1 Move error-al buktam a Bad Rap Evidence teljes reward-ját, majd a következő error-al buktam a 6 db 60 as AK tárat amit leadtam, majd hirtelen kinullázta amit leadtam....
A reward legalább visszajött restart-al, amit tanultam az esetből. Ha Insurance-ot veszel át vagy reward-ot, ne forgass tárgyakat vagy hajts be válltámaszt. Többszöri próbálkozás után rájöttem, hogy ez volt a probléma.
Nemtom most még lehetséges-e, de régen hányszor vettem fel .366 os AK-t és raktam 7.62-t a tárba vagy fordítva és csak raid-ben vettem észre, hogy nem lő a fegyver xD
Baszki levágtam egy 49 és 67-es csókát, mindegyiknek az egyik legjobb armor set+tátyka+fegyverek.. a hülyéje rámfut azán megdöglik... xD
Mit is írtatok arra, hogy melyik a "legjobb" pisztoly, jó lőszerrel ami darál?
Pl. nézem a táblázatot és ez a RIP 9x19 pisztoly töltény majdnem a leggyengébb és mégis 600 db-ja, miért? Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.02.28. 18:19:11
Srimpnek van a legjobb páncélátütő lőszere IIRC, viszont pontatlan, és nem egy kellemes darab, ezért nem szeretik sokan, és mennek inkább FN-nel.
Sziasztok! most lettem level 5 és miért van az,hogy semmit nem lehet megvenni AH-ból,mert már nincs? pedig ebben a másodpercben listáztam az itemre van egy rakat 8-10-12 órás jrdetések és mire purchaselném kiírja hogy már nincs meg....,de kb semmit nem lehet venni,mert semmi nincs de akkor miért listázza ki,hogy bentvan AH ban ? :D
Általában úgy van, hogy ha amit keresel az kapós tárgy, pl.: jó lőszer, küldi item, hideout építéshez kell, ezekből a három legolcsóbbat általában nem fogod tudni megvenni, mivel mire rendesen betölt az AH már valaki aki hamarabb töltötte be az elviszi előled. Én úgy szoktam hogy ha nincs nagy különbség az első 5 között pl. 11899,11900,11950,11999,12000 , akkor én egyből a 12k-sat veszem mert az még jó eséllyel ott lesz, bár néha még ez se elég. Eltart egy ideig amíg hozzászoksz, hogy itt nem tűnik el instant a megvásárolt dolog.
Eladáshoz szintén jó tanács. Ha valamit el akarok adni megnézem mennyibe megy, kb 5x ráfrissítek és nézem hogy milyen gyorsan kelnek el, megnézem mi az ami nem akar elkelni egyáltalán példa kedvért 15k-ért ért nem viszi el senki, a 13k sok minden frissítéssel eltűnnek. Akkor nem fogok az épp legolcsóbbnak alá ajánlani, és felrakni pl. 12.5k-ért hanem felrakom 14k-ért és így is hamar el fog menni és 1.5k-t nyerek.
másik kérdés: miért nem látom a fegyvertervezőben pl a tust az SKS-hez? meg a silencert se? ,de amúgy lehet rá rakni ezeket......van mechanic stationöm ,ami lehetővé teszi a fegyver tervezését
Annyira nem megszokott, azt csekkoltam hogy nem a szerverek haltak le, mert újraindítottam a játékot és nekem belépett. Annyit tudsz megpróbálni, hogy nyomj rá a check for update-s re a play gomb felett a launcher-ben, mert volt nemrég egy update és lehet nem frissült le automatikusan.
Szerk1.: A szerverekkel nincs gond részt visszavonom, mert megint rohadt lassú minden ingame. Utoljára szerkesztette: Metalmilitiakid, 2020.02.29. 16:21:54
De imádom ezt a Jager küldit, hogy ölj meg 5 scav-et heal nélkül. Nem csak az van hogy vagy sikerül vagy nem és kész. Hanem ha 1x heal-elsz akkor feldobja, hogy mission failed és Restart-olni kell a küldit és tiszta idegesítő, hogy minden kör után restart-olni kell. Na 1x felejtettem el ezt megtenni, egyből 7 scav-et öltem mire az első eltalált....
Na most halt meg minden, még a launcher se indul el.
Hogy lehet az hogy customs pályán dorms-hoz legközelebb lévő spawn-tól egyből a marked room-hoz futva az már lootolva van és senki nincs a közelben sem? Többször is bele futottam már.
