Emlékszem mikor a JRPG-ket kritizálta a két alapító, "BioWare On The Decline Of The JRPG" "Bioware developer says JRPGs are not RPGs." "BioWare co-founder: JRPGs suffer from 'lack of evolution "
valószínű arra vonatkozott hogy dolgozniuk kellett és nem lehetett LOPNI.
Semmi gond nem volt a 3. résszel, sőt, nekem az eredeti befejezés is tetszett.
"Egy ismerős alakkal sem találkozunk az új Mass Effect részben."
Azért ez kissé meredek nyitány lett , főleg emellé az alakoskodós , lens-flares illusztráció mellé. (ismerős alak - oxymoron? )
Szerintem olyannyira sikerült elszúrni a shooterré alakítást, hogy nem csak az emberveszteség vált jelentőssé, Drew Karpyshyn -től kezdve a másik társszerzőig akinek nem ugrik be a neve, hogy shooter mellé az egyik legskizofrénebb cím lett a ME ,
gyakorlatilag a eredeti szerzők hagyatékának lendületéből élt meg a második rész, ez a lendület a harmadik részre látványosan elfogyott, itt van szó róla:
-most pedig előállt egy látványos DEFAULT pozíció , amikor technikai újításokkal nem szolgálhat a marketing, az ME1-ből visszatenni dolgokat borzasztó kínos, a mozifilmet elbukták.
Így kell földbeállítani egy franchiset , vagy hogy trendibben mondjam, dudebro-ba.
"Drew Karpyshyn hadn't had time to play Mass Effect 3 when he wrote that post in March. Unfortunately, he still hasn't." Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.08.16. 22:46:26