A hangot is rá lehet tenni más videók alól, ez egy profi editorban akár tizedmásodperc pontosan szinkronba hozható, nem probléma egy gyakorlott szakembernek. Építhető ilyen pálya és létezik is, de ezeknél a konstrukcióknál olyan futómű van, mely alulról is "fogja" a kocsikat. Ezért nem repülnek le normál esetben. Ha a video valós, akkor ennek az alsó mechanikának le kellene szakadnia, ami egyértelműen látszana. Itt látható, hogyan néz ki a gyakorlatban egy ilyen futómű mechanika. De a videoban nem szakad le semmi, a kocsi úgy siklik ki mint egy vonat, ami nem lehetséges ennél a szerkezetnél. Lehetne még az is, hogy nem a futómű "szakad le", hanem maga a kocsi váza a futóműről, de ennek esélye konvergál a nullához egyszerűen azért, mert minimum 4 ponton rögzül és egyszerre nem fog mindegyik ilyen szabályosan leválni, leszakadni. Történhetne ilyen baleset emiatt, de akkor mondjuk a bal első futómű rögzítése adja meg magát de a többi nem, tehát a kocsi nem ilyen szép szabályosan repülne le, hanem látványban is sokkal borzasztóbb módon siklana ki. Szóval sok szemponból vérzik nekem ez a video, egyre valószínűbb, hogy tényleg fake.
Hazánkban azért nincs ilyesmi, mert nem lenne rentábilis. Pár éve építettek egy modern, fémvázas hullámvasutat (jó csúnya narancs színben), de ezt mára már leszerelték. Bár az okát nem tudom pontosan, biztos utána lehet járni, de gyanítom, hogy nem volt kifizetődő üzemeltetni. Ha valaki tudja a valódi okot, kérem javítson ki! Szerintem a Planet Coaster tipikusan VR-ben lehet nagyon élvezetes. Ha a G erőket nem is érzi az ember, a szédülés biztos így lehet a legteljesebb. :-) Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.02.13. 16:17:24
Komoly!!! Egy 6 DOF motion platformot terveztem építeni még régebben FSX-hez, de sajnos abban az időben még nagyon drágák voltak a szervo motorok. Talán nem is lenne hülyeség ismét átgondolni a dolgot. Ez a cucc amit linkeltél, igen csak komoly darabnak tűnik.
Szerintem nem így van, a meglévő építészeti elemekből bármit meg lehetne építeni, csak elég sok idő, elég nagy rutint kell szerezni a játékon belüli építészetben, mert egy kicsit bonyolultabb és kényelmetlenebb a Sims-nél, viszont annál aprólékosabb. Egy ujjnyi épületrésszel is órákat el lehet szöszömötölni. Olyan kreációk vannak már fent youtube-on hogy köpni nyelni nem tudtam, ezért gondolom hogy megoldható lenne a volt budapesti vidámpark is, csak hát baromi nagy munka lenne, főleg google maps, videók, és vidámparki térkép alapján de nem lehetetlen. Viszont várni kell egykét attrakció bővítésre, mert akadnak még hiányzó játékok.
De legalább van egy jó vidámparkos játék, pont egykét éve amikor a No Limits 2-vel szórakoztam gondoltam rá hogy milyen jó lenne egy fasza vidámparkos játék amiben fel is lehet ülni a cuccokra, és nagyjából minden dolog benne van ami számít, főleg a barlangvasutak mert azokat imádtam - szerencsére nem kellett sokat várni rá. Próbálkoztam anno a Tycoon-okkal is, de azok valahogy nem jöttek be, nem voltak elég színesek, elég nyomasztó volt a légkörük. Ezt viszont alig tudja az ember letenni. Egyetlen gond van vele, hogy ha az ember már eléggé beépíti a parkot akkor már eléggé eszi a rendszert, ugyanúgy mint a Transport Fevernél.