Railroad mellett az antennánál ahol a keritésnél van egy stash, de futottam már a folyó melletti spawn-tól is többször.
Pedig tényleg az a legközelebbi. Onnan még egy mákosan kulccsal spawnoló player scav-nek se lenne szabad megelőznie. Amit eltudok képzelni az egy hatchling/pisztolyos adrenalin boost-al, de hogy ilyen sokszor találkozz vele az erős lenne. Bár lehet valakinek ez a pénzszerzési módszere a szerveren ahol játszol. Ha meg speedhack-elne akkor nem hiszem, hogy megállna csak a marked room kiszedésénél, begyalulná a pályát.
Végre eljutottam a magasabb szintű Hideout fejlesztésekhez, azért elég durva hogy ilyen 35 óra építési idő meg van ahol a kraft is bőven több mint 30 óra.
Az mondjuk érdekelne, hogy hogy a francba lehet az, hogy factoryn olyan late spawn-t kapok, hogy már a player scav-ek is bent vannak és ahogy kilépek a factory kulcsos spawn-tól instant ketten szarrá lőnek.
Ennyit sztem a mai factory körökről, egymás után 2x spawn-oltam úgy be, hogy 8 perc és 5 perc késésben voltam a többi playerhez. Esélyem sincs sehova eljutni mert már minden sarok védve van. Az meg hogy Lvl4 armor-os gyereket 7N1-el mellbe lövöm és játék szerint 1 találat 147 damage 11 absorbed by armor és simán kidarál 4-es armor, Kiver Faceshield mögül egy PP-19-el mire még 1 lövést le tudtam volna adni hogy meg is haljon. A 15 méteren belüli Mosin kill-es küldit próbálom, de így hogy mindig nekem kell támadni mert nem spawn-olok be időben kb. lehetetlen. Vagy meg kell vennem a 6-os armor, Altyn-t aztán belesétálok az arcába és úgy lövöm le.
pont most vagyok én is factoryban és ezt akartam megkérdezni :D az erőmet akartam volna felhuzni de instant szarrá lőnek és 6-8 percekig várakozok MATCHING alatt
A várakozás a legkisebb gond, a probléma az, hogy utána késve érsz be és azért lőnek szarrá. 20 percnél kellene spawnolni, nekem még 17 felett nem sikerült ma. És hiába spawn-olok a konténereknél ami a legközelebb van az irodához és sprintelek egyből fel a 3.-ra a srác már az iroda ajtóból peak-elve vár a sarkon.
Van a Private Clinic küldi, amire 6 millió értékben kell Item-et leadni, de kapsz cserébe égy T H I C C Item Case-t ami viszont kb. 18 millió a flea market-en.
Annyira elveszi a játékkedvem amikor alapból nem szeretek Interchange-re menni, főleg nem éjszaka, de az kell a küldihez. Körbe kell járnom a fél külső belső teret, de végül sikerül, meg jó item-eket is találok amiket megéri kivinni, ölök is. Erre már alig van 10 perc hátra és a vaksötétben 2 rohadék egy sarokban kempeli az Emercom exit felé vezető lejárót...
10 perc alatt a raid-ekben már csak ilyen be anfetaminozott scav-ek spawn-olnak vagy mi ? :D Végig irtottam woods-ot simán, megcsináltam 3 küldit, már a kijárat felé mennék és egy no armor no helmet scav 8 tisztán látott VSS SP-6 (a 4 es armoron is úgy megy át mint a vajon, előtte a scav-eket 1-2 hitből öltem vele) találatot kap be, meg még vagy 5-6 lehetségest a bokron át. Majd a bokron keresztül lazán fejbe lő és nem is közelről. Ilyenkor elgondolkozom, hogy minek veszek 4 es sisak, GZHEL kombót meg jó kis VSS-t ha az ADAR os scav úgyis bealáz az M855-el. De amúgy ez már nem az első alkalom, hogy ezt a scav erősödést tapasztalom, mert én szeretek a raid végéig maradni meg keresgélni, ha megtehetem és sokszor azt veszem észre, hogy az első 20 percben simán elsétál mellettem 2 méterrel a Scav, meg ordibál mielőtt bármit csinálna, meg beint mielőtt lőne. Az utolsó 10 percben meg hangtalanul 50-100 méterről egyből betalálva nyomják. Lehet ez szándékos, hogy az olyanok akik szeretnek a meccs végéig gyűjtögetni jobban basztatva legyenek.
