érdemes elolvasni pár hozzászólást, rendesen letaglózza az embereket a könyv monumentalitása, mind a könyv, mind a világ nagysága. viszont oka van annak hogy, 94% a tetszési indexe, űropera rajongóknak nyilván kötelező :)
Sajnos a Delta Vision kettészedte (money, money, money), szóval a Pandora Csillaga I-II, az valójában egy könyv és a Júdás elszabadul, a második rész a maga 1360 oldalával :D
és hát, ha sajnálod rá a pénzt, akkor ott a virágbolt is.
"kb olyan handycappel indul a közös tudatú faj, hogy az embereké a galaxis negyede, övék meg 1 rendszer, de nem spoilerezek, legyen annyi elég, hogy az első összecsapásokban, kiradírozzák az emberiség viccesen magas részét. "
Egy szóval tipikus Fallen Empire. :) Kedvem támadt ehhez könyvhöz. Megnézem, hol lehet még beszerezni.
Ha jól látom ezek azok a fallenek, akik egy valag kis vadászgépet küldenek ki. Rakj be a flottádba 5-10 cirkálót flak battery-vel és csodát fogsz látni. :)
Érdekes, mert javasolni is tudom, meg nem is a Pandórát. Peter F Hamilton olyan mint George R. R. Martin. Kicsit nehéz olvasni, nem egy könnyed katona scifi.
Aprólékos, mozgat vagy 30 karaktert, 1150 oldalon. Viszont én idáig, ilyen jól megírt kaptár fajt még nem láttam, sok sok oldalon át mutatja be a faj működését, fejlődését, idegenszerűségét...egyes szám első személyben. o0
Érdekesen hangzik, ha vége a vizsgáknak rányomulok :)
Egy kicsit egyébként félreértettük egymást, ilyen tekintetben igazad van amúgy, én a organikus kaptártudatra értem, mert bár azt nehezen de visszalehet fogni.
OFF: Én pl az ST-ből imádom a Voyagert, az egyik érzelmileg legkomplexebb ST, ahogy megvannak írva a karakterek, a Doki stb stb... Az viszont kétségtelen, hogy nevetséges módon gyengévé tették a Borgot ebben. Igyekszik(részsikerrel) félelmetessé tenni a sorozat őket, de alapvetően az, hogy míg Taktikai Kocka képes kb egy egész faj hadiflottáját úgymond kiirtani a történetek szerint, a Voyagert az egész kollektíva nem képes elkapni :D
ja, és ne felejtsük el a mágikus piros gombot. Ahol a legyőzhetetlen ellenfél azonnal megsemmisül amikor a hőseink elérik a céljukat. Szerintem, ez idáig egyetlen esetben volt jól használva, az pedig a Világok harca. Igaz, azt 1898-ban írták. Meg persze Hyperion, mint legjobb könyv evör. Meg mondjuk a world war z (könyv), de ott ugye, hiába 100% az ellenség hatékonysága, szegények buták, mint egy pitypang. Mindezt mondom úgy, hogy imádtam az ME-et, tetszett a Battle L.A., Oblivion, a Terminátorok, de ettől még ugyanaz a klisé mint egy görög hős eposzban. Utoljára szerkesztette: Renegade, 2018.01.21. 02:00:36
vegyük a Stellarist, mindenki egyszerre kezd. Technológia használó faj mindenki.
Te, mint egységsugarú faj, az erőforrásaid elenyésző részét használod fel fejlődésre, legyen szó békéről vagy háborúról. Legnagyobb jóindulattal 20 (emberek esetén) éves korodba csinálsz egy reprodukciós ciklust. Aki szintén kicsit játszik, kicsit tanul, kicsit képzi magát. Az erőforrások közel végtelenek egy naprendszeren belül. (itt a földön 7+ milliárdan vagyunk, aztán még mindig van minden szarásig).
Ehhez képest egy AI mondjuk 4 évente megduplázza a kapacitását, amíg a biológiai létformák még azzal vacakolnak, hogy próbálják elsajátítani a földművelés csínját-binyját addig ők már feltérképezték a fél galaxist. Háború esetén az erőforrásai közel 100%-át arra használja, hogy téged legyűrjön. Nem alszik, nem eszik, nem tüntet. Minden egy közös akarat alá van rendelve.
