Próbáltad már a városi közlekedésben a körjáratok helyett/mellett a sugár irányú oda-vissza járatokat? Szerintem sokkal hatékonyabbak, mert gyorsabb eljutás eredményeznek. Több vonal több irányban közeli átszálló megállókkal. Egy nagyvárosban már érdemes ezeket körjárattal is összekötni a város szélén.
Közútinál is csak akkor látod a vonzáskörzetet, ha útra teszed le. Vasútnál is látod, ha csatlakozik az úthoz. Ezért is érdemes a csatlakozó utat is letenni az állomás letétele előtt, hogy lásd.
Nem nem lehet. A fejlesztők azt írták, hogy nincs és nem is lesz dinamikus vágány használat az állomásokon. A magyarázatuk erre hogy a való életben sem össze vissza mennek a vonatok a vágányokról, hogy az emberek szaladgáljanak egyik peronról a másikra. Minden egyes vonalnak adott a vágány száma. Azt viszont nem próbáltam ha ugyan azon a vonalon csinálsz egy másik route-ot, hogy akkor hová teszi a vonatokat. Csak így fenn áll a vonatok közötti versenyzés esélye...mert csak adott vonalon rendezi őket sorba. HA adott úton két vonalad van már nem lesz rá igaz ez sztem. Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.11. 09:00:42
Igen én is ezzel szenvedtem az elején nem kicsit ahogy írtam is. Csak akkor tudod jól kihasználni hogy a maximális profitot kihozd belőlük, ha a maximális sebességet ( kocsi sebességet ) el tudod érni a szerelvénnyel minél hamarabb, és tartani is tudja. Ez iszonyatosan fontos!!! Csináltam egy tesztet egy emelkedős vonalon. Volt két egyforma vonaton, csak az egyiken +2 kocsival több volt rajta, de a maximális sebességet közel sem tudtam elérni már vele az emelkedőn. A több embert szállító szerelvénynek ami persze lassabb is volt, nem nőtt a profitja semmit sem. HA további kocsit tettem rá, kevesebb volt a profitom, mint az alap vonatnak. Ez addig igaz, még a mozdonyok költsége közel jár a kocsik költségéhez. Később egy sima elektromos mozdony éves költsége 1.2 milla körül van! Ez kitermelhetetlen vagy legalább is nem éri meg mert minimális profitot hoz, és még ott a gyorsvasút a maga 7 Millás!!! éves költségével :) A kb 100 közúti jármű és 5 nagy vonat + vagy 20 sinbusz profitja 7 milla évente...
Valahogy meg lehet csinálni, de már nem emlékszem én sem, úgyhogy én is csatlakozom a kérdéshez. A Transport Tyocoon-ban olyan tök jól meg volt oldva, itt meg pöcsölni kell vele, mint a TF-ben is.Asszem waypoint-ok lehelyezésével van, de én is inkább várom a választ, nem akarok hülyeséget mondani. Valamelyik nap majdnem meg is szívtam, mert egy rosszul elhelyezett jelző majdnem becsődöltetett... Egyébként, most hogy egyre jobban haladok előre az időben, azt látom, hogy nem változott semmi.A mozdonyok is drágák, meg a kocsik is, a hajózást/repülőt még nem próbáltam.Persze van profit, de az hogy valamit gyorsabban juttatok célba, nem feltétlenül jelenti, hogy többet is kapok érte.De legalább nem "esik le az áru vagy utas menet közben", hogy mire célba ér, addigra elfogy, amit szállított...
Mondjuk realisztikus is a játék, mert rá van kényszerítve a játékos, hogy használja a közúti szállítást is, főleg a buszokat/villamosokat, hogy az utasok eljussanak a vasútállomásra, ahogy ez az életben is így van. Én pár dolgot hiányolok: ha busz/villamos megállót rakok le, akkor látom a "vonzáskörzetet", vasútnál nem. Jó lenne, ha meg tudnám nézni valahogy a vásárolható járműveket, anélkül, hogy depot-ot építenék. Szintén okos lenne, ha lehetne extra kiegészítőkkel felszerelni az állomásokat, pl étterem, posta,stb, úgy mint a Railroad Tycoon-ban, ezáltal többet keresve. Amúgy teljesen jó a játék.Nem volt nehéz dolguk, mert egy meglévő alapra kellett még rátenni a repcsiket és a hajókat, a TF főbb hibáit és "elhibázott gazdaságpolitikáját" kijavítani és esélyt adni a játékosnak, hogy örülhessen is a sikereknek.
