Nem a termelés növekedése miatt nőtt nagyot az állomáson várakozó áru mennyisége, hanem az állomás bővítésekor az egyik vonat szembe fordult, és leállította a többit :(
Ilyet már több videón is láttam. Valami túlcsordulás lehet.
A kocsi lerakodó azért kell, mert az állomás nem feltétlenül fedi le az ipart/kereskedelmet. Egy nagyobb városban tovább kell vinni az árut a városon belül.
Hali. ( még csak most települ) de máris lenne egy kérdésem -bocs . van valami free mod is ebben a játékban ? arra gondolok hogy én szivesen játszanék a kezdeti időben , modjuk úgy 1940 ig bezárólag. de ezt jó sokáig . van-e ilyen opció, vagy valami MOD erre ? köszi.
Igen megkapja az árut a város és közbe a peronon várakoznak az utasok szállításra. Persze lehet egy kocsi lerakodot tenni a közelébe biztos ami biztos de szerintem nem fontos.
Én az előbb bővítettem az egyik építőanyag gyáramat egy újabb városi kapcsolattal. Amit nem értek, az az, hogy az eddigi kiszolgált város felé miért nőtt a duplájára? Pedig az a város 70 %-ban ki volt szolgálva.
Továbbra sem írtad meg, hogy a 800 és az 1200 számokat hol látod? Ha ez a limit, akkor nem annyit termelnek, ez a gyár jelenlegi bővítése szerinti állapotának a maximális éves termelési mennyisége, de nem ennyit termel.. A Production az éves termelés mennyisége. Utoljára szerkesztette: tuvixplayer, 2016.11.17. 18:30:21
Szerintem ez valami viszonyszám lehet, mert nem tudjuk kiszámolni, hogy az most 800 vagy 1200 darab valamit termel meg, ez inkább azt mutatja, hogy milyen gyorsan termel ugyanazon idő alatt. Nekem most van egy 800-as fabányám ( ) és egy 1200-as fűrésztelepem.Én sem tudom, hogy mennyit termel vagy van-e köze ezekhez a számokhoz, csak azt látom, hogy minden szerelvényem 5-6 faszállító...bocsánat ( ), fa vagonnal fut és mindegyik mindig tele van. Én csak a farmot nem értem, miért nem termel.Azért mert az építéskor egyetlen mezőt el kellett belőle bontanom, hogy odaférjen az állomás?Nehogy már! Egyáltalán a búza az tényleg a Chemical Factory-ba megy?Mert az olajból, ami a finomítóból jön, nagyon sok műanyagot gyártok.Vagy lehet, hogy ha sok olajat szállítok, akkor nem is kell búza? (Grain)
Az Overview fülön van két érték: Production és Limit. A Production értékére volt kíváncsi. A Limit szokott ilyen kerek érték lenni, 400, 800, 1200 ... A Details fülön is két érték van, de az tartalmazza az alapanyagokat is: Stored, Potential. A Stored az üzemben jelenleg raktározott mennyiség, a Potential az érdekes, mert az a lehetséges termelés lenne. És ezt vajon hogyan számolják? Az üzemhez kapcsolódó teljes gyártási láncok végén lévő városok teljes igénye? Az nem ennyi szokott lenni. Szóval ez kérdéses.
Ez azt jelenti, hogy az állomás vonzáskörzetében található ipar/kereskedelem meg is kapja az árut? És azt is jelenti, hogy ha a közelben van egy teherautó terminál, akkor oda átrakja? Ez nagyon remek lenne!!!
Ez így igaz ahogy mondod. De én nem tudom kielégíteni a városaimat, nem tudok annyit termelni...így nem akarok törekedni sem hogy minden 1 városba menjen hanem ossza meg ezeket hogy minden városom fejlődjön. NA ez utóbbi nem működik. Egyébként mennyit termel neked az üzemed? Mert nekem 1200 kevés 1 városra is és nem akar feljebb menni Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.17. 13:55:54
Személy pályaudvaron lehet letenni árut. Én úgy hordok építőanyagot és üzemanyagot az egyik városba. Viszon nem lehet használni depónak. Vagyis ha oda szállítóm közúton az olajat a vonat nem tudja tovább vinni emiatt
Én üzemanyagot szállítok két városba külön terminálról, de ugyanattól az üzemtől. Az egyik városnak sokkal több kell, mint a másiknak, és nagyjából így is oszlik meg a terminálokon várakozó mennyiség. Én azt sajnálom, hogy személy pályaudvaron nem lehet árut felvenni letenni. Vegyes vonattal lehetne az utasokkal együtt árut szállítani egyik városból a másikba.