Szerintem a Skynet akkor aktiválta a T-101 Scav v2.023 botját és visszaküldte arra az utolsó 10 percre...
Nemtom tudtátok-e, hogy Shoreline-on van aknamező... nah én nem tudtam, esküszöm soha nem olvastam róla sehol, vagy láttam volna videóban megemlíteni. Huujjj de felb...ta az agyam, megcsinálom a küldit, lenyomtam 3 player, jó pár scavet, gondoltam végignézem még a rejtekhelyeket a keleti oldalon, elsétáltam a katonai bázis mellett BUMM.. megijedek h lőnek rám vagy mi... megyek két lépést BUM-BUM... Kva nagy ötlet volt aknamezőt betenni... Utólag nézte a barátnőm, hogy ki is van táblázva, de kit érdekel ebben a játékban az út széli táblára mi van írva ?? :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.03.04. 12:05:27
Ez egy realisztikus játék, olvasd a táblákat xD De am talán a 12.3-al rakták oda, hogy védve legyen a katonai bázis, semmi szerepük nincs amúgy mert semmi nincs ott amiért egyáltalán érdemes a közelébe is menni. Amire szokták használni az a Health és a Stress tolerance huzás. Belesétálsz egybe, felhealeled, belesétálsz mégegybe ....
Hát ezt a realisztikusságot ink. hagyjuk... víz, ugrás, kerítés.. sorolhatnám. Persze ettől még mindig az egyik legjobb játék, de realisztikusnak nem nevezném.
A vizet én valósnak tartom, hogy csak gázolni tudsz benne (direkt nem is hagytak lehetőséget másra a pályákon) azért +40 kiló cuccal a hátadon meg 5 kilóval a kezedben úszni nem lenne vicces :D Az ugrást kicsit jobban köthetnék a súlyhoz, mert jelenleg túl nagyot tudsz ugrani, viszont az tetszik, hogy nem tudsz lőni meg ilyesmik közben, mint az összes többi játékban, szóval nincs ugrás lövés a sarkon és társai. A kerítés alatt pontosan nem tudom mit értesz, szóval az passz. Meg a realisztikusságot úgy nézd a játékban, hogy mindaddig van értelme a realisztikusságnak amíg játszhatatlanná nem válik a játék tőle, pl. kapsz egy láb lövést, sokkot kapsz és leülsz és ringatózol egy helyben akkor nem lenne túl vicces a játék :D
Vízzel az a bajom, hogy van ahol bemehetek térdig, bokáig van ahol mg csak 2 cm. mély de 1 méterrel mellette már nem tudsz továbbmenni. Kerítéssel, hogy 2 cm-es kerítés éleken, lemezfal szegélyeken rohangálnak a játékosok, vagy 2 cm. falperemen rohannak körbe, vagy ülnek egy ilyen vékony peremen és kempelnek. stb. pl. interchangeon, a mozgólépcsők feletti területeken, belül a kb. 2 centis falperemeken rohangálnak. ücsörögnek és várják ki megy el alattuk. stb. De egy 70 centis kerítésen ne mtudok átmászni. No.. de nem mondtam hogy ezekkel bajom van, azt mondám, hogy a realisztikusságtól messze van, de azt sem mondám hogy mindennek realisztikusnak kéne lennie :) A kettő nem ugyanaz. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.03.04. 20:22:39
Igen utólag már belegondoltam, hogy erre gondolsz, elég furcsa, de szerintem ez a motor hibája és nem a fejlesztőké sajnos. Tényleg sok olyan hely van ilyen hülyeségek miatt lehet csak fel/be jutni.
Amúgy beteg ekonómia van a játékban, 2 napja alig játszom csak market-elek meg hideout és jön a pénz, nem sok de szép lassan. Már majdnem fullos a hideout, pörög a bitcoin jelenleg 10 kártyával(már fejlesztem a napelemet és a nagy farmot is) és még mindig közel vagyok a 10 millióhoz.
csak az eleje borzasztóan nehéz, 10-es vagyok,de egy rendes 2+ hideouthoz level 20 kell meg a repu a kereskedőkhöz és kb sose lesz meg :D
Azt veszem észre, hogy amikor eléred minden trader-rel a Lvl 3-at már gyakorlatilag a vendor reset-ből megélsz arra a 3 órára amíg újra jön a reset. Utána még jön a bitcoin, a moonshine, a scav case bár eddigi tapasztalat szerint a 70k-s scav case az nagyon lutri. Mert a 6k-sal általában vagy visszajön vagy bukok 1-2k-t a 70k-val meg vagy megvan 80-160k vagy ilyen 30k körül kapok.
az ilyen "éleken járkálás" már végigkövette az fps játékok életét az elmúlt 22 évben és valószínűleg a következő 22-ben is így lesz, sokat nem lehet ellene tenni, a legrosszabb fajtája a "pixel walk" amiért akár még bannolhatnak is egy mérkőzésről, régen a source játékok híresek voltak erről.
