Mennyi idő alatt születnek meg az új polgárok amúgy?
Na ennyit erről a játékról, már le is töröltem. Az hagyján, hogy nem lehet a zöldben tartani az értékeket, de kaptam egy küldetést hogy adjam el a fegyvereket, utána jöttek a barbárok meg a bogarak és elpusztították a népességet. Utána megpróbáltam egy másik bányát nyitni, ott is ez lett. Ennyi.
próbáltam én is, de 50 fős vaultnál rájöttem hogy sose lesz vége és nem tudok "célt" kitűzni hogy miért játszam úgyhogy delete
A zöldben tartás néha problémás, csak egy kis gyakorlás kell, és ha mákod van a 'uzsonnás dobozból' kapsz az elején jó kártyát/karakter (nekem egyszer a második dobozból egy 29es szintű Mr. Burke jött akit nyomban ki is küldtem gyűjtögetni), viszont a problémám az a játékkal, hogy gyakran bezárja magát (Samsung Galaxy S3-at használok), egyszer pl. azután hogy a dobozt felbontottam, de kártyákat még nem néztem meg.
28 lakosom van, mind 20as körüli szinten. Csak az alap víz-áram-kaja szoba van 3om szinten. Ma délelőtt kaptam egy bogártámadást, több mint a fele populációt kinyírták, úgy hogy kb. 10ezer kupak nem volt elég az újraélesztésükhöz, még most is 4en fekszenek holtan.....
A random támadásokat ki tudjátok védeni ha magatok generáljátok. Nekem van 1-1 kis szobám ahol mindig rusholok addig amig a krah összenem jön. Ezekben a szobákban jol felszerelt embereim hamar elháritják a károkat, így meguszom hogy a gép hozzom rám rovarokat.
30-32% vagy az alatt rush-oljatok csak, még így is van esély a failed-re, de 35 felett szinte reménytelen. Küldjetek ki embereket a wasteland-re, De az elején még azért sűrűn nézetek rájuk. Minnél jobb statokkal bír egy ember annál jobb eséllyel talál cuccokat, és minnél tovább kint van annál jobb dolgokat talál. Sőt elég önellátó! Ha jobb fegyvert talál mint ami a kezében van lecseréli (páncélnál még nem láttam ilyet.) Ha már gyártotok stimpack-ot, és radaway-t induláskor adjatok neki párat, ha nagyon sok sugárzás éri, vagy nagyon lent van az élete, automatikusan használja őket, így egy jobb felszerelt karakter 10-20 órára is nyugodtan kint maradhat, és tucatnyi fegyverrel, és ruhával tér vissza. Igyekezzetek mindenkinek fegyvert adni, és a rosszabbakat majd lecserélni folyamatosan ha jobbat kaptok. Legyen a legtöbb szobába emberke, mert ahol nincs senki ott kis patkányok futkosnak, és a piszkos szobákban nagyobb eséllyel lesz csótány, illetve később molerat invázió. Deathclawok csak akkor jönnek ha ki kinyílik a selther ajtaja, mert jön egy új emberke vagy kimegy/visszatér valaki a wasteland-ből, máshonnan nem támadnak. Az elején ne számítsatok még rájuk, de növeli az esélyt a támadásukra a rádiószoba, és mióta van atomreaktorom mintha sűrűbben jönnének, (de ez lehet hogy csak véletlen). Naponta egy küldetést törölhettek, ha nem tetszik, például az elején semmiképp ne adjatok el fegyvert, páncélt!
3 óra elteltével születik a gyerek, majd újabb 3 óra elteltével lesz a gyerekből felnőtt.
A deathclawok bármikor jönnek, ha lövöldözés van a faultban, ha tűz van, ha építkezel vagy fejlesztesz. A hang vonzza őket, totálisan random amúgy mikor érkeznek,köze nincs a vault nyitásához vagy emberek érkezéséhez. Egyébként a deathclawok miatt célszerű az első szintre (vault door mellé) raktárat pakolni és telerakni endurance-os emberekkel a legjobb fegyverekkel mert a DC-ok nem tréfálnak... Nálam a fault door-t két iszonyatfelfegyverzett (25-30 körüli sebzés) csóka védi,mögöttük egy szoba 6 emberrel szintén bitangmód felfegyverezve (15 a minimumsebzés a fegyvereik közül) és még így is átmegy rajtuk rendszerint 1-2 DC... Ezek híjján mindig lejjebb és lejjebb mentek a vaultban.