Javítanom kell egy korábbi hozzászólásomat, emlékezetből írtam a munkahelyen. A városok árukkal ellátottságának %-os teljesítése árunként van, nem összevonva iparra illetve kereskedelemre. Meg is fogom próbálni többfajta árucikkel ellátni.
Tegnap kezdtem egy újat közepes nehézségen, mert ez a rengeteg hiba nem teszi lehetővé hogy élvezhető legyen a nehéz fokozat.
Most hogy van már az elején is pénzem, sikerült 1853-ban indítanom egy Livestockt - Food vasútvonalat, amit visszafelé egy depoban átrakodással "Kamionok :) " viszik el a Foodot a városba. Mivel ezek a lovas kaminok nagyon lassúak és keveset is visznek, nagy gondban vagyok hogy a többi városba hogyan szállítsam el. Az eddigi tapasztalatom az hogy ha egy depoból, vagy állomásról több vonal is indul ami terítené az árucikkeket a városnak, nagyon nem működik a szelektálás. Az egyik depo tele van, alig győzik az elszállítást, másik meg üresen pang bármit teszek. Tegnap este azt próbáltam ki hogy egy útvonalat létesítek, de bele vettem másik 2 várost is. Azaz Depo - Város a - depo Város b - Depo Város c...majd ugyan ezt megtettem a vonattal is hogy ne keljen sokat szállítani pacikkal. Az eredmény igen meggyőző. Minden szerelvényem és pacikám tele volt. Még tesztelés alatt...valakinek erről tapasztalata?
Értem, köszönöm.Mondjuk nem kell pénz sem, 2011-ben vagyok és 1,4 milliárdom van... Csak akkor ismét felteszem a kérdést, miért van repülő és hajó, ha nem lehet vele keresni? A tansport tycoon-ban legalább tudtunk "folyót csinálni", azaz kiásni egészen a városok közelébe. Itt, ha úgy generál térképet, hogy nincs folyó közelében legalább 2-3 városka, akkor nem tudsz hajózni.Pl miért nem lehet meghatározni a térkép generálásnál, hogy mennyi víz legyen? Milyen tök jó lenne pl. szigetek között hajókázni vagy repülni. A repülő meg, mint látszik is, nem éri meg...remélem ezeken majd javítanak.
Más nincs amivel profitot is lehetne tartani. A Nohab 1954 től végleg elérhető. Ára: 3.64 Milla, Fenntartási költsége 607 k. Erre van csatolva 11 kocsi, aminek darabja 808 k és fenntartása 145 k. A képen látható Nohabnak a fenntartása 2,38 Mill/év
Ha ezt villanyossal csinálnám akkor Class185 ös mozdonyom lenne de ez: Ára: 10,9 Milla, és éves költsége 1,82 milla. Nem hozna profitot sajnos :( Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.16. 21:36:52
- Doki, akkor ez most a jövő? Nincsenek még repülő kocsik?Magától befűződő cipő? Gray's Sport Almanach sincs?
Én még csak az ezredforduló környékén járok, még egy darabig tolom, aztán megnézem az amerikai földrészt is.Neked működik a repülőtér?Az tényleg csak akkor megy, ha nincs más szállítási lehetőség a városban?Tehát nem kötöm össze vasúttal/busszal?
Jóformán bármelyik nevesebb modellkészítő programmal lehet csinálni. Importálásra szerintem már csináltak valamit. www.transportfever.net-en vannak dolgok. Például már egyedi pályakészítő programot is találni ott.
