Szerintem nagyon sokat javított az egész játék élményen, nem tudnak végre spam-elni csak úgy és ha jó a füled simán ellehet valakit kapni gránáttal a kezében.
Lighthouse rogue-k immunisak a töltényekre. A fejét célozva egy G28 (M61)-cal b*sznak meghalni de amikor közelmegyek a gépágyúval egylövés és halok. Nagyon felidegesített ez most :)
5 Lab kör alatt kék kártyával 1 nyomorult meldonin se volt. Pedig már csak az kéne a samples-höz. :(
Most botlottam bele, aki tud angolul annak egy kis kötetlen beszélgetés a játék jövőjéről és hát vannak benne érdekességek amik nekem is tök újak voltak.
Volt egy időszak, amikor sokat segített, ha csak fizikai magokon ment a játék, akkor került be az opció. De utána nem sokkal változott annyit a motor, hogy már nem sokat számít.
Elviekben AMD-nál lényegesebb, de lehet Intel-nél is segít. Vannak róla videók én pl Process Lasso-t is használok mellé. Sokat nem segít, nem igazán FPS-t növel inkább csak stabilabbá teszi ami van, kevesebb az ugrálás.
Only use physcial cores beállítás nálatok be van pipálva? Nem teljesen értem, hogy ezt most mikor kell használni (i5 9400f) de állítólag boostolhatja az FPS-t + nem fog 100% CPU használat lenni...
Csak fejlesszék,abból baj nem lehet.Ne felejtsük Bétával játszunk. Más ehez fogható úgy sincs max Arma 3
Őszintén még a játék alapja sincs meg teljesen szóval azt mondanám, hogy kb egyszerre haladnak a kettővel. Pl nemrég cseréltek motort a játék alatt szóval egy rakás optimalizáció kezdődhetett elölről. Meg ugye ahogy sok új funkciót beraknak mint pl. most inertia, egy rakás cuccot újra kellett balanszolni, hogy jó legyen. Ezért vannak több csapatra osztva különféle képzettségekkel. Van aki a motort fejleszti és optimalizál, van aki a szerverekkel foglalkozik, van aki 3d modellez... Ezért nincs az, hogy 1 dologra feküdnek rá nagyon és utána foglalkoznak a többivel mert ugye ezek a melók nem igazán keresztképezhetők a fejlesztők között.
Az a helyzet, hogy most a wipe óta igen ráfeküdtem én is (42) de az idegesítő dolgai ellenére amiket felsoroltam... nagyon unique fps ez a játék. Nincs még egy ilyen vagy ehhez hasonló. Viszont már ugye béta a játék, már igazából nem az optimalizálásával kellene törődni? És azokat az említett dolgokat amiket írtál bele tenni hamarosan?
Szar Citizen toketlenkedik kb a nullan (bazis szimulator meg mindig maximum ) :-) , azert ez halad valamerre .... Utoljára szerkesztette: Ombika, 2022.02.03. 16:48:38
Teljesen jogos amit írtál. A játék simán megéri a pénzét. Nálam az a koncepció nem működik, hogy kiadnak egy játékot kb 0.2-es verzióban és majd 5+ év múlva eléri az 1.0-át. Nincsenek túlzó elvárásaim, a mai játékipar olyan, amilyen, de azért egy 0.5-ös szint alá nem kéne menni. :D
Amennyit am. fejlődik a játék én nem vagyok ilyen negatív a dolgokkal kapcsolatban. Star Citizen-t ugyan csak hírből ismerem, de amit hallottam egy kicsit nagyobb anyagi dolgok repkedtek ott a hajókkal mint ami itt megy. Én úgy tekintek rá mint egy folyamatosan fejlődő és változó játék. Visszatekintve arra, hogy milyen volt a játék amikor én kezdtem iszonyat sok minden változott és nőtt az egész. Nem mondom azt, hogy nem lehetne gyorsabb, meg nem lenne jobb ha nem lenne tele hibákkal de én még mindig azt látom, hogy a fejlesztők már amilyen kevesen vannak azért eléggé komolyan veszik a munkájukat. Számomra igaz ez nem egy karrier játék hanem ilyen hullámokban tolom általában, hogy pár hónapra ráfekszem aztán játszom vmi mással 1-2 hónapot és megint visszatérek, lehet nekem azért nem fáj ennyire a dolog. Azt mondom, hogy aki már kitudott egy kb 500 órát játszani a játékból az nem mondhatja azt, hogy nem érte meg az árát a játék. Én a 2121 órámmal mindenképp azt mondom, hogy többszörösen kijátszottam a Vallet of Darkness edition értékét. Szóval bármit hoz innen a játék az már mind extra free kontent :D
Úristen még mindig ez a duma? Kb 5 évvel ezelőtt ugyanezt mondták, és azóta sem lett kész belőle semmi. Teljesen nevetséges ez az egész koncepció ilyen fejlesztési időkkel. Még a Star Citizen is gyorsabban fejlődik, pedig ott is komoly problémák vannak a fejekben. Utoljára szerkesztette: Running, 2022.02.03. 14:38:52