Speciális építményeket nem tudsz megoldani, hidd el. Pl. nem lehet az alap geometriai elemeket textúrázni sem. Mondok egy példát: Itt van ez az asset. Hiába találok ki valamit, amihez ez a kerek "izzó hatású" elem kéne, csak mondjuk más színben és más méretben, nem oldható meg, mert nem színezhető át és nem is méretezhető. Más hasonló asset pedig nincs a játékban. Egyetlen módon lehetne ezt megoldani, ha moddolható lenne a game és elkészíthetném a modellt 3D studio-ban. De nem lehet sajnos.
Persze hagyományos épületeknél sokkal jobb a helyzet, mert több építőelem van, de az extra dolgokat sok esetben ott sem lehet megoldani. Ezzel együtt, közelítőleg pontos BP.-i parkot egészen biztosan össze lehetne rakni. Nem bonyolult egyébként az építési rendszer, sőt, éppen attól jó, hogy faék egyszerűségű. 4-5 hotkey-t kell megtanulni és kvázi mindent tudsz. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.02.14. 19:42:28
Pedig a Rollercoaster Tycoon 3 tkp. ennek az elődje (a készítők is azonosak). Tulajdonképpen abban változott csak a PC ehhez képest, hogy sokkal jobb az építési mechanizmusa és integrálták a workshop-ot. És persze lényegesen szebb grafikailag is. Ellenben, az RCT 3 tycoon része szinte 1:1-ben azonos, ott is be tudsz ülni a játékokba, és lényegesen több játék van benne. Vannak álllatok is (lehet építeni állatkertet is), és van egy vizes kiegészítője is, amivel komplett vizi vidámparkokat lehet építeni. Én még ma is előveszen néha, főleg ezek miatt, de a PC már sokkal modernebb és az építés miatt inkább ezzel játszom már én is.
Szerencsére a lényeges dolgok benne vannak, ha nem is 100 százalék pontossággal de 65 százalék is bőven elég, a barlangvasutak és a hullámvasút simán megoldható, a mesecsónak is, persze nem Hupikék Törpikékkel hanem random dolgokkal, de lényegében majdnem mindent meg lehet csinálni, áprilisra ígértek nagyobb lélegzetvételű frissítést, remélem abban lesznek olyan dolgok amikkel jobban személyre szabhatóbb lesz az építészet, az sem ártana ha nemcsak épületeket lehetne csinálni hanem objektumokat is. A barlangvasút témában is gondolkodtam olyanon hogy youtube videóból kiszedni az mp3-at amiben megy a János Vitéz, és berakni zene helyett. A hullámvasutat nagyjából megcsináltam, a várakozót még ki kell nézni videókból, képekből és pontosítani is kell még magán a vasúton de összehasonlítva a videókkal 70 százalékban így is pontos lett. El lehet vele szórakozni, de tényleg jó lenne így virtuálisan feléleszteni a magyar vidámparkot ha már bezárták.
Nem véletlen, hogy ez a játék most a legkelendőbb a "Management" kategóriában. Én ezt már akkor sejtettem, amikor még csak várakoztam a megjelenésre. Nagyon kevés ilyen van ma, pedig milyen jók ezek a játékok.Nincs erőszak, aranyos, szép, humoros, kedves, s közben úgy érzed, visszarepülsz a gyermekkorodba. Ma annyira szánalmas a videojáték ipar, hogy egymást másolják, illetve egykori nagy címeket próbának újra kiadni, mert egy-két kivétellel, de ötlettelenek a fejlesztők.Annyi jó játék lenne, amit lehetne folytatni, pl a Molynuex játékokat, Theme Hospital, Populous, Black&White. A Dungeon Keeper-t is külön fejlesztő csapatnak sikerült csak továbbfejleszteni (mert az EA felvásárolt és lerohasztott minden valamire való fejlesztőgárdát) és mégis nagyon jó lett, néhány száz órám már abban is van. (War for the Overworld) Én nagyon örülök ennek a játéknak, üdítő, kellemes kikapcsolódás, nem nehéz, sőt!Megérte azt a kb 30 ajrót, amit még a megjelenés előtt adtam ki érte.