És melyik az, amelyikbe csak építőanyagot szállítottál? A listában mindenféle esetek vannak. Jó lenne látni, hogy tényleg az a része nő jobban a városnak, amelyik ki van szolgálva. Nálam még nem telt el ennyi idő, szóval nem látszik egyértelműen, ha van ilyen összefüggés. Utoljára szerkesztette: tuvixplayer, 2016.11.16. 16:22:33
A 170-es termelés vajon azt jelenti, hogy azt mind át is adja a terminálnak? Vajon a járműveken mennyit vittél el, Egyébként amikor beindul egy termelési lánc, a nyersanyag előállító jóval magasabb értéket ír ki, mint amire a lánc végén szükség van. A felhőkarcolós városodban mekkora az ipar és a kereskedelem? Azért kérdezem, mert csak építőanyagot szállítottál, vagyis a kereskedelem nem kapott semmit.
A gyáramban 170 es a termelés, és ezt viszem a városba...elvileg a városnak éves szinten ha hinni lehet a számoknak 72 az igénye. Na akkor hogyan szállíthatok 170 et úgy hogy csak 32 őt ír ki a város hogy ennyit szállítottam neki?
Ez mind 1850 ben kezdő kicsi kocsis szekeres teszt volt, hogy milyen számokat ír ki tisztán a játék elején, de már itt nem világos. Ez azért lenne fontos hogy tudjak kalkulálni városonként, hogy egy adott depoba milyen mennyiségű anyag kell majd. De nem értem a metodikát
Sorry, félreértettem ezt a 170-et szállítok dolgot. Pontosan mi ez a 170, amit írsz? A vonat kapacitása? Azt hiszem, hogy az üzemeknél lévő számok éves mennyiségek, és a városoknál is éves mennyiségek szerepelnek az igénynél és ellátottságnál. Továbbra is az a kérdésem, mit értesz a 170-et szállítok alatt? És ebből a mennyiségből nem viszel tovább máshová is?
Köszönöm a kiigazítást, de azért lehetünk büszkék. Az M és V sorozatok azért itt lehetnének a Ganztól...olyan mintha a többi nemzet nem is létezne, s nem lenne saját mozdonya.Vagy úgy gondolják a készítők, hogy ha akarom, akkor csináljam meg?
Apropó, mivel készülnek a modellek és hogy kerül be a játékba,hogy használható legyen?
A személyszállításnál 1 játék ember 4 valós embernek felel meg. Vagyis 4-el van elosztva a személyszállító járművek kapacitása.
Kandó az elsö egyfázisú váltakozó árammal müködö hálózatot és mozdonyokat fejlesztette ki. Mikor megkapta a diplomáját már villanymozdonyok szigetüzemszerüen szaladgáltak Európában.
Ha nagyon akarunk magyar mozdonyt a játékba, akkor a 601, 301 vagy a 2BB2 400-as sorozat lenne rá a legesélyesebb. Mondjuk már annak örülnék, ha 1860 és 1901 között nem csak tehervonati mozdonyokat lehetne venni. Ez meg a modderek "feladata" lesz.
Én egy kő szállító vonalat szerettem volna upgrade-lni a legelső 'teherautóra'. Nem akartam, hogy a célállomásra érkező járművek elvesszék a rakományt A cserélendő lovaskocsik egymást érték, ezért mikor melyik végén állítottam le az egyiket, és állítgattam Igen-re és nem-re a cserét. Ezzel elértem azt, hogy a kőfejtő leállt. Az igaz, hogy a célállomáson minden kő megérkezett a feldolgozóba, csak a forrás állt le. Egy idő után indult újra, igaz a korábbi szinten. Ebből okulva a többi teherautós vonalon úgy cseréltem, hogy a kiürült járműveket visszaküldtem a depóba, és helyettük vettem újakat. Ezzel semmi nem állt le.
"A célkikötőre gondolsz, ami mellett egy raktár fossa magából az "árut"?" Igen, arra. Amíg onnan nem szállítottam semmit, addig eléggé gyér volt az olajtermelés. Utána meg már nem bírtam elhordani szinte a sok olajat, csak amikor már kifogyott valamelyik kút és nem termelt tovább. Hajókkal ott én nem is kísérleteztem, csak a fúrótoronyból szállítottam azzal, de az a vonal nem volt nyereséges. A békáknál talán nem is kell kipucolni az utakat, elég ha csak nem megy arra semmi. De én biztosra mentem.