1970 körül érhettem el a 80% os acsit, azaz ennyi utast kell szállítani egy városban. Most 1990 körül 2000- 2500 a két legnagyobb városom, és 40% ra esett vissza ez a kihasználtság. De úgy gondolom jelenleg ez nem probléma. A vasútállomásaimon folyamatosan 400-600 ember várakozik, és jelenleg nem tudom őket elszállítani sehogy sem. Nohabokat kell használnom Hard fokozaton hogy profitáló legyen a vasutam, és minden egyes szerelvény 140 főt képes szállítani. ( Itt szegény Nohab a 7 szerelvénnyel dinamikusnak egyáltalán nem mondható ) A nagyobb városaimban 2 körben mennek a villamosok körönként 10-10 villamossal.
Profitot tekintve a Sínbuszok nagyon durván hozzák a pénzt. Két város között 2*5 ös sínbuszom 1.3 Milla profitot hoznak, a kb 7,8 Millás értékével, szemben az 5X( Nohab + 7 kocsi) = 4-5 Millás profitjával, aminek az összértéke 60 Milla... Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.11. 08:37:26
Üdvözlet! Azt el lehet érni valahogyan a játékban, hogy egy vasútvonal járművei ne csak egy vágányt használjanak az állomásokon?
Kifelejtettem egy fontos tényezőt. A homokozóban az elején nekem is szalad becsülettel. A kampány feladatokban borul a bili 2000 környékén.
Nyitottam egy közepesen dombos, nagy térképet. Olyan szerencsétlenül szórta szét az ipart, hogy szinte csak olaj - benzin - lakosság vonalon tudok érvényesülni. Nagy pozitívum, hogy átrakókkal mindent meg lehet oldani. Mint az éleben is.
Csatlakozva kisikuhoz, én sem tudok objektív módon nyilatkozni a sebességről, mert nincs még akkora forgalom, hogy érezhető legyen az esetleges lassulás. Egyelőre tökéletesen fut, egy i7-4790, 16Gb RAM és egy GTX 970 alatt jelenleg 50-60Fps általában megvan.
i7-4770 egy GTX660-al 16GB RAM helyzettől függően 15-60 fps és ugye a GTX660 a szűk keresztmetszet. Átlagban azé' 35-45 között mozog, de mint kisiku, én is az elején járok és még nincs olyan túl nagy nyüzsi.
Nahát, tényleg minden X-es idejött?Mi van uraim, csak nem engem követnek? Azt nem ígérem, hogy erről is írok egy 100 oldalas leírást, mert a Subnautica-ban már megígértem :D
No, vissza a játékra. Mivel én abszolút az elején vagyok, tehát a kampányt nyomom, én még nem tudom, megmondani, hogyan fut. I5-4690K-val és 16 giga rammal tolom, nekem akadásmentes.Én csak egy dolgot vettem észre, aztán lehet hogy csak nálam van, de ha a képernyő jobb széléhez tolom a mutatót, akkor nem scrollozik...jó, ott van a wasd, csak érdekes. Nekem megint a kalkuláció furcsa.Miért drágább a vasúti kocsi, mint a mozdony?Megkérdezem már a MÁV-ot, hogy ez tényleg így van? A TF-ben a mozdony került sokba, de iszonyú sokba, itt meg a kocsi...
Körkérdés!: Kinek-hogy fut? Nálam 4770K - 7970-el max 24 fps! (Ha bezárok minden kis ablakot!)
Hehe , amerikai kampány első küldetését ma este fogom harmadszorra elkezdeni : elsőként rájöttem hogy kéne,másodiknak a vas bányához beállítottam a második szerelvényt,erre elkezdett kevesebbet termelni,pedig a szerszámot is elhordtam :D
Kicsi a világ! Az "Újjászületők" színe-java terepasztalozik! :-)
De jó neked! Én 27/FHD-ban sem tudom elolvasni. Mondjuk ez az én hibám, mert több mint egy méterre "fekszem" a monitortól. El is szaladok gyorsan az éjjel-nappali monitorboltba egy vesa-s monitorért és egy tartókarért!
