Én anno ott hagytam abba,annyira magába szippantott addig a játék,a sztori,minden elem a helyén volt,és erre beadják a mutáns cuccot...nem kellett volna :/
"Meglepően bátran bánik a Far Cry sorozattal a Ubisoft, hiszen a kommandós részek után most az őskorba viszi el a szériát."
Válasz 4 szóban: Far Cry Blood Dragon.
Válasz bővebben kifejtve: A jól sikerült 3. rész után nem sokkal dobták ki a Blood Dragont, amire joggal illett volna a fenti idézet a cikkből, hiszen egy lebutított grafikájú, '80-as évek zs-kategóriás filmjeit idéző hangulattal (és történettel) rendelkező játékot kaptunk a Far Cry 3 Dunia motorjával. Azonban be kell látni, hogy a Blood Dragon ugyanúgy, ahogy az említett egyes filmek, az "annyira rossz, hogy már jó" kategóriába esik (naná, hiszen tökéletesen hozza azok színvonalát és hangulatelemeit). Így a Blood Dragon sem tette tönkre a Far Cry szériát és nem volt "bátorság" sem a megjelentetése, annak ellenére, hogy köze nem volt magához a Far Cryhoz.
Ez az őskori epizód ugyancsak nem szokványos rész és bár annak ellenére, hogy sokan a túlságosan erős állat-jelenlét miatt kritizálták a 4. részt, egy ilyen környezetben már indokolt a vadvilág kiemelt szerepe. Arról nem is beszélve, hogy kardfogú tigrisekkel azért nagyobb móka viaskodni, mint jakokkal és sasokkal...
Én egyszer azért az 1. Far Cry történetéhez fogadnék el egy (vagy több) folytatást, hiszen azt hiszem vitán felül az volt a legjobb (igen, ha Far Cry akkor trópusi szigetek és mutáns fenevadak :P) és ott bizony hagytak is lehetőséget a folytatásra (Project Far Cry).
Nem feltétlen innovációk hosszú sora kell egy jó játékhoz. Az összhatásnak kell jónak lennie, akár bevált dolgok alkalmazásával is. Engem leköt a Far Cry 3, a 4. részt még nem játszottam, majd megveszem, ha lejjebb megy az ára, meg végzek azokkal, amikkel nem végeztem még.
A kraftrendszer? A vadállatok? Az outpost-foglalások? A 4. rész valójában csak 3.5-ös verziószámot érdemelne, az igaz. Amúgy mi a faszt keresel ebben a topikban, ha rühelled a FC-t?
Mond mar meg nekem a masodik resz lanszoros piromankodas feature utan mi innovacio volt a 3. es 4. reszben? Az hogy betephettel? Ruheltem mint a szart es volt mar ilyen kb 100. A 4. resz elefantja? Egy sima" jarmu "csak egy animator kellet hozza sot meg egyszerubb is mert nem kell fizikaval meg toresmodellel szarakodni. Semmi uj nem volt a 3-4. reszben. Ami nagyjabol egyedive tudta volna tenni az is lopott otlet volt, de legalabb szarul megoldva. Klise tenger mind a ket resz. A harmadikban az amit minden jatekban ruhellek, hogy egy blama video utan, olyan helyzetben aminel kemenyebb tortent a jatek alatt vagy 600 elveszik mindened. De olyan fantaziatlanok es tehetsegtelenek es nezik (hozza teszem teged figyelembe veve) joggal hulyenek a jatekost, hogy meg ezt is 2* el tudtak jatszani minden fele negativ kovetkezmeny nelkul. A far cry sorozat a kozepes masodik resz utan egy szenny.
Ez kb. semennyire sem hasonlít az ARK-ra. Abban dinoszauruszok vannak, modern emberek és modern fegyverek, az egy multis fantázia-baromság. Itt csak a természet van, vadállatok, más törzsek, meg te és a kőbaltád. Kicsit más... Azért a Far Cry széria még mindig sok egyedi tartalommal bír a 4. részben is, már a környezet elviszi a hátán az egészet, és most ez a kőkorszak szerintem nagyszerű húzás. Hasonló sincs FPS-ben, csak a modern és futurisztikus hadviselés, már luxus a II. világháború, I. világháború érdemben jóformán sose volt, annál régebbi kor meg végképp nem. Ott a Verdun és a Chivalry, de azok csak multisak, single FPS nincs a II. világháborúnál régebbi. A Codename: Eagle ugrik csak be az I. világháborúból, de az meg 1999-ben volt...
Valószínű azért van ennyi komment, mert nem nagyon készült még normális first person jellegű prehistoric game, pedig elég sok lehetőség van a témában.