CS:GO ban bajnokságon volt szünet azért mert egy olyan pixel spot-ról lőtt az egyik csapat, hogy összeültek a bírok és úgy döntöttek, hogy betű szerint a jelenlegi verseny szabályzatát nem szegi meg és engedték. A másik csapat a meccs végéig nem jött rá mi történik. Persze utána javítva és tiltva lett a hely.
sajnos még mindig vannak ilyenek cs:go-ban, múlt évben a FACEIT youtube csatornán láttam egy ilyet az overpass pályán, ment is a figyelmeztetés a CT csapatnak.
itt tarkovban meg mindennapos az ilyen korlát vagy kerítés tetején való futás, remélhetőleg egyszer majd javítva lesz ez is.
Biztos vagyok benne, hogy hozzáértőbb emberkék sokkal jobban tudnák ezt kezelni mint egy PUBG-t... Itt is szép és részletes munkát végeztek, hát még azzal az optimalizáltabb motorral.. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.03.05. 01:30:05
Eh amúgy jó nagy hülyeséget írtam, nekem valahogy Shoreline mindig fejjel lefelé van a fejemben, nem úgy ahogy a térképeken láthatjuk. Szal nem a keleti oldalon akartam végigmenni a rejtekhelyeken, hanem a nyugati oldalon :D. Északnyugati sarokban van két rejtekhely és tovább északra nem messze még egy. Oda akartam kimenni az északnyugati sarokba amikor rámentem az aknamezőre. Így utólag vicces amúgy, de akkor és ott, azután a kínlódás után amit lenyomtunk és túléltünk... aknamezőn felrobbanni. Hát.. febtam magam :D. A legrosszabb, hogy az első robbanás után úgy beszartam, nem tudtam mi történt, hogy menekülési szándékkal gyorsan beleszaladtam a következőbe :)
Még mindig sok videóban, meg sok ember táskájában látom, szóval leírom ide is kis tanácsként hátha még nem volt. Ne loot-olj alap fegyvereket ha csak nem kell neked kifejezetten a fegyver. Sőt a legtöbb félig fejlesztett fegyvert sem érdemes elvinni. Ha van rajta lámpa, hangtompi, foregrip, optika, azokat szedd le, kevés helyet foglalnak és jó áruk van általában. Maga a legtöbb fegyver pl. ADAR, AK-k (főleg az AKSU), SKS, Hunter, Mosin nem érnek kb 20k-nál többet. Felveszel 2 Screw Nuts-ot és már többet kerestél. Van pár fegyver amin rohadt drága nem leszedhető alkatrész van, azt vidd el a kezedben, de ez elég ritka. Amit érdemesebb megnézni az a lőszer a player táraiban, általában a ha kipörgeted a tárait több pénz van benne mint a fegyverben. Addig szoktam fegyvert magammal hurcolni táskában amíg nincs más loot-om és elfér. Amit kifejezetten szeretek leszedni Scav-ek sörétesről az a Sprut amire 3 lámpa/lézert rá lehet rakni és csak 1 helyet foglal, van hogy azzal 1 kockában kihozok 40-50K-t ami elég jó érték.
Köszi, pont egy ilyesmit szerettem volna még kérdezni!