Talán ésszel kell eladogatni a cuccokat és nem rögtön a küldetésre koncetrálni?:) 150 fős vaultom van és nincs gondom semmivel,szépen fejlődik minden. Stratégiai játék bármilyen hihetetlen.
"Deathclaws- Any time you open your vault door, you're broadcasting an invitacion for these beasties to come to your vault and destroy your resources..." "Opening the vault door, or broadcasting the radio room greatly increases the odds a deathclaw attak"
Fura én úgy olvastam hogy főként az építkezésre lövöldözésre és rádiójelekre jönnek. A vault door állandóan nyit csuk mert 5 dwellerem van a szabadban egymást folyamatosan felvátltva+rádiósok miatt is volt ogy már 7-en álltak sorban az ajtóban és hiába volt nyitás csukás egy darab DC sem jött. Ahogy én vettem észre totálisan random a megjelenésük,de főként azután szoktak jönni kis idővel hogy valami építek.
LAssan elérem a 100 főt és meg lesz a Nuka kóla gyáram, utána van élet? vagy cél?
Átváltottam emulátorral PC-re mert iszonyat zabálta a telefont és beszaggatott, pedig nem harmat gyenge a teló amin futtattam.
Pár törölt vault után tapasztalat, hogy minél lassabban haladsz/építesz, annál jobb, mert ki tudod védeni a támadásokat. A magadra generált rush faillel egyetértek, én is ezt vettem észre. Ajánlott minden szobában mindenkit ellátni fegyverrel. A 4-es sebzés alatti fegyverek kb. csak dísznek vannak. A stimpak sokkal jobban fogy mint a radaway a kint lévő felderítőknél.
Próbáltam 2-es és 3-as mergelt szobákkal is. 3-as mégis jobb, de mindenképp oda kell figyelni a feltöltöttségükre és a fegyverezésre, mert ha ez elmarad, akkor a patkányok/csótányok megrágnak mindenkit. Tűz nem olyan veszélyes, csak a megfelelő emberanyag kell a megfékezéséhez.
Most 80 fős a legnagyobb bunkerem. Jelenleg állok a népességgel, mivel mindenkit fel akarok a megfelelő szintre fejleszteni/fegyverezni. Enduranszos emberkékkel akkor a bejáratot kéne védeni? Mivel azok a raktárba jók eddig a kiírás szerint, de ha berakom őket, sajna nem tudnak több cuccot tárolni, aminek így meg nem sok értelmét látom, mármint az odapakolásnak. Sajnos nekem az alap beálítás szerint az ajtó után lakórész következik, ami ált üres. De ha Endura emberekkel védeni, akkor raktárra fogom cserélni, így már lesz értelme nekik is.
Még annyival egészíteném ki, ami észrevettem, hogy a rush failnél 20 ember alatt csak az adott szobára jönnek a csótányok, míg 20 ember felett már a komplett bunkert is betámadják 1-1 alkalomnál
Utóbbi napokban ha a küldiket akarom megnézni, akkor kidob a játék.
Most 32 fővel sikerült, "talán sikerült" stabilizálni a menedéket. A dobozból kapott emberem állandóan kószál a pusztában cuccokért, így már majdnem mindenki ruházva és fegyverezve van.
Nekem 20 perc után kinyírták a dobozos emberem, igaz csak 15-ös szintű volt.
Én tegnap értem el a 100 főt első és egyetlen próbálkozásra. Talán 30 körüli emberrel volt néha, hogy pirosba ment 1-2 nyersanyag mire belogoltam, de amikor figyeltem és takarítottam be, akkor fel lehetett tornászni, ezen kívül semmi nehézség nem volt. Most meg bármit csinálok szinte el sem mozdul fullról, csak ha leszívják a deathclawok vagy patkányok. Ráadásul vagy 15 ember csak áll a lakószobában vagy tréningezik, 7 meg kint portyázik. Legrosszabb értékelésem B volt, de annyira nem érdekelt már 50-60 ember körül, hogy 83 vagy 93%os a boldogság. Elvileg 200 fős lehet max a bunker, de 100 fölött már nem sok értelme van a játéknak, úgyhogy kb ennyi volt.
tud valaki segíteni? az egyik pályám lehalt, nem tudom megnyitni, más pályát létre tudtam hozni, megy is a játék... elveszett 20 handy man, 53 ember, 30 ezer cup, és egy csomó vásárolt box ... menthető valahogy a pálya?
