
Nem győzöm hangsújozni hogy az ai nagyon jól meg van írva.. 2 háborúm volt egymás után, a 2.-at épphogy megnyertem, 1 év se telt el és 2 szomszédom is rámtámadt, pedig 10x olyan erős vagyok népesség, flotta limit, rendszer-ben, csak épp a flottám 10%-on van a limithez képest, és még csak 96%-on volt a javítás (az előző háborúban az összes megmaradt hajóm kb 20% hp-én élte túl) amikor jött a hadüzenet, és bizony nagy baj van, az utolsó űrálomásomat védjük (3 szövetséges folyamatosan hozza darabonként a hajókat, ezt az utolsó csatát már vagy 10x visszatöltöttem, mert egyszerüen nem tudom feltartani hogy odaérjen az űrálomáshoz, tele vagyok nyersivel de ez az őrült semmire se ment csak az űrálomásokat lebontotta és már csak itt gyártom a hajókat, ha ez elesik game over... de miért nem vette el a bolygókat, vagy bánya űrálomásokat, úgy játszik mint egy ember. Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2016.07.19. 10:14:44
Két AI közötti bugot megoldja, az biztos. Kénytelen voltam most leszedni, mert az én háborúm is beállt tőle. Helyre is állt, egyből békét kötöttek.
Na jó, aki még nem vette meg a játékot még ráér, akkora buggal találkoztam :( azt se tudom mit csináljak töltsek vissza 50 évet? Szal egyik faj vazalussá tételéért 100 VP-ot kért a program, oké örültem neki, szal hadüzenet, pillanatok alatt elérem 100-at, semmi, nem jön az üzenet hogy vége a harcnak, hát jólvan minden bolygóját legyőztem minden szar űrálomást elpusztítottam, nem maradt neki semmilye se.. de az üzi a háború végéről csak nem akar jönni és már 50 éve tart a háború..
Hogy lehet az, hogy a legkönnyebb fokozatos is a legtöbb nép sokkal gyorsabban fejlődik techben, mint én? :/ Pedig építek research labokat és elég magasak a kutatási pontjaim.
Azt hiszem az a baj, hogy fegyverszünet van köztük és egy szövetségesem között még vagy 10 évig. Ez így rendben is lenne, de hogy ő támadhat, azt nem értem.
Nem kalózok, önálló birodalom. Felhúztam egy új spaceportot, azonnal leszedték, de én nem tudok visszatámadni. Nem értem. Ebben a háborúban nincsenek benne.
A wargoaloknál néha zöldre váltott egy-egy frakció, akkor gondolom azt jelenti, hogy elfogadják és mindnek zöldnek kell lennie.
1) Véletlenül nem kalózok voltak? Ha nem, akkor nem ebben a háborúban volt? 2) összesen 100 wargoal pontnyi "célt" húzhatsz át balról a jobb oldali sávba, magadnak és a szövetségeseidnek elosztva. El kell nekik is fogadniuk a feltételeket, erőtől függően, tehát valami nekik is csurranjon cseppenjen.
Most kezdtem a játékot és lenne 2 talán noob kérdésem:
- Megjelent a fő rendszeremben egy tőlem sokkal erősebb flotta, leverte a spaceportot és az összes hajómat és elhúzott. Újraépítettem a flottát egy másik rendszerben, de nem tudom megtámadni, mert le vannak zárva a határok. Ez most akkor hogyan van? Miért nem tudok visszaütni és ő miért tudott megtámadni?
- Háború robbant ki egy másik faj ellen és meg kell határozni a célokat (ez az első ilyen esemény). 4en vagyunk érdekeltek, mindenféle célok a bal oldalon, de akárhogy variálom, a véglegesítő gomb szürke. Ez hogyan működik?
Köszi.
max. nehézségen? mert akkor célszerűbb abbahagyni :) én is ezt most befejezem és már abba is hagytam a játékot....
én meg most megint felhúztam magam az ellenség területén van egy naprendszer, ahol nekem van egy bolygóm meg a vazallomnak is egy (másnak nincs)...erre azt a nyomi bolgyót nem tudom átadni neki, nem hozza fel a lista ugyanez volt korábban, akkor nekem meg az ellenségnek volt bolygója az adott rendszerben, de azt sem engedte
most van egy bolgyóm ami nem kell és átadni sem tudom, azért ez desz@r kategória nálam
Alap játékban simán megvertem ott nem volt gond azért használom ezt a modot.
azt már egész korán elkezdi bedobálni és a végén már csak olyanokat ad. Úgy könnyű felismerni hogy valamit növel x%-al pl.: az energia fegyverek sebzését, vagy a vezető élettartalmát 5 évvel.