Aki ért tört orosz angolul annak hajrá! Megy a battlestate stream, mutatják be az új patch dolgait. (ja és persze drop enabled) https://www.twitch.tv/battlestategames
Rövid összefoglaló a streamről. 1. Új stamina rendszer: Külön kar és láb stamina lesz a játékban így a futás nem fogja a célzást zavarni és fordítva. Gyorsabb stamina fogyás lesz és elviekben csak guggolva és fekve fog a stamina töltődni. Lesz végkimerülés, ha túl sokáig vagy alacsony staminán akkor gyorsabban fog fogyni az energiád(kaja). 2. Ugrás újradolgozva, sokkal kisebb ugrások lesznek, illetve a run jum/bunny hop kevésbé lesz hatásos. 3. Teljes súly rendszer újradolgozás. Mostantól a súly hatással lesz a mozgásra, célzásra és stamina fogyásra. Ha több mint 60 kg van rajtad akkor hatalmas túlsúly debuff-ot kapsz. Nem tudsz futni, nem tudsz ugrani, rángatózik a fegyvered és nem tudsz teljesen egyenesen állni. Közepes túlsúlynál nem tudsz azonnal sprintelni hanem fel kell gyorsulnod, stamina gyorsabban fogy, kisebbet tudsz ugrani. 4. Új armor-ok, sisakok, táskák, Rig-ek jönnek és gránátláda. M911 és Vector eltolva a következő patch-re. 5. Interchange újradolgozás, új kijáratok, új fény rendszer. 6. Steam audión dolgoznak de még nincs kész. 7. Kultisták jönni fognak, de nem fognak szólni róla, egyszer csak találkozol majd velük.
Hirtelen ennyi maradt meg. Pestily csinált róla videót szóval nála majd kereshetitek a youtube csatornáján.
Ez mekkora baromság már komolyan, láb meg kar stamina...mert ugye az, hogy épp keresztül sprintelted a mapot véletlen sem akadályozna a célzásba, hisz véletlen sem szalad az egekbe a pulzusod, ami igazából a problémá a célzásba. De persze kimerülni is csak a futástól tud az ember, hisz az, hogy egyéb tevékenységekbe mennyire merül ki az ember, az mindegy, hisz a lábad az bizony még nem merült ki, ezért bármikor lenyomod a maratont sprintelve gond nélkül, a lényeg, hogy a lábad erőnléte magas legyen...#realisztikusjáték, #szimulátor...
De akkor már be kellene implementálni a mentális erőnlétet is, hisz az legalább annyira fontos az alap működésünkben mint a testi. Szóval kellene ilyen rpg's "activity check" rendszer, hogy ha túl alacsony a mentális erőnléted, tevékenységeket random elhibáz, pl tárat elejti töltésnél, lőszert nem tudja betölteni a tárba, nem sikerül healelni, sőt bizonyos healeknél akár még tovább ronthatnánk a saját egészségünket, célzás nagy mértékű romlása...
Egyébként egy ilyen stamina systemet kellene inkább implementálni: -25, 50, 75, 100 %-oknál lennének a thresholdok, ha kimeríted a staminádat az épp adott threshold érték alá, akkor esik a maximum staminád értéke 5-10%-al és így tovább, tehát minél jobban kimeríted, annál nagyobb százalékban veszítenél a maximum visszatölthető staminából. -Maximum staminát csak étel/ital/energiát adó dolgokkal lehetne visszanövelni, ehhez szükség lenne minden ilyen itemre egy új statra. Tehát legyen mondjuk egy üdítő, aminek lenne egy energia +10 statja, illetve egy maximum stamina recovery +15, így 10 energiát adna és +15-el növelné a maximum staminádat. Persze itt újra kellene balaszolni pár itemet, hogy ne minden item töltsön vissza maximum staminát.
Akkor ha már realisztikusságot akarnak és zavarja őket, a túl op mozgás én nem hagynám ki a talajtípusok fontosságát. Először is, tudjon a karakter elesni és így sérüléseket szenvedni, törést, bicsaklást, hasonlókat. Fontos, hogy sprintnél igenis legyen esély arra, hogy elesik a karakter, ha iszonyat megvan pakolva legyen ez az érték jó nagy, ha olyan talajon sprintelsz ami sziklás terep, erdőtalaj, kavicsos/köves talaj, ezeknél legyen egy jó nagy negatív modifier az elesés esélyére, mint ahogy beton/rét és hasonló terepeken legyen majdnem nulla...Erre a célra lehetne is egy külön skill, ami ezen javítana.