Erről most a Planetside 2 is eszembe jutott, mert ezek tényleg jól hangzanak ahogyan leírtad. Viszont gondolom mire ezek ki fognak forrni és mozgásba kerülni.... gondolom nem idei terv. :)
A terv az, hogy amit most látsz az lesz a side game. Amit a story küldik mellett csinálsz unalmadban. Vagy az egész össze lesz nyitva, vagy jelenleg lehetett hallani egy olyat, hogy ha Streets tényleg túl nagy lesz akkor külön lesz Streets és az külön az összes többi pálya összenyitva. Lesznek ingame traderek, lesznek loot drop pontok ahol leadod amit összeszedtél és megjelenik a stash-edben. Gyakorlatilag a Hideout lesz az otthonod ahová egy rakás pályáról letudsz menni majd azok lesznek a kijáratok, a többi jelenlegi exit az inkább csak átjáró lesz "pályák között" mert ugyebár már nem lesznek pályák. Betegség, sugárzás, függőség, eszméletvesztés, egymás mozgatása és gyógyítása. És még kitudja mi, ez csak ami csak úgy eszembe jutott. Amire biztos lehet számítani hogy nem lesznek 30-50 perces raid-ek. Pontosan nincs még kitalálva de jelenleg azt sejtjük hogy olyasmi lesz mint a Cycle frontier hogy akár 5-10 órás szerverek lesznek amire valamikor becsöppensz. Szóval nem lesz az hogy jaj a parton spawn-ontal akkor full sprint a marked room-ig mert én vagyok az első, hanem fogalmad se lesz ki hol járt és hol nem. Valamint pl. nem tudsz majd Shorline-ra spawn-olni hanem Customs-ön jössz ki a bunkeredből és el kell sétálnod a Shorline átkelőhöz és úgy jutsz át. Szintén Labs is úgy lesz elviekben, hogy Customs -> Factory -> Labs. Szóval gyakorlatilag egy teljesen más játék lesz.
Egyébként mi a tervük a játékkal? Megjelenés? Optimalizálás (Lighthouse katasztrófa, tudom Reserve-nél is ez volt)? Mert azért idegesítő, hogy sokszor az FPS droppok és beakadások miatt dögledezek meg... Azért az ezelőtti patch előtt pazarul futott.
Ja ez csak a wipe kezdetén ér valamit. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2022.01.31. 11:17:02
Szerintem nincs. Nincs olyan raid ahol legalább 15 percet nem overweight-ben mozgok szóval bőven beüt a diminishing return (az hogy már csak vmi 70%-on megy felfelé a skill) Szerintem jobban jársz ha normál körben szó szerint mindent felveszel és csak akkor dobálod ki amikor már nem tölt a stamina.
Ja ezt beszéltük már itt egyszer de akkor még alig volt hsz a topikban. Elviekben ahhoz, hogy le lehessen cserélni a gazdát kell egy bizonyos aktivitási szint.
10 halál egyhuzamban, nagyon jó ez a punisher 4. A kettővel ezelőtti wipe-nál 3 raid alatt megvolt. Most meglátok egy ellenséget és headeyes.
Ja, elég szánalmas. Pedig reméltem, hogy mondjuk dob pont egy drillt :) Ennyi scav run után máskor már tele voltam velük, most meg még csak nem is láttam egyet sem.
Van valami oldal ahol a legfrissebb quest lista van fent? Még a wikin is a régi....
Hamarabb megszerzitek raidből... :D
Jaja én is csak 1 órát tudok beletenni az utolsó legendary-ba. Meg az is vicc hogy a common az 1 PSU volt a rare meg 3 CPU fan, valahogy nem érzem az ugrást. Utoljára szerkesztette: Metalmilitiakid, 2021.12.29. 10:12:30
Jaja, ráadásul ez a napra bontott mechanika is szopás. Most pl. be tudom fejezni a harmadik commont kb fél kilenc-kilencre, de a következő már pont nem fér bele 11-ig.
Na és persze ettől még nem fogja az ember jobban nézni a streameket.
Hát én tuti egy percnél később vettem át mindkettőt. Nekem úgy tűnik, hogy csak annyi - ha nem veszed át, addig nem kezd el ketyegni a következő négy óra.
Találhatsz az elásott cache-ekben, nagy technical fa ládákban, időnként az iratos szekrényekben, toolbox-ban illetve random lehet scav-nél, sima sporttáskában néhány technical loot helyen csak úgy kint a földön. Érdemes ilyenkor a tarkov wikipédiát csekkolni nagyon sok jó infót adnak.
Nem lehet AFK farmolni, muszáj vagy átvenni talán kevesebb mint 1 perccel a drop után és nem is mindenkinél van. Az még mindig igaz hogy nem kell több streamert nézni mint a punisher szériáknál.