Őrülten cuki, ahogy a Borg bénázik mondjuk egy ST-ben. Vicc kb. Nyilván így kellett megírni őket.
Nyilván tudnak harcolni a scifiben a hősök, hiszen a "jófiúknak" kell győzni...mert csak...mert ezt várod el...ezt írja meg az író. Javaslom a Pandóra csillagát.
Még csak az első kötetet olvastam, gondolom a másodikban majd nyernek a jófiúk, de ott kb olyan handycappel indul a közös tudatú faj, hogy az embereké a galaxis negyede, övék meg 1 rendszer, de nem spoilerezek, legyen annyi elég, hogy az első összecsapásokban, kiradírozzák az emberiség viccesen magas részét.
Hozzá tenném azt is, hogy a Jump Drive továbbra is fejleszthető lesz! Na így hogy majd mindenki a határokat megerősíti stb...nem tudom mi lesz ha valaki Jump Drive al átugorja majd ezeket :D
Hát akkor így jártál. A hyperlane FTL az egyetlen a három közül, amire lehet építeni, ezért "erőltetik". Különben is lesznek természetes féreglyukak és építhető csillagkapuk, amik szerintem sokkal érdekesebb implementálása a wormhole FTL-nek, a jumpdrive meg a hyperdrive és a warp keveréke lesz...
Bocsi, de ezt honnan veszed? :) A Sci-fi-ok között nem egy kaptártudatú faj van, melyek ellen aztán mégiscsak tudnak harcolni az egyébként "individuumra épülő társadalmak". A mesterséges fajjal sincsen semmi probléma, miért ne lehetne választani? :D
hát szerintem már ott elvéreztek, hogy lehet kezdő fajnak mesterséges fajt választani. Ok, legyünk őszinték, a kaptár faj is nettó faszság. Egyik normál ciklusú fajnak sem lenne esélye közös tudattal rendelkező létformák ellen.
Kipróbáltam többször, mindig az agyamra ment. Kell a változatosság, egy féle unalmas lesz, és pont a legbénábbat erőltetik.
Azért, mert a három FTL közül kettő erősen korlátozza a stratégiai lehetőségeket.
"Egy valamire való űrhajtóműnek teljesen szabad közlekedést kéne biztosítania (kb. mint a warp), de más űrjáró fajok kifejleszthettek egészen más fajta közlekedést is, szerintem ezért volt jó a 3 teljesen különböző FTL mód"
Teljesen irreleváns, hogy szerinted egy űrhajtóműnek milyen mozgást kéne biztosítania. Amiről szó van, az az, hogy a 3 teljesen különböző FTL összességében árt a játékmenetnek, nem lehet kiegyensúlyozni őket, és visszatartja a játék fejlesztését, ha tetszik, ha nem. Saját magukat lőtték lábon azzal, hogy 3 FTL-el adták ki. Különben meg lehet, hogy ki kéne próbálnod egy hyperlane-only játékot, stratégiai szempontból sokkal érdekesebb, mint a wormhole vagy warp.
A féreglyukak eddig is használhatók voltak mod által, de nekem ez akkor se tetszik, nem értem miért kell "úthálózatra" korlátozni a közlekedést. Egy valamire való űrhajtóműnek teljesen szabad közlekedést kéne biztosítania (kb. mint a warp), de más űrjáró fajok kifejleszthettek egészen más fajta közlekedést is, szerintem ezért volt jó a 3 teljesen különböző FTL mód, inkább adni kellett volna még hozzá 1-2-t, nem elvenni. :(
Azt, hogy milyen sűrű legyen a hyperlane hálózat, be lehet majd állítani: #1956. A féreglyuk-párok természetes anomáliák lesznek és lesznek irányítható csillagkapuk is (mindkettő számát lehet majd állítani).