Nem teljesen bullshit a kéz-láb stamina mivel kevesebbet tudsz egy staminából sprintelni jóval és ha elfogy a láb stamina nem állít meg magától, hanem elkezdi a kar staminádat vinni, szóval a célzásod szar lesz. Azért ha futsz egy 40 métert még mindig jobban tudsz célozni mint pl. 150 méter után és a rendszer is ilyen lesz. Illetve a keresztül sprinteled a map-ot dolog meg nem lesz opció mert ott lesz a kimerülés ami kb hasonlít a te mentális erőlétedre, ha túl sokat futsz egyhuzamban kapsz egy negatív hatást magadra és pont ahogy te is írtad le fogja pörgetni az energiádat, szóval muszáj leszel kajálni. Viszont ez a részekre osztott stamina dolog tetszik, jókora komplexitást adna a játéknak.
Hát nemtom, nekem speciel a stamina rendszerrel semmi bajom nem volt, szerintem egész jól ki volt találva eddig is, nem kell ezt a dolgot túlgondolni. Már beszéltünk róla a napokban, hogy az sem jó ha "tűl" realisztikusra akarnak valamit csinálni egy játékban. Könnyen át lehet esni a ló túloldalára ezekkel az irányelvekkel. Másrészrólé voltam katona. 8 évet húztam le, igaz jó rég volt már és már deresedik a halántékom erősen :) Egy viszonylag speciális területen dolgoztam, de egy sima átlag, hivatásos katona voltam aki emellett szeretett sportolni, versenyekre járni. Simán elvoltunk 25-30 kg. körüli menetfelszerelésben, kitömött hátizsákkal, elcipeltük a társunkat, a lőszeresládát ha kellett. Ha hiszitek, ha nem, át tudtunk mászni egy derékig érő kerítésen, sőt versenyen simán egy 220 centis palánkon is teljes cuccban, fegyverzetben kb. fél másodperc alatt. Továbbá ha hiszitek, ha nem, ennek ellenére nem kellett 5 percenként ledönteni egy doboz gyümölcslevet és két tonhalkonzervet hogy ne essünk össze. Elmentünk 25-30 km.-t egy-egy versenyen full cuccban kaja nélkül, egy nyomi kulaccsal. Sőt simán teljesítettük közben a lőgyakorlatokat is amit épp kitaláltak. Nem remegett a kezünk, nem szartuk össze magunk a fáradtságtól. Szal ez a dolog szerintem alaposan túl van gondolva, ha már a realisztikusságot akarják szem előtt tartani. Jó volt ez ahogy volt, jobban díjaznám ha a csata közben nem fagyna ki a képernyő a legrosszabbkor fél másodpercekre, vagy ami tegnapp volt vele. HA nyitottam az inventoryt a képernyőm összeugrott egy 5 centis négyzetre és nem tudtam helolni miatta. stb.
Ezzel egyet értek amúgy, bár katona nem voltam, de airsoftozni járok és simán lehet lőni full sprint után is(és én aztán nem vagyok egy kiképzett és kifejezetten fitt ember). Persze nem 300 méterre fejre, de egy emberi távon még simán tudod tartani a fegyvert annyira, hogy legalább pár célzott lövést leadj. Meg amit te is írtál, hogy azért a katonák nem véletlenül vannak kiképezve ezt ki kellene bírniuk. Amúgy amennyire észrevettem 40 kg körül volt a közepes és 60 kg-nál volt a teljes túlterheltség. Azért tetszik a két stamina pl, amit be is mutattak a stream-en, hogy pl. ha ütsz 10-et a baltával akkor azért futni még tudj már és fordítva is. Mennyiszer látom ezt amikor stream-erek próbálnak közelharcban ölni, hogy azért nem tudnak mert az odafutás után elveszett a stamina és nem tudnak ütni.
Ezt az invetory bug-ot még soha nem láttam, elég érdekes. Viszont ha heal-hez invetory-t kell nyitni akkor valami gond van. Nem gyorsbillentyűzöd a healt? Ha a zsebedben vagy a Rig-edben van a heal akkor ha felé viszed az egered és 4-től 0-ig megnyomod valamelyik gombot (vagy egérrel lehúzod az alsó sorra a med-et ahol a fegyverek is vannak) akkor arra a gombra nyomva utána elkezd magától heal-elni. Illetve ha bármilyen folyamat közben vagy, evés, ivás, heal... akkor a jobb vagy bal kattintásra abbahagyja a folyamtot, ha hirtelen lőni kellene.