Ettől a GUI-tól nekem is leizzad a térdem:( Má' feltúrtam a netet, de nem találtam semmilyen megoldást a karakterméret növelésére. Mindössze annyi van ebben a témakörben, hogy valaki megoldotta, 30%-al nagyobbra lehet egy mod-al növelni az ikonok méretét, pfff... De azzal is van gond, mert az ablakok mérete fix, ezért a nagyobb ikonok, -főleg ha több van egy sorban- kitakarják a szöveget. Egy esetleges GUI mod utáni keresgélés "melléktermékeként" viszont találtam egy olyat, hogy ha a Base_config.lua fájlban a game.config.industryButton = false -> game.config.industryButton = true , akkor az alsó sorban megjelenik egy új ikon és tetszőleges helyre telepíthető tetszőleges ipar. (Ez mondjuk lehet, hogy csak nekem újdonság:) )
A scroll-ra történő zoom mértéke mondjuk állítható a settings-ben.
Nekem a GUI-val is vannak problémáim. WQHD-ben 27-es monitoron olvashatatlan minden. Én komolyan nem értem a fejlesztőket, hogy kvázi 2017-ben miért nem tudnak egy rendesen skálázható GUI-t írni, amikor minden fejlesztőeszközben benne van már a lehetőség. Ekkora betű/ablakméretekkel kb. a Transport Giant dolgozott 2002 környékén, 1024x768-as felbontásra optimalizálva.
A másik a kamera zoom. Nem folyamatos, amitől világgá tudok menni. Egyetlen léptetés az egérgörgőn, és a kamera akkorát zoomol, hogy 3 lépésből madártávlatban vagyok. A scrollozás se 100-as az oldalakra tolt kurzorral, van amikor működik, máskor "beakad" és csak nyomvatartott egérgomb vagy billentyűzet segítségével tudok minden irányban mozogni. Ez talán csak bug, remélem javítani fogják.
Van tömegközlekedés a városban? Hány százalékos a kihasználtsága? A TF-ben nem volt nehéz 80-90%-os kihasználtságot csinálni, akár már a játék elején is 60-70-et. Itt 40-60 sikerült eddig,
1980 körül járok, és azt veszem észre hogy a civil autós forgalom piszkosul megnőtt. De átalakítva az utakat, számomra jelenleg nem okoz gondot és megvan az éves néhány millás profitom.
A gépsebességre pedig, én I7 es gépen játszom, de már nem tudom az időt felgyorsítani 3 as sebességre ha városban vagyok, mert akad rendesen. Városon kívül, viszont nincs problémám. Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.10. 07:57:29
És az milyen, hogy a vonatot bármikor visszafordítom a VÁGÁNYON, de a hajót a NYÍLT VÍZEN nem lehet? (Kanári küldetés)
Bejött az a félelmem is, hogy civil forgalom veszettül fogja a gépet és a játékot is. Ezen csodálkoztam a Vonat Lázban is; ezerkilencszázas évek végére garantált az automatikus csőd!
Kár hogy olyan feature-t nem raktak bele mint anno volt az Age Of Empires-ben is, hogy megadhatom hány százalék tenger legyen, hány sziget legyen. Nagyon jó lenne ha lennének szigetek is, és sok víz, ne mindig csak a szárazföld, középen elválasztva egy folyóval.
A tutorial első részében van ilyen hogy két kijelölt területet kell összekötni úttal vagy sínnel, ott lehet ír valamit a játék.
És mivel indultál amíg idáig eljutottál? Csak személyeket szállítottál, lovaskocsival? Van valami trükk az első néhány évtizedre ami hasznot is hoz? Utoljára szerkesztette: Rudi50, 2016.11.09. 18:10:49
Sokat játszottam az előd, Train Feverrel, most kezdtem a Transport Fevert. Kb. 1 órám van benne. Hirtelen lenne két problémám: 1. Az elődben vágányfektetéskor, egér vonszolásakor megakadt a vágány előnézete (ami talán shifttel oldható volt), így könnyű volt pontosan egyenes szakaszt csinálni. Az új alapból nem akad. 2. Az elődben a jármű kamera nézete lehetett külső nézet is, ami követte a járművet és a nézet körbejárható volt. Az újban nem találtam, csak belső nézet van.
Ezekre van trükk? Nagyon nem kutakodtam.
Köszi!
1890-ig szenvedtem Hardon, Igaz kitermeltem az adósságom és lassan fejlődtem. Ahogy megkaptam az első kis autót 1890 körül majd pedig 1900 ban az uj mozdonyt ami 60 al megy, az eddigi évi 200 k profit megugrott 1 millára... Innen gyerekjáték
Lehet már valahol kapni dobozosan?