Hát k..a pipa vagyok. A wormhole-t használtam szinte kezdettől fogva, a warp lassú, a hyperlane pedig rettentő korlátozott (egyszer egy szomszéd faj rányúlt az egyetlen átjáróra a területem két fele között és a saját területemenen belül se tudtam mozogni, ekkor lett elegem belőle), szóval ez így elég nagy érvágás. :(
Az elején még próbálgattam a wormhole és warp FTL-t, külön-külön és egyszerre is mind a hármat (ez utóbbi katasztrofálisan szar és kiegyensúlyozatlan), de számomra nagyon frusztráló volt, hogy a wormhole és warp FTL mellett gyakorlatilag nem léteznek határok és chokepointok, nem létezik statikus védelem, és ezért a háborúkat sem tudtam élvezni, mert idióta és idegesítő kergetőzés lett a végén mindegyikből... szóval a végére maradt hyperlane-only.
Ugyan dehogy herélték ki. Hála az égnek, hogy elég bátrak voltak ahhoz, hogy átalakítsák az FTL rendszert, és ezzel együtt a háborúkat és a határokat. Három teljesen más alapelvű FTL egymás mellett egyszerűen nem működik, nincs semmi alap, amire építeni lehetne, sőt teljes játékfunkciók és mechanikák váltak használhatatlanná/fölöslegessé. A három FTL közül pedig a hyperlane az, amivel a legtöbbet lehet kezdeni, mert az szimulálja legjobban a terepet. Az egy hatalmas hülyeség volt, hogy a birtokolt rendszerek teljesen kiszámíthatatlan módon kerültek a birtokodba, sose lehetett tudni, hogy egy FO vagy egy új elfoglalt bolygó hatására pontosan mennyivel növekszik meg a területed és az a konkrét rendszer, amit meg akarok szerezni, az enyém lesz-e, vagy sem. Arról nem is beszélve, amikor hónaponta/évente váltakozott egy rendszer tulajdonosa, mert egyszer az én határom nőtt meg, másszor a szomszédomé. Az űrben amúgy sincs értelme annak, hogy a csillagközi üres űrben hol húzódik a nemlétező határa a birodalomnak, csak az számít, hogy melyik rendszert uralod. Ezt küszöböli ki az új outpost rendszer. Ez nem ledegradálta a játékot, hanem 1000x átláthatóbbá, irányíthatóbbá, logikusabbá és jobbá tette az egészet. És nem csak és kizárólag hyperlanet lehet használni, vannak féreglyukak és csillagkapuk (rögtön az elején látni a beállításokban, hogy csúszkán lehet állítani a mennyiségüket, ahogy a hyperlane sűrűségét is #1956)...
Szerintem a csak Hyperlane-el semmi probléma nincs, legalábbis nekem tényleg, eddig is csak only hyperlane-el játszottam. Az új terjeszkedési rendszer az mondjuk tényleg lehet nagy bukta, de majd mindenkinek kiderül a saját játékában hogy élvezi, avagy nem élvezi azt. :)
Kb 40 perces videó a hamarosan megjelenő DLC-ről. Sajnos Martin és csapata sikeresen kiherélte a játékot. A csak és kizárólag hyperlane használata, plusz az, hogy innentől kezdve nem a bolygód számaitól hanem az outpostjaidtól nő a birodalmad határai, sikeresen ledegradálta a játékot. Nem tetszik az egész új irány.
innen felfelé azután a "DM" egyszer csak teker a dolgokon. A mi korosztályunknak ez rém unalmas, nem is mi vagyunk a célközönség, de azért aranyos, ahogy megszólítják az Y-Z-t :)
A World Cracker pontosan úgy működik, ahogy a Star Warsban: megcélzod, tölt, szétrobban az egész. A helyén egy cracked planet lesz (amilyen most is van a játékban) ami bányászható nyersanyagért. Én ezt is nagyon adom, csak azért nem emeltem ki, mert elég kézenfekvő mint szuperfegyver. De amúgy az összes modul kreatív és változatos, minden stílushoz kitaláltak valamit.
Nekem a Neutron Sweep tetszik. Kifelé mocskos Xenókkal arról a szép kis lakható bolygóról. :)
De a World Cracker is jól hangzik ha példát kell statuálni. :) Bár remélhetőleg ez nem fog felrobbanni egy lövéstől mint anno a Star Warsban.
