A honeybee küldetés után vagyok, nagyon az elején, mondhatni. De kezd elegem lenni az örök lopakodásból, tudom, hogy rambózhatnék is, de azt nem szeretném. Most épp az Unlucky Dog küldetésnél vagyok, és remeg az ujjam a ravaszon, nem akarom vérre vinni a dolgot, de a lopakodás már kezd nagyon unalmas lenni, főleg egy ilyen mellékküldetésnél. Itt pedig már keményen őrzött telep van, nekem meg kicsit elegem. Unom, hogy itt is az lesz, hogy a hátamra veszem a fószert, és valahogy felballonozom. Nem nagyon látom a hatalmas változatosságot...Mindezt úgy, hogy sok lopakodós játékot toltam és szerettem már
OK, meglett. Nem épp nindzsa módra, de kivittem a faszit. Valóban szoknom kell még azt, hogy itt nem csak full lopakodással, vagy full rambózással lehet megoldani a feladatot. Így is köztes megoldás lett, pár szovjet gyerek ment a levesbe sajnos, meg dobáltam pár gránátot elterelésként.
Az is a baj, hogy időm nem sok van a játékra, nem mindig tudok egy 60-70 perces küldetést végigvinni ültőhelyben, és most csak egy side-opsról beszélünk. A méhecskés meló nekem kb. 3 órába telt, és ott is felrúgtam a bilit, szóval full rambo módon kolbászoltam egy idő után.
Mindenesetre a jó szándék megvan :D
Remek lenne a quicksave opció, valami időlimittel, vagy valami. Értem, hogy az megölné a játékot, de így meg sokszor egy óra játékot elvesz az autosave, legalábbis nekem. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2015.09.24. 01:13:42
igazából ez az igazi sandbox, azt érzem nagyon sokféleképpen meg lehet oldani egy feladatot :)
és erre jönnek még a véletlenszerű események, melyek miatt sokszor az eltervezett dolgokat át kell gondolnom és újratervezni vagy improvizálni :D Utoljára szerkesztette: Rage47, 2015.09.25. 10:51:47
telibekurt katonakat tenyleg nem lehet nyelvtudasuk alapjan szürni? tenyleg vegig kell lapoznom a sokszazat + mindig megkeresni az ujakat (nem mindig jelöli oket ponttal). fosmoslekgenny!
igen. Én 150 dbot találtam kb. Mindet egyesével... Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.09.25. 12:37:23
Engem meg az érdekelne, hogy az auto besorozást ki lehet e kapcsolni? tehát a waiting room-ba maradjanak... Mert lopakodásnál takarítom embereket, akit lehet felballonozok... viszont a gagyikat is besorozza.... ez elég idegesítő a másik pedig hogy felküldök pl. 20 embert és A+ katona mondjuk, meg B szerelő.... katonáknál nincs hely, így beteszi szerelőnek... de ha takarítok helyet a katonáknál, nem fogja átpakolni oda... így meg hogy minden küldetés után bogarásszak át 350embert.... elég időigényes
na. azoknak, akik mar atcsusztak chapter 2-be es regebbi reszeket nem toltak: 30-32. fejezet. elözö reszek folyamatosan ilyesmivel voltak tele. itt 50+ orat kellett varnom az ószomnesszre, ugy, hogy 20. küldetes utan fel is hagytam a mellekkuldikkel (nem mintha mindet toltam volna), csak hogy tortenjen vegre valami. Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2015.09.25. 22:12:52
ch.2-ben akkor csak a sarga pöttyös küldiket kell tolni? a pimpelt korabbiak csak opcionalisak?
Sárga side ops, sárga main misson, sárga kazetták, ha nincs semmi sárga, akkor 2-3 sima fehér side ops és kapsz visszahívást MBre. Átvezető (ch2ben lesz egy csomó MBn érdemes sokszor visszamenni) és adja következő sárga kazettát/side opsot/main missiont. Ismétlős baromságokat nem kell csinálni :) Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2015.09.25. 23:14:18
Ezt mondtam....Ugyan így éreztem én is a mission 30 körül...