Ma 11-től van drops, ha minden igaz. Érdemes szokott lenni hagyni egy twitch streamet lenémított ablakban a háttérben ;)
Kvára bugos a hang most a játékban... 2x döglöttünk meg egymás után úgy haverral Shorline weather station-nél hogy már csak akkor hallottuk az ellenséget amikor felért a lépcsőn...................... és ez máshol is így van.
Sajnos vannak az ilyen típusú játékosok is... de ismerős az a kigető érzés
Hát gyerekek asszem megtaláljam a legalja player-t a játékban. A srác scav-ként exit kempelte a csak scav kijáratot 3 perccel a raid vége előtt. Reserve-en az antiair tetején feküdt a hole in the wall exit mellett úgy hogy csak a fal felől látszódjon és ott várt.
Tegnap haverral PMCként bementünk első reserve-es körünkre (fail lett a vége de poénosan :D) és ott egy player scavvel találkoztunk, aztán ahogyan megtudta, hogy nem pmcék vagyunk azonnal elszaladt. De vette a poént ő is és így legalább mindenki jól járt... jó dolog ez a voip és hála égnek kevés a troll. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.12.22. 10:58:36
Még mindig mennyi tudatlan nyomorult scav player van.... úgy látszik sokan nem ismerik ezt a karma rendszert.
Mindig megijedek, hogy már nagyon gyengusz a gépem (ami egy kicsit igaz) de aztán megnyugszok, hogy a high endes rigeken is így produkál. :D
Igen, minden amíg buggá nem nyilvánítják addig feature :D
Ezek a random beakadások a hanggal együtt egy új feature? :d
Az a baj, hogy igen.. találtam már egy jó párat és természetesen trade selleltem. :D Mert a régire emlékeztem, azért pár wipe alapján nem igazán változott annak a receptje. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.12.17. 11:18:32
Igaz, az tényleg level, 2 de ezt pár scav kill alatt beszerzed, nekem level 6-ig 3 jött össze azért nem vettem észre hogy level 2. Ha scav-ezel is akkor meg főleg. De am érdemes minden gunsmith-nél kicsit tesztelgetni mielőtt ész nélkül nekiugrasz a wiki build-nek. Nagyon sokszor van az hogy ők összerakták a legolcsóbb megoldást de közben egy rakás más módon is meglehet oldani. Szerintem itt is megtudod más choke-al is oldani.
GK-02 Jaeger lvl2
Minden wipe-ban állítanak rajta, most sima lvl 1 traderekkel meg lehet csinálni.
Valamit rosszul csinálok vagy állítottak a Gunsmith Part 1-en? Az "eredeti" buildel nem tudom leadni a shotit...
most hónapokig nem láttunk a csapatommal /4 fő/ most meg hírtelen megjöttek az érdekes head eye-ok
első PC nyitásra --> videókari :) Utoljára szerkesztette: nordan, 2021.12.15. 14:39:42
Te nagyon szerencsétlen vagy minden játékban. :D
Értem én a logikáját miért kellene több csalónak lenni, csak azt mondom, hogy nálam nincsenek. Esetleg válassz vmi kicsit nyugodtabb szervereket, lehet pont egy rosszat fogtál ki.
hát sajnos valamivel fel kell tölteni WIPE után a fizetős készleteket.......
Egyetlen egyszer tapasztaltam csaló félét, elég gyanús volt az illető de azóta semmi... ez is már régen. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.12.15. 00:12:55
Lehet én vagyok a legszerencsésebb player, de én se ebben az wipe-ben se az előző wipe utolsó sztem 2-3 hónapjában se találkoztam csalóval. Nem mondom, hogy nincsenek csalók, de én olyan ritkán találkozok csalóval, hogy meg se fordul a fejemben amikor meghalok hogy valaki csalt.
Nekem is jobban tetszik így a játék... remélhetőleg nem lesz már ilyen desync általi elhalálozás a lassabb mozgás miatt és ahogyan írtad is, taktikusabb!
Igen amire te gondolsz az input delay, de igen. Szerintem nagyon jól eltalálták a jelenlegit, szerintem egyáltalán nincs túl tolva. Én játszok más játékokkal ahol eddig is létezett és szerintem 2 órámba nem telt, hogy megszokjam az alap mozgás közben. Sarok lépésnél egy kicsit oda kell figyelni rá, de szerintem ez pont az a mennyiség ami miatt a "CoD gémerek" már nem fognak tudni érvényesülni de a normál taktikusabb player-ek hozzászoknak majd. Bár ez jelenleg lvl 1-2 strenght-el van, kicsit félek mi történik majd olyan 20-30 körül. Lehet ott már túl kevés lesz.
Fura ez az új mozgás de azért simán szokható... Bár lehetne egy kicsit csiszolni rajta, mert néha olyan érzés mintha laggolna a játék. :D