Gondolom lesz némi diplomáciai hozadéka ezeknek a fegyvereknek. Pl ha használjuk a Wold Crackert akkor esik a renoménk a szomszédos fajok között the teszem azt a God Ray használata jó pont a Spiritualista birodalmak között stb...
"- World Cracker: Shatters a planet, leaving behind a broken debris field that can be mined for resources. Available to non-Pacifists. - Global Pacifier: Encases the planet in an impenetrable shield, permanently cutting it off from the rest of the galaxy. A research station can be built to study the planet afterwards. - Neutron Sweep: Destroys most higher forms of life on the planet but leaves the infrastructure intact for colonization. Available to non-Spiritualist, non-Pacifist empires. - God Ray: Converts all organic Pops on the planet to spiritualist and destroys all machine/synthetic pops, as well as massively increasing spiritualist ethics attraction on the planet for a time. Available to Spiritualist empires. - Nanobot Dispersal: Assimilates all Pops on the planet, causing it to defect to your empire with its newly cyborgized population. Only available to Driven Assimilators (and thus requires Synthetic Dawn as well)."
Mindegyik nagyon jó, de főleg a Global Pacifier, mert rögtön eszembe jutott a Galaxis Útikalauz-sorozat.
Akkor ezek szerint jönnek a Bolygópusztító szuper-fegyverek.
Remélem Paradoxhoz méltóan lesznek majd "enyhébb" megoldások is mint pl genetikailag módosított szupervírussal kiirtani a nekem nem tetsző fajokat a bolygóról. :)
A ritka kutatásoknak lila szegélye van, a veszélyeseknek piros. Az egér kurzorral olvashatók ki a technológiák részletei, illetve a súlyozás.
Azt ti is tudjátok, hogy a Stellarisban a kutatás nem lineáris, hanem egy pakli kártyához hasonlít, amiből a játék felkínál három-négy kutatási lehetőséget. Súlyozással dönti el, hogy milyen kártyát húzzon, és ezt a súlyozást is át lehet a kutatási térképen tekinteni. Például ha a nincsen kutatásvezetőd, akkor az Interplanetáris kutatási kezdeményezés máris kap egy 0,2-es szorzót, azaz ötöd annyi esélyed lesz arra, hogy ezt a kutatási lehetőséged a játék felkínálja.
Sziasztok,
A Stellaris magyar verziójához elkészült egy online technológiai térkép, amin talán jobban ki lehet igazodni, hogy milyen kutatás vezet mihez. A https://dunee.gitlab.io/stellaris-techtree-hu/vanilla/ címen elérhető térkép az első betöltésnél egy kicsit lassú lehet, de nekem működik. Ha jól emlékszem, akkor ti főleg angolul játszotok a ja'tékkal, az eredeti ihletet nyújtó angol térkép itt található: https://bipedalshark.gitlab.io/stellaris-tech-tree/vanilla/.
Dev Diary 99: A 2.0-ban teljesen átalakul majd az ostrom és a bolygóharc is.
Szemmel tartom őket, de csak arra ügyelek, ne essenek be mínuszba, az influence jobban kell, mint korábban. Illetve taktikától függően a kutatókat, vagy a katonaiakat támogatom, hogy adjanak bónuszokat is.
Valaki játszott már exterminátor múdban a szintetikusokkal? Hogy a francba lehet azzal végigvinni egy kampányt? Amint tudnak megtámadnak, ha vélatlan sikerül is visszavernem őket egyből támad a következő AI.
sziasztok! frakciókkal szórakozott már valaki? előnyök/hátrányok? eddig nekem kimaradt, valahogy mindig visszariadtam a használatuktól:)
Titán osztályú hajót hogy lehet építeni?
Na sikerült megnyernem az első háborúm. Majd utána alakítottunk egy három tagú Federációt. Most mi vagyunk a legdurvábbak. Ha innen elrontom lehúzom magam a wc-n :D Utoljára szerkesztette: precise, 2017.12.14. 23:19:02
Dev Diary 98: Az érkező 2.0 update-ben lesz egy Fleet Manager, amivel karbantarthatjuk flottáinkat, template flottákat tervezhetünk különféle hajótípusokból, és egy közös helyről irányíthatjuk pl. a hajógyártást (reinforce). Ez az ingyenes patch része lesz, nem DLC feature.