Na úgy néz ki, hogy az Intel HD Graphics 4000 nem birkózik meg a feladattal, így most még egy jó ideig nem tudok vele játszani :(
Na meg van a kulcs :) Csak akkor szabad vonatot használni a kezdeti időkben, ha ki tudod használni a kocsiban rejlő maximális sebességet. Ugyanis horror drágák a fenntartási költségei. Ha ez nincs meg drasztikusan csökken a profit. A teher kocsiknak meg a kezdeti sebessége 80 km/h, szóval felejtős kezdetben. A személy profitáló annak csak 40... Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.09. 10:50:48
Jelző egyszerű, mindig a menetirány szerinti jobb oldalra kerül. Egy irányt bekapcsolva nem fog szembe menni vele, az útvonal megadásakor tökéletes látható merre mozognak a kis jelek a vonalban. Legyen lehetősége keresztre.
Az kétségtelen, hogy elég kretén az, ha a vagonok fenntartása magasabb, mint a mozdonyoké...a TF-ben meg azt szúrták el, hogy iszonyú magas volt a mozdonyoké.Én is több száz órát lenyomtam a TF-el, sajnos egyetértünk.
Több száz órám van TF ben...meg van a hard fokozatú pénzmágnások acsim is, szóval most tesztelgetem a játékot. Itt is egyszerű a történet. Egy vonat nem tud profitot termelni ha az oda vissza út 75%-ban nincs megtöltve. Ez tény, és erre írtam hogy nonszensz. Ha kétszer gyorsabban menne a vonat és nem változna a wagonok költsége akkor már profitot termelnek...
Na, jó, miért játszod hard-on?Valószínűleg ez a nehezítés.Szerintem nem írtak összetett nehezítést, egyszerűen azt mondják, "na ebből élj meg!" Hard-on akkor játszok egy játékot, amikor már kellően kiismertem, addig tök felesleges.Vedd kihívásnak vagy próbáld ki normál fokozaton, lehet, hogy ott nem ilyen a kalkuláció.
Ha jól emlékszem ilyen adat nincs. Én próbálkozom és tesztelem. Pl az európai kampány első küldetésében, amikor a követ kellett elszállítani az alagúttól, nekem a Class 53 Prussian G3-as 7 db vagont is el tudott húzni sebesség veszteség nélkül. A vontatóerőt kell megnézni és az alapján mérlegelni.Mi a fontos?Elbírja a mozdony de alacsonyabb legyen a végsebesség vagy menjen gyorsabban, de erőlködjön?
Sikerült csinálnom hardon egy olyan tehervonatot ami oda vissza hozza majdnem teljes úton a dolgokat. Viszek 4 kocsi búzát, majd kaját a vissza út 80%-án. És nincs profitom :) A kocsik éves üzemeltetési költsége extrém magas drágább mint maga a mozdony. És mivel a búza és a kaja nem szállítható azonos kocsikban , igy az oda vissza úton csak 50% os a kihasználtság a vonatnak. Lényegében teljesen mindegy hogy van-e vissza úton hozva bármi is vagy üresen jön vissza a vonat, csupán magát a mozdony költségét lehetne így megspórolni. De mivel 4 kocsi mindig üres ami drágább mint a mozdony költsége, mindig veszteséges leszek. Azért ez nonszensz
ja nem beszélve arról hogy 16 egység búzából, készül 16 egység kaja, de valahogy már a gyárból az állomásra csak 15 jut el... Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.09. 08:30:09
Jó reggelt kedves Uram!Önt is látni itt? :) A Train Fever-ben is úgy ment, hogy igazán akkor kezdett el termelni egy gyár, ha a beszállított nyersanyagokon kívül a késztermékeket is elszállítjuk. Mivel én szeretem hosszasan és lassan élvezni a dolgokat, ezért én is a kampány módban játszom egyelőre, az Európai kampányt tolom. Az áruszállítás nem olyan mint a TTD-ben volt, de ha játszottál a Train Fever-rel, ott ezt megszokhattad. Ahhoz hogy egy gyár úgymond teljesen ki legyen használva, nem elég csak beszállítani. Az áru elvesztése érdekes kérdés, de pl. ha kicseréled a kocsidat vagy a lakásodat, akkor sem telepakolva adod el/cseréled le.Vannak dolgok, amiket meg kell szokni. Viszont később fogok segítséget kérni, mert elfelejtettem már, hogy a jelzők hogyan működnek itt, mert más mint anno a Transport Tycoon-ban. Eddig jól raktam le őket, de mivel az elején vagyok, ezért nem tucatjaival vannak vonataim az egyes vonalakon. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2016.11.09. 08:26:57
Valaki elmagyarázhatná az áru elosztás - termelés folyamatát. Például; mitől függ, hogy ugyanabból az árúból, ugyanarról az állomásról/depóból az egyik címzett többet kap, alkalmasint folyamatos az ellátás, a másiknak meg várnia kell rá. Kampányban fordult elő, hogy acélt kellett szállítani. Be is állítottam egy vonatot a feladatra, de meg sem jelent az állomáson az acél, amíg egy másik gyárhoz nem kezdtem el szállítani, ugyanarról az állomásról. De említhetném a étel felhalmozós küldetést is, ahol szintén efféle vadságokba futottam.