Mindig van gyorsbillen heal és fájdalomcsillapító, de az már elfogyott, elég hosszú adok kapok volt én meg véreztem, mellkasom alig volt hp-n. Teli voltem med cuccal pedig. Nem tudom mi történt ez volt az első ilyen esetem. Lootolni sem tudtam, azonnal összeugrott kicsire a képernyő ha nyitottam az inventoryt, illetve a loot képernyőből nem tudtam kijönni semmivel, közben valaki lőtt rám messziről, kicsiket sebezve... kva idegesítő volt. . Mozogni, szaladni, lőni tudtam de nem tudtam nyitni az inventoryt. Végül sikerült kicsit odébb mennem egy nagy sittes konténer mögé. Alt F4 el kiléptem, vissza jöttem, ugyanúgy nem tudtam inventoryzni. Közben telt az idő és véreztem, kv. idegesítő volt. Végül teljes gép restart, itt rendbejöttek a dolgok de mire visszajöttem már alig volt 3 perc. és annyit változott a csatatér h nem tudtam ki hol van. Customson volt, azon a részen ahol kulccsal lehet átmenni egy kis házon, egyik oldalról a másikra a benzin kút közelében, hogy ne keljen nagyot kerülni. Nem vagyok egy nagy spíler, de kb. egy temetőt csináltam a kis ház körül, kva jó kis csata volt, de ottmaradtam :( emiatt a bug miatt. Kevés volt az időm, a ki be loggolgatás miatt, el is ment a tér érzet hogy ki hol, merre és beleszaladtam egy playerbe aki az átjárós kis házban campelt már mire visszajöttem :(. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.03.06. 10:19:42
Fullscreen. Nemcsak az ablakkal voltak gondok, próbaképp Win+D vel lementem az asztalra és sima jegyzettömbbe sem tudtam írni (hibahang volt csak minden leütésre), szal valsz az oprendszer fingott ki a játék alatt valahogy. De a játék ment, csak korlátozottan, szal nagyon furcsa volt. A kép az asztalon összeugrott tényleg kb. olyan 5-6 cm-esre, ha elengedtem az inventory gombot (nekem egérre van téve + marad a Tab a klaviatúrán is) akkor visszaállt eredeti méretre. Nem jártam még így én sem ez volt az első, persze mikor máskor :D mint a legmelegebb, legélvezetesebb, legnagyobb játékélményt nyújtó pillanatban.. azt kellett elbni :D.
Nekem pár napja a "Filter by Items" re kattintva addig nem adja be magát az itemet míg rá nem frissítek "F5" vagy "@" ikonnal. Ha még előtte nem volt keresésem a marketben, akkor egy teljesen üresé képernyőt ad ki, ha már volt valami akkor azt az itemet dobja fel. Ez alapból eddig nem volt így és ahogyan nézem a streameket másnál sem igazán jellemző. Találkozott már közületek valaki hasonló problémával?
Nekem olyat szokott hogy egy error-t dob, hogy nem talált semmit, akkor én annyit szoktam hogy kitörlöm fent a filtert kilépek vissza főmenübe és onnan kezdem elölről a keresést.
Újdonságok hozzáadva: -Interchange átdolgozva -Interchange világítás átalakítva -Új használható tárgyak és új kijáratok -Több grafikai probléma javítva -Új játékmechanika, túlsúly. A karakter különböző negatív hatásokat kap a cipelt súlytól függően (hangosabb felszerelés zajok, mozgási sebesség csökkenés, gyorsabb stamina fogyás és társai) -Kimerülés negatív hatás hozzáadva a játékhoz, ami akkor jelenik meg ha a karakter túl sokáig tartja alacsony szinten a staminát. Amíg ez a hatás rajtad van az energia fogyás felgyorsul. -Mostantól két részre oszlik a stamina jelző, kar és láb staminára.A kar stamina célzáskor, gránát dobáskor és közelharci fegyverek használatakor fogy. A láb stamina futás, ugrás, testpozíció váltás és társai közben fogy. Amikor a kar stamina elfogy akkor a láb staminát kezdi el fogyasztani (itt ők nem írták oda, hogy fordítva is igaz, de a bemutató alapján a futás is csökkenti a kar staminát) -A "Trading","Flea Market" és "Inventory" gombok lekerülnek a gyorssorra a gyorsabb elérés kedvéért. -Új gránátok a VOG-17 és a VOG-25 alapján mintázva. -Első indításkor a képernyő felbontásod alapján a játék felbontása automatikusan átállítodik. -Új fegyver kiegészítők