Ebben a kontextusban a vazallust jelenti. :) Igazából te érzed, de szerintem nem sok értelme: 1. vazallussá lenned 2. szétveretni magad. Kezdj újat, és ne tegyél be sem Advanced Empire-t, sem Falleneket. Kezdőként csak szívnál velük, először ismerd ki magad a játékban, utána van értelme nehezíteni a dolgokat. Szerintem. :)
Nem vagyok tapasztalt játékok eddig kb 5-6 egyjátékos meccs van a hátam mögött. A jelenlegiben jutottam (éltem túl) a legtovább. A kérdésem az lenne, hogy a legnagyobb birodalom aki jóval erősebb nálam ha akarom a vazallusává "fogad". Az az elméletem, hogy ha ezt megteszem akkor nem tapos el mint egy hangyát. A tapasztaltabbaktól kérdezem, maradjak meg egyedül, vagy legyek vazallus?
Nem. Jelenleg kb az egyetlen (értelmes) választható lehetőség. Annyit jelent, hogy minden hajód 1 flottába teszed.
Doomstack tulajdonképp az egyetlen megoldás pl a preatorianok ellen. Vagy a többi engame rémálom flották ellen, mert nem tudod folyamatosan újratermelni a szükséges flottákat. Vagy minimálveszteséggel irtod ki őket, vagy elvesztél. Normál birodalom ellen még van értelme, mert az nem konzervflottákat dobál őrült mennyiségben, de a pretorian, az unbidden meg a trans életforma nem gyárt, hanem csak behoz komplett flottákat. Ezek ellen csak a bazi nagy görög lagzi, izé hadiflotta működik, ami minimális veszteségel irt. A nagy flották már eddig is korlátozva voltak a mozgási limit miatt. Minél nagyobb a flotta, annál lassabban mozgott.
Dev Diary 96: A doomstack-ek elleni küzdelemben megint jelentősen felforgatják a hajók és csaták rendszerét, érdemes átolvasni, mert itt is komoly változások jönnek.
AZt tudom hogy tudok több fajból álló játékot indítani, de nem lehet pl. humanoidokkal kezdeni úgy hogy egyből robotokkal csináltatok mindent? Gondolok erre pl ilyen szinten.
Dec. 7-én jelenik meg a Humanoids Species Pack, 8 dollárért. Ez elvileg még a Cherryh update előtt fog kijönni, igazodva az év végi Star Wars-hoz úgy, hogy semmi SW logó nincs rajta, de mindenki látja, akinek van szeme. :P
EUIV-nél csak minden második nagy patch jön fizetős DLC-vel. Pl. a Hungary frissítés is ingyenes volt.
Amúgy ezek a nagy változások ingyenes frissítés formájában jönnek (1.9 "Cherryh"), nem DLC lesz / nem lesz DLC. Legalábbis egyelőre még nem jelentettek be semmilyen frissítést kísérő DLC-t.
Még mindig jobb, mint az EA-nél vagy Ubi-nál, hogy "ááááh, első résznek kár kozzákezdeni, úgyis játszhatatlan bughalmaz, majd a folytatás talán jobb lesz :D "
én értelek, de arról se feledkezz meg, hogy elég Paradox (hehe), hogy ennél a kiadónál az a mondás, hogy ááááh, 1.2 alatt kár hozzákezdeni, úgy is játszhatatlan bughalmaz lesz. :)
én már felhagytam az EU-val, de aki még szerelmes a műfajba, az gondolom, kifizette a DLC-kre az alapjáték sokszorosát, ahogy én ki fogom fizetni a Stellarisra. :)
Szóval valamit jól csinál a Paradox, bugok, egy zsák fizetős DLC, mégis szeretjük őket :)
Azért a Stellaris esetében egészen más a helyzet, mint néhány másik játék esetében. Itt folyamatos foltozgatás, fejlesztés és extra fícsörök hozzáadása történik, nem pedig alap dolgok day1 pénzért árulása. Ráadásul DLC-k nélkül a javítások is ingyenesen tartalmazzák a lényegesebb változásokat.
azért nagyon ügyes ám a Paradox, aki oda van a műfajért az kedveli őket, annak ellenére, hogy ugyanazt csinálják mint a többi kiadó, akiket meg a többség utál (DLC, DLC, DLC)
Nem tudni még, nem mostanában, az biztos. A legújabb fejlesztői naplóban arról írnak, hogy teljesen át lesz dolgozva az egész háborús rendszer. Nagyon jól néz ki, a határok és a rendszerek birtoklásának átdolgozásával együtt egészen máshogy fognak működni a háborúk.