Nekem nagyon hianyzik pl hogy nem irja hogy + vagy - ban vagyok egyes nyersanyagok gyartasaval/felhasznalasaval.
Azt sem ertem, hogy nem epitettem semmit, es az aram marker a csik elejerol a kozepere ugrott egy raider tamadas utan...
hogy lehet elerni hogy egy rush sikeres legyen? 12% volt az eselye, intes szobaban 9 int es 7 luck emberke melozott, 1-es szoba 2-es szint, az ember 14-es failed let jottek a csotanyok...
a masik az hogy most van 20 emberem, es abbol fele minden statban max 1-2-es szinten van, szoval majdhogynem tokmindegy hova teszem oket be. Lehet kiszorni oket, hogy jojjenek ujak?
később tudsz majd olyan szobákat csinálni amivel tudod őket fejleszteni, mindegyik tulajdonságot!
100% ig sosem lesz sikeres a rush, de pl 12% az már nagyon jó!
25 felett nem próbálkoznék, az nagyon lutri.
ha tudnád a pontos szükségleteket akkor egyszerű volna a játék! :)
a haladás lényege, hogy szépen fokozatosan feljessz, egyszerre ne építs sokat, ne szaporíts sok embert. a legfontosabb erőforrás az áram, az mindig legyen max, inkább több termeléssel.
es hogy erdemes a termelo szobakat fejleszteni? 1-1 szoba szetszorva 2 emberrel es azok felfejlesztve, vagy 3-as szoba 6 emberrel felfejlesztve, vagy tobb alapszintu szoba?
minden szobát érdemes max méretre max fejlettségre húzni és 6 embert bele
Nem lehet szinkronizalni a gamet hogy otthon amit tolok tableten, azt utkozben telon is meg tudjam nezni?
nem, ezt csípném én is, mert az ipaden már 240 a népesség :)
Az van ha tuzeset kozben leptek ki, akkor kihal a nepesseg. Nem tudom mit csinal ilyenkora jatek,de 3 szinten meghaltak az emberek...
Ahhh de ruhellem ezt a jatekot amig megirtam ezt a posztot, volt egy radroach invasion es 3 szinten meghaltak az emberek. most nem lesz aram, kaja es viz.
Ennek a vaultnak annyi. Pedig meg 1 oraja minden a legfaszabb volt.
Ez ilyen kb?
Az ilyen esetek elkerülése végett kapott nálam mindenki fegyvert. Úgyis mire a helyszínre érne a szomszédból a segítség általában mindenkit megrágnának a hülye bogarak/patkányok. Jelenleg szimplán annyit csinálok, hogy megálltam 110+ főnél és addig nem lépek tovább a bővítéssel, míg mindenkinek a kezében plazma fegyver nincs legalább és pár skillje nem maxos, vagy a közeli.
A DC inváziók meg egyre durvábbak valamiért, pedig semmit se változtattam. Elején csak a védők fél hp-ja bánt 1 rohamot, most meg már némelyikre rá is kell pakolnom közben stimet, mert szétrágják. Pedig az első és a második emeleten csak raktárak vannak lvl1-es endurance-ra kipattintott csávókákkal és minimum 7-es rusrty laser pisztolyokkal. Többnek meg már plazma, lángszóró, vagy spec 10+ sebző fegyvere van, de mégis olyan mintha csúzlival lőnének. A lvl1-es karakterek meg az élesztés miatt jók.
Fura módon az utóbbi időben mintha a csótány/patkány inváziók is erősebbek lennének, mert 1 esemény alatt a szobában fél hp-ra vagy jobban is lesebződnek az érintettek :/
Ahogy nézem a max szint egy lakosnál az 50, mert van egy kipattintott sivatagjáróm aki 25 stimmel meg 10+ raddal 70+ óráig bírja a mászkálást. Ő szokott szép cuccokat visszahozni ennyi idő után meg 1 fordulóban 5-7k kupakot. Ha minden statja max lenne szerintem simán bírná a 100-110+ órát is erőpáncélban.