Theme Hospital típusú játékot pl. elég sokan megpróbáltak már, csak egyik sem lett jó. Nem a fejlesztők ötlettelenek szerintem, hanem felnőtt egy generáció és az újak pedig nem ilyen játékokat keresnek már. A fiataloknak sok esetben nincs kedve tanulni egy játékot, ezért egyszerűsítik a végletekig. Faék egyszerűséget keresnek, amiben csak menni kell meg lőni. 10éve még a PC játékokat portolták konzolra, ma meg már fordítva van, ez is beszédes. Konzol címből 6-8-szor annyit adnak el, mint PC-ből és sajnos ez be is határolja a játékstílust. Konzolon a management, építős, komoly szimulátor, vagy stratégiai játékok kvázi nem játszhatók, vagy csak erős kompromisszumokkal. Mivel a fejlesztők is üzleti érdekek mentén működnek, nyilván azt fejlesztik elsősorban, amiből lényegesen több bevételt remélnek. 20ve mindenki kalandjátékokat csinált, aztán volt egy pár éves RTS mánia, most meg éppen a survival van terítéken, amit már unalomig tolnak. Szerencsére azért pár fejlesztő/kiadó meglátta a rést ami emiatt keletkezett és kepunk még néha ilyen játékokat. De nem véletlen, hogy az RCT3 óta (12éve) egészen mostanáig senki nem csinált meg egy rendes a vidámparkos játékot, pedig az RCT 3 kifejezetten sikeres volt, egészen a Planet C érkezéséig adtak el belőle szép számmal, mert nem volt jobb. A mi nagy szerencsénkre, jönnek vissza ezek a rég elfeledett stílusok. A Stellaris is nagyon jó lett, pedig az a műfaj is a kihalás szélén volt már. De azért én legjobban az X4-et várom. :-D Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.02.15. 16:17:39
Én nem várom az X4-et (nem a francokat nem), mert akkor már végképp nem lesz magánéletem, ami egyébként van, csak nehéz megmagyarázni páromnak, hogy mit szeretek ezekben és miért nem tudom abbahagyni. Egyénként egyetértünk mindenben, ez is egy jó megközelítés.
egy jó párkapcsolatban szerintem hagyják a felek egymást kikapcsolódni. Szerencsére nekem baba mellett is marad időm este egy kis játékra. Már amikor nem vagyok hulla. És ez így kéne legyen mindenhol
Mit frissíthetett a Planet Coaster? Most indítottam el és látom hogy a steam frissítést szedett le a játéknak...
No ennek alapján építem meg a következő parkomat :D
Absolute! Szinte minden játékban Google Earth+netes képek alapján gyártanak mapokat, teljesen jól használható. Sajnos Street View a parkon belül nincs, tehát a konkrét épületeket, homlokzatokat csak egyéb képekről lehet összevadászni.
Hm, meg mi szokott lenni még egy vidámparkban? Rókázás és ájulás a hullámvasúton, okostelefon reptetés, romlott kaja sok pénzért, recsegő, nyikorgó és felettébb nem bizalomgerjesztő játékok
Egyébként még mindig az egyik legaranyosabb játék, ami manapság megjelent.Olyan igazi, klasszikus menedzsment...óh, bárcsak csinálna valaki Theme Hospital 2-t is!
Ahhoz, hogy megváltoztassam a nyitvatartási időt, be kell zárnom a parkot? Mert most, hogy kijött a nyári tűzijátékos frissítés, szeretném, ha sötétben indulna a parádé. Nekem viszont nem engedi állítani. Carreer módban vagyok(a Silversmith manor), a játék természetesen eredeti. Azt a módszert ismerem, hogy lehet állandó estét csinálni, de én magát a nyitva tartási időt szeretném megváltoztatni.
Lehet nyitvatartási időt állítani? Én megnyitottam egyszer a parkot és azóta közelébe se mentem.
