Nem lehetne, hanem LESZ, mert a 4-es metróra ennek bevezetésének a fejében is kaptuk a pénzt. Ha nem lesz bevezetve, akkor bukta lenne cirak 200 milliárd HUF. Persze a 4-es metró 0 hatással van a belvárosi autós forgalomra... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.28. 18:11:31
Nem az a gond, hogy mennyi kocsi megy a belvárosban, hanem hogy mennyi áll! Ezt a múltkor egy cikkben egy volt BKV vezető is megmondta egy riportban. Amikor a szűk mellékutca mindkét oldalán kocsik parkolnak és a középen még meglevő egyirányú sávra rányomják a bicós utat, ja még szemből is jöhetnek, akkor elgondolkodik az ember hogy mi van.
Hát az van kérem, hogy baxnak megépíteni a parkolókat, mert a jelenlegi szabályok szerinti parkolásból rengeteg pénze van a kerületeknek. És sajna ez ugye nem a főváros felelőssége, nem tudják egész BP-re kiterjedően szabályozni. A kerületek jogkörét és bevételét meg nincs az az isten aki elvegye. Az hogy a kisember naponta szopik, meg fizet az csak jó, mert mindig lehet valamivel zsarolni, vagy látszat jót tenni vele (megválmolom a levegőt, majd kegyesen elengedem.)
Nem kéne itt permanens harcot folytatni az autósoknak, tömegközinek, bicósnak, meg gyalognak, ebbe a kerületi fejesek kényszerítenek bennünket.
Dízel személtyautók kitiltva és voilá, meg is van oldva a szmog meg a dugó problematikája...:-D
Dugódíj most is lehetne, megfelelően előkészítve, mert szerintem a belvárosban autóval közlekedőket jobban be kellene vonni a közteherviselésbe. Nekem is van autóm, havonta max. 1-2 alkalommal megyek a belvárosba, minden más esetben pedig tömegközlekedem. Nekem inkább megérne arra a néhány alkalomra fizetni a behajtásért, ha cserébe javul a belváros levegője/forgalma és a bevételeket célirányosan a tömegközlekedésre/útfelújításokra költenék. Sajnos utóbbi biztosan nem valósulna meg.
Igen, én sem bánnám, ha kevesebb autó mászkálna a belvárosban. Kár, hogy Tarlós még mindig ezt az irányt erőlteti. A szűkebb belvárosba már jó régóta nem indulok kocsival, csak az zavar, hogy a sok barom szivatja magát bent, én meg szívom a piszkot, amit kitermelnek. Én simán kitiltanám az autókat a belváros egy nagyobb részéről, de ehhez tényleg jó tömegközlekedés kell.
20 km/óra... elmehetnek a legbüdösebb p***ába. Akik ezt a mocskot ránk trükközik, azok 600 lóerős autókkal járnak. Zavarja őket a mi autónk, hogy nem tudnak 300-zal repeszteni. INKÁBB AKÖZLEKEDÉSI SZÜKSÉGLETEK CSÖKKENTÉSÉT OLDANÁK MEG, azzal mindenki jól járna. Tragikus, mivé kezd válni ez a világ. 1990 óta minden csak egyre szarabb és szarabb, évről évre. Meg kellene kérdezni az emberekt, hogy ki akar "belvárosi" (=szándékosan autózhatatlanná tett) környezetben lakni, és az azt választó emberek számarányának megfelelően alakítani a városokat. De aki a "belvárost" választotta (=autómentes városrász) annak ne lehessen saját autója se! Így lenne tisztességes, és mindenki jól járna, mert olyan helyen élhetne, amilyenen akar.
A felhasznált áram kizárólag megújuló energiaforrásokból származik
És ezt az ökörséget mi alapján merik kijelentei, ha a gridről veszi az áramot..?
Ez nem újdonság, a szűkebb belvárosi utcákban egyébként is mindennapos probléma, hogy pl. kilóg egy furgon a villamos vagy troli elé.