Egyszerre 10-20 felfedezővel dolgozok, így egy fordulóban 3 maxra húzott kórházzal és 2 tudományos labbal majdnem meg tudom forgatni mindet be-ki a bunkerbe visszatéréskor úgy, hogy mind kap 25 stimet meg 10 radot. A töménytelen szemetet amit meg visszahoznak mind eladom, csak sajna ugyan annyiért vesz meg a játék egy 5-7 sebzésű tápolt puskát mint egy 0-1 sebzésű légpuskát, ami meg vicc szerintem.
Tűzet nem tartom problémának, csak terjed. Ha jól vannak elosztva az emberek akkor csak legyinteni kell rá és a kritikus szobákban utána elnyomni pár stimet.
A rush százalékot meg oltri baromságnak tartom, mivel sorba failelnek a 14-16%-os szobák, míg az 50+-osak meg vígan letudják a feladatot. Azt is észleltem, mintha pikkelne egyes szobákra a program, mivel ott a nagyon alacsony értékek is folyamatba fail-el futnak. Konkrétan olyan sorozat is volt, hogy direktbe bepróbálva 5-7 failt produkált a szoba 14%-ról indulva, majd másnak újra... (simet kaptak a benne lévők közben)
A dobozok sosem adtak nekem eddig robotot. Szerintem azt csak cash-ért lehet beszerezni, de 120 fő fölött érdekes lesz majd egy egész hálózatot kezelni.
A kamera és kattintás érzékelés kezelés bortányos. Építeni akarok és z ikon alatt van 2 szintlépésre váró emberke. Persze hogy a szintlépést lövi el mindkettőre és nem a kalapács ikont érzékeli... Kamerakezelésnél a zoomolástól falra mászok. Kia fenét érdekel veszett rendszer menedzselés közben, hogy a kedves lakosság épp szaporodik és még oda is zoomol. Ugyan ez van attak közben is. rázoomol, de úgy, hogy ne lehessen már egyből lereagálni, hanem a zoomal keljen szenvedni miatta.
Na még az eseménykezeléskor lejátszódó szoba animációktól mászok a falra majdnem. Több emberem szó szerint azért döglött meg, mert míg volt a szobatámadás, mind mint valami dilis hótkóros egymást kitakarva rohangál a szobában és nem lehet őket csak valami vadászpilóta reflex-el kiválasztani és gyógyítani. amikor meg 0-ra megy a hp-juk, nem hogy megdöglenének egyből, hanem további animáció keretében szenvednek egy sor, ami első pár alkalomra még elment, de sokadjára pont a veszélyhelyzet elhárításában hátráltat, mert épp a többi még épphogy élőt takargatja ki a hülye haldoklásával.
addig nem feljesztettem egyszer sem amig a szobák nem voltak tele illetve nem volt mindenkinél fegyver! ez alap! enélkül mindenbe bele lehet dögleni.
kb mindent úgy csinálok én is ahogy te leírtad, 120 felett nem kell parázni, sőt, sokkal lazább az egész! csak mindenkit a helyére kell tenni és akkor nem lesz gáz!
Jó, de akkor is, a különböző helyeken lévő termelő szobákra rá kell kattintani, ami egy nagy méretű bunkernál már érdekes. Pl. nálam egy helyen vannak a reaktorok, de 2 3-as maxos, meg 3 2 szobás maxos van, így a 3 2-est nem mindig látom, csak a maximum kicsinyítésben.
Az egész bunkert meg ami a raktárak alatt van átépíteni eléggé költséges móka lenne, igaz lassan megpróbálom megvalósítani és az egy típusú termelő egységeket egy kupacba pakolni.
A nuke kola gyár meg szimplán kiváltja a kaja és víz szobákat, ahogy nézem mert mindkettőt ad. Ergo lehet lecserélem az összes ilyen típusú szobát csak nuke kolásra, csak a max 3 szobás fejlesztés 45.000 :D Viszont cserénél figyelnem kell majd, hogy az A és P helyet a nuke E-t kér, így minden emberkét ki kell pattintanom majd E-ből, amihez meg legalább még egy E fejlesztő szoba kéne.