Én azzal b*sztam el hogy automatára állitottam a teherautókat, aztán olyan áru felvevő helyen ahol fuelt meg olajat kellett volna felvenniük, food meg valami csavarkulcs jel jelent meg szóval vagy valami bug lehet vagy én b*sztam el
Aranybéka: Akkor jólértettem. Kitakarítottam a köröket, ültettem is új fákat, de az utakat nem pucoltam ki. Amikor vége lett a küldetésnek, akkor 1%-on álltak. Mégis sikeres volt! Na mindegy. ne bolygassuk a múltat!
NoZoli. A célkikötőre gondolsz, ami mellett egy raktár fossa magából az "árut"? Mert, tulajdonképp abból éltem! Konkrétan a bajom az volt Texassal, hogy a hajó nem talált ki arról a folyóról, amelyik tóban végződik, de ez a kisebbik baj. A másik folyón be is jelölte színesen az útvonalat. De hiába építettem ki láncot, nem jelent meg egy deka olaj sem a szállításban. Nálam a hajókkal csak a gond van. A Kanáriban működtek rendesen. Mármint, szállítottak. Az, hogy a nyílt vízen nem hajlandó visszafordulni, hagyjuk. Azóta nem bírok velük!
Mindegy mert letudtam Texast, mint egy rémálmot. Már a következőn ügyködök.
El kell kezdeni az árut is szállítani a kikötőből. Nekem akkor lendült fel a kitermelés és 10 kocsis vonatokkal sikerült a távolabbi kutakról szállítani, gazdaságosan. És érem is jár érte, ha sok-sok árut sikerül elvinni onnan.
"Az aranybékákat valaki utólag elmagyarázhatná. Mert, ugyan megkaptam érte a kitüntetést, de most sem értem, mi volt a feladat!" Volt három zöld kör a pályán, ott laknak a békák és őket kellett megmenteni. Én gyorsan fel tudtam a túlélési esélyüket húzni 100%-ra úgy, hogy a zöld körökből még az utakat is leromboltam, hogy véletlenül se menjen arra semmi. Valamint, teliültettem fákkal a köröket. Még jó, hogy ingyen van az ültetés.
Én most léptem ki a játékból, nem figyeltem, hogy csinált-e valamit, de neked legyen igazad.
No, akkor még egy pár szót a repülésről, meg az iparról. Szóval, ahogy korábban említettem, a reptereket nagyon elméretezték és gyakorlatilag egy fillért sem hoz nekem.Most 1999-ben járok, van 950 millióm,de nem repülőkből.A Medium Airport kb 1,5-szer akkora, mint egy város, a Large pedig kétszer akkora! Hová az anyámba rakjam? Lásd képek. Aztán, repülők: Airbus A320 38 fő szállítására alkalmas. Én nem gyakran repülök, de konkrétan nem egyszer utaztam ilyennel és legalább 100-140 fős volt. A Boeing 757-re azt írja, hogy 58 utas...én úgy emlékszem hogy az a valóságban 200-250 fős, mert a 767-es volt 300 fős. A Concorde sem 28 fős, hanem 110... A repülők fel sem tudnak gyorsulni 850 km/órás sebességre egy Large térképen, mert kicsi nekik a térkép, sokszor ki is meg a nagyvilágba, lásd képek.
Ipar: nem értem, hogy minden működik, de egy farm képtelen 0-25-ös (!) termelésre menni, úgy hogy a vasúti frekvencia 70 másodperc! Ja és egy műanyagüzembe szállítok, ami eszméletlen módon kezd termelni, mert olajat is adok neki bőven.Persze kíváncsi lennék arra is, hogyan lesz a búzából és kőolajból műanyag, de már régen tanultam kémiát... Szóval lényeg a lényeg, teljes rendszert kell kialakítani, elejétől a végéig és annyira érzékeny, hogy egy szerelvény megállásnál összeomlik az egész pillanatok alatt,ahogy korábban említettem.Mindezt normál fokozaton.Azért ez nevetséges és bődületes hiba.
