Ez mekkora baromság már komolyan, láb meg kar stamina...mert ugye az, hogy épp keresztül sprintelted a mapot véletlen sem akadályozna a célzásba, hisz véletlen sem szalad az egekbe a pulzusod, ami igazából a problémá a célzásba.
De persze kimerülni is csak a futástól tud az ember, hisz az, hogy egyéb tevékenységekbe mennyire merül ki az ember, az mindegy, hisz a lábad az bizony még nem merült ki, ezért bármikor lenyomod a maratont sprintelve gond nélkül, a lényeg, hogy a lábad erőnléte magas legyen...#realisztikusjáték, #szimulátor...
De akkor már be kellene implementálni a mentális erőnlétet is, hisz az legalább annyira fontos az alap működésünkben mint a testi. Szóval kellene ilyen rpg's "activity check" rendszer, hogy ha túl alacsony a mentális erőnléted, tevékenységeket random elhibáz, pl tárat elejti töltésnél, lőszert nem tudja betölteni a tárba, nem sikerül healelni, sőt bizonyos healeknél akár még tovább ronthatnánk a saját egészségünket, célzás nagy mértékű romlása...
Egyébként egy ilyen stamina systemet kellene inkább implementálni:
-25, 50, 75, 100 %-oknál lennének a thresholdok, ha kimeríted a staminádat az épp adott threshold érték alá, akkor esik a maximum staminád értéke 5-10%-al és így tovább, tehát minél jobban kimeríted, annál nagyobb százalékban veszítenél a maximum visszatölthető staminából.
-Maximum staminát csak étel/ital/energiát adó dolgokkal lehetne visszanövelni, ehhez szükség lenne minden ilyen itemre egy új statra. Tehát legyen mondjuk egy üdítő, aminek lenne egy energia +10 statja, illetve egy maximum stamina recovery +15, így 10 energiát adna és +15-el növelné a maximum staminádat. Persze itt újra kellene balaszolni pár itemet, hogy ne minden item töltsön vissza maximum staminát.
Akkor ha már realisztikusságot akarnak és zavarja őket, a túl op mozgás én nem hagynám ki a talajtípusok fontosságát.
Először is, tudjon a karakter elesni és így sérüléseket szenvedni, törést, bicsaklást, hasonlókat.
Fontos, hogy sprintnél igenis legyen esély arra, hogy elesik a karakter, ha iszonyat megvan pakolva legyen ez az érték jó nagy, ha olyan talajon sprintelsz ami sziklás terep, erdőtalaj, kavicsos/köves talaj, ezeknél legyen egy jó nagy negatív modifier az elesés esélyére, mint ahogy beton/rét és hasonló terepeken legyen majdnem nulla...Erre a célra lehetne is egy külön skill, ami ezen javítana.