1. Olcsóbb. 2. Minden újabb csatolt bolygóval illetve népességgel növekszik a fejlesztések erőfrrásigénye. pl 1 új bolygó (mindegy hogy 10-es vagy 25-ös) 20%-al növeli a kutatásigényét minden technológiaának. Kicsi, kutatásra nyomuló birodalmak így lkutathatják a nagyokat. Ha a csúcson akarsz maradni, akkor erősen rá kell nyomulni a kutatásra, valamint érdemes a kis bolygókat kihagyni, vagy vazallusnak adni. Utoljára szerkesztette: inkvisitor, 2017.11.06. 07:28:37
A defense army-t mi értelme használni, ha gyengébb, mint az assault army, és az assault army is tud védekezni? Másik kérdés, hogy lehet az, hogy technológiailag eléggé le vagyok maradva? Az egyik legnagyobb birodalom vagyok, de vannak olyan 2-3 bolygós kicsi fajok, akiknél elsöprő fölényt mutat velem szemben technológiailag. Ez valami bug lehet? Természetesen ezek nem fallenek.
De igen, megöli. Csak a Hyperdrive FTL mellett van bármiféle terep a térképen, csak Hyperdrive FTL mellett léteznek igazi határok és frontvonalak, csak Hyperdrive FTL mellett vannak stratégiailag fontos, megkerülhetetlen csomópontok a Galaxisban, és így csak Hyperdrive FTL mellett van az erődítményeknek és a statikus védelemnek értelme.
Az helyett, hogy felháborodtok, értelmesen végig kellett volna olvasni, akkor rájöttetek volna, hogy a féregjáratok nem tűnnek el, csak más, sokkal érdekesebb formában lesznek jelen, az, hogy valaki használni tudja majd őket (technológia) ezentúl hatalmas stratégiai előnyt fog jelenteni, a rendszerek közötti útvonalak számát pedig a játék kezdetekor be fog lehetni állítani (akár a warpra hasonlító állapotra is), ráadásul a Jump Drive részben átveszi a Warp FTL funkcióját, előnyökkel és hátrányokkal. Ezzel az átalakítással rengeteg olyan dologhoz hozzányúlhatnak, amiben a szabadon használható Warp és féreglyukas FTL gúzsba kötötte a kezüket, pl: az AI csapatmozgások, távolság számítás, határvonalak bővülésének módja, a védelmi stratégiák teljesen új dimenzióba emelése, csak féregjáratokon vagy csak egy konkrét rendszeren keresztül elérhető rejtett rendszerek, rendszerből rendszerbe való utazásnál konkrétan az adott rendszerbe mutató Hyperlane-hez kell majd utazni (a nagy zöld nyilakhoz), amik további stratégiai lehetőségeket biztosítanak a rendszerek védelmére, stb.
Csak Hyperdrive FTL játékban már lehet belőle egy kis ízelítőt kapni. Sőt, én meg is modoltam úgy a játékot, hogy több legyen a csomópont. Sikerült elfoglalnom három olyan, ellenséggel szomszédos rendszerből álló csomópontot, amik sorban csak egy-egy útvonallal vannak összekötve, és amik az egyetlen utat jelentik a birodalmam közepébe. Egy-egy FTL Snare modullal rendelkező erődítmény mind a három rendszer közepébe, és ha az ellenség nem jön nagy túlerővel, akkor a védelmi vonal akkora károkat okoz neki, hogy visszavonulásra készteti. Ha nagy túlerővel jön, akkor meg a védelmi vonal időt nyer ahhoz, hogy megérkezzen a flottám, és a meggyengített ellenséget kiűzze. Az egész képletbe teljesen új dimenziót hoz, ha valaki kifejleszti a Jump Drive-t, hatalmas katonai fölényhez lehet jutni vele a késői játékban. SOKKAL élvezetesebbek a háborúk. Na most féreglyukas és Warp FTL-nél ez a fajta stratégia gyakorlatilag lehetetlen, az egész háborúsdi iszonyatosan körülményes lesz, bárki bárhova ugorhat, bárki bárkit és bármit kikerülhet, és vagy erődítményeket meg FTL inhibitorokat építek minden egyes rendszerbe, vagy egy macska-egér harcos kergetőzős idiotizmussá válik az egész. Főleg, hogy az AI mindig tudja, hogy hol a flottád, és hogy merre tart.