Akkor itt vannak képek. Ez lenne a Large Airport:
Itt van, ahogyan kirepül a világból gép:
Itt pedig egyik szerelvényem, amivel a térkép egyik feléről a másikra kell a műanyagot szállítanom, de legalább körönként 4.1 milliót hoz...
Ja és van itt egy mozdony, amelynek a cockpit kameráját kicsit elb*ták, mert a hátulját látjuk mindig:
Továbbá szégyenteljesnek tartom, hogy a világ első villamos mozdonyát a Kandót, meg sem említik a játékban.Csak ezeket a fostalicskákat, amiket utána fejlesztettek.Hát igen, mindent mi magyarok adtunk a világnak, a többit csak rólunk másolták... Látszik hogy németek csinálták, mert szinte csak DB vonatok szerepelnek, egy-két angol, francia,stb-vel.Az amerikait még nem próbáltam.
Utána néztem és nem is adtak ki új frissítést. Akkor mi az ördögöt telepített a játék??? Modjaim nincsenek szóval nem értem. Valami összeesküvés van :) Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.15. 23:25:15
Most mikor írtam ide kapcsoltam be a gépet és telepített valamit ...
Új peccs jött ki. Valami történhetett a gyárak termelésével, mert az eddigi -2,8 Millás vonalam átment +5.8 Millás profitba. A kőbányám soha nem látott módon el kezdett végre termelni, és minimálisan ingadozik csak. Még nem tökéletes, de nem is bosszantó :) Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.15. 22:29:36
Mondom 170 et szállítok! A városnak maximum 72 az igénye...akkor hogyan mehet oda 170? Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.15. 22:04:38
De lehet. Csak a kikötő és a másik állomás elég közel legyen egymáshoz. Amikor lerakod, akkor látsszon a másikon, hogy változik a 'színe'. Vonzáskörzet.
Nekem az a kérdésem, hogy köztes "depót" nem lehet üzemeltetni? pl bánya melletti vonat állomásról vonat vinné egy másik állomásra ami nem feldolgozó mellett van, hanem egy kikötő mellett, tehát vonatról hajóra pakolni az árut és az vinné a felhasználási helyre.
Tudja valaki, hogy egy mozdony teljesítményéből hogyan lehet kiszámolni, hogy mekkora súlyú szerelvényt fog elbírni 'erőlködés nélkül'? Utoljára szerkesztette: tuvixplayer, 2016.11.15. 20:38:25
Nem tudok hozzászólni, nem kezdtem el egyik kampányt sem.
A Texas-i kampány megfingat. Nem egészen értem, hogy miért nem tudom kihozni az olajat a folyóról hajóval. (No path) (Ott van a két leggazdagabb kút)
Megállónak, állomásoknak van vonzáskörzete. Amikor lerakod kapcsolódva az úthoz, akkor a vonzáskörzetébe eső épületek, üzemek, gyárak színe megváltozik. TF-ben semmi ilyet nem láttunk. Azt sem tudom, hogy a 'háttérben' volt-e. Itt viszont fontos a vonzáskörzet, mert pl egy üzem, gyár, csak akkor pakolja ki a terminálra a gyártott termékeket, ha a gyár beleesik a terminál vonzáskörzetébe. Ugyanígy a városok áru ellátása is csak akkor működik, azok az épületek kapnak az áruból, amelyek beleesnek a terminál vonzáskörzetébe, és persze ipar, vagy kereskedelem típusúak. A típus azért fontos, mert mindkettőnek megvannak az elfogadható árui. Utoljára szerkesztette: tuvixplayer, 2016.11.15. 14:37:44
Én kíváncsi vagyok hogyan lehet megnézni azt a vonzáskörzetet? Új dolognak hangzik ez nekem, Train Fever-ben meg lehetett nézni az ilyet?