Amúgy engem az angol nem zavar, elvégre a beszéd jóval a történelmi korok előtt kialakult. Az amazonaszi indiánoknak, vagy az új-guineai őslakosoknak is igen összetett nyelve van ott is, ahol a technikai civilizációval még szinte soha nem találkoztak, és csak nem akarunk egy komplett nyelvet megtanulni azért, hogy játszhassunk vele. Elég kiábrándító lenne, ha csak morgások, meg üvöltések lennének a játékban, mert azt a szintet már talán a homo erectus is átlépte. Persze az is kiábrándító lenne, ha túlzottan emelkedett angolt használnának :)
Egy darab angol szót, annyit sem hallottam benne. Inkább valami ősember-hablatyot. Mossátok ki a fületeket, vagy ébredjetek már fel, mert teljesen agyhalottak vagytok . Már egy ugró tigris elvette az eszeteket :) Maximum lesz benne angol-felirat, na az valami lenne, de ilyet meg én sem hiszem, hogy bevállalnának...Apocalypto? :)
(az előző kommentem végére: az sg meg dugja fel magának, hogy 5 percig lehet szerkeszteni hsz-t . Kész :) ) Utoljára szerkesztette: Yagami, 2015.10.09. 06:01:43
Arra se számítottam, hogy komment lesz, nem hogy ennyi. Srácok, ti mitől vagytok így hanyatt esve? (nem a cikkíróra értem, ő mindig baromságokat ír. Vagy ők). Csak annyi történt, hogy kicsit sokat ARK-oztak, aztán nosza csináljunk mi is egyet, mert most az a menő. Semmi eredetiség nincs benne, úgy en bloc az egész sorozatban. Volt régen egy Far Cry (egy). Az játék volt. Persze sokaknak nem esett le, miért mert "Jajj a szörnyek"(kacsint). De a második (inkább hagyjuk) meg a harmadiktól kezdve az egész egy önmagát másoló semmi :) Egy nulla. És most kihoznak egy ilyet. Én inkább kiröhögtem ezt a koncepciót, már kínjukba nem tudnak mit kitalálni, hogy húzzák le a népet (Ubisoft-ról beszélünk ugye). De le van írva a cikkben is, csak elsiklottatok felette..."kőne egy őskori téma, mert úgyis imádtuk az állatvilágot belepakolni a második rész óta, nézzük meg". Management: persze, tök jó lesz, csak csináljátok :) Mitek van, persze, semmijük se volt, mintha ez így menne, hogy csak úgy elkezdenek valamit mielőtt a kiadó tudna róla :D Bár ugye, mondom: ti kajáljátok. És ezzel el is érkeztünk a mondadóm lényegéhez: hogy milyen iszonyatos módon elkurvult ez a játékipar most már, de tényleg.
Csak hogy valami pozitív is legyen így végére, mielőtt jön a sárdobálás felém (nem mintha érdekelne persze): volt még egy Far Cry ami TÉNYLEG eredeti volt és iszonyatosan szórakoztató és nem egy dögunalom-parádé. Úgy hívják: Far Cry: Blood Dragon. Abból várok egy második részt; persze AZ nem jön :) Viszont Jó étvágyat kívánok ehhez jövőre! Utoljára szerkesztette: Yagami, 2015.10.09. 05:52:51
Vagy a "kommandos" elozo reszek.
Gyerekek, mik ezek a szubjektiv marhasagok amit ide kiraktok cikkeknek csufolva?
én is ezen gondolkoztam...milyen realisztikus lesz amikor a főgonosz választékos angollal fog dumálni :D vagy amikor látjuk az emberünket egy rongyban kőbunkóval a kezében a monitor balalján meg ott lesz a térkép meg a jelzések hogy merre menjünk :DDDD
Akkor gondolom még továbbra is vadászni kell, hogy az egyre nagyobb kőbukót vinni tudjuk... Meg a kőtallérokat. Meg a kőgránátokat. És nyilván az autentikusság nevében angolul nyomják majd az ősemberek. Ez inkább egy 10000 BC paródiának néz ki.
Arra ott a Wow. Szerintem ennek a játéknak az lenne a legnagyobb dobása, ha egy viszonylag reális világot próbálna visszaadni, és nem kurvulna el a szokásos fantasy klisék irányába. Abból a kevésből, ami látszik, talán ez lesz az cél.
Hát nem lenne valami autentikus, ha közlekedő jármű lenne benne. Azt el tudnám fogadni, hogy pl. valami sárkányrepülő féleség legyen benne, illetve egy erősebb, gyors, szelídített ősállaton közlekedjünk. Pl. egy kardfogú tigris hátán biztos nem lenne olyan rossz.