Ami legjobban bosszant; ha beküldök a garázsba, egy rakott járművet, akkor azonnal elvész róla az árú. (Trükközni kell az állomáson rakodás közben. De ha jól rémlik, akkor ez nem egy ügyességi játék, ahol milliszekundumokon múlik az eredmény!) Látszik, hogy sokat dolgoztak rajta, de még messze a cél!
Azt hol találom hogy egy mozdony mennyi kocsit bír elhúzni? látom hogy milyen erős amikor az adatokat nézem,de nincs odaírva hogy tehervagonból pl ennyit bír el . Mondjuk csak a tutorialon és a az első campaingba kóstóltam bele 20 perc erejéig,lehet átsiklottam fölötte :)
Remélem ebben nincs jelen hogy út közben eltünedeznek az utasok a járműről. A Train Feverben előfordult hogy elindult a vonat 56 utassal, de csak 52-vel érkezett meg.
igen, valószínűleg így van. De nincs sehol sem feltüntetve egy szorzó, vagy megemlítve hogy többet fogsz kapni. Azt meg végképp nem értem hogy miért kapok kevesebbet egy visszaútra ami még gyorsabb is :) No mind1 , így fogok meghalni :P Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.08. 22:48:55
Lecseréltem a mozdonyt egy erősebbre és nem változott semmit sem a befolyt összeg!!! Szóval a sebesség / időhöz semmi köze a profitnak az adott útvonalon.
Következő lépésben lecseréltem a kocsikat egy újabbra ami igaz megnövelte további +5 km/h val a vonat sebességét, de mint előbb kiderült a sebesség/idő nem játszik szerepet a profit képzésben.
immáron 32 utast szállítottam és utasra lebontva a bevételt növekedett a kocsik váltása után! Eddig alap kocsival 1 főre a lassú útvonalon 3.02 k pénz jött be, kocsi csere után ez növekedett és 3,25 k lett.
A TF-ben úgy volt, hogy minél tovább tartott az út, annál többet hozott. Ezt áruszállításnál figyeltem meg. Ezért nem volt értelme rövid távon vasúttal árut szállítani. Lehet hogy itt is ilyesmi van.
Na srácok valami nagy butaság van itt, vagy legalábbis nem értem mi van. Két város között megy egy vonatom 30 személlyel. Ez a két város szintben eltér, azaz az egyik mély völgyben van... Ha a völgyből indul a vonat felfelé max 15 el tud menni szegény az út 75% ban, beérve 90.6k pénzt kapott a szállíásért 30 személyért. Vissza út indul azonnal ismét 30 személlyel de szinte csak lefelé végig 40 km/h val. Itt azt vártam volna hogy nagyobb lesz a jutalom hogy gyorsabb volt a vonat DE!!!! Az income 73,4 k lett!!!! Ez nagyon vicces....mitől függhet hogy a gyorsabb szállításért kevesebbet kaptam? Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.08. 21:32:39
Kipróbáltam a személyszállítást hardon természetesen. Kezdő mozdony + 3 kocsi = 18 személy Várostól városig profittal ér be. Income 44.2k ,runnig cost -23k szóval van profit :) Én mással nem tudom elkezdeni hardon, hacsak ugy nem generál le gyárakat hogy oda vissza lehet szállítani az elején is cuccokat vele.