én nem pakolom egy helyre az ugyan olyan termelő egységeket, egyrészt a pénz miatt, másrészt pedig akkor mindig bontani, leesik a termelés, előre kell építkezni.
nekem bevállt a technikám egyenlőre, kell sok kola-s szoba, de pl én már az alapokat nem is építem, csak garden, nuclear reactor stb...
121 fő. Most kezdem majd lecserélni én is az alap szobákat kóla/puska/sültkrumpli-ra :D Legutóbb valamennyi erőművet cseréltem egyszerre reaktorra és így lett az egykupacos felállás belőle. Módosítani szerintem akkor fogok legközelebb a bunkeren, ha lesz vagy 150-200 ezrem. Addig elvannak a mostani beállással is. Az emberkék meg gyúrnak a megfelelő szobákban, Lassan körbe kell őket cserélgetnem, mert már elég soknak majdnem maxos az egyik skillje ruha nélkül is.
Kép majd lesz, ha nem felejtem el megcsinálni este :)
A rádiós szobával érkező csávókák meg iszonyat semmik. Szinte 0-a skill mind amijük van. Nem is értem hogy a fenébe éltek túl a AH-t :D Sajna ha nem figyelek rendesen a kiküldött manuszokra elhalnak és a bevétel majdnem nulla :/
ez a kép még az ipaden készült amit már sajnos eladtunk úgyhogy R.I.P :D
ez már a telós állás:
ez pedig most az izomember, elég jól tolja :D
hogy lehet a hapiness-t feljebb tolni? Van hogy nehany embernel megall 30-40%-on es annyi Radiot nem akarok epiteni, mert nem akarom hogy jojjenek szaporitok en magamnak :) Meg allitolag jonnek ra a DC-k is.
Na meg love hogy jon jol? Utoljára szerkesztette: coolpet, 2015.09.20. 22:27:08
én úgy vettem észre, hogy a DC-k olyan 60 ember körül jönnek , mikor tudnál venni atomerőművet.. nekem legalábbis előtte nem jöttek, pedig már jó ideje megvolt a rádió
(viszont amint unlockolhatóvá vállt az erőmű, már jöttek is, pedig nem is unlockoltam...)
jó kedvük akkor nő, ha olyan szobába teszed, amihez jobban értenek (nagyobb a jártasságuk) viszont nem mindenhol nő (például tréning termekben vagy a bejáratnál)
happinesst én úgy csinálom hogy mindenki ott dolgozik lehetőleg ami a megfelelő munkája, mindig legyen maxon a kaja pia áram.
pénzt én sem értem pontosan. Azt nem értem, hogy ha leszedem egy szoba termését akkor időközönként ad érte pénzt. Ti tudjátok miért adja ilyenkor a manit?
Hat nekem egy molerat invazio kiirtott egy fel vaultot, pedig mindenhol maxon volt a dwellerek szama es mindegyiknel volt legalabb egy 2-3-at sebzo pisztoly. Persze penzem nem volt, ugyhogy kezdhetek uj vaultot, mar nem tudom hanyadszorra.
a 2-3 at sebző pisztoly az semmit nem ér ellenük. minimum 6 os fegyver kell.
addig amig mindenkinél nincs olyan, ne fejlessz tovább!
gyorsan fejlesztettél ennek a vaultnak azért lett vége
6 alatti fegyvereket csak addig használd, míg 6-osokat be nem szerzed és mint írták is. Amíg 6-os nincs mindenkinél inkább ne fejlesz. Ebben a játékban nem a gyors terjeszkedés a nyerő, hanem a bunkert taktik szó szerint. Legyen inkább egy kicsi de jól felszerelt bunkered relatíve kevés fővel, mint 1 nagy de rosszul felszerelt, amit az első esemény kiírt.
A plafon a 200 fő? Ez most komoly? Akkor minek a beépíthető rengeteg terület? Már így is tele vagyok üresen kongó raktárakkal, hogy ami szemetet visszahordanak a felfedezők az eladásig el tudjam gyorsan raktárazni és ne kelljen minden emberke beengedése után egyből raktárat tisztíni, hanem egy turnus be és ki megforogjon gyorsan.