Egyébként te is beleestél a hibába hogy leválogattad a katonákat egyesével....Nálam is 1322 katonát kellett végignéznem a tökkköm televolt vele.... És NULLA értelme volt egy dícséreten kívül, mert a "nemjó események" folytatódtak igaz lehet kisebb számban. Ugyanakkor a sztorit gyorsan megnyomatva pár küldivel késöbb ugye megvan a megoldás...:)
Egyébként ismétlős baromságokat max azért van értelme csinálni,mert ott az igazi kihívás a játékban. Amikor null cuccal letesznek és végezd el a feladatot...:) És se reflex mód se semmi, csak erős katonák állig páncélban jópár helyen + még helikoptert is bekérnek riadó alkalmával..:)
toltam egy sima blueprint-es mellekkuldit chapter 2 alatt, s riadoztatas utan jött a heli attack is.
Imadom az epic openingeket meg atvezeto videokat de ez a kezdes valami ubergagyi volt az MGS V ben. :( Hatalmas csalodas. Az meg valami ubermod felidegesit hogy 80.szorra nezem, hogy sztarring ez meg az es hogy kojima irta es rendezte.... MIERT????????????????????? minek kell ez bele? Eleg lett volna 1 szer kitenni. miert kell vegigneznem 3 percenkent hogy ki rendezte es hogy benne van ez meg az a szereplo? AARGHH. maga a jatek fain. Bar en nem nagyon szeretem a pocsolos epitkezos meg managelos jatekokat.
"Az meg valami ubermod felidegesit hogy 80.szorra nezem, "
fuuu ami meg iszonyat felbasz. szavakat nem talalok ra mennyire: hallgatok egy kazit es ha megszolal a kozelemben (söt, viszonylag messze is lehet(nek)) valamelyik katona bazison, vagy radioban makog a szerencsetlen ocelot, akkor csak ugy lazan azt a feliratot pakolja ki a jatek, nem a kaziét. ezert mar majdnem leteptem a tv-t a falrol... Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2015.09.26. 16:48:42
Én ACCbe hallgattam mindig kazikat, direkt emiatt...
Az utolsó, 46-os küldetést, kicsit átvariálhatták volna, mert azért nem olyan izgalmas mégegyszer ugyanazt letolni. Mindenesetre azért ütött a vége, mégha voltak is arra utaló jelek. Amit viszont nem értek, hogy miért nem rakta bele Kojima a föjátékba, minek kellett a chapter 2. és miért húzta el mint a rétestésztát ismétlödö és néha unalmas mellékküldetésekkel (az ötödik gyerekszabaditásnál már káromkodtam). Nem kellett volna ezekkel traktálni az egyre fásultabb játékosokat. Jó játék, de rengeteg kisebb-nagyobb idegesitö hibája van, ami hosszabb távon jön ki. Utoljára szerkesztette: ppista, 2015.09.26. 17:47:02
Marha egyszerű a válasz. Első chapter volt kész, amikor Konami azt mondta, hogy nincs több pénz és idén kijön. Ami kész volt chapter 2be abból összeollóztak valamit meg beraktak mellé pár régi küldetés és kiadták így. Kojiman múlik itt lett volna még harmadik chapter is csak az ugye + 1-2 év őt ismerve meg rengeteg millió dollár
Én is szeretném ezt hinni, de nem hiszem hogy Kojima sokkal többet akart ennél adni a játékosoknak, és csak a kiadója akadályozta ebben meg. Ha igy lenne, akkor a chapter 1. nem lett volna ilyen rágógumiszerü, hanem jóval dinamikusabb. Sajnos ez a nyitott világ állandó problámája, hogy nehezen lehet folyamatos érdekes tartalommal megtölteni. Mint Metal Gear, meg egyenesen szenved ettöl.