Köszönöm, az volt a baj. Minden ok, és boldogság :)
ahogy nézem csak úgy lehet profitot termelni ha vissza felé sem megy üresen a vonat... ez szinte lehetetlen az elején :)
Az eddigi statisztikám azt mondja hogy egy hosszú vonalon kb 30% a veszteségem ha visszafelé nem szállítok semmit 1 mozdony és 8 kocsival. Ha adtam hozzá egy mozdonyt még hogy emelkedőn ne lassuljon be a veszteségem csökkent 10% al, azaz már csak 20% kell hogy nullszadós legyek. HA vissza is tudnék valamit hozni legalább a fele utvonalon akkor profitom lenne, Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.08. 20:54:12
Én tolom hardon...de nagyon furcsa! 1850 Europa Free mode:
Kezdő mozdony éves költsége: 20,5 k Egy kő szállító wagon éves költsége: 20,8 k !!!!! és 4 db fér bele!!!!
építettem egy repteret csődbe mentem :-), építettem vasútállomás cargót személyszállító állomással csődbementem, remélem előbb utóbb elindul a szekér :-) Ki játszik hardon?
Elkezdtem a Tutorial-t. Persze tök feleslegesen, mert a TF-vel több 100 óra van már mögöttem. Végül is hátha mutat valami újdonságot. Amikor az út építést tanította egy folyó fölött, akkor próbálkoztam az m és n billentyűkkel, emelni vagy süllyeszteni a közepét. Sikerült az alagút is a folyó alatt. Sínnel persze nem ment, mert ahhoz hosszú szakasz kellene, hogy le tudjon menni elég mélyre.
Az építkezés messze könnyebb mint TF ben...nem is könnyebb ez nem jó kifejezés :) Minden elsőre megy nem kell vacakolni...már már túl könnyű is és ezért vétek hibát :) például akartam egy kanyart csatlakoztatni a fő vonalhoz és nm vettem észre hogy egy X et csinált ahelyett hogy rá csatlakozott volna...eddig ugye ilyet nem lehetett :)
ezt még nem tudom, mert csak ipari hulladék szállításánál csináltam ezt. De ahogy nézem hogy nincs 20 perces limit, szinte nem is kell hogy álljon valami mert mindig tele vannak az állomások anyaggal, ha jól csinálod
Melyik fokozaton kezdtétek, melyik évben? Nem aránytalanúl túl nehéz a hard mint a trainban?
Sziasztok!
Mikor elindítom a programot, azaz a főmenüből kiválasztom az adott beállításokat, és elkezdi generálni a térképet, akkor fekete képernyő és ennyi. Mit lehet tenni?
Na ez jó. Sajna még nem tudom kipróbálni, mert csak egy laptopom van jelenleg :( Bár ha jól kihasználja a több magos procit, akkor megnézem a virágboltit és ha jó, akkor meg is veszem.
Na gyerekek én NAGYON NAGYON boldog vagyok!!! :) A játék üzemeltetési költségében figyelembe veszi ha áll a vonat!!!! alapból 46.5k havi üzemeltetési költsége van a szerelvénynek havonta...ha megállítóm 18,5k ra csökken! Lehet van értelme kis szárnyakon várni a full loadra?! :D Juhhéé
Jó ez a játék, nekem sem volt bajom semmivel, csupán angolra kellett állítanom Oroszról és minden simán megy...szerencsére :)
A Tutorialt csinálom az acsik maitt...most árukat kell szállítgatnom, ahol rögtön kaptam is egy gyárat aminek szüksége van "slag" re...ilyen angol szót nem ismerek gyorsan rá is kerestem, első találatok: slag fn USA: slæ'g UK: slæg GB ribanc lotyó kurva.... jó kis játék ez :D lehet bordélyházat üzemeltetni lol Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.08. 15:51:31
Épp hogy csak elkezdtem az európai kampányt, én nem tapasztaltam sem fagyást, sem nyelvi problémát.Az hogy oroszul indul, azt ki lehet még indítás előtt küszöbölni a steam-ben:
Itt a melóhelyemen csak egy gyenge I5-4570-es van egy gyenge 650GTX-szel és 8 giga rammal, de nekem nem fagy, teljesen jól betölt, elindul, semmi hibát nem találtam eddig.Még úgyis jól fut, hogy közben a háttérben dolgozok egy kétméteres plakáton Illustrator-ban...majd otthon megnézem. Bővebbet majd néhány óra játék után tudok mondani.