A DC-ket meg úgy kezelem le, hogy a bejáratnál rágyógyítok a 2 manusra és akkor a következőben már nem rágják meg a bennlévőket, hanem épphogy túlélik. Azon nevettem tegnap amikor az első védő szobám kapott csótány fertőzést és kb. 1 másodpercig tartott, mert ott mindenki 12+-os fegyókkal rohangál a DC-k miatt.
jo de hogy lesz 6+ fegyom? 1 szobara valo van es azt is felig lunchboxoknol kaptam. emberem meg nincs eleg hogy annyi felfedezot inditsak, meg kabe napi 2x tudok ranezni az emberekre addig meghalnak kinn.
ne 1 - 5 . szintűt küldj ki, mert hamar megmurdel, és a kapott cuccok amúgy is szintfüggőek... + adj neki legalább 10-15 stimpack-et és 5 radaway-t.. 20. szint felett így azért már túlél 1-1 éjszakát
ha már kevesebb, mint 5 stimpack maradt neki, hívd vissza Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.09.24. 08:55:10
Keresd meg a legjobb pár SPECIAL-os emberkédet. Adj nekik valami fegyvert meg stat pótló páncélt amid van majd küld ki őket 25 stim + 12 raddal a mezőre. Így relatíve sokáig fogják húzni, akár 1 napig is. Ennyi idő alatt a sok szemét mellett amit összeporszívóznak hoznak majd neked 6+-os fegyvereket. 2 nap fölött már nekem 10+-es javított (enchanted kék) fegyókat/páncélokat is szoktak találni. Ha valamelyik meghal kinn a pusztába akkor is maximum 1k kupak a lvl50-es emberke élesztése. Igaz ez kezdő bunkernél még elég húzós összeg, de nekem ha elfekszenek, mert elfelejtettem időben rájuk nézni, így is megéri felkelteni és visszahívni, mivel ilyenkorra már 2-3k kupakkal bóklásznak. Jelenleg a legjobb felfedezőm 2 nap 11 óráig bírja kb. Majd lövök róla képet. És őneki még csak közepesek a statjai!
en fejlesztem maxra a treningszobakban az egyes embereknek 1-1 statjait. Mar van vagy 20 emberkem akinek maxos a P, A, S statja.
Most dugattam 8 gyereket, hogy legyen utanpotlas :)
Mr Handy-t hogy lehet szerezni?
Rákattintasz a shop-ra és veszel párat KP-ért :)
Mashogy nem megy? Ingame nem kaphato?
Ha kikuldok egy manust a wastelandra, akkor mik a fo statok amik lenyegesek? Szint, Endurance es Luck?
A tobbinek van hatasa a keresesre?
Wastelanden sokat számít a szint.
Én küldtem ki fullos 20as és nem fullos 40es dwellert. Utóbbi lényegesen jobb cuccokat szerzett és tovább kint tudott maradni halál kockázata nélkül.
Arra tud valaki megoldast, hogyha kikuldok valakit akkor az miert nem talal semmit? De meg 1 esemeny sem tortenik, csak elkuldom megy 1-2-3 orat, nem tortenik semmi, aztan visszahivhatom.
hát ne egy két órára küld, meg gondolom alap embert küldessz ki
nekem most a legjobb gyűjtögetőm 3 napot volt kinnt. minden stat maxon, power armor 22 es sebzésű rakétavetővel. 13100 kupakot hoz haza meg egy rakat jó cuccot :D
tokmindegy mennyire kuldom ki, nem tortenik semmi, bugos szar ez a jatek
Mai nap volt egy kis időm újra telepítettem. Most nem bíztam a véletlenre a dolgot, megnéztem a youtube-on egy tutorial videót a kezdés előtt. Rájöttem, hogy a legnagyobb baj az volt, hogy egyáltalán nem is néztem a képességeket, csak mindenkit behajigáltam ide-oda aztán így nem is nagyon maradt szintbe semelyik dolog, ezért mentek le pirosba. Most már sokkal jobban átlátom hogy is megy és így már egész jól megy. :)