Igen, lehet. Park Management -> Park overview -> itt lehet a belépődíjat is változtatni+ a nyitvatartási időt. Csak nekem az utóbbi szürke, inaktív, nem állítható. Lehet, hogy csak ennél a küldetésnél? Vagy csak a legelején lehetett volna? Nem tudom és más fórumon se találtam választ.
Az alapjátékhoz nem hiszem, hogy bárki készít majd magyarítást, annyira alap angol kell hozzá. Talán a custom épületek illetve scenery-k készítéséről feltöltött oktató videókhoz jön jól a komolyabb angol, de magához a játékhoz nem indokolt. Apropó: épít itt valaki saját parkot valamilyen tematika szerint vagy csak a küldetéseket csináljátok? Ezt nézzétek meg, fantasztikus meló lehetett, mire felépítette a srác!
A proci és a RAM nálam is ugyanez, csak a kártyám 2 gigás Gygabyte GTX IX OC, ha sok a látogató és nagy a park, már nekem is vannak akadások, de nem vészes. A Park Overview opciónál(ahol a belépődíjat és a nyitvatartás lehet állítani) legalul a maximális látogatók számát is tudod állítani. Ezt érdemes max. 2000-re belőni, mert bár tudtommal 5000 a maximum, de ahhoz már erőmű kell. Az előbb általam feltett videónál is rögtön az elején említi a fickó, hogy vissza kellett vennie médiumra a grafikát, mert nagyon magas volt az FPS drop-ja. De nem csoda, gondoljatok bele, mennyi mindent kell a motornak megmozgatnia! Láttam olyan videót, ahol a szerző 15 ezer(!) darabból rakta össze a szellemvasútját.
Értem. Csak érdekes, a RCT 3 is nagyon szép volt, és a régi 10 éves gépemen vígan ment maxon. Szóval nem értem hogy ez a játék miért megy ilyen gyatrán... Köszönöm a válaszokat.
Való igaz, össze se lehet hasonlítani a két játékot. Elég, he megnézed, hányféle grafikai opciót lehet a két játéknál állítani. Na és a Planet Coaster-nál ha bezoomolsz mondjuk a vidámparki attrakciókra, minden apró részlet ki van dolgozva! A körhintán még a festmények is csodásak, a fa erezetes, a fémalkatrészek néhol kopottak, szóval ég és föld! És sokszoros azoknak a lehetőségeknek a száma, ami megint csak a gép teljesítményét fogyasztja: monitorok, animált scenery-k, tűzijáték, lényegesen élethűbb világító eszközök, stb. Mikor pl. felraktam egy custom building-re egy faliórát, nem akartam elhinni, hogy jár...!!! Vagyis nem csoda, hogy beszaggat, de vannak módszerek a grafika lejjebb vételére, csak akkor már nem minden mutat olyan jól. De hát kompromisszumokra időnként szükség van! :) Mutatok egy újabb gyöngyszemet... Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.07.09. 21:07:25
Hűű baszki, ez nem semmi !!! Nagyon sok idő, fantázia, ügyesség és türelem kell ám ehhez. Kicsit irigyelem azokat akiknek ilyen nagy a fantáziájuk és ilyen jól kihasználják a játékot. :)
Én most építgetem a Park of Movies nevű parkomat, még nagyon az elején vagyok...Próbáltam képet feltenni, de túl nagy, majd valahogy később megoldom. :(
Nem csak szereti, profi módon használja is. Érdemes figyelni, hogy a speciális effektek és fények ritmusa megegyezik a kísérőzenéjével. Ehhez pedig rengeteg türelem kell! Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.07.11. 17:58:25
Újabb gyöngyszem, ha nem untatlak vele benneteket. 15 ezer(!) elemből állította össze az egyik kiemelt alkotó, példa arra, hogy nem csak száguldó hullámvasutakkal, hanem egy nyugis "vonatozással" is milyen remek hangulatot lehet a képernyőre varázsolni. Briliáns ötletekkel van tele, érdemes végignézni!
