Theme Hospital típusú játékot pl. elég sokan megpróbáltak már, csak egyik sem lett jó. Nem a fejlesztők ötlettelenek szerintem, hanem felnőtt egy generáció és az újak pedig nem ilyen játékokat keresnek már. A fiataloknak sok esetben nincs kedve tanulni egy játékot, ezért egyszerűsítik a végletekig. Faék egyszerűséget keresnek, amiben csak menni kell meg lőni. 10éve még a PC játékokat portolták konzolra, ma meg már fordítva van, ez is beszédes. Konzol címből 6-8-szor annyit adnak el, mint PC-ből és sajnos ez be is határolja a játékstílust. Konzolon a management, építős, komoly szimulátor, vagy stratégiai játékok kvázi nem játszhatók, vagy csak erős kompromisszumokkal. Mivel a fejlesztők is üzleti érdekek mentén működnek, nyilván azt fejlesztik elsősorban, amiből lényegesen több bevételt remélnek. 20ve mindenki kalandjátékokat csinált, aztán volt egy pár éves RTS mánia, most meg éppen a survival van terítéken, amit már unalomig tolnak. Szerencsére azért pár fejlesztő/kiadó meglátta a rést ami emiatt keletkezett és kepunk még néha ilyen játékokat. De nem véletlen, hogy az RCT3 óta (12éve) egészen mostanáig senki nem csinált meg egy rendes a vidámparkos játékot, pedig az RCT 3 kifejezetten sikeres volt, egészen a Planet C érkezéséig adtak el belőle szép számmal, mert nem volt jobb. A mi nagy szerencsénkre, jönnek vissza ezek a rég elfeledett stílusok. A Stellaris is nagyon jó lett, pedig az a műfaj is a kihalás szélén volt már. De azért én legjobban az X4-et várom. :-D