A játékokhoz régen adtak leírást.Ma már snassz dolog, jöjj rá magadtól.Én ugye még a "régi világban" nevelkedtem, amikor is voltak leírások, végigjátszások,stb.Én ezt szeretném egy kicsit fenntartatni, ezért írtam az X-Rebirth-höz is egy közel 100 oldalas leírást. Itt is szívesen összefoglalnám a dolgokat, de egyrészt vannak tőlem sokkal profibb játékosok, másrészt még nem játszom oly' régóta vele, hogy mindent értsek a legapróbb részletekig.Még el kell töltenem egy kis időt vele, mire azt mondhatom, hogy igen, ezt is értem és átlátom.Természetesen nem csak egy fordítás lenne, hanem konkrét "hogyan keressünk pénzt" tippek a játékban. Sok embernek segítene, tekintettel arra, hogy nincs magyar nyelv a játékhoz és nem mindenki perfekt angolos.
Azért teszem spoiler-be, mert OFF leszek, de muszáj egy szolgálati közleményt megosztanom: Vigyázzatok nagyon, mert mostanában terjed a THOR VÍRUS! Új és ugyanolyan gusztustalan, mint a többi ransomware (Cryptolocker,CTB Locker,Cryptowall,stb), ugyanúgy nincs még védelem ellene, úgyhogy nagyon vigyázzatok! Semmilyen ismeretlen mail tartalmát, még akkor sem, ha hasonlít valósra ne nyissatok meg, főleg ne browserből közvetlen.Legyen backup-va minden anyagotok! Ha van esetleg köztetek windows-os vállalati rendszergazda, mint én is, írjon privátban és tudok pár tippet adni, hogyan lehet legalább elkerülni. OFF vége.
Bocsánat, úgy éreztem, meg kell osztanom, hogy más ne sz*pjon vele.
Valószínű, hogy a város iparát illetve kereskedelmét elég csak 1-1 féle termékkel ellátni, hiszen annak az egynek az ellátás arányából számítja a % értéket. Egyébként pl. az építőanyaggal történő teljes ellátás mellett csak 33%-ot írna. A készítők kiadtak tegnap egy nyilatkozatot, amely szerint örülnek a sok játékpéldány megvásárlásának, sajnálják, hogy 10-ből csak 7 játékos elégedett. Szeretnék minél hamarabb megoldani a még fennálló technikai problémákat, kiadni a játékmenettel kapcsolatot leírásokat (hiszen sokan nem tudják, hogy teljes termelési láncot kell építeni az ipar működéséhez). valamint javítani a teljesítmény problémákat, amelyek főleg a késői időben jönnek elő. Azt is említik, hogy javítani szeretnék a teljes feltöltésre várakozó járművek miatti időnként előforduló vonal frekvencia számítási problémából adódó termelés leállást.
Ahogy elnézem, elég komplex a kereskedelem. Azt már tudjuk, hogy végfelhasználó nélkül, tiszavirág életű a gyártás-szállítás. Az is felmerült bennem, (egyelőre találgatás szintjén) hogy a városok is akkor fejlődnek zavartalanul, ha több motyót is kapnak: Élelem, áru, építőanyag, üzemanyag, szerszám, gépek. Előfordulhat, (nálam az Indianapolis-os kampányban így is történt) hogy vidáman szállítottam a naftát Detroit-ba, majd bekötöttem az építőanyagot is és egyszercsak leesett az üza igény! Kiszorította a tégla! A Panamás küldetés is tanulságos volt. Szépen látszott, hogy a rendszer a szállítási kapacitástól függően, hogyan osztja el a köveket. (Volt időm próbálgatni.) Be is paráztam, hogy összesen 5000 kő áll a rendelkezésemre. De szerencsére nem.
Na ennyit tudtam kideríteni tegnap.
Az aranybékákat valaki utólag elmagyarázhatná. Mert, ugyan megkaptam érte a kitüntetést, de most sem értem, mi volt a feladat!