Új ruhák és felszerelések: -Új BEAR felső "Telnik" néven -Új BEAR nadrág "Tiger" néven -Új USEC felső "TIER2" néven -Új USEC nadrág "Commando" néven -Új SCAV felső "Olimpic shirt Russia" néven
-Új testpáncél, taktikai mellények, táskák, sisakok és headset-ek -Gránát láda -Új barter tárgyak és ezekhez tartozó új trader tárgyak -Új hideout receptek -Új küldik új ruhákkal jutalmul
Javítva: -Javítva a hiba amikor a fegyverbeállítások mentésekor a teljes raktár és árus rendszer lefagy -Javítva amikor AI holttestek eltűnnek újrakapcsolódás után -Javítva a raktár kijelző hibák 2k (vagy 1440p) képernyő beállításkor -A SCAV láda nyitásakor megjelenő értesítések amikor fegyvert veszel át javítva -Javítva a hiba amikor a gyártási idő néha nem frissül amikor a generátorból elfogy az üzemanyag -Javítva a hiba amikor lehetetlen belépni a rejtekhelyre miután videókártyákat mozgatsz a Bitcoin farmból -Javítva a hiba amikor a szövegmenü nem jelenik meg a SCAV-ek által hozott tárgyakon -Javítva a hiba amikor gyártás után a tárgy "vizsgálatlan" marad -Javítva amikor pisztollyal vagy közelharci fegyverrel a kézben kétszer a futás gombra nyomva a karakter egyhelyben kezd futni -Mostantól nem fog kidobni a főmenü a "The stash is full" hiba -Javítva a rejtekhely hiba, amikor belső nézetben is megjelenhetett az tárgymozgató menü -Javítva a hiba amikor a felugró ablakok nem az ablak közepén jelennek meg -Javítva a hiba amikor a felugró ablak a hiányzó tárgyakkal a képernyőn túl jelenik meg -Javítva a hiba ami hibáket generált a Flea Market ablakban ha voltak barter ajánlatok is -Több más hiba javítása
Változtatva: -Stimulánsok paramétere átállítva, a negatív hatások csökkentve -Több tárgy súlyán változtattak -A Flea Market mostántól 15-ös szinttől elérhető(eddig 5-ös szinttől volt elérhető) -A kis reflex sight-ok mérete csökkentve (aimpoint, romeo, trijicon) -A fegyverek pontossági értek mostantól szögpercben lesznek megadva -Hozzáadtak egy fegyver nevet alapbeállításként a fegyverbeállításoknál ami a felhasznált fegyver neve
15-ön elérhető flea market, nice
Őszintén nem látom, hogy egy 3-4 hónapos wipe peridódus alatt valaha is elérném a fleamarketet..
A lvl 5 azért nem volt túl jó, mert én általában lvl 3.5 környékén voltam mielőtt elindultam az első raid-re, szóval kb az első raid végére megvolt a lvl 5 ha csináltam is valamit. A 15-el legalább már kb. 2 nap lesz elérni.
Huh, kösz a fordítást, nekem spec. nagyon jól jött. A FelaMarket 15-ttől nekem is meredek, ha azt vesszük, hogy egy kezdő játékos lehet egy hónap alatt sem éri el a 15 szintet, az túl magas érték. Egyébként meg semmi értelme nincs a korlátozásnak, csak játékos kínzás... Kicsi vagy, tapasztalatlan vagy, amúgy is nehezen szerzel pénzt jobb gearre, és még ezen is nehezítenek. Mivel bárkivel összekerülhetsz, akár 60+ os playerrek is lvl 5 ként, teljesen feleslegesen rontják az amúgy is kb. nulla esélyed a túlélésre. Ráadásul rengeteg küldit nehezebb lesz megcsinálni, mert nem veheted meg az itemeket (már ahol lehet így, de sok küldinél v an ez az opció), mindent ki kell hozni el kell érte menni, meg kell találni. HA céllal mész egy területre, és a küldi elvisz a gearesebb, nagyon szintű playerek által sűrűbben látogatott helyekre, kezdőként az életben nem lesz meg a küldid nagy eséllyel, ami miatt szintén lassabban fogsz fejlődni. Arról nem is beszélve, aki teszem azt nem tud csak heti pár órát játszani, két wipe közt nem lesz 15 lvl-es :). Egy évek óta játszó playernek ez nem gond, de egy kezdőnek, vagy ritkán játszónak nagy probléma lesz ha 15-ig nincs market.
Ezt leszámítva fasza kis pöcs lesz :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.03.07. 11:37:03