Most, hogy építgetem a parkomat, azért felmerült egy nem kicsit lényeges kérdés: használhatóak-e a parkokban filmzenék illetve a nyári update-ben szereplő monitorokon vetíthetők-e mozifilmekből részletek? Copyright jogokat sért-e az ilyesmi? Direkt utánanéztem és egy tájékoztató videó szerint a Google-ben most már rá lehet keresni(Alkotói Stúdió->Létrehozás-->Zenére vonatkozó irányelvek) hogy egy bizonyos zene lejátszható-e a videódban vagy sem? Állítólag a YouTube-ra való feltöltéskor egy program azonnal kiszűri a Copyright jogokat sértő zenei anyagokat és filmeket. Én pl. a régi The Movies c. Lionhead játék kapcsán feltöltöttem egy kis fan videót, amiben eredeti Star Wars zenék és filmből vett zörejek szerepeltek, de gond nélkül felment, semmi figyelmeztetést nem kaptam. Ugyanakkor most a Planet Coaster kapcsán kifogásolták a hozzászólók - pont az imént feltett TRON-ride videónál - hogy a készítője miért nem a film eredeti soundtrack-jét használta? A park építője erre úgy reagált, hogy ő azt használta, megnézhetik a saját videóján is, viszont a parkot bemutató Park Spotlight sorozat gazdája, - Chanel5 Gaming - valószínűleg copyright jogok miatt(?) nem használhatta ezeket a zenéket. Akkor ezt most nem értem. Láttam pl. már több Star Wars témájú parkot is és az lenne a logikus, hogy ezekben a parkokban az eredeti zene szóljon, pláne hogy képileg szuperül megcsinálták a Halálcsillagot, a lépegetőket, stb-t. A rákeresésem szerint ezek a zenék az egész világon lejátszhatók, nincs jogi korlátozás. A szerzők egyetlen fillért sem keresnek ezekkel a parkos videókkal. Akkor meg miért használnak vadidwgwn, oda nem illő, hangulatromboló zenéket? Valamit félreértettem volna? Megj.: a saját SW-os videóm még most is fent van minden gond nélkül... Valakinek van ezen a téren infója? Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.07.20. 15:18:28
Nem lehet, hogy más vonatkozik egy cégre és egy magánszemélyre?
Látod, az lehet, bár nem tudom, mennyire tekinthető intézménynek Chanel5 Gaming, fogalmam sincs, hogy ő milyen minőségben pontozza a parkokat, netán Frontier alkalmazott vagy csak egy kiemelt park builder?
Úgy tudom, ha bevételed van, akkor mindenképp "pénzdíjas" a dolog. De a közismertebb filmzenék(legalábbis az említett rákeresés eredménye alapján) szinte 100 %-ban az egész világon lejátszhatók az ilyen magánvideókban. Képanyagok vonatkozásában nem tudom, mi a helyzet és azt sem, hogy az technikailag szűrhető-e valahogy? Merthogy hemzsegnek a Youtube-on a filmparódiák, feldolgozások és egyebek. Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.07.20. 15:53:35
Lenne egy kérdésem: az épülő parkomat gyakran mentem, nehogy kárba vesszen a munkám. A mentéseket sorszámozom. Amikor már nagyon sok van, akkor törlök néhányat. Emlékezetem szerint online módban kezdtem az építést, de a javát offline módban csináltam. A felesleges mentéseket is tuti, hogy offline módban töröltem. Ma megint online módban játszottam és a mentések között az ÖSSZES eddigi mentésem ott volt, azok is, amiket már rég töröltem. Meg se próbáltam ezekből betölteni, de hogy a csudába lehet ez? Az építést egyébként gond nélkül tudtam folytatni, mert az a mentés simán betöltődött.