Azt gondolom, hogy a nyereségesség kulcs, hogy minél hamarabb legyenek nagyobb városok. Egy nagy városban sokan laknak, sok munkahely és sok kereskedelmi férőhely van, vagyis mind személyszállításban, mind áruszállításban nagy forgalmat generál, még olyan városokban is, amelyekkel nincs közvetlen összeköttetése. Ha nagy az utazási/szállítási igény, akkor csak ki kell elégíteni, és jön a pénz. Ez annyi pénzt termel, hogy később egyáltalán nem lesz gond egy drágább mozdonyt megvenni, üzemeltetni. TF-ben egy idő után annyi pénzem volt, hogy lehetetlenség volt elkölteni (3B felett). Szerintem itt is ez lesz egy idő után. Természetesen könnyű módban. Ha egy városnak több várossal van személyszállító kapcsolata, és még árut is kap, akkor egy idő után gyorsan elkezd növekedni. Érdemes ez előtt letenni teherautó terminált vagy többet, amik lefedik az ipart és a kereskedelmet, mert egy nagyobb városban utólag csak bontással lehet. Így már azok adottak lesznek, és csak el kell kezdeni használni őket. Részemről ez a játék nagyságrendekkel jobb, élvezetesebb, mint az előd.
Igen teljesen egyetértek.Habár egy idő után azért beindul a lóvé.Most 1982-ben tartok egy large térképen és 610 millióm van.Most értem el a 180 km/h-ás sebességrekordot. Az kétségtelen, hogy hitelt kell felvenni az elején is, meg gondolom, ha később kezd az ember, mert nem tudsz az alap 3 millióból egy mozdonyt sem venni. Nekem a teherszállítás akkor indult be, amikor megjelent az Opel Blitz teherautó, meg később a MAN kamion. Mutatok egy képet, ez a szerelvény ennyit hoz körönként:
Így azért nem rossz:
A baj az iparral csak az, hogy elég egy rossz szerelvény, ami nem tud beállni vagy megfordul vagy megáll és pillanatok alatt kártyavárként omlik össze az egész rendszer.Ez azért nagy szemétség...
Olyan gond van nálam, hogy egy idő után leáll a termelés és nem is indul újra. Bányáknál, agrár farmnál is. Így szinte lehetelen megcsinálni a questeket... Próbáltm, hogy eladom a járműveket és törlöm az útvonalakat és úhra kreálom, de semmi... Ez valami bug?
Nem azzal volt baj, hogy villamos, hanem, hogy nem tudtam, hogy külön garázsa van!
Valaki árulja el, hogy az amerikai kampány második részében mikor lesz trolibusz! Ott tartok, hogy meg kell győznöm őket, Csak a déliek maradtak, de kérdőjel nincs sehol. Elméletileg építenem kellene egy elektric streetcar vonalat, de olyat sehol nem találok!
Tapasztalataim: 1:3 arányú kis térképet kezdtem közepes domborzattal könnyű módban. A TF-vel ellentétben itt még az 1870-es években is kellett hitelt felvennem, de a maximális 10M-ig nem mentem el. Személyszállítással kezdtem, vonattal két város között. Ilyenkor mindig megcsinálom a városok tömegközlekedését is. 1885-ben járok. 85M a pénzem, van 800 lakosú városom. Mind a 6 városba szállítok valamilyen árut, van ahol 95% az ellátottság. Minden városban van tömegközlekedés 50-70%-os vonalhasználattal. Keskeny folyón két személyszállító hajóáratom van, mindkettő nyereséges. Mivel nálam is jelentkezett az ipar látszólag indokolatlanul nagy ingadozása, ezért megpróbálom letesztelni. A TF-vel összehasonlítva itt nehezebb a beindulás, és végig kevesebb pénz van. Mivel nincs utazási- szállítási idő korlát, hosszabb járatok is működnek lassú járművekkel. Az utasok átszállnak egyik vonatról a másikra, ha csak két-két várost összekötő vonalak vannak. Nem feltétlen kell sok várost felfűző járatokat csinálni a kezdeti időkben. Egy idő után annyi ember akar utazni, hogy szinte lehetetlenség elszállítani őket. Ez mind-mind lehetséges pénzforrás. Az építkezés egyszerűbb, és több lehetőséget biztosít, mint a TF-ben. A grafika is élvezhetőbb. És szoktam mod-okat betölteni. A Steam workshop-pal ez is egyszerűbb, mint a TF-ben volt. Ja és a TF-ben egyes letöltött nagy sebességű modelleket használva kifagyott a játék. Remélem, itt nem lesz ilyen.