Egyébiránt valamelyest Kojima is elb*szarintotta. A CH1 sem olyan amilyennek lennie kéne. Adott a cirka 30 mission. Ebből nagyjából 5 olyan van ami hozza az igazi MGS érzést. Az összes többi ismétlődés, fogolyszabadítás,likvidálás. Nagyjából nagyobb Sideopsok.... És ráadásul az nagyjából 5 ilyen küldetés sem 5, mert idióta mód még az ilyen epic küldetések is meg vannak felezve,az akció közepén szereposztással és külön másik missionben folytatva.... Eképpen a Konamit is megértem abból a szempontból hogy a francnak kellett ezt ennyire agyonelnyújtani.... Bőven elég lett volna 10 TELJES (tehát nincsenek félbevágott missionok) ilyen epic mission / chapter...És mellé sideopsok aki megkívánja... Így még kész is lehetett volna a játék és talán valóban érdemelné a 10/10-et...de így jelen formájában....
ja, main mission-ök nagy resze teljesen felesleges. side op-nak esetleg elmennenek, de meg tan annak se. pl.: szallitjak a yellow kukit? baszok ra, 2 mondat egy kazettan. kesz. na jo, ott pont volt kis mist, de annyi.
Igen, az ilyen jatekokhoz valoban mar kell egy kis esz is. Kojima meg egy exhibicionista faszkalap, ezert kell uton utfelen azt nezni, hogy o rendezte. Engem is kurvara idegesit ez benne.
Szerintem meg kipattant hogy ugye levették a dobozokròl is Kojima nevét, ő meg erre :"Igen a k*rvanyátok???" És gyorsba belemòkoltatra a szereposztást mindenhova..:)
Ma reggel meg akartam csinálni egy mellékküldetést, de a felénél olyan undor jött rám hogy kikapcsoltam. Teljesen telitve van a szervezetem MGS 5. -tel, és most jó ideig a közelébe se akarok lenni, pedig vártam a multi részt. Minden tiszteletem annak aki ezt kiplatinázza.
Én kifogom mert még így is messze érdekfeszítőbb mint egy új Assassins creed, Mad Max vagy Far Cry....:)
amúgy történetileg ez a revolver ocelot faszi ez kicsoda?nemtudom hova tenni,én cska az első részt játszottam eddig ugye a többi konzolos rész volt.és emlékeztme én hogy ismerős a név ott egy boss volt aki egy vén szar volt.és végülis a többi részben is mindig rossz fiú most meg haver és sokkal fiatalabb.meg azt se értem egyszer snake volt mrá vén ősz tata és meg is halt ha jól tudom most akkor mivan?ja és még ez az arc cserés dolog sem tiszta valaki eltudná nekem mondani ezeket hogy van ?spoilerben
jaj közben rájöttem hogy master miller pedig KAZ,hát oké akkor a volt bossok lettek a barátaink?na valaki meséljen kérem ezt én nem értem :D
az a gond, hogy nyilvanvaloan nem tudsz SEMMIT a mgs-ek törteneteröl. hogy gondolod, hogy majd itt leirja neked valaki nehany sorban a sok-sok reszen ativelö, anyjaseertiaszavat törtenetet? :)
hát az első részen kívül nemtudok semmit,lényegében engem csak ennyi érdekelne amit kérdzetem.hogy lettek a bossok a cimbik van e valami storyja ennek vagy csak úgy hirtelen?és az hogy korábban snake pár papa volt most meg nem
par papa? ezt nem ertem. elöszöris MGS1-ben Solid Snake a föszereplö, a MGS5-ben meg Big Boss, Solid Snake "apja" / ellenfele. ja, sztori van persze, 7 jatekon keresztül lett elmeselve. lehet nem a legujabba kene fejest ugranod.
ja értem amúgy az "már papa" akart lenni.akkor lényegében az első rész szereplője csak addig tart?a többibe az öreg van? és mivel neki a barátai voltak a bossok gondolom így cimbizünk velük.hát az a baj hogy nincs olyan konzolom amin az összes részt lenyomhatnám így nagyvonalakban érdekelt volna a story