Igen, igazad lesz. Fiam informatikus és mikor erről kérdeztem, azonnal ezt válaszolta. Szerinte amikor akár csak pár percre is online voltam, akkor töltötte fel az összes mentést, később én offline töröltem ezekből, és mikor visszaléptem, nyilván a felhőben még megvoltak a korábban elmentett állások. Vajon ezeket el is tudtam volna indítani? Merthogy a gépemen már nem voltak ott a megfelelő mappában. Mindegy, ezután csak online játékban fogok mentést törölni. Más: szerintetek megéri a 2700 forintot a legutóbbi frissítésben szereplő 3 db kit? (Back to the future, Knight Rider, Munsters). Láttam róluk a videót de az egész játékot vettem nyári akcióban 8000 ft körüli euróért, ennyi újításért azért kicsit drágának tűnik ez a három cucc...:((( Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.07.23. 17:48:45
Ezen már én is elgondolkoztam... Én sem tudok dönteni, pedig nagy vissza a jövőbe rajongó vagyok. Szerencsére ezek csak látványelemek, dekorok. Kicsit borsos az ára, talán később ha akciózzák megveszem. :)
Egyetértek. Biztos lesznek ezek még olcsóbbak is! Ma is néztem videókat, néhány olyan "fast builder"-eset is, amikor a feltöltő gyorsított felvétel alatt dumál, közben pedig játszi könnyedséggel úgy rak össze egy komplett katedrálist, hogy keresgélem az államat a végén. Egy fenntartásom viszont mégis csak van ezekkel az alkotásokkal, és most őszintén nem az irigység beszél belőlem. Ha egy "szimpla" hullámvasút állomást ennyire "túlcifráz", ami az én olvasatomban azt jelenti, hogy mondjuk közel 500 elemből épít fel, akkor hány elem lesz egy komplett park ilyen részletgazdagság mellett? Merthogy a legtöbb megaparkkal illetve mega ride-al az a baj, hogy képtelenség élvezhető grafikai beállítások mellett kipróbálni, annyira beszaggatnak. És ugye nincs mindenkinek atomerőműve. Szóval a realizmusnak ára van, ezért értékelem én jobban a józan ész határain belül maradó elemszámot. Ma pl. egy könyvtárszobát épített fel illetve rendezett be a fazon - vérprofi módon és egyes elemeket olyan célra használt, hogy eszembe nem jutna ilyesmi - na de még a kandalló párkányát is legalább 20 elemből pakolta össze, nem beszélve az egyes könyvekről! Szóval gyönyörű lett, de félő, hogy ha a teljes parkjában ilyen alaposságra törekszik, mikor majd megnyitja azt és beözönlik mondjuk 2000 látogató, vért izzad majd a proci és a VGA. Lehet, hogy nincs igazam, de én úgy döntöttem, hogy nem csüggedek és maradok a "néha a kevesebb több" szisztéma mellett.
Ezt nézzétek meg! A Star Wars fanoknak kötelező! :) Eszméletlenül király lett ez a hullámvasút. :D Le is tölthető a Workshop-ról. (nem az enyém, csak találtam)
Korábban már én is megcsodáltam, valóban szuper! Igaz, nagyon sokat tettek hozzá azok a cuccok, amiket a készítő is a Workshop-ból szedett le(X-Wing, T-Fighter, Death Star, stb.) Nekem még a Rogue One tetszett nagyon! A vége felé úgy megcsinálta a srác a Darth Vader-es jelenetet, hogy le a kalappal!
TokraFan:OK, kínkeserves módon, több próbálkozás után rájöttem mi a baj! Nos, kizárólag akkor lehet egyben kezelni a blueprintet, ha a kezdő alkatrész egy "Custom Building" építőelem!!!!! Innen már pakolható rá más is, ekkor már egyben kezeli. Semmilyen más esetben nem lehet egyesíteni a modellt!
Ez továbbra is így van, vagy találtál valami egyéb módot is az egybeolvasztásra? És mi a helyzet a "gyári" blueprintekkel? Azzal is szenvedek, hogy átalakítsak egyet, de ha hozzáteszek bármit -scenery vagy building elemet-, többé már nem kezelhető egyben. Legalábbis én nem tudtam megoldani:(
Egy ideje nem játszottam a játékkal, tehát a legújabb patch nem tudom, olrvosolta-e a problémát, de addig a pontig amíg toltam, csak ez az egyetlen mód volt ami működött nálam.