A "kevesebb" néha több, ami egyértelműen igaz erre az esetre. Azzal, hogy egy irányítottabb környezetbe kerülnek a dolgok, sokkal jobb háborús rendszert lehet csinálni, sokkal több lehetőséggel. Ráadásul így annak is sokkal nagyobb lesz az értéke, ha valaki Jump Drive-ot, Jump Gate-et vagy féreglyukat birtokol. Maximálisan támogatom. Sőt, szerintem eleve így kellett volna kiadniuk a játékot, és az, hogy alapból mind a három FTL technológia elérhető, egy tévedés volt. Kiegyensúlyozhatatlan katyvasz, a sokat tud, de mindet átlagon aluli módon tipikus esete.
Én nem is szoktam szórakozni a fejlettebb seregekkel, mivel korlátlan számú sereggel lehet támadni egyszerre. Egyszerűen tömegesen gyártom a sima assault army-t, ráküldöm egy kupacban őket az elfoglalandó bolygóra, a csata végén pedig automatikusan ott marad a maximális helyőrség, a többiek meg mehetnek tovább. Így csak a nagyobb bolygókkal szokott gond lenni.
De eleve nem is kéne, hogy felkeljenek, csomó lehetőség van a morál kordában tartására. Ha van tartalék influence, akkor mehet a propaganda, vagy szétoszthatod a lakosságot másik bolygóra. A Species menüben beállíthatsz nekik vérmérséklettől és technológiától függően szociális segélyt, bedrogozást (chemical bliss), vagy genetikailag kiölheted belőlük az érzelmeket (nerve staple). Stb.
Épp hogy színesítette a palettát. Volt hogy csak azért maradtam életben, mert a warp ellenfél flottáját körbe tudtam ugrálni a féregjárat generátorok segítségével.
Nem, nem öli meg. Max csak neked nem fekszik ez a fajta játékstílus. Személy szerint engem baromira felhúzott amikor megtudtam. Abszolút nem egy korrekt húzás a fejlesztő gárdától, a hivatkozási alap meg egyenesen nevetséges. Személy szerint nálam most betelt a pohár. Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2017.11.03. 12:58:38
Eddig is csak hyperlane játékokat játszottam, a warp és féreglyukas közlekedés megöli a stratégiai lehetőségeket. A hyperlane-el visszakerül a térkép a térképre, lehet taktikázni megerősített csomópontokkal, stb.
Dev Diary 92: Igen komoly változások jönnek az FTL közlekedésben. A warp és a wormhole megszűnik, marad a hyperlane, de ehhez is alaposan hozzányúlnak (sűrűség, szenzorok változása, stb.). A wormhole-ok visszatérnek természetes féreglyukak és ősi jumpgate-ek formájában, de hajtóművek már nem lesznek. Emellett újféle csillagtípusok is lesznek, amelyek kihatással vannak a saját naprendszerükre (pl. a neutroncsillagok lassítják a sublight sebességet, a pulzárok meg elnyomják az összes pajzs tech-et). A jövő héten meg a teljesen átdolgozott wargoal rendszerről írnak majd.
Én android defense army-t szoktam lerakni, 10-16 db-ot. Azok már elég jókat ütnek. Valamint a közelben állomásoztatok pár xenomorfot, ha elégedetlenkednek, akkor keltető lesz belőlük. Csak xenomorf és szervetlen seregeket tartok. Jobban bejönnek mint a többi.