Egyébként ez főleg a letöltött tartalmaknál idegesítő, mert leszedsz egy modellt ami akár tobb száz elemből áll, lerakod, és amint mellé kattintasz, vége van, soha többé nem tudod egyben kijelölni és mozgatni, csak a csoportos kijelöléssel, ami viszont egy zsúfoltabb design esetén kvázi lehetetlen. Onnantól csak elemenként jelölhető ki, ha a készítője nem ismeri ezt a dolgot és nem úgy csinálja, ahogy írtam. És sajnos tele van ilyen modellel a workshop. Az agyamra is ment sokszor...több időm ment el azzal, hogy válogattam a használhatókat, mint magával az építéssel. Ezt jól elcseszte megint a Frontier.. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.07.31. 22:20:15
Az új patch nem változtatott ezen, ha nem "building"-ként készült az illető modell, akkor letétel után már nem lehet "egyben" kijelölni. Ezért célszerű jó előre kinézni a helyét, mert elcseszés esetén csak az "Undo" funkció marad.
Kérdésem lenne: ha feltölti valaki a komplett parkját vagy csak egyetlen ride-ját, akkor a saját zenék illetve saját billbooard-ok is feltöltődnek? Mert ezzel kapcsolatban nincs egységes vélemény az angol fórumon. Van, aki azt állítja, hogy a saját hirdetőtábláira youtube-ról leszedett .jpg-ket rakott, majd feltöltötte a parkját a Workshop-ba, a haverja letöltötte és a képek is szépen a helyükön voltak. Vannak akik ezt kizártnak tartják és szerintük minden képet manuálisan kell beállítani. Ugyanez a helyzet a zenével. Úgy látom, hogy ha egy hullámvasúthoz saját zenét, effekteket társítok, akkor azok nem töltődnek fel a parkkal együtt, hanem külön helyre kell őket felpakolnom és mellékelnem a linket a letöltőknek. Ez tényleg ennyire bonyolult? :(
Ezt passzolom. Én még nem töltöttem fel komplett parkot. De könnyen tesztelheted. Csak tegyél le egy ride-ot, tedd be a zenét majd töltsd fel, aztán meg le, és nézd meg, beteszi-e a zenét a helyére a letöltést követően.
Több olyan hullámvasutat láttam, ahol egy adott pályaszakaszon megáll egy időre a vasút, majd elindul visszafelé, aztán megint előre. Ezt hogy csinálják? Ez lenne az inverz vasút vagy speciális síntípust kell betenni? Csináltatok már ilyet?
Én nem csináltam ilyet és tág fogalmam sincs, hogy hogyan kell.
Hát ezzel nem sokat segítettél, úgyhogy megismételném a kérdést:
Több olyan hullámvasutat láttam, ahol egy adott pályaszakaszon megáll egy időre a vasút, majd elindul visszafelé, aztán megint előre. Ezt hogy csinálják? Ez lenne az inverz vasút vagy speciális síntípust kell betenni? Csináltatok már ilyet?
Töltöttetek már le nagyobb parkokat? Én kipróbáltam a Mystery World-öt és tegnap a Pixel World-öt. Azt hittem, hogy 8 Gb RAM-al és 2 gigás 960 GTX-el meg se tudom mozdítani, de láss csodát, az első park 95 ezer elemből áll és 2000 max vendég mellett még a hullámvasutak is egész szép FPS mellett futottak! A Pixel World is hasonló számú elemet használ, de ott csak 350-re állította be a készítője a max látogatók számát, még így is izzad a gép. Nyilván kevés hozzá, de elcammog vele. Azért nálam változatlanul fennáll a kérdés: minek agyoncsicsázott parkokat építeni, ha a játékosok zöme legfeljebb lájkolni